Перейти до публікації

Заміна двигуна на потужніший


roman9118

Рекомендовані повідомлення

В 16.08.2017 в 05:30, Yarmola.L сказав:

вибач, но пишеш дурницю...крутити двигун в межах 3 000 - 4000 об/хв    як кажуть "сам Бог велів" -  це найкращі оберти для двигуна....років 25 тому коли я тільки починав капіталити двигуни, знайомий шліфовщик валів розповів мені що самі вбиті колінвали після дідів з пенсійним стилем їзди - малі оберти. високе навантаження при малому тиску масла...еліпсність шийок валів просто зашкаліє при малих пробігах...а менш всього знос і еліпс після тих хто "крутить" двигун....така фігня...

ну і для прикладу:

 

двигун Сенса:  макс крутний момент - 3000-3500 об/хв,    макс потужність - 5200-5500 об/хв,   тиск масла в системі змазки: 800-900 об/хв  - 0,85МПа, 4000об/хв - 4МПа....

 

двигуни Лачетті :

F14D3 макс крутн момент 4200 об/хв, макс потужн 6300 об/хв

F16D3 макс крутн момент 4000 об/хв, макс потужн 6000 об/хв

F18D3 макс крутн момент 3600 об/хв, макс потужн 5800 об/хв

F18SED макс крутн момент 4000 об/хв, макс потужн 6300 об/хв

 

я завжди кручу свого Сенс...часто до "червоної зони"....407 000 км пробіг а мотор не вскривався....і масло міняю раз в 20 000км...

 

 

 

Знаєш я теперішнім ремням не дуже вірю,і якщо погне клапана,то я ще змирюсь а як увесь двигун рознесе...це не для мене.та й не то щоб я його натяжкою давив,просто чую що 3000-3500це його нормалні обороти,а фанатизм це не для мене(і не для моєї кишені,в сенсі розходу палива)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А какие ремни Вы используете?Ролики?Помпу?Что так боитесь...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 19.08.2017 в 22:09, roman9118 сказал:

Знаєш я теперішнім ремням не дуже вірю,і якщо погне клапана,то я ще змирюсь а як увесь двигун рознесе...це не для мене.та й не то щоб я його натяжкою давив,просто чую що 3000-3500це його нормалні обороти,а фанатизм це не для мене(і не для моєї кишені,в сенсі розходу палива)

Купи кобилу з бричкою, буде по кишені і витрат на паливо - повний нуль!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 19.08.2017 в 22:09, roman9118 сказав:

Знаєш я теперішнім ремням не дуже вірю,і якщо погне клапана,то я ще змирюсь а як увесь двигун рознесе...це не для мене.та й не то щоб я його натяжкою давив,просто чую що 3000-3500це його нормалні обороти,а фанатизм це не для мене(і не для моєї кишені,в сенсі розходу палива)

якщо поставив лайно а не ремінь (контрафакт) то його порве хоч на 2000 об/хв хоч на 4000 об/хв і результат розриву не буде дуже відрізнятись...в мене ремні звичайно ходять по 60 -80 000км а одного разу рвонув на 40 000км пробігу (напевне контрафакт) коли я їхав помаленьку біля дому...так що тут оберти не мають особливого значення...і да, що стосується кошилька - я привик витискати з залізяччя все до "залізки" - мінімум затрат при максимуму використання (в розумних межах)....

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 20.08.2017 в 06:54, Yellow сказав:

А какие ремни Вы используете?Ролики?Помпу?Что так боитесь...

Ой ремінь якийсь італійський,вже не памятаю назви.а ролік Рувіль казали нормальний,помпа теж.якась німецька фірма казали

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10 годин тому, Yarmola.L сказав:

якщо поставив лайно а не ремінь (контрафакт) то його порве хоч на 2000 об/хв хоч на 4000 об/хв і результат розриву не буде дуже відрізнятись...в мене ремні звичайно ходять по 60 -80 000км а одного разу рвонув на 40 000км пробігу (напевне контрафакт) коли я їхав помаленьку біля дому...так що тут оберти не мають особливого значення...і да, що стосується кошилька - я привик витискати з залізяччя все до "залізки" - мінімум затрат при максимуму використання (в розумних межах)....

На рахунок ремня згоден,великої ріщниці не буде при розриві,а от по розходу бензину тут якщо так їздити як ти радиш то його не напоїш.в мене ітак розхід по місту біля 12літрів(це літом,а зимою до 15 на сотню)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

О чём Вы пишите?Что с Вами?Я ничё уже понять не могу!!!

Тут Вам "разжевали и уложили"...

Шо не так?:shock:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 час назад, Yellow сказал:

О чём Вы пишите?Что с Вами?Я ничё уже понять не могу!!!

Тут Вам "разжевали и уложили"...

Шо не так?:shock:

ТС хочет мощность как у бугатти вейрон, рассход как у дэу матис и все это в одном флаконе. Короче тема ни очем, один трёп.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 27.08.2017 в 19:39, roman9118 сказав:

На рахунок ремня згоден,великої ріщниці не буде при розриві,а от по розходу бензину тут якщо так їздити як ти радиш то його не напоїш.в мене ітак розхід по місту біля 12літрів(це літом,а зимою до 15 на сотню)

тоді купи дизель;

1) оберти 2-3 000 об/хв

2) крутний момент дурний при цих обертах

3) витрата 5-6л/100км

і не пар і собі і людям мізки якщо не вмієш експлуатувати те що маєш...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 28.08.2017 в 21:20, Yarmola.L сказав:

тоді купи дизель;

1) оберти 2-3 000 об/хв

2) крутний момент дурний при цих обертах

3) витрата 5-6л/100км

і не пар і собі і людям мізки якщо не вмієш експлуатувати те що маєш...

Я нікому нічого не парю,не хочеш не пиши нічого,а ображати непотрібно.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 так никто тебя не обижает. Уже сто раз ответили:

1. Хочешь свап до двухлитрового - претендентов валом, С20 - простой тяговитый, Х20 - интереснее, но геморойнее.

2. Хочешь расход и динамику - ТД, тут уже на что ума и денег хватит.

3. ...

Но, увы, все это геморрой и вливание денег. В итоге, даже если все грамотно сделаешь, у тебя останутся претензии а-ля: "Я вкинул денег в ланос, а он остался ланосом". 

Потому, если хочешь что-то более фаршированное, которое относительно "едет". То нужно смотреть в сторону продажи своего авто + докидка = левел ап.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 29.08.2017 в 21:47, zenit-ny сказав:

roman9118 так никто тебя не обижает. Уже сто раз ответили:

1. Хочешь свап до двухлитрового - претендентов валом, С20 - простой тяговитый, Х20 - интереснее, но геморойнее.

2. Хочешь расход и динамику - ТД, тут уже на что ума и денег хватит.

3. ...

Но, увы, все это геморрой и вливание денег. В итоге, даже если все грамотно сделаешь, у тебя останутся претензии а-ля: "Я вкинул денег в ланос, а он остался ланосом". 

Потому, если хочешь что-то более фаршированное, которое относительно "едет". То нужно смотреть в сторону продажи своего авто + докидка = левел ап

Тільки що, roman9118 сказав:
В 29.08.2017 в 21:47, zenit-ny сказав:

roman9118 так никто тебя не обижает. Уже сто раз ответили:

1. Хочешь свап до двухлитрового - претендентов валом, С20 - простой тяговитый, Х20 - интереснее, но геморойнее.

2. Хочешь расход и динамику - ТД, тут уже на что ума и денег хватит.

3. ...

Но, увы, все это геморрой и вливание денег. В итоге, даже если все грамотно сделаешь, у тебя останутся претензии а-ля: "Я вкинул денег в ланос, а он остался ланосом". 

Потому, если хочешь что-то более фаршированное, которое относительно "едет". То нужно смотреть в сторону продажи своего авто + докидка = левел ап

Ну от нормальна відповідь,а то не вмієш користуватись...дякую за відповідь.я вже маю декілька ідей. Тему можна рахувати закритою всім спасибі!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • lafa закрив тему
Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.