Перейти до публікації

Luca Brasi

Рекомендовані повідомлення

После замены антифриза начал гореть "CHECK ENGINE". Появились потеки, думал соплят патрубки или еще что.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Вытер все насухо, а белый налет остался. Да и гляжу, течет вроде как с отв. в АКБ... Замерял напряжение при неработающем двигателе 12.84 В. Запускаю и тут то, чего я вообще не мог ожидать - 17.3 В!

Ну не дело ж это. Нашел

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, парень жалуется на похожие симптомы: горящий чек, высокое напряжение, кипящий АКБ. Причина тому регулятор напряжения (РН). Вытащил свой РН, вроде такой же как и на вышеупомянутом видосе.

Вопросы:

Туда ли я вообще рою? Может ли РН быть моей проблемой?

Замена или (возможно) диагностика данного регулятора?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Саме РН є причиною ЗНАЧНО перевищеної напруги на борту. По фото, це реле напруги ВТН. З контролем напруги не на додатковій обмотці збудження, а саме на силовій обмотці (на борту). Тут є важливим фактором добрий контакт червоного провода з основним виводом генератора (силовою клемою). Якщо тут буде поганий контакт (окислення), то напруга полетить вгору. Якщо з цим контактом все гаразд, то несправний сам регулятор (реле, РН).

PS. Така величезна ПЕРЕнапруга небезпечна не лише для лампочок, а й для самого контроллера. Він витримує максимум до 18-19В. Подякуйте аккумулятору, що він закипів, а значної перенапруги не допустив...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

ни когда не встречал регулятора напруги, который регулировал бы по силовой линии. по моему они все через обмотку возбуждения регулируют.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

По силовой он не регулирует, а контролирует... обратная связь... - смотрит сколько там и регулирует возбуждение.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Так, звичайно, регулюється на обмотці збудження. Але контролюється напруга або на додатковій обмотці (що живить обмотку збудження), або на силовій, після основного діодного моста. Другий варіант є більш точним, бо враховує просадку напруги в залежності від навантаження на генератор.

Сорі, написав не зовсім те, що думав. Не на додатковій обмотці, а на додатковому діодному мосту!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А обмотка, это то чего касаются щетки регулятора на генераторе? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Состояние клем нормальное, каких либо следов окисления не замечено.

Какой вообще ресурс у РН? Ранее мне казалось, что электричкские элементы одни из самых долговечных, а тут такое на пробеге в 13 тык. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Як такого поняття ресурсу в РН немає. Зношуються щатки, бо там візичний контакт з рухомими кільцями. А передбачити роботу електронної частини неможливо. Може проробити місяць, може 20 років. Причин їх поломки так є досить багато. При тому, якість виготовлення на сьогоднішній час бажає бути значно кращою...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 а может РН перегреть из-за каких-то проблем с генератором? Ну кроме как ранее упомянутых плохих контактов на клеммах 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Хіба що при КЗ в обмотці збудження. Але тут не той випадок (генератор працює). Теоретично через погане прилягання і іскріння щіток. Практично підтвердити не можу...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Кинулся купить данный элемент - либо нет а наличии, либо едь хрен знает куда... Однако есть в наличии 9111.3702

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. А у меня родной стоял 9111.3702И2. Согласно заводскойони отличаются лишь наличием "Встроенного помехоподавительного конденсатора". Можно ли безболезненно поставить 9111.3702 вместо 9111.3702И2?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Насколько мне удалось выяснить, отсутствие этого "Встроенного помехоподавительного конденсатора" способно создавать помехи только на режимах "АМ" радиоприемника.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сколько не смотрел фоток, у всех по одной клемме идущей от стартера. А у меня почему-то 2 (красный и черный провода идущие на генератор). Это какой то особый случай?

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем Luca Brasi
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

to Luca Brasi

вибачте, що лізу в Вашу тему, не хочу створювати подібну.

Перестав заряджатися акумулятор, після того, як тосол попав на генератор. Поїхали до автоелектрика. Замінили ротор, кілька разів міняли інтегральний блок, бо перший згорів, потім ще щось. Напруга була постійно вище 14, 5 по бортовому комп'ютеру. Так як електрик був з причудами і все це продовжувалося більше 5 днів, плюнули на все і вирішили купити новий генератор.

Встановили новий генератор. Спочатку напруга була 12,8 В. (нам сказали, що щітки притираються). Потім дійсно напруга стала 14, 2 В. Але через деякий час при обертах вище 1500 напруга почала підніматися вище 15 В.

Чи можна отримати якийсь алгоритм пошуку несправності?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Перевірте напругу мультиметром безпосередньо на клемах АКБ, на клемі генератора. Коли будете міряти на клемі генератора, масу беріть по черзі: кузов авто, клема АКБ, корпус генератора. Чи буде різниця.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Перевірив напругу. Міряв на АКБ, на генераторі, брав масу на АКБ, кузові, на двигуні, на самому генераторі. Напруга всюди однакова. Коливаєтся 14, 67В .... 14,72В.  Незалежно від місця, де брав "масу" Бортовий комп'ютер (БК) показує теж саме. Міряв на холостому ходу. Продивився провода біля місця де вони запресовані до накінечник - все норм.

При запуску двигуна має місце провал напруги (пищав бортовий комп'ютер).  Після вимикання двигуна на АКБ напруга до 13, 6В. і повільно знижуєтся до 12,8. Трохи проїхав.  Стрибки напруги незалежні від кількості обертів. Здається, навіть,  навпаки, кілька кілометрів проїхав тримаючи 3000 об/хв - перенапруги не було. Закономірності не помітив(((  Коли маневрував (взад-вперед) БК сигналізував про понижену напругу.

В умовах гаражу є метод перевірки регулятора напруги генератора? Чи може попробувати інший АКБ?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Я тоже склонен к реле напряжения. Правда чек не понятно чего... может все вместе?

Может как пища для размышлений подойдет.

 У меня был почти антипод вашей проблемы. Генератор не давал заряда. "Спецы" рекомендовали сменить генератор, поменять "шоколадку" и т.п. Причина оказалась банальной - отошел провод массы от движка. Припаяли и все!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 рік потому...

Может я не в тему , но у меня возник такой вопрос . Завожу автомобиль , запускаю диагностическую программу и вижу , что у меня напряжение бортовой сети  падает  с 13,6 до 12,4 .  Интервал периодически 5-6 секунд 13,6 вольт , потом скачок на 1-2 секунды 12.4 вольт .  Сделал замер на аккумуляторе  выдаёт постоянно 14,5 вольт без каких либо скачков в напряжении . Почему  тогда в бортовой сети идут скачки , не пойму . Может кто сталкивался с такой   ситуацией ? Буду рад любой адекватной подсказке . Спасибо за внимание .

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А сколько лет генератору?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 регулятор напряжения и щётки надо проверять.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 час назад, _Sens_1.3_ сказал:

Почему  тогда в бортовой сети идут скачки , не пойму .

встрачал такие симптомы в статьях про плохую массу. Якобы плохой контакт сопобен создавать скачки напряжения в сети. Он еще мерял падение напряжения на участках:
минус АКБ - генератор
минус АКБ - двигатель
минус АКБ - корпус ЭБУ

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

15.08.2019 в 17:29, Yellow сказал:

А сколько лет генератору?

Генератору  пару лет , с ним всё в порядке . 

15.08.2019 в 19:15, Luca Brasi сказал:

встрачал такие симптомы в статьях про плохую массу. Якобы плохой контакт сопобен создавать скачки напряжения в сети. Он еще мерял падение напряжения на участках:
минус АКБ - генератор
минус АКБ - двигатель
минус АКБ - корпус ЭБУ

Я тоже предполагаю , что где то масса плохая , буду искать .

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Точно?А такое впечетление(признак) его поломки.

Или таки точно масса...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

15.08.2019 в 18:40, Pvlok сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 регулятор напряжения и щётки надо проверять.

Если бы  были виной щётки , то при проверке на самом аккумуляторе тоже были бы скачки напряжения

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.