Перейти до публікації

Газ или бензин


wwe2012

Рекомендовані повідомлення

Привет всем!
У меня Ланос 1.5 стоит ГБО второго поколения, и сейчас цена на ГАЗ 18,20, Бензин 92 - 29.50

Подскажите на чем сейчас выгодней ездить ?
Раньше как то газ был на много дешевле был. И вообще кто на чем ездить последние время

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 якщо стоїть газ, то всерівно економніше на газі їздити.

Рахуйте образно, середня витрата бензину 8л, газу буде 10л. Тобто у грн на 100км виходить 236грн на бензині і 182грн на газі.

Єкономія на 100км 54грн, на 1000км 540грн, на 10тис км 5400грн

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1,1 тис.   23

Соглашусь с Саней. Даже при такой цене на газ дешевле ездить на газу. У меня ГБО 2. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А ще пропан разів у 20 повільніше окислює моторну оливу, ніж бензин - це подовжує регламентні періоди заміни оливи (не скажу, наскільки). Як про мене, пропаністам слід ставити редуктор з електропідігрівом і заводитись також на пропані.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58

Если цену газа умножить на 1.25 и полученный результат меньше цены на бензин, то Газ выгодный. На разницу между полученной ценой газа и бензина. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Навіть, якщо вартість кілометра на пропані трохи перевищуватиме вартість кілометра на бензині, по сукупній вартості володіння та експлуатації пропан буде вигідніший, якщо ГБО уже встановлене та окупилось. Тому що:
1) за рахунок повільнішого горіння газу менші пульсуючі навантаження на циліндро-поршневу групу, трансмісію та ходову систему; у дальній статистиці це подовжує час накопичення втоми матеріалів;

2) за рахунок меншої енергетики (не вище ГБО-4) менші температурні навантаження на силову установку; у дальній статистиці це подовжує час накопичення втоми матеріалів;

3) за рахунок чистоти газу (легкі фракції нафти та значно менше "присадок") значно менша високотемпературна хімічна корозія матеріалів;
4) за рахунок значно меншої дифузії залишків пропану та продуктів горіння в моторну оливу остання деградує у більшій мірі від температури (яка ще й нижча!), ніж від хімічної взаємодії з паливом; а стан оливи у двигуні визначає його довговічність;
5) по екології продукти горіння пропану значно чистіші від продуктів згорання бензину та солярки; якби ще й одорант для запаху не додавали (у складі якого сірчані сполуки), було би взагалі усе пречудово.

І взагалі, початково ДВЗ проектувався саме під газ, а не під рідкі нафтопродукти. :)

Переходимо на пропан, друзі! Усі на пропан! :yahoo:

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

23 часа назад, Toris сказал:

І взагалі, початково ДВЗ проектувався саме під газ, а не під рідкі нафтопродукти. :)

Ага) Как же) Первые ДВС работали на спирту:hehe:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Спиртова гілка ДВЗ не пішла, розробники нанюхались парів, масово спились і всьо... :-D

 

Тому майбутнє за ДВЗ на газах.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

01.10.2021 в 11:43, Toris сказал:

Спиртова гілка ДВЗ не пішла, розробники нанюхались парів, масово спились і всьо... :-D

 

Тому майбутнє за ДВЗ на газах.

Сухой закон задушил спиртовые ДВС. Им на смену пришли нефтяные и электрические. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

03.10.2021 в 20:33, lavka сказав:

Сухой закон задушил спиртовые ДВС. Им на смену пришли нефтяные и электрические. 

Не сумуйте, Бразилія їздить на розбадяженому спиртом паливі Е85 (85 % етанолу и 15 % бензину). Розхід у літрах дикий, кажуть. І стехіометрія, відповідно, інша.
Мабуть, таки добре, що спирт вчасно прикрили, пробіг на баку бензину більший, ніж на спирту.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 современный двигатель заточен под нефтяное топливо, а первые под спирт. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 А можете розповісти про суть відмінностей "заточки" двигунів під спирт, під бензин та під газ? Не про системи живленя двигунів, а саме про відмінності у конструкціях автомобільних поршневих двигунів під спирт, бензин та пропан.

Цікаво.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.