Перейти до публікації

7 повідомлень у цій темі

2 покоління, БРЦ.

Заправляв порожній балон. Десь кілометрів через 100 машина на газі почала тупить (таке враження, як от майже закінчився газ - насправді, ні; на бензині нічого не змінилося).

Перебрав редуктор (вже час був, хоча мембрани були ще в більш-менш нормальному стані), продув клапан і фільтр, продув газову магістраль (газом з балона, секунд 30). Стало трохи краще, але ефект залишився.

Грішу на мультиклапан. Тобто, на фільтр на забірній трубочці.

Питання:

1. Може в кого вже є досвід таких багів?

2.Чи є якісь особливості зняття-установки мультиклапана? Ну, крім замінити прокладку.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

чому виниш саме КЛО? часто заправляю і проблем нема. може бути недолив, але по якості норм. проблема просто могла накопичуватися впродовж певного часу на інших АЗС.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1. Можеш вваажати те простою константацією факту. Хоча, крім КЛО останній рік не заправлявся ніде. Враховуючи, що в Києві газових заправок майже нема.

2. З КЛО у мене була ще епопея, коли там почав заправлятися українським 95 бензином. Машина витримала таке знущання три місяці. Поскільки, їжджу на газі - бензину потрібно не більше 20 літрів на місяць, то заправляюся не часто. Влетів на заміну свічок (почервоніли) і чистку форсунок.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
50 минут назад, rambo сказал:

2 покоління, БРЦ.

Заправляв порожній балон. Десь кілометрів через 100 машина на газі почала тупить (таке враження, як от майже закінчився газ - насправді, ні; на бензині нічого не змінилося).

Перебрав редуктор (вже час був, хоча мембрани були ще в більш-менш нормальному стані), продув клапан і фільтр, продув газову магістраль (газом з балона, секунд 30). Стало трохи краще, але ефект залишився.

Грішу на мультиклапан. Тобто, на фільтр на забірній трубочці.

Питання:

1. Може в кого вже є досвід таких багів?

2.Чи є якісь особливості зняття-установки мультиклапана? Ну, крім замінити прокладку.

Выкатай сначала весь газ, а потом заправься на другой заправке. К мультиклапану без крайней необходимости лезть не стоит - легко можно повредить винты, которыми он крепится

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 хвилин тому, BS. сказав:

Выкатай сначала весь газ, а потом заправься на другой заправке. К мультиклапану без крайней необходимости лезть не стоит - легко можно повредить винты, которыми он крепится

 

Було зроблено після перебору редуктора і його обв'язки. Результат = 0.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

PS: Тирнети пишуть, що схожі симптоми - при несправності швидкісного клапана. Як його перевірить? Чи тільки заміною?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 19.07.2018 в 10:26, rambo сказал:

2 покоління, БРЦ.

Заправляв порожній балон. Десь кілометрів через 100 машина на газі почала тупить (таке враження, як от майже закінчився газ - насправді, ні; на бензині нічого не змінилося).

Перебрав редуктор (вже час був, хоча мембрани були ще в більш-менш нормальному стані), продув клапан і фільтр, продув газову магістраль (газом з балона, секунд 30). Стало трохи краще, але ефект залишився.

Грішу на мультиклапан. Тобто, на фільтр на забірній трубочці.

Питання:

1. Може в кого вже є досвід таких багів?

2.Чи є якісь особливості зняття-установки мультиклапана? Ну, крім замінити прокладку.

Пять на кло. Редуктор тож брс техно правда переделаный. 100 тык за пять лет работа редуктора в режиме бензина не видел как часики. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×