Перейти до публікації

Ланос 1,5 Ривки, провали, дьоргання.


Khmuryy

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня всім.

Прошу поради.

Недавно замітив, що при старті з місця(коли рушаєш) чути  простріл, пропуск не знаю як назвати правильно.

Декілька ривків і ніби їде , але динаміка не важна.Уточню ГБО 4 пробіг 81000 км.

Всі км мої, тобто реальний пробіг.

Думаю заміню свічки.

Поставив новий комплект НЖК, нічого не змінилось.

Замовив ще один комплект Денсо і ВВ провода.

НІчого.

На бензині працює краще , але не нормально.

На холостому машину трухає, на газі більше.

І при роботі на газу з вихлопної якись дуже дивний запах.

Я ніколи не чув такого.

Нагадує запах  голи запалюєш сірники.

Коли натиснути педаль газу мотор дуже важко з пропусками наберає оберти.

На газі не можливо вже їздити.

Тепер в темноті замітив , що на 1 і 3 цилінрі видно іскри ,які передаються на корпус ГБЦ через алюмініві екрани на проводах.

Але ситуація одинакова на обох комплектах ВВ проводів.  :shock:

Чому так може бути?

Змінено користувачем Khmuryy
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Як його перевірити можна?

Чи тільки заміною? 

ПС. Таки напевно так і є.

От глянув відео.

Дуже схоже...:ass:

 

 

Наперед спитаю.

Який брати?

Змінено користувачем Khmuryy
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У меня сенс,(поэтому ланосовскими не интересовался).А проверял просто-потихоньку стягиваешь вв провод со свечи...и когда появляется разрыв между наконечником провода и свечей,в пару милиметров-должно быть слышны смачные (звучные) щелчки от разрядов.Если их не слышно а цилиндр сразу отключается-то это дохлая половина модуля.Модуль как вы знаете состоит из двух катушек,и умирает обычно сразу одна.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Про пару мм я наверное соврал:shock:,сантиметр а то и два хороший модуль пробьет на воздухе.((:
При этом даже плохая свеча может заработать.Мощность искры повышается.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Коротше.

Спустився я до машини, завів.

Почав провода дьоргати.

Іскра є сильна :lorry:

Але от витягнувши 3 циліндр, робота не змінилась.

Іскра є, але не працює.

Чому? Якщо б форсунки, то газ би виправив ситуацію.

А так на газу , ще гірше.

Може бути клапан?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Следующим шагом должна быть замерка компрессии.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так, так і зроблю.

Але замітив, що на холодну заводиться і працює чудово.

Як нагріється , опа...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Накидаю вариантов (кроме модуля), связанных с прогревом:

- перескок ремня на пару зубов,

- термодатчик на ЭБУ врёт,

- ДПДЗ,

- засран ДПКВ или его разъём,

 клапан - вероятность 0.1% на таком пробеге.

Компдиагностика и замер компрессии должны  на 99% локализовать неисправность. Если ошибок не видно, то смотри сразу на метки шкивов и катуху (эти вещи не следят ошибками).....   ну или тривиальные неисправности в виде последствий криворукости мастеров (откручен крепёж на валу, ролике, т.п.). 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Датчик ДПДЗ маю новий, попробую підкинути.

ДПКВ перевірю, але була б помилка (чек)?

Коли міняв свічки , то всі одинакові, сухі і чистенькі ...

На днях їхав на бензині , тяга паравозна була.

Ремінь мінявся на 62 тис на оф сервісі Рено.

Чудеса якісь.

термодатчик на ЭБУ врёт.

Це той що на гофрі? Чи?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Модуль запалювання. Було. Замінив. Забув (тьфу-тьфу-тьфу)))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Це модуль, у мене точно таке було. Купіть на розборці бу оригінал GM (DAC) (500-600) грн або новий оригінал, якщо фінанси дозволяють. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

15 часов назад, Khmuryy сказал:

термодатчик на ЭБУ врёт.

На температуру охлаждайки... их там 2: на указатель и на ЭБУ.

Гадаем на кофейной гуще - к диагносту нормальному надо.

15 часов назад, Khmuryy сказал:

Це той що на гофрі? Чи?

на головке, вроде))

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Всім доброго вечора.

І так проблема вирішилась.

Все дуже запутано.

Як я вже казав проблема починалась на гбо 

на газу погано працювала і я замінив свічки і ВВ провода.

Ситуація не змінилась а стала навіть гірше.

Сьогодні зранку я поставив новий ДПДЗ нічого не змінилось.

3 циліндр не працював.

Вирішив викрути ще раз свічки і як виявилось одна свічка мала тріщину на керамічному ізоляторі.

Поставив свої заводскі чемпіони і машина запрацювала чудово, але тільки на бензині.:ass:

на газу далі троїло і працювало погано. З чого і був зроблений висновок, що модуль справний.

Рішив їхати до газовиків.

Висновок вмерла одна форсунка.

Замінили, налаштували і все стало на свої місця.

От така історія.

Було дві проблеми які мене збили з толку.

Я почав виршувати одну, а зявилось дві.:ph34r:

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.