Перейти до публікації

Какой двигатель самый надежный на Daewoo Lanos


SaVi
 Розповісти
Підписники 2

Рекомендовані повідомлення

12 годин тому, docstat сказав:

(хотя взять тот же регламент регулировки клапанов, которого у 1.5 нет в принципе),

Поначалу как сел на свой Сенс, тоже лазил к клапанам, регламент ведь))) Потом понял, что нехрен там ловить и почти 100 000 км тупо не открывал крышку клапанов, а когда открыл глянул, оказалось криминала никакого нет, зазоры далеко не ушли, впринципе можно было и не трогать ничего, но я подправил, мне не трудно:)

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Тільки що, 20vlad78 сказав:

почти 100 000 км тупо не открывал крышку клапанов

по разному бывает, у сотрудника был ланос 1.4 (МЕМз + КПП ланоса) - на 40 тыс - чек начало при ускорении выбивать. Оказалось зазоры клапанов. ГБО не было.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
03.11.2018 в 19:33, Thyssen сказав:

Так Нисцан  Лиф

Зачем? Сейчас у того человека не ланос и так. А лиф - уродец.

Змінено користувачем nick_f
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30.10.2018 в 15:26, Олексій Гулянський сказал:

максимум їхав один раз 170 через те  що згорів генератор

На ланосі 1.4? Я на своєму 1,4 максимум 125 зміг вижати, и то для теста. А так то більше 100-110 не їду,

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
05.11.2018 в 14:13, nick_f сказал:

Зачем? Сейчас у того человека не ланос и так. А лиф - уродец.

Но ведь есть еще Шевроле Спарк, БМВ, Тойоты, Теслы и деньги в кармане :)))

можно Швроле VOLT - гибрид брать, цены как у Лифа, только проезжает часть пути на батарейке, а остальное на генераторе... ну и корыто поболее размером... т.е. по городу 60 км в день с головой хватит, а на гене уедет дальше чем лиф.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 6 місяців потому...
09.08.2018 в 21:45, kostyan7676 сказал:

SaVi самый распространённый двигатель в ланосе 1.5 8 клапанный(и самый надёжный), самый мощный 1,6 16 клапанный(тоже надёжный, но дороже в обслуге), остальные так себе...

Поддерживаю. 1.5 самый простой.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
‎11‎.‎11‎.‎2018 в 20:12, Джонсон сказав:

На ланосі 1.4? Я на своєму 1,4 максимум 125 зміг вижати, и то для теста. А так то більше 100-110 не їду,

а 4у чи 5у передачу не пробували включати? в мене Сенс на 3й теж більше 125км/год  не їде  :(

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у меня ланос 1,5 до 170 разгонялся:letun:))больше не пробовал...а на второй до 79 км очень бодро разгонялся:metal: , потом отсечка-_-

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, kostyan7676 сказав:

у меня ланос 1,5 до 170 разгонялся:letun:))больше не пробовал...а на второй до 79 км очень бодро разгонялся:metal: , потом отсечка-_-

з Ланосовською КПП на 2й передачі до 80-85 км/год, з Сенсівською йшов до 85-90 км/год...з емулятором ;) тому ,і без відсічки ;)  

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
24.05.2019 в 17:00, Yarmola.L сказал:

а 4у чи 5у передачу не пробували включати? в мене Сенс на 3й теж більше 125км/год  не їде  :(

Пробовал. На бензине 145 потолок, и то еле еле набирает. На газу 125.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Джонсон Щось тут не те....Не може авто розвивати таку малу максималку. Може в Вас тросик педалі акселератора ослаб і ви просто не можете дати більше газу? :) Спробуйте підтягнути якщо ослаб.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

continent_7  З тросом все нормально. Ебу показує 100 % якщо повністю нажати. Напевне така прошивка. Але я і не дуже гонюсь за більшою швидкістю, ланос не та машина щоб ганяти 150. Тим більше з таким мотором як  в мене. Може ще трохи поїздить якщо сильно не топити.

Змінено користувачем Джонсон
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Джонсон Та що Ви хочете з того двигуна 1,4? Двигун як двигун, бюджетного авто. А Ви думаєте на іномарочних двигунах немає проблем? Я Вам приведу свій приклад. У мого рідного брата була Тойота Королла 2010 року з об'ємом двигуна 1,3, ну він хоча 1,3 але видавав 100 з хвостиком конячок, японські інженери якось умудрились з нього стільки витиснути. Так от на 150 тис. пробігу двигун став безбожно їсти масло. Він з Києва приїжджав до мене у Вінницю і йшло літр масла, каністру потрібно було з собою возити. Брат поїхав на сервіс, на сервісі знають про таку проблему цих двигунів, порадили для початку змінити в'язкість масла перейти з 0W40 на 5w40. Проблема звісно повністю не вирішилась. Знову на сервіс , замінили сальники клапанів стало краще але проблема повністю не вирішилась. Знову на сервіс, знімання ГБЦ, результат перегрів 4 цилінда, при чому на сервісі сказали що це поширена проблема двигунів Тойота Корола 1,3 я не знаю що там міняли, здається кольца, але проблему вирішили, масло двигун прининив брати. На 150 тис. пробігу!!!! Тойота!!!! Купа витрачених грошей!!!! При бережній експлуатації!!!! Зразу після ремонту брат машину продав. До речі, ці тойотовській двигуни теж розточувати при капіталці не можна, тому що теж тонкі стінки циліндрів. Можете почитати статтю, особливо про 1,3. http://jencar.ru/toyota/corolla/dvigatel-silovaya-ustanovka.html Тому, не сильно ображайтеся на свій МЕМЗ 1,4 :)  

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 3 місяці потому...

У мене  1.5 8 клапанний, ніби рахується надійнішим.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1,6 л. разгонял 175 км/ч шо дети в школу. Меня только расход останавливал)))

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 роки потому...

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Где можно найти электросхема на ланоса поляка?

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 тижні потому...
29.09.2021 в 21:13, Roman2158 сказал:

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Их полно в сети. У меня есть. 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

 Розповісти
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...