Перейти до публікації
Doc_UKR

На литовских номерах в Украине

Рекомендовані повідомлення

MichZ
4 минуты назад, Yellow сказал:

Во всём виноваты битки с США!))))

Смотрели недавно с коллегой Ford Escape 2013 г.в. с битой жопой.

Продавец заявлял, что по его связям ремонт машины обойдется в 900 баксов... ну и цена авто 9500... однако когда продавцу предложили +900 баксов и условие, что он ремонтирует по своим связям и отдает восстановленную, то продавец на отрез отказался от такой сделки... жопа там была ржавая...

 

Вопрос: почему продавец отказался ремонтировать по своим связям??? нам он сказал, что у него нет времени и желания таким заниматься.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
martinger
5 годин тому, sens2012 сказав:

Можливо, Лексус і не з Америки, але суті це змінює

Ну, не стримався, зірвалось з язика знову: "Невістка винна"...

І щодо битків з-за кордону: погляньте Ютуб-канал "Гараж Каховка"...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
zenit-ny

"Не покупайте Америку! Может Америка не при делах, но не покупайте Америку!" :write:

"Разруха не в клозетах..."

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
MichZ

Да покупайте что хотите... мне всегда прикольно наблюдать как народ ради хороших понтов готов покупать битые машины и героически их восстанавливать...

С бляхами старое корыто - разваливается.

С америкосами новое корыто - битое.

 

Зашибись романтика... что же вас кидает с одного гемороя на другой?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
zenit-ny

С Европы - бляха со скрученным пробегом миллион.

С Америки - тоталы с пробегом 50, но их или рвет или они утонули.

С Украины - все скрученные.

"Как жить дальше, немцы?!"©

Тут один местный топил о том, что всё должно быть по закону, но отдал ведро перекупу по доверке. Потом ещё хвалился о том, что прижимал нового "собственника" на переоформление, иначе "беда".

Разруха в головах!

Тут писатель писал, что неправильно ездить на бляхе, экономя деньги на регистрацию. Но как только подвернулся случай - стал двоежопым. Как так получилось?

Вопрос риторический, можно не отвечать.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
MichZ

Денег нет, но Ты держись ;)

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
zenit-ny

Мозгов нет, но ты не думай.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
MichZ

Ты лучше думай... - пользы будет намного больше.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
zenit-ny

Миша, брысь.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
MichZ

Эх, моська - знать она сильна ;)

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sens2012

Де-хто не може зрозуміти різницю між бляхою поза законом і машиною на українській реєстрації. Бляхи ніколи не куплю. А машини, які пройшли розмитнення, зареєстровані, купував, купую і купувати буду. Щодо продажу по ген.дорученню, то це питання сторін. Якщо сторонам така річ вигідна, то вони йдуть на це попри певні ризики для обох. Сьогодні ситуація з чергами на серв.центрах. Є сенс зробити справу через доручення, а згодом, коли трохи розсмокчеться, переоформити машину на нового власника. 

Щодо машин з Америки, то ризик значний. Машини нові, а коштують дешево. З Європи також ризик, але машини добре їжджені, а ціни немалі. Ризик менший. Краще попасти на капремонт, ніж загубити зад від машини, або розполовинитись об стовп. Якщо вже зіграли в американську рулетку, то не випробовуйте долю. Їздіть спокійно. І тоді така американка може прослужити довго і ще добре продасться. Власне, про це я хотів сказати, коли опублікував фото цього трагічного ДТП. Стали відомі деталі - на Лексусі їхала сім"я з 4 осіб. Чоловік пішов на обгін двох фур зразу. Не встигав. Розвинув велику швидкість. Повертаючись на свою смугу, вдарив в зад Ниву, яка їхала в попутному напрямку. Нива від удару перевернулася, а Лексус відкинуло на зустрічну під тягяч Рено Магнум. Від удару Лексус розірвало рівно пополам. Чоловік і дві дочки без свідомості попали в реанімацію. Дружина не зазнала важких ушкоджень. Сьогодні повідомили: дівчинка 4 років померла.........

Може не будемо сваритися з будь-якого поводу?

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
martinger
1 година тому, sens2012 сказав:

Де-хто не може зрозуміти різницю між бляхою поза законом і машиною на українській реєстрації.

А справді, у чому різниця??? Нагадаю, ми тут обговорюємо саме автомобілі, а не правові талмуди...

 

1 годину тому, sens2012 сказав:

Щодо продажу по ген.дорученню, то це питання сторін.

Ну, якщо вже пішла така жара, то дана процедура далеко не в рамках Закону...

PS. Щодо даної аварії, то це величезна біда, непоправне горе.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sens2012
5 годин тому, martinger сказав:

 

 

Ну, якщо вже пішла така жара, то дана процедура далеко не в рамках Закону...

 

Оформлення ген. доручення - законний акт. Ген. доручення немає нічого спільного з продажем авто. В жодному документі не фіксується, що власник отримав кошти. Власник може в будь-який момент скасувати доручення. Ризикує "покупець" - набувач доручення. І чим машина дорожча, тим ризик більший. Здебільшого ген. доручення оформляють тимчасово - для перепродажу авто третій особі (перекуп), для реєстрації авто в іншій області, для відтермінування перереєстрації через фінансові чи інші причини (черги в сервісних центрах). 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
martinger
5 годин тому, sens2012 сказав:

Оформлення ген. доручення - законний акт. Ген. доручення немає нічого спільного з продажем авто. В жодному документі не фіксується, що власник отримав кошти.

А фактично власник кошти отримав??? Якщо лише "дякую", то нема питань. а якщо отримав хоча б 1 грн, то це вже є продаж і має бути договір купівлі/продажу.

Якщо власник все-таки отримав кошти, то такі дії є абсолютною аналогією дій "євробляхерів".

Якщо шановний пан такий прихильник виключно законних дій щодо авто на єврономерах, то нехай буде ласкавий і у своїх діях чітко і беззаперечно дотримуватись букви Закону! В іншому випадку всі його (шановного пана) переконання й доводи щодо "євроблях" лопаються як мильна бульбашка...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
martinger
12 годин тому, sens2012 сказав:

Щодо продажу по ген.дорученню, то це питання сторін. Якщо сторонам така річ вигідна, то вони йдуть на це попри певні ризики для обох.

З язика зірвалось: Як то кажуть. знайдіть одну відмінність з передачею права керування іноземним громадянином громадянину України...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sens2012

Ввезення і експлуатація бляхи - це порушення цілої низки законів. Повторюватися нема сенсу. Можна перечитати тему від початку. Гендоручення, так само, як і їзда з чужим техпаспортом, передбачені українським законодавством. Не бачу сенсу дискутувати. Відповідати не буду. Можете не старатися.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
martinger

А як наш шановний пан втікає від прямих запитань. Якщо критикувати чужі дії - з радістю. А якщо мова заходить про свої - швиденько "голову у пісок"... І повторилось, як і з ситуацією про переповнення вулиць міста автомобілями й три автомобілі у сім"ї. Ой, не гарно так... Нагадаю, прямим запитанням було чи отримав продавець кошти від "продажу за дорученням". Якщо так, то порушення Закону беззаперечне. 

51 хвилину тому, sens2012 сказав:

Ввезення і експлуатація бляхи - це порушення цілої низки законів. ... Гендоручення, так само, як і їзда з чужим техпаспортом, передбачені українським законодавством.

А чи не протирічать ці два речення одне одному???

Мова була не про експлуатацію і розпорядження авто, а про процедуру продажу (передачі чи НЕ передачі коштів). До речі, їзда з чужим техпаспортом НЕ передбачена українським законодавством. Вона просто НЕ заборонена (точнісінько й як передача керування закордонним громадянином).

PS. Відповіді не очікую, але все ж таки звик старатись...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
WAC47

Я как-то в последнее время редко захожу на форум. И похоже пропустил интересное:

15.07.2020 в 23:07, sens2012 сказав:

15.07.2020 машина куплена по оголошенню в Авториа. За машиною їздив в Луцьк. 

Історія машини: згідно сервісної книжки машина була придбана 03.03. 2009 року в автосалоні FIAT німецького міста Ravensburg.

Поздравляю нашего прославнного в спорах бойца с евробляхами, уважаемого пана архитектора, с приобретением уже второй евробляхи.

Правильным путем идёте, товарищ.

 

Немного смешно, в том числе самому, что я так и не решился брать евробляху из-за в том числе и дебильной схемы растаможки.

 

П.С.

что дальше, ждать появления в семье пана архитектора машины с красными поворотниками?

Від james,

@WAC47

Предупреждаю:

Цитата

4.1.8. Создание провокационных тем/сообщений

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
jason_ua

WAC47 так архітектор взяв розмитнене авто а не бляху...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
WAC47
1 годину тому, jason_ua сказав:

так архітектор взяв розмитнене авто а не бляху...

Так евробляхеры с 2017 года официально (через Автоевросилу) просили дать им возможность растомаживать автомобили. Они этого хотели ещё с 2011 когда эту тему оседлал Дорожный контроль, но тогда это мнение не было четко выражено: люди хотели покупать дешевые хорошие авто из Европы, но ДК раскручивал именно тему того как сделать это в обход закона поскольку это был их маленький "швейный" бизнес который конечно бы пропал если бы ДК вдруг стал бы добиваться дешевой растаможки.

 

Просто напомню что до закона принятого в 2018 году растамаживать большинтсво евроблях было невозможно в принципе, а растамаживать те что были выпущены после 2010 года (начало продаж евро 5) можно было только лишь благодаря временному решению о снижении пошлин принятом если не ошибаюсь в 2015 году. Без него цена растаможки была такая что везти сюда авто было мало смысла.

 

И собственно евробляхи были не попыткой вообще уйти от растаможки, а способом ездить на автомобиле который невозможно растаможить вообще или было очень дорого: в 2012-2014 это затрагивало даже пятилетниие машины. 

 

К слову тогда же, в 2015, мы должны были поднять планку до евро-6 для всех автомобилей, включая б/у. Ранее были планы сделать это ещё в 2013, но потом перенесли. И если бы подняли то тогда автомобиль пана архитектора, будь автомобиль старше на год, нельзя было бы растаможить.

 

Ну и да, я очень хорошо помню что когда в конце 2016 тема евроблях начала активно раскручиваться благодаря Авроевросиле - пан архитектор был против евроблях именно как импортируемых б/у авто. Я тогда с ним много и долго спорил, пан архитектор был уверен что любая евробляха это шрот который не должен заезжать в Украину.

 

П.С.

Да, сообщение моё, как правильно отметил @james вышло резким. Но не мог пройти мимо того факта что противник евроблях и противник увеличения количества автомобилей - купил ещё один автомобиль и им оказалася не б/у автомобиль проданный новым через украинский автосалон, а евробляха растаможенная по закону принятому в конце 2018 года.

Змінено користувачем WAC47

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...