Перейти до публікації

Заміна двигуна на потужніший


roman9118

Рекомендовані повідомлення

Привіт усім!хлопці стикнувся з проблемою,яка мені не дає спокою.Не те щоб катастрофа,але досить неприємно і виснажливо керувати авто на далекі дистанції та ще й в Європі.Попорядку. В мене ланос хечбек з майже всіма наворотами. Двигун опель 1349см.не має сили сама себе тягнути,а ще коли кондер ввімкну, то завал,ви мене зрозуміли. Іздив в Італію на море,всі машини як машини а я під горку дохну аж стидно. Питання таке чи можна поставити якийсь опельовський двигун потужніший шоб не позоритись прикладом 2000см, або якийсь 16клапановий?хтось шлсь подібне робив?підкажіть будь ласка!!!буду дуже вдячний

А,для "розумників"авто міняти не буду...лише двигун

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 вариантов тьма. Делалось и обсуждалось бесчисленное количество раз. Достаточно воспользоваться поиском.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ставь сразу саабовский, вещь!

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 а може двигун вже пора капіталити? Масла багато бере?

1.3 не ракета, але якщо живий двигун, то має тягнути добре..

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

16 часов назад, roman9118 сказал:

Привіт усім!хлопці стикнувся з проблемою,яка мені не дає спокою.Не те щоб катастрофа,але досить неприємно і виснажливо керувати авто на далекі дистанції та ще й в Європі.Попорядку. В мене ланос хечбек з майже всіма наворотами. Двигун опель 1349см.не має сили сама себе тягнути,а ще коли кондер ввімкну, то завал,ви мене зрозуміли. Іздив в Італію на море,всі машини як машини а я під горку дохну аж стидно. Питання таке чи можна поставити якийсь опельовський двигун потужніший шоб не позоритись прикладом 2000см, або якийсь 16клапановий?хтось шлсь подібне робив?підкажіть будь ласка!!!буду дуже вдячний

А,для "розумників"авто міняти не буду...лише двигун

Я бы посоветовал сделать из него 1.5л простой заменой колена (73.4мм на 81.5мм).

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 в чем вещь?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 12.08.2017 в 15:36, jason_ua сказав:

roman9118 а може двигун вже пора капіталити? Масла багато бере?

1.3 не ракета, але якщо живий двигун, то має тягнути добре..

Та ні двигун бжілка масла не бере

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 а без кондиціонера добре тягне?

Авто на газу?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 12.08.2017 в 15:44, Сергей 1975 сказав:

Я бы посоветовал сделать из него 1.5л простой заменой колена (73.4мм на 81.5мм).

Не зовсім зрозумів замінити що?але там куди я їзджу в Альпи 100кубіків думаю нічого не поміняють,може якийсь від вектри 1,8 шось поміняло б,хотілося б шом машина під гору їхала на 5передачі як всі авто,а то мікри,фіести і т. д мене обганяють

 

4 хвилини тому, jason_ua сказав:

roman9118 а без кондиціонера добре тягне?

Авто на газу?

Ну чуть краще,авто без газу.

Думаю ця кубатура взагалі негодиться.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 12.08.2017 в 15:25, Angellino сказав:

Ставь сразу саабовский, вещь!

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Таке ще знайти треба:-o а шоб поставити його напевно треба ще все кріплення відрізати і нове приварити,тай кпп від нього,полуосі,кулаки короче легше купити друге авто.а як шось поміняти то зап.частини треба буде із-за океану везти?шось би таке шоб коробка рідна підійшла?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

33 минуты назад, roman9118 сказал:

Не зовсім зрозумів замінити що?

Коленчатый вал. на длинноходовой. Будет 86 л.с. то есть +11л.с.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

28 хвилин тому, Сергей 1975 сказав:

Коленчатый вал. на длинноходовой. Будет 86 л.с. то есть +11л.с.

Це якщо такий вал поставити то треба буде ще й блок вищий ставити?

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 , МКПП подойдет от 1,5 или 1,6... другой вопрос сколько она проживет на макс бусте и крут моменте))) Для начала вполне хватит B205E, они часто встречаются у нас в авто из Европы... там 150 л.с. и наддув 0,45 bar, а потом уже если форсировать дальше у тебя будет неплохой стартовый вариант ;) Крепления остаются свои, кроме одного на правом лонжероне... В остальном полет фантазии будет ограничен бюджетом и временем того кто тебе это сделает))) Все з/ч для этого мотора есть в продаже!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Просто ради поддержания разговора спрошу:

1. Какой бюджет переделки? Во сколько это все выльется по итогу?

2. Не проще ли продать одно авто и купить другое?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

13 часов назад, roman9118 сказал:

Це якщо такий вал поставити то треба буде ще й блок вищий ставити?

 

Нет все остается родное. Ставят укороченный шатун.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Що заважає вмикати 4 передачу перед горою і дати 120 км/год. ? Двигуну це навіть корисно періодично. Хоч ви й просили цього не писати, але економічно обгрунтовано буде змінити авто. Чим ставити щось потужніше в ланос. Багато раз прораховув такі варіанти для себе. На виході попадалово по грошах(авто з незаводським двигуном важко продати, коштує воно менше), купа часу на це все і в цей час ще й ви пішохід. Оскільки це все робите не ви, то зроблять аби як, буде куча траблів і несправності потім. Бачив купу проектів по свапу, які не змогли довести до кінця, і продавали авто за безцінь. Зі словами да туди вкладено .....

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А что кстати из альтернатив и какие варианты будут поставить в ланос по шустрее?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 , поддержу тему... аналогично, видел кучу авто с грамотной реализацией всех нюансов по свапу и они уже несколько лет катают в драге и ничего с ними не происходит ;)

Змінено користувачем Angellino
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12 години тому, xxxmatadorxxx сказав:

Що заважає вмикати 4 передачу перед горою і дати 120 км/год. ? Двигуну це навіть корисно періодично. Хоч ви й просили цього не писати, але економічно обгрунтовано буде змінити авто. Чим ставити щось потужніше в ланос. Багато раз прораховув такі варіанти для себе. На виході попадалово по грошах(авто з незаводським двигуном важко продати, коштує воно менше), купа часу на це все і в цей час ще й ви пішохід. Оскільки це все робите не ви, то зроблять аби як, буде куча траблів і несправності потім. Бачив купу проектів по свапу, які не змогли довести до кінця, і продавали авто за безцінь. Зі словами да туди вкладено .....

Та я так і робив,але я не привик крутити більше ніж 3 тис макс3,5

Думаю весь час такої їзди не витримає двигун.на рахунок роботи то в мене руки з того місця ростуть,по продажу-я не можу його продати тому зробив би для сина шоб мав дівчат катати.а для себе вирішив купити інше авто,більше і потужніше.думаю якийсь мінівен.так що як що є якийсь варіант по заміні двигуна можете порадити,то питання актуальне

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

2 години тому, roman9118 сказав:

Та я так і робив,але я не привик крутити більше ніж 3 тис макс3,5

Думаю весь час такої їзди не витримає двигун.

вибач, но пишеш дурницю...крутити двигун в межах 3 000 - 4000 об/хв    як кажуть "сам Бог велів" -  це найкращі оберти для двигуна....років 25 тому коли я тільки починав капіталити двигуни, знайомий шліфовщик валів розповів мені що самі вбиті колінвали після дідів з пенсійним стилем їзди - малі оберти. високе навантаження при малому тиску масла...еліпсність шийок валів просто зашкаліє при малих пробігах...а менш всього знос і еліпс після тих хто "крутить" двигун....така фігня...

ну і для прикладу:

 

двигун Сенса:  макс крутний момент - 3000-3500 об/хв,    макс потужність - 5200-5500 об/хв,   тиск масла в системі змазки: 800-900 об/хв  - 0,85МПа, 4000об/хв - 4МПа....

 

двигуни Лачетті :

F14D3 макс крутн момент 4200 об/хв, макс потужн 6300 об/хв

F16D3 макс крутн момент 4000 об/хв, макс потужн 6000 об/хв

F18D3 макс крутн момент 3600 об/хв, макс потужн 5800 об/хв

F18SED макс крутн момент 4000 об/хв, макс потужн 6300 об/хв

 

я завжди кручу свого Сенс...часто до "червоної зони"....407 000 км пробіг а мотор не вскривався....і масло міняю раз в 20 000км...

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 я власне тому і запитався у якому стані двигун  ...Живий двигун навіть і 1,3 має добре тягнути, якщо його правильно крутити.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

2 часа назад, jason_ua сказал:

Yarmola.L я власне тому і запитався у якому стані двигун roman9118 ...Живий двигун навіть і 1,3 має добре тягнути, якщо його правильно крутити.

Я выше 4000 об не крутил еще свой Сенс, ощущение будто движок  вот-вот разорвет на таких оборотах. Стрёмно...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 я теж вище майже ніколи не кручу, так як на круті підйоми, щоб авто йшло на нього до кінця на 5 передачі вистачає до 4тис. об.

В загальному стараюся їхати на 2.5-3тис. оборотах. На цих оборотах досить комфортно їхати, двигуна у салоні не чути.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

5 годин тому, Barburon сказав:

Я выше 4000 об не крутил еще свой Сенс, ощущение будто движок  вот-вот разорвет на таких оборотах. Стрёмно...

В мого сенса після 4000 друге дихання було. 100 - 120 на п'ятій повільно набирав, а 120 - 140 набагато стрімкіше.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.