Перейти до публікації

Рекомендовані повідомлення

На Мобіле де (Німеччина) Дастери йдуть від 2010 року. Раніше вони не випускалися. На сьогодні ціни досить високі. 5-6-7 тис. євро. За 4 тис. продають пошкоджені машини. Машина утилітарно-брутальна і тим мені подобається. І кліренс 200-210 мм чесний. Це видно, коли їдеш позаду. Передній і задній бампери підняті високо. Нема так званої губи, яку легко відірвати на грунті. Звичайно, в машини є купа недоліків: всередині менша, ніж виглядає ззовні, легко забруднюється в дощ, штани мажуться об пороги, аскетичний сало, бідна комплектація... Але.... але саме таким має бути джип в моєму розумінні. Я старий джипер. 8 років на Ниві, зараз знову Нива. Хочеться брутальності і нефарбованих бамперів... як на фото вище. Пощастить взяти добре б/у з повним приводом, то буде повний привід. Але, якщо братиму новий, то 4Х4 для мене задорого. Та й задня балка в 2Х4 якось надійніше за багаторичажку 4Х4. Я не рибалка і не мисливець. В дебрі не лізу. 99% їзда в місті, включаючи високі бордюри, нечищений сніг і колії з льоду. Якщо кліренс дозволяє і добрі зимові шини, мені зазвичай переднього приводу вистачає. Наприклад, Geely GC6 має добру прохідність (кліренс 180 до картера, захисту немає). А з Рапідом проблематично зимою по коліях їздити (140 мм кліренс до пластикового піддону). 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В Німеччині Дастер в ціні - мінімальна комплектація, монопривід, бензин 1.6, 2010 рік - ціна 7490 євро. А все тому, що пробіг малий і машина в гарному стані. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

По ссылке Евро4 - не смущает?

или это будет очередная бляха...

да еще и битый

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

19 хвилин тому, mich_ya сказав:

По ссылке Евро4 - не смущает?

или это будет очередная бляха...

да еще и битый

Це просто для прикладу, які ціни в Німеччині. А машини 2011 року ще дорожчі.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вот я и спрашиваю: какой смысл смотреть на авто, которые во первых расстаможить нельзя уже, а во вторых битые?

а если и можно расстаможить, то цена будет такой же как у нас.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

продай Шкоду+Джили и купишь Дастера уже нового тут.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я поки вивчаю ситуацію. Шкода не продається. А Джилі буде продаватися, коли ситуація з бляхо-качелями якось проясниться. Може ще трохи знизять розтаможку. Але добре, що на новий Дастер-2018  не загнули високої ціни. Планую міняти Джилі на Дастер в кінці 2019 року. Не швидше. Ціни в Німеччині до цього часу повинні впасти до 4-5 тис. євро за Дастери 2010-2011 року. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

7 хвилин тому, sens2012 сказав:

в кінці 2019 року

якщо не помиляюсь, взагалі скінчиться будь-яке пільгове розмитнення, буде можна придбати хіба що Євро-6.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Что мешает взять у нас?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

6 хвилин тому, mich_ya сказав:

Что мешает взять у нас?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Ніщо за заважає шукати і у нас. Це все процес. Але питання треба вирішити до кінця 2019 року поки діє дозвіл на пригон євро-5. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10 хвилин тому, mich_ya сказав:

1.01.2018 начнется уже евро6

Весной приняли поправки - с 1 января 2020

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Цитата

в абзаці п’ятому слова та цифри "з 1 січня 2018 року", "до 31 грудня 2017 року" замінити відповідно словами та цифрами "з 1 січня 2020 року", "до 31 грудня 2019 року".

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Мне дастер напоминает Шевроле Ниву...

 

Может такое?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Нива - це 100% радянський позашляховик із всіма витікаючими - шумами, вібраціями. Нащодень їздити можна, але треба звикнути. Пасажири зразу розуміють, що це топорний простий джип. А Дастер - легковик з виглядом і кліренсом джипа на великих колесах. У версії 4Х4 має найкращу прохідність серед дешевих кросоверів. Чуда нема - кліренс 200-210, великі кути в'їзду і з'їзду, має достатньо потужності дизеля на невелику масу. Купити нового Дастера з дизелем - це ідеал. І динамічний, і тяговитий, і економічний. Коштує 16 700 $. На 1600 $ дорожче за бензиновий. Не так вже і багато. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 година тому, sens2012 сказав:

має достатньо потужності дизеля на невелику масу. Купити нового Дастера з дизелем - це ідеал. І динамічний, і тяговитий,

двигатель там хороший, как для своей цены.

 

текущий Дастер:

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

как и прежний 90-сильный дизелек, новый мотор остался восьмиклапанным, но у него появилась турбина с изменяемой геометрией и новая система впуска. Как результат, 109 л.с. мощности, 240 Н∙м момента и улучшенная динамика

 

 

максимальный крутящий момент достигается уже на 1750 об/мин

 

только газанул - и уже максимальный крутящий момент, по графику видно - полка МКК до 2500, потом начинает падать, но до 3000 не существенно.

т.е в основном своем рабочем диапазоне - 1700-3000 - будет практически всегда МКК.

Змінено користувачем docstat
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 08.11.2017 в 16:09, ssokolov сказал:

какую Мазду ты называешь джипом нефальшивым? 

А вот и она

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Маzda Tribute

Конкретно это авто год назад продавалось на одном из местных сайтов

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10 часов назад, ssokolov сказал:

А вот и она

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Сколько этому лет? Я бы с удовольствием посмотрел на не фальшивую мазду 2017 модельного. Есть Че?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 12.11.2017 в 05:46, sens2012 сказав:

 Купити нового Дастера з дизелем - це ідеал. І динамічний, і тяговитий, і економічний. Коштує 16 700 $. На 1600 $ дорожче за бензиновий. Не так вже і багато. 

А як щодо вибору Дастер бензиновий плюс газове обладнання BRC зі збереженням гарантії + залишається 22 тисячі гривень. Або добавити до 499 тис та купити Спортейдж. На мою думку Renault зависоку ціну поставило на дизельний Дастер. Зараз ще почнуть зявлятися кросовери б класу від Кіа та Хюндая, то Дастер ще більше втратить в продажах.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Показано вперше новий Рено Дастер (не Дачія)!!! 

Перід   більш вичурний, ніж в Дачії. Мені більше подобається класичні форми Дачії. Але це дрібниці... Зате салон позбувся трьох сопел по центру і став однозначно кращим. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

13 години тому, Sergko82 сказав:

А як щодо вибору Дастер бензиновий плюс газове обладнання BRC зі збереженням гарантії + залишається 22 тисячі гривень. Або добавити до 499 тис та купити Спортейдж. На мою думку Renault зависоку ціну поставило на дизельний Дастер. Зараз ще почнуть зявлятися кросовери б класу від Кіа та Хюндая, то Дастер ще більше втратить в продажах.

Бензин 1.6 + ГБО також варіант. Правда, 22 тис. - не така вже економія. Це все мрії. Швидше за все братиму б/у до 10 тис. дол. Можливо з виходом Дастера 2018 в Німеччині буде більша пропозиція Дастерів 2011-2013 років. А у випадку б/у вибереться машину в кращому стані без прив"язки до типу двигуна і приводу. 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

І шо ото вони біля переднього крила за соплю приліпили- ні в тин ні в ворота. :shock:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.