Перейти до публікації

Доработка и ремонт КПП сенс


shadow-kvant

Рекомендовані повідомлення

По личному опыту ремонта своей КПП и знакомых.

По доработке КПП - установил на место родных радиальных подшипников дифференциала конусные как ВАЗ. Отрегулировал натяг. Сделано было на нескольких машинах, в том числе и своей. Система работает. Те люди, которые таскают прицеп - забыли, что такое убитые подшипники дифференциала.  Ниже фото с моей коробки, которая продается- видно подшипник. Черный цвет - масло с  молибденовой добавкой ликви-моли для трансмиссии. Эту идею ранее подсказали люди, которые проф. занимались ремонтом данных КПП. Потом правда перестали брать в  ремонт данный вид КПП - из-за низкого качества деталей. Меня пока спасало (делал для знакомых) - наличие возможности отбирать из заводского задела на производстве, есть люди (не дешево).

 

Еще по подшипникам: в качестве подшипников 6305 (задние обоих валов) хорошо зарекомендовали Чехия и Словакия: Kinex, ZVL, ZKL. Обладают хорошим соотношением цена/качество.  Российские VBF  - как повезет. Не стабильное качество.

В качестве роликов:  ZVL, ZKL, можно Волжский стандарт (в последние время подтянули качество).

 

Синхронизаторы - только завод. В продаже много китая и типа кореи - долго не ходят (может качество и будет менятся).

 

В продаже появилась главная пара Grog  - пробовали - не выдержан размер под втулку 5 передачи, металл хуже чем завод. Пока опыт отрицательный. Хотя и завода качество не сильно стабильное. В продаже в основном продаются главные пары, которые реально не подбираются. На заводе подобранные главные пары (те что остались) последний раз стоили - около 2500 грн.

 

Даже после ремонтов и соблюдением всех осевых и радиальных разбежностей и биений. Коробка не тихая, или тихая не долгое время. Потом берет свое. 

 

Следует также отметить еще такой факт, что после ремонта шестерни становятся относительно друг друга не в том же самом месте, особенно касается главной пары. Требуется время для новой приработки деталей, отсюда первое время может быть шумность повышенная. 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

После разборки-сборки КПП сенс, на нейтралке когда отпускаешь сцепление глохнет(похоже как стоит на какой-то передачи),все скорости включается но машина не едет...

Может подскажите где накосячили? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

При частковому відпусканні зчеплення (щоб не заглохла) відчувається навантаження на двигун? Є спроба зрушити з місця, чи стоїть як вкопана? Накатом котиться на нейтралці? Піддомкратити переднє колесо і прокрутити (за колесо) на нейтралці, на 4, 5-й передачі. Який результат? Можливо, не закручений фіксуючий болт вилки якоїсь передачі, і вона постійно включена. Можна втиловити, піддомкративши оне колесо і привідпускати зчеплення з заведеним двигуном (щоб не заглохла), перемикаючи по черзі передачі. Можливо, затягували гайки 5-ї передачі і забули закрутити гвинт-фіксатор вилки, залишивши 5-ту включеною. Я сьогодні ледь не забув про нього, відволікся трохи, і... Але вчасно згадав :) .

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

На нейтралке стоит как вкопанная и да идет нагрузка на двигатель как при попытке тронуться на 4-5й передаче.Одну сторону  подняли покрутили колесо исчезли все передачи!При включении задней передачи  включается  задний свет идет нагрузка на двигатель но машина не едет.

Змінено користувачем Li Rouse
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 8 місяців потому...

в мене почався гул на 3-4-5 передачі

сказали що треба лізти в КПП і дивитись

суму озвучили в 5тис

сижу і думаю тепер шо робити

пробіг рідний 132тис сенс

нічого в коробці не роблено

але був удар првим колесом о бровку місяць назад на гололєді, совпадєніє?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Кагбе логика подсказывает что разбил ступичный подшипник ударом об бровку....И он гудит.

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Тоесть есть шанс обойтись малой кровью?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Подивись дійсно спочатку до підшипників..А потім буде видно..

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

шоб його глянути(подшипник), треба всеодно коробку зняти?

знаэте як важко говорити з "спецами" на СТО коли їх там 5-ро і всі в один голос кричать шо ти ніхєра не понімаєш треба робити коробку і готувати 5 косарів...

при чому майстер мені щей каже шо гарантія 50 на 50...

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

5 - це вони дійсно загнули капітально. І дійсно, ймовірність успішного ремонту 50/50. Я пройшов 2 (два) ремонти. Результатом не задоволений... Спробуйте до того "кулібіна" звернутись.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

да якось не хочеться до кулібіних звертатись, тим більше якщо результат ви кажете не задовільний

завтра буду їхати і стояти над ними

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 мається на увазі щоб підшипник ступиці подивитися в першу чергу, коробка до нього відношення не має(((

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А де той стцпічний підшипник?

Просто знімали колесо і крутили шумить саме в кпп...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Підшипник  ступиці стоїть в СТУПИЦІ (за колесом) а не в коробці....як правило удари вилазять боком для підшипника ступиці...тож в КПП лізти тільки після перевірки ступиць

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ступічні підшипники відчути досить легко. По-перше, звук локалізований і добре чути звідки він йде, особливо, якщо опустити скло. Дуже добре відчувається при русі накатом і мало залежить від навантаження (рух вгору). І, звичайно, піддомкратити колесо і крутнути. Але при повільному обертанні може добре не відчутись. Якщо вже є тріщина в обоймі чи викришені шарики, то відчується й при повільному обертанні, але в русі то вже буде звук як в танку... Шум  КПП залежить від навантаження в русі, від передачі. Первинний вал (з підшипниками) легко діагностується стоячи на місці на нейтральній передачі. Якщо шум є, а вижимаючи зчеплення він пропадає - 100% первинний вал (підшипники). Також деякого шуму додають шестерні 5-ї передачі (особливо після свапу на пару від Таврії). І ще: не ведіться на різного роду чудо-присадки, я вже це пройшов :). Максимум, що допомагає з "амбулаторного методу" - це заливка ТАД-17. Але тут палка в двох кінцях: шум трохи зменшиться, але взимку в добрячий мороз дві руки буде мало, щоб переключитись :).

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо їду на 4 передачі і гудить то при виключені на нейтраль звук моментально зникає

Якщо на місці стою і вижимає зчеплення ніяких змін не має

 

Ще як варіант казали шо полуось може бути зігнута

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Схоже на головну пару...

Піввісь таким макаром зігнути не просто, вона на ШРУСах подасться. Але, для заспокоєння душі, можна прикласти лінійку чи щось інше й перевірити.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так вони і кажуть про головну пару і інше

Знайомий який з/ч торгує сказав що 3000 будуть самі з/ч

+ робота від 1000 тай виходить на 5000...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Думаю, если после удара положение руля сместилось, то 100% что-то произошло с ходовой/рулевым. И эти проблемы в любом случае нужно будет устранять. Поэтому, на мой взгляд, в первую очередь нужно поехать к развальщику, рассказать свою историю и пусть он выставит руль на место. 99% что он скажет, что и где согнулось. От погнутой полуоси, помимо всего прочего,были бы вибрации, даже при движении накатом на нейтрали. Если после устранения проблем с ходовой/рулевым проблема останется - проверить подшипник ступицы. Если на поворотах громкость и тональность шума меняется(особенно если поворачивать в противоположную от пострадавшего колеса сторону) - 100% дело в подшипнике. Если не меняется - тогда уже лезть в коробку.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Просто для інформації: маю диференціал під ремонт: відсутні тарілки сателітів і один підшипник зношений. Сателіти нові, осі сателітів нові, другий підшипник новий (якісний, не китай). Якщо знадобиться, то готовий подарувати за добре слово :) .

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я так подумал... Могли и ШРУСы пострадать и при езде на передаче они будут шуметь, а на нейтрали будет тишина...

А при ударе по двигателю/защите удара не было? Могло какую-то из подушек надорвать... Передачи нормально включаются?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Удар був не сильний

Развал зробили були відхилення, руль виставили, але змін ніяких не відбулось, при зміні напрямку гул лишається

 

Погнутий наконечник був але не сильно

Вібрацій не має на нейтралі взагалі ніяких, тільки 3-4-5 передача на оборотах слабих 1700 або великих 3000 хотя це так на приблизно

 

А що таке диференціал це головна пара?

Напишіть свій # телефона на всякий випадок

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

8 хвилин тому, Pavel80 сказав:

А що таке диференціал це головна пара?

не зовсім. Головна пара - це комплект з 2-х шестерень. Одна з яких (ведуча, називають також "хвостовик") має привід від вторинного валу, друга (ведома, або "коронна") прикручується до корпусу диференціалу. В корпусі диференціалу знаходяться 2 сателіти на вісі та 2 шестерні півосей. Вісь обертається разом з корпусом і сателітами, а шестерні півосей насаджені на шліци, відповідно, півосей. Диференціал дозволяє ведучим колесам прокручуватись з різною швидкістю на поворотах. Адже, колеса проходять по різному радіусу. Якщо зношена лише головна пара, то диференціал не обов"язково міняти/ремонтувати. Але, якщо зазори в сателітах вже занадто великі, то заодно й міняють їх (сателіти) разом з віссю. Деколи й тарілки (шайби) також.

097 сорок три сім сім 289

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Дякую

Завтра на 8 їду

Якщо шо наберу

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 година тому, Pavel80 сказав:

Знайомий який з/ч торгує сказав що 3000 будуть самі з/ч

+ робота від 1000 тай виходить на 5000...

прикинь скільки на сьогодні коштує перейти на КПП Ланоса...якщо ціни одного порядку - то переходь...

я так само колись прорахував вартість ремонту Сенсівської КПП і на 280 000 км  перейшов на Ланосівську....

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.