Перейти до публікації

Brc Sequent 24 my11. Проблема з датчиком рівня.


Granit
 Розповісти
Підписники 0

Рекомендовані повідомлення

Вітаю всіх гуру та корифеїв ГБО! Прошу допомогти мені у вирішенні проблеми. Постараюсь викласти суть максимально стисло. Отже...
Ланос 1,5 8-клапанний, Євро-2 із лямбла зондом, 2006 року випуску, "поляк". Рік назад було встановлено ГБО-4 наступної конфігурації: підкапотка Brc Sequent 24 my11, мультиклапан BRC Europa 2, балон турецький Atiker 42 л (600х200). ГБО працює прекрасно, за рік експлуатації проїхав біля 20 тис. км. Жодних проблем за виключенням нижчевказаної, але до ГБО вона не має жодного відношення. Кому цікаво зможе прочитати нижче про свічки Бош виробництва росія.

На повному балоні ( у мене входить 36 літрів) по трасі проїждаю десь 450 км. Тобто витрата - 8 літрів на сотню, що вважаю непоганим результатом.  Але .... датчик рівня у моїй системі ще з встановлення живе власним життям. Має він ось такий вигляд. Це для тих, хто не знайомий із даною системою.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/74359-knopka-brc-benzin-gazjpg/" data-unique="5k4dan7jc" src="//lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png" alt="large.knopka-brc-benzin-gaz.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2017_09/large.knopka-brc-benzin-gaz.jpg.95d6c3032cb716b8f6c24d151d71ed9a.jpg">

Після заправки повного балона у мене світилися лише три світлодіода, четвертий не горів. Купив кабель, скачав програму, відкалібрував рівень повного баку. Тепер при повному балоні горять всі чотири. Але.. Гаснуть вони зовсім не пропорційно спаленому газу. Четвертий гасне десь через 50 км пробігу, потім через 30-40 км третій, другий через 150 км, а на моргаючому першому їду ще приблизно 200 км. Хоча по ідеї моргаючий світлодіод - це аварійний запас на 40-50 км. Я розумію, що датчик рівня ГБО не надто точний, але ж не до такого ступеню. Черговий раз заправив повний балон і заглянув в багажник, побачив ось таку картину.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/74358-20170818_085943jpg/" data-unique="k0o8y90uc" src="//lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png" alt="large.20170818_085943.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2017_09/large.20170818_085943.jpg.4633f847a08a40248bf3d035830d91f0.jpg">

Це показання датчика при повному балоні. Чому такі показання я не розумію. Датчик жорстко закріплений на мультиклапані і наскільки я знаю його положення не регулюється.
Маю кілька припущень щодо причини неправильної роботи датчика рівня.
1. Установщики ГБО підігнули штангу поплавка рівня газу.
2. Датчик рівня BRC з опором 0- 90 Ом випускається у двох варіантах - 130 і 105 градусів шкали. Судячи по фото у мене на 130 градусів. Можливо встановлення датчика на 105 градусів вирішить проблему?

Прошу знатоків допомогти мені, підказати в якому напрямку рухатися.
P.S. Можливо для декого моя проблема здається надто дріб"язковою, проте прошу поради "не переймайся, забий, не парся" не давати. В нормально працюючій системі і датчик рівня повинен працювати правильно.

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В датчиках BRC (и AEB) 9 ступеней значений. Если отсекатель срабатывает на 80%, то максимальное положение поплавка правильное и подгибание поплавка (или наклон баллона) делать не нужно. Посмотрите показания стрелки межу пустым баком и когда загорится резерв. Если разница будет заметна, то можно поправить таблицу значений в программе. Если разницы нет или не значительна, то скорее всего поплавок зависает далеко от минимального уровня и сделать ничего нельзя. Построить таблицу можно при заправке до полного одновременно смотря на показания в программе и на колонке. После построения таблицы сразу будет ясно на каких уровнях можно настроить указатель.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да просто забей на него! Он у всех так работает. Я год игрался, регулировал на СТО, благо знакомые делали на халяву. Потом уже мне намекнули, что это ползунковые проволочные резисторы на датчиках (у меня) и они врут безбожно. Теперь остаток определяю по пробегу. Получается нормально!

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там не ползунковый резистор. Там такая конструкция:

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

У дешевых датчиков контактных площадок вообще около 4 шт . Надо выяснить где находится подвижный контакт при резервном остатке. Если не ложится на край, тогда можно исправить настройкой.

У меня AEB и Atiker 42. Красная загорается при остатке в 12л. Поплавок зависает далеко от дна. Контакт ложится на последнюю контактную площадку. Исправить можно только подгибанием поплавка или наклоном бака, но при этом изменится уровень на котором будет срабатывать отсекатель.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.09.2017 в 07:38, mich_ya сказав:

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Дякую за підказку, щось подібне я зустрічав. Проблема в тому, що датчик BRC жорстко закріплений двома гвинтами на мультиклапані і такої можливості його підрегулювати немає. Хочу ще знайти документацію на мультиклапан. Можливо він не зовсім підходить до мого балона?

Датчик рівня BRC з опором 0- 90 Ом випускається у двох варіантах - 130 і 105 градусів шкали.  ?????  Залишається розібратися у яких випадках ставиться зі шкалою 130 градусів а коли 105. Поки що не знайшов відповіді на це питання. А новий датчик коштує нереальних грошей, тому не до експериментів.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Смысл любого датчика сводится к не линейной характеристике... т.е. нужно выбирать работу датчика в линейном участке.

Отсюда и получаем такие показания как у Вас - резкое падение на ноль и долгая работа в том районе. Значит нужно провернуть датчик так, чтобы попасть в линейную зону... или привыкнуть и не обращать внимание... а ездить по одометру.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чисто інтуітивно я це теж розумію, Михайле. Але чому така іменита фірма не заклала у конструкцію мультиклапана можливість регулювання? Впевненність у безвідмовності і правильності рішень?  А можливо мені просто потрібно замінити датчик на інший із шкалою 105 градусів і показники автоматично стануть правильними? Треба попитати у знайомих ГБОшників, може дадуть на день-другий такий датчик для проведення експерименту.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Датчик нужно правильно выставить.

Именитость фирмы и халтурная установке между собой никак не связаны.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Granit сказал:

Чисто інтуітивно я це теж розумію, Михайле. Але чому така іменита фірма не заклала у конструкцію мультиклапана можливість регулювання? Впевненність у безвідмовності і правильності рішень?  А можливо мені просто потрібно замінити датчик на інший із шкалою 105 градусів і показники автоматично стануть правильними? Треба попитати у знайомих ГБОшників, може дадуть на день-другий такий датчик для проведення експерименту.

Баллон одной фирмы, мультииклапан другой, а датчик третей. И вы хотите чтобы все правильно показывало? Исходя из отсечки, а она у срабатывает на примерно правильном уровне, можно сделать вывод что мультклапан установлен правильно. Ездите до резервного остатка топлива. А затем измеряйте сопротивление несколько раз до пустого бака. Если оно будет менятся, значит можно подправить показания в зоне резервного остатка. А для того чтобы сделать все правильно, нужно с пустым баком заправляться и одновременно в программе смотреть и фиксировать показания датчика. Тогда можно сделать показания указателя линейным или почти линейным. По другому никак! Только потом можно думать о том как крутить датчик.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, aau сказав:

Баллон одной фирмы, мультииклапан другой, а датчик третей. И вы хотите чтобы все правильно показывало?

Не зовсім так, шановний. Мультиклапан BRC Europa 2  йшов у комплекті із цим датчиком рівня.  Причому я його брав новий, а не б/в. І судячи із техдокументації до цього типу балона він повинен підходити. Буду копати далі. :joking:
 За підказку дякую, треба спробувати Ваш варіант вирішення проблеми.

Змінено користувачем Granit
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

 Розповісти
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...