Перейти до публікації

возврат проверок на трезвость, передача прав


WAC47

Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Нужно было сказать " сейчас , подождите только камеру включу чтоб снимать всё и назовите с и причину остановки" , это бы его приземлило немного.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

8 часов назад, HenryFord сказал:

показать багажник, дыхнуть на него.

А якщо розвернутись до нього заднім місцем і "дихнути"? Закон ж не забороняє... :D

Мабуть, той поліцейський якись інший "закон" курив...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

8 годин тому, HenryFord сказав:

Данный закон уже вступил в силу?

 

Сегодня тормознули полицейские - не представился (это вообще впервые за мой водительский стаж), причину остановки не назвал, документы сам забрал из моих рук, сказал выйти и з машины (тоже впервой), показать багажник, дыхнуть на него. 

Нет, не вступил.

 

  1. Представляться полицейские обязаны и сейчас и после принятия изменений. Назвать причину остановки полицейский так же обязан: "Поліцейський зобов’язаний поінформувати водія про конкретну причину зупинення ним транспортного засобу з детальним описом підстави зупинки, визначеної у цій статті."
  2. Документы (после принятия изменений) водитель будет передавать, забирать полицейский не имеет права ни сейчас, ни потом.
  3. Осмотр (визуальный осмотр) транспортного средства есть и в действующем законе о полиции. Но он не конкретизирует что именно входит в визуальный осмотр потому осмотр сводится только к возможности посмотреть на ТС снаружи и позаглядывать через окна. Осмотр багажника сюда не входит и водитель может игнорировать просьбу полицейского открыть багажник если такая просьба будет озвучена. После принятия изменений может появится такое уточнение: "Поліцейський під час проведення поверхневої перевірки транспортного засобу має право вимагати відкрити кришку багажника (навісний багажний пристрій), капот, двері салону, ніші, які можливо оглянути без їх розбирання, причепи та надати можливість перевірити відповідність ідентифікаційних номерів транспортного засобу." Но как и сейчас он не имеет права трогать что либо руками.
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

11 година тому, HenryFord сказав:

Данный закон уже вступил в силу?

 

Сегодня тормознули полицейские - не представился (это вообще впервые за мой водительский стаж), причину остановки не назвал, документы сам забрал из моих рук, сказал выйти и з машины (тоже впервой), показать багажник, дыхнуть на него. 

По-ходу нет ещё... И шо это за беспредел. А дыхнуть это вообще... Дышат, каГбы, в трубочку и при свидетелях, причем с началом составления протокола, а то потом много чего мона наговорить и особенно написать...

Змінено користувачем Vodoley63
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Сейчас в сети гуляет информация про изменения ПДД и штрафов с первого января. Так вот имейте ввиду: авторы этого вброса насилуют ваш мозг

Прихований текст

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Из всего этого правда только про 50 км/ч.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Одноклубник в телеграм-чате подкинул ссылку: уже даже само МВД забеспокоилось что из-за инфо-помойки в СМИ водители запутаются в том какие сейчас штрафы и ограничения действуют.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Отслеживать жизнь законопроекта можно по этой ссылке

 

Пока что ситуация с ним такая:

Цитата

21.12.2017 Вручено подання Комітету про доопрацювання

05.12.2017 Включено до порядку денного

16.11.2017 В порядок денний не включено

 

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 8 місяців потому...

Чтоб не плодить 1000500 тем

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Штраф для водителей за непристегнутый ремень безопасности в автомобилях в Украине может увеличиться с 51 до 850 гривен, то есть в 17 раз

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сьогодні прийняли в першому читанні штраф за ремінь в 850 грн. Аналогічно за мотошолом. Підтримую. Але це покарання важко запровадити доки їздять наглухо затоновані машини. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

23 минуты назад, sens2012 сказал:

Сьогодні прийняли в першому читанні штраф за ремінь в 850 грн. Аналогічно за мотошолом. Підтримую. Але це покарання важко запровадити доки їздять наглухо затоновані машини. 

А как доказывать? Видеофиксацией?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 хвилину тому, GlaS сказав:

А как доказывать? Видеофиксацией?

Доказами можуть бути будь-які фактичні дані, в тому числі і відеофіксація правопорушення. Хочу наголосити, що судами розглядаються відеофіксації з будь-яких пристроїв. Якщо є рапорт поліцейських про вчинення правопорушення, може бути і без відео. Але останнім часом всі поліцейські користуються камерами. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я підтримую, бо сам завжди пристебнутий. Але є такі випадки, ось як нещодавно - заїхав у село в один двір (поселитись на морі), не сподобалось - поїхали шукати далі. По селу, де авт фактично немає....проїхав метрів за 200 і зупиняє поліцейскій Мітсу - ви не пристебнуті :hmmm: Здається мені, раніш було краще - зупиняйте та роз'яснюйте, але не накладайте штраф. Тут завжди дбаєшь про безпеку, а поїдеш на 200 метрів за 850 грн - прикро. Ти пачє, що навіть обшивку сидіння вже протер ременем.

Змінено користувачем GlaS
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

3 хвилини тому, GlaS сказав:

Я підтримую, бо сам завжди пристебнутий. Але є такі випадки, ось як нещодавно - заїхав у село в один двір (поселитись на морі), не сподобалось - поїхали шукати далі. По селу, де авт фактично немає....проїхав метрів за 200 і зупиняє поліцейскій Мітсу - ви не пристебнуті :hmmm: Здається мені, раніш було краще - зупиняйте та роз'яснюйте, але не накладайте штраф. Тут завжди дбаєшь про безпеку, а поїдеш на 200 метрів за 850 грн - прикро. Ти пачє, що навіть обшивку сидіння вже протер ременем.

В Канаді дочка прищіпається навіть, коли перепарковує автомобіль. Там рушити з місця без ременя - невідворотнє покарання. Прищіпаються всі і на задніх сидіннях в тому числі. Це все не просто так. Звикнемо.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 година тому, sens2012 сказав:

В Канаді дочка прищіпається навіть, коли перепарковує автомобіль. Там рушити з місця без ременя - невідворотнє покарання.

Скажіть, будь-ласка, де тут здоровий глузд? Не бачу навіть натяку на нього. Чи Ви вважаєте, що все, що "у них" - то є добре, і ми повинні його тупо наслідувати? А власні голови для чого? Ви все наводите приклади як "у них", як у Канаді і т.д. А хто Вам втовкмачив, що то все добре??? То ані раз не є зразком.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

6 годин тому, martinger сказав:

Скажіть, будь-ласка, де тут здоровий глузд? Не бачу навіть натяку на нього. Чи Ви вважаєте, що все, що "у них" - то є добре, і ми повинні його тупо наслідувати? А власні голови для чого? Ви все наводите приклади як "у них", як у Канаді і т.д. А хто Вам втовкмачив, що то все добре??? То ані раз не є зразком.

У них все добре. Вони такий спосіб життя вибрали і підтримують на кожних виборах. І задоволені з цього. Якщо ми будемо задоволені з нашого життя, то нема питань.... Але доки ми не можемо знайти свого шляху, то треба дивитися де людям добре і як вони цього досягли. Саме в цьому здоровий глузд. У них штраф за ремінь 500-700$. Тому всі їздять пристібнуті. Демократія вбивається в дурні голови кнутом... Це про нас. І це правильно.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Казалось бы что тут голосовать за основу? Почитал стенограмму .... нда, не для этого раздела обсуждение.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Знову згадаю народну мудрість: "Кожен дивиться зі своєї дзвіниці". Що таке "добре"? Кожному добре жити, якщо йому добре (вибачте за тавтологію).  Хтось в селі придбав мотоблок і йому стало добре. Хтось земелькою обзавівся і йому також стало добре. А хтось купив дешевий автомобіль на єврономерах і йому стало також добре (це трохи з іншої опери, але для прикладу буде...), хтось пройшов у депутати і йому стало добре. То що ж таке "добре"? Ви вважаєте, що в Україні всім НЕ добре? Чи в Канаді всім добре? Маю величезні сумніви. Якщо говорити про пересічних українців, то проблема того, що їм НЕ добре абсолютно інша. І підняттям штрафів ми аж ніяк не досягнемо того, чого досягли ті люди з інших країн, яким добре. Це зовсім не той шлях. І якщо примушувати "гривнею" їздити всіх пристебнутими, то добре від цього стане лише, тим, хто цю гривню буде забирати з кишень українців. Не більше того! Я особисто (і мої пасажири) пристібаюсь виключно заради безпеки. Але моя їзда на 95% по місту зі швидкістю 30-40км/год і дистанції не перевищують 2-3км. Не бачу абсолютно ніякої необхідності по 10-15 разів на день пристібатись і відстібатись. На безпеку, в даній ситуації, ремінець абсолютно ніяк не впливає, а от незручностей доставляє масу. Тому, без здорового глузду тут не обійтись. Щоб не було як у тій народній мудрості: "застав дурня Богу молитись, то він й лоба потовче"... Все має робитись з розумом і у всьому має бути "золота середина". А дивитись і переймати все "як у них" - тут далеко до здорового глузду...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

6 годин тому, martinger сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Знову згадаю народну мудрість: "Кожен дивиться зі своєї дзвіниці". Що таке "добре"? Кожному добре жити, якщо йому добре (вибачте за тавтологію).  Хтось в селі придбав мотоблок і йому стало добре. Хтось земелькою обзавівся і йому також стало добре. А хтось купив дешевий автомобіль на єврономерах і йому стало також добре (це трохи з іншої опери, але для прикладу буде...), хтось пройшов у депутати і йому стало добре. То що ж таке "добре"? Ви вважаєте, що в Україні всім НЕ добре? Чи в Канаді всім добре? Маю величезні сумніви. Якщо говорити про пересічних українців, то проблема того, що їм НЕ добре абсолютно інша. І підняттям штрафів ми аж ніяк не досягнемо того, чого досягли ті люди з інших країн, яким добре. Це зовсім не той шлях. І якщо примушувати "гривнею" їздити всіх пристебнутими, то добре від цього стане лише, тим, хто цю гривню буде забирати з кишень українців. Не більше того! Я особисто (і мої пасажири) пристібаюсь виключно заради безпеки. Але моя їзда на 95% по місту зі швидкістю 30-40км/год і дистанції не перевищують 2-3км. Не бачу абсолютно ніякої необхідності по 10-15 разів на день пристібатись і відстібатись. На безпеку, в даній ситуації, ремінець абсолютно ніяк не впливає, а от незручностей доставляє масу. Тому, без здорового глузду тут не обійтись. Щоб не було як у тій народній мудрості: "застав дурня Богу молитись, то він й лоба потовче"... Все має робитись з розумом і у всьому має бути "золота середина". А дивитись і переймати все "як у них" - тут далеко до здорового глузду...

Не хочеш прищіпатися, заставлять. Не хочеш інших правил дотримуватися, заставлять. Справа лише часу. Чому в них краще? А чому люди на майдані скакали? Бо хотіли як у них. Якби у них було гірше, не скакали б. Правда, скакуни не розуміють, якою ціною дається краще. А ціна ця - засунути свою думку в зад і жити по законах. Коли у нас кожен має своє поняття здорового глузду, то краще ніколи не буде. Є правила ПДР. Про що ще можна дискутувати? Про який здоровий глузд? Правил потрібно дотримуватися. І все. Для особливо з здоровим глуздом є штрафи, якщо через розум не доходить. Ремені - це лише початок. З 27 вересня - паркування. Далі і за швидкість візьмуться. І це правильно. У всьому цивілізованому світі так. 

P.S. Швидкість може бути хоч 10 км/год. Але існують снаряди,  які пролітають перехрестя на 120 км/год. І коли такий снаряд надасть прискорення іншій машині, то непристебнуті пасажири повилітають через вікна... зате з почуттям здорового глузду.... 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

:veryangry:Пока наши полисмены будут брать хабари и до лампочки все повышенные штрафы. Кто не дает штрафовать и без повышения?  Не фик было ещё в прошлые разы повышать штрафы в нищей стране. Потому, что если, на пример, не пристегнулся, то заплатил 51 грн. и нет проблем. А если вовремя не погасил штраф, то можно было ввести пеню и тогда уже сумма штрафа могла бы, со временем, стать и больше 1000 грн. Ну, а теперь, начнуть предлагать пилисменам "порешать" за 200/300 грн., а они врядли откажутся-вот и весь сказ.

Только сколько можно "давить" штрафами только на водителей, а пешеходы как же?  Каждый 3-й или 4-й сплошные не адекваты, когда переходят нам дорогу.>:-]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4 години тому, sens2012 сказав:

Не хочеш прищіпатися, заставлять. Не хочеш інших правил дотримуватися, заставлять. .... А ціна ця - засунути свою думку в зад і жити по законах. Коли у нас кожен має своє поняття здорового глузду, то краще ніколи не буде.

От доки такі божевільні твердження будуть ще в людських головах киснути, доти ніякого "пакращення" не буде. Доки народ буде танцювати під закони (дудку) "власть имущих", доки буде "засувати свою думку в зад", доки буде покірно ставати "в позу" перед владою, доки буде нехтуватись здоровий глузд кожного громадянина - краще ніколи не буде!!! А краще буде тоді, коли закони будуть писатись народом і для народу, коли ці закони будуть обов"язкові до виконання всіма і кожним, коли покарання буде однакове для всіх, коли влада буде ставати "в позу" перед народом, а не навпаки, коли народ буде заставляти владу, а не влада народ і коли "в зад" буде засуватись саме думка влади, а не народу!!! Чи Ви ще не зрозуміли, що на даний час в Україні Закони для народу і Закони для влади - це абсолютно різні закони? Що підвищення штрафів має за мету лише збільшити хабарі? Адже ні для кого не секрет, скільки коштує "без протоколу" 130-та. Якщо ще хтось не знає, то 40-50% від офіційного штрафу. І не лише ця стаття, а всі. Якщо до тепер постанова за ремінець виписувалась тоді, коли поліцейському потрібно було набрати план, то тепер і ця стаття буде у списку "без протоколу". Невже це так важко дається зрозуміти деяким сірим речовинам???

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 година тому, Vodoley63 сказав:

.... если, на пример, не пристегнулся, то заплатил 51 грн. и нет проблем. .... а теперь, начнуть предлагать пилисменам "порешать" за 200/300 грн., а они врядли откажутся-вот и весь сказ.

Какая разница сколько штраф если не будут штрафовать как и ранее? А если начнут (в чём я сильно сомневаюсь) то сумма штрафа будет дополнительным стимулом и тогда конечно лучше чтобы это было 850, а не цена двух чашек кофе.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

21 хвилину тому, martinger сказав:

От доки такі божевільні твердження будуть ще в людських головах киснути, доти ніякого "пакращення" не буде. Доки народ буде танцювати під закони (дудку) "власть имущих", доки буде "засувати свою думку в зад", доки буде покірно ставати "в позу" перед владою, доки буде нехтуватись здоровий глузд кожного громадянина - краще ніколи не буде!!! А краще буде тоді, коли закони будуть писатись народом і для народу, коли ці закони будуть обов"язкові до виконання всіма і кожним, коли покарання буде однакове для всіх, коли влада буде ставати "в позу" перед народом, а не навпаки, коли народ буде заставляти владу, а не влада народ і коли "в зад" буде засуватись саме думка влади, а не народу!!! Чи Ви ще не зрозуміли, що на даний час в Україні Закони для народу і Закони для влади - це абсолютно різні закони? Що підвищення штрафів має за мету лише збільшити хабарі? Адже ні для кого не секрет, скільки коштує "без протоколу" 130-та. Якщо ще хтось не знає, то 40-50% від офіційного штрафу. І не лише ця стаття, а всі. Якщо до тепер постанова за ремінець виписувалась тоді, коли поліцейському потрібно було набрати план, то тепер і ця стаття буде у списку "без протоколу". Невже це так важко дається зрозуміти деяким сірим речовинам???

Мені глибоко плювати, що роблять тимчасові власть імущі. Вони змінюються по-черзі то в Раду, то в тюрму. Вони ніколи не будуть добрими, тому нема чого на них кивати. В мене є ПДР. З кожним пунктом я погоджуюсь на 100%. Писалися вони давно. На основі міжнародних правил. Мені комфортно їздити по правилах. Мені комфортно жити по закону. Я нікому нічого не плачу, бо нікому нічого не винен. Для мене секрет скільки коштує 130-та........ Лише з нету дізнався що це за стаття. Я не пам"ятаю, коли був оштрафований. В останні 20 років точно ні. Ніколи не сперечався з ДАІ. З поліцією взагалі справи не мав жодного разу. Просять дути в трубку, дую. Просять показати багажник, показую. Просять відкрити капот, відкриваю. Це жодним чином не принижує моєї гідності. Бо гідність не в капоті і не в багажнику. А поліція на службі. Я як громадянин делегував їм повноваження перевіряти мене та інших. Я з цим погодився апріорі, отримуючи паспорт. Я виступаю за збільшення штрафів за  порушення ПДР. А також треба би було ввести штрафні бали як у Польщі. Невідкладною є задача оснастити всі екіпажі поліції радарами. Необхідно дозволити і заохочувати приховане патрулювання на авто без опізнавальних знаків. І запустити врешті систему автоматизованого фотографування порушників з надходженням листів щастя власникам ТЗ (щоб думали, кому дають кермо). Порядок треба наводити жорстко. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12 часов назад, martinger сказал:

Але моя їзда на 95% по місту зі швидкістю 30-40км/год і дистанції не перевищують 2-3км. Не бачу абсолютно ніякої необхідності по 10-15 разів на день пристібатись і відстібатись. На безпеку, в даній ситуації, ремінець абсолютно ніяк не впливає, а от незручностей доставляє масу.

Проблема в том, что в такой ситуации можешь не такой как ты, а такого как тебя (не дай Бог, конечно). И вот такого не нарушающего правила может выкинуть из машины из-за того что он не пристегнул ремень. Или еще что. Попадет такой человек в реанимацию и будут его лечить за государственный счет (во всяком случае-все начальные дорогостоящие меры). Вот в чем виновны остальные граждане-налогоплательщики, что водитель (нарушивший правила, между прочим)-не пристегнулся и должны оплачивать его лечение ? Ремни безопасности есть во всех автомобилях, и обязательны к использованию производителем автомобиля. Неважно, несешься ты по скоростной трассе, или едешь в сельской магазин. По большому счету, справедливости ради-насколько сложно пристегнуться и сколько ты тратишь на это времени ? Это сильно напрягает ?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.