Перейти до публікації

Подсос через дросельную заслонку


igor8262

Рекомендовані повідомлення

Был сделан примитивный дымогенератор из пластиковой бутылки и сигареты, который показал неплотность в дроссельной заслонке со стороны привода, при осмотре в этом месте обнаружен небольшой люфт. Ремонтируется ли это или под замену? Перерыл весь интернет нигде не какую инфу по ремонту данного узла не нахожу.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

14 часов назад, igor8262 сказал:

Был сделан примитивный дымогенератор из пластиковой бутылки и сигареты, который показал неплотность в дроссельной заслонке со стороны привода, при осмотре в этом месте обнаружен небольшой люфт. Ремонтируется ли это или под замену? Перерыл весь интернет нигде не какую инфу по ремонту данного узла не нахожу.

Я так понял,что разбита втулка на оси заслонуи,со стороны ДПДЗ.Это не ремонтируется,вот и нет в инете инфы.

Можно конечно заморочиться,но дешеыле купить бу..

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Це завдання для токаря. Виточити ремонтну втулку. Але тут вже стає питання, що буде дешевше: новий ДВ чи перевтулювання. Звісно, якщо добре перевтулити, то надійність буде краща.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А влияет ли этот подсос на что либо? Стоит ли игра свеч? У меня как у автора.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

6,3 тис.   253

Только для тех людей которые во всем ищут идеал.)))

А если разобраться то никак не влияет,(если там износ в пределах разумного,как у всех).

Он просто чуть добавляет воздуха к объёму который пропускает дроссельная заслонка.РХХ-все уравняет.

Страшен подсос который идёт уже после разделения впускного коллектора на отдельные каналы-он обедняет смесь в отдельных цилиндрах,и ЭБУ это уже никак не может исправить.Двигатель троит на ХХ.

ИМХО.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо підсос невеликий, то глобальної проблеми в цьому немає. Перший недолік: повітря потрапляє неочищене, але якщо нещільність мізерна, то великі пилинки туди не пройдуть. Другий недолік: суміш буде збіднена, адже дане повітря не обліковується і не враховується при розрахунку ЕБУ порції палива. але кисневий датчик (лямбда-зонд) це побачить і ЕБУ внесе корекцію. На діагностиці це буде видно в завищеному показнику коефіцієнта корекції (більше одиниці). Але, слід проконтролювати як дросельна заслінка рухається, чи не перекошується вона через цей люфт. Бо то того необлікованого повітря добавиться ще й підсос через незакриту ДЗ на х.х. Якщо суттєвого люфта немає, то все ок.

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Можно обратиться к Sergio1965 - он модернизирует эти дроссельные патрубки для улучшения разгонной динамики. Возможно, он что-то подскажет.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.