Перейти до публікації

На литовских номерах в Украине


Doc_UKR

Рекомендовані повідомлення

13 годин тому, jason_ua сказав:

 

Проїде ваш китаєць за 8років 250тис км і буде живчиком тоді і поговоримо!)) А так стоїть бідолага у стайні...

На авторинку є багато екземплярів Джилі МК, GC, Емгранд, які проїхали 250 тис і почувають себе дуже добре. З іншого боку, для чого людині, яка купила нове авто з нульовим пробігом, ставити умову  пробігу 250 тис? Ви дали 7 тис. дол. за авто з пробігом 170 тис. Я дав 7800 дол. за нове авто з салону. Гроші однакові, але підхід різний. Ви тішитеся, що поїжджена машина є надійна, інший радіє, що нова не ламається з причини своєї новизни. Це вічна суперечка між новим і б/у. Щодо китайців, то вони довели, що є надійні, сучасні, ремонтопридатні і ліквідні. І їздять нічим не гірше, за Логан-сарай, а в салоні є значно комфортніші і не нагадують маршрутку... 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 мсв з двигуном к4м досить комфортний. У мене крейсерська швидкість 110кмгод це виходить 3000оборотів. Двигуна в салоні не чути. Вже після 130-140 чути. Не думаю що ваш китаєць комфортніший. Але тема не про це.. Більше не відповідаю...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

8 минут назад, jason_ua сказал:

Не думаю що ваш китаєць комфортніший.

да пофигу, что там: бляха или китаец - главное как Ты сам на это реагируешь...

 

 

Кстати, в продолжение истории... бляха, что поцарапала коллегу - куда то исчезла... так, что ее даже сделователь или не хочет найти или не может... причем, что следователю дали даже мобильный номер бляхера...

 

Одним словом дело пока движется как то не внятно... так, что бляхеры пока все же в выигрыше в таком контексте... если конечно ту бляху уже не подцепили где то и самого бляхера не разводят на прямую.

Посмотрим как дела двинутся после выходных.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

19 годин тому, MichZ сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Так тоже сможешь?

а ну ка бляхеры - кто повторит такой челендж? :))

 

Класно! Класно тим, що,  я не бачу, щоб заваджали колісні арки. Можливо матрас товстий, і якось заповнює весь простір?

Я колись, в журналі Jemena (вроді правильно) побачив спальню в мегані. І оце минулого року спробував. І по довжині, і по ширині, для мене 180/70 кг і дружини 165/55 цілком комфорно. Правда, було це у вересні в Трансільванії, їхали до упору, заночували, і так замерзли, що до ранку не дотерпіли. Тож купили спальники, але ще не пробували.

Думаю, в зафірі теж комфортно спати.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

7 минут назад, Drug сказал:

я не бачу, щоб заваджали колісні арки.

а их там как бы и нет в этом пространстве.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

5 годин тому, jason_ua сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 мсв з двигуном к4м досить комфортний. У мене крейсерська швидкість 110кмгод це виходить 3000оборотів. Двигуна в салоні не чути. Вже після 130-140 чути. Не думаю що ваш китаєць комфортніший. Але тема не про це.. Більше не відповідаю...

Все пізнається в порівнянні. Я поїздив в Логанах седан та універсал вдосталь. І свіжих, і поїжджених. Коли їх тільки запустили, таксисти брали в кредит. Для таксі в сам раз. Дешева машина без претензій. Але дешева концептуально, проте цінник в салонах був зовсім не дешевий. Їде Логан так собі... В пізніших версіях перестали ставити передній стабілізатор. Машина в поворотах валиться, на нерівній дорозі треба ловити - це зі слів багатьох тестерів. Логан (перший) і високі швидкості - поняття взагалі мало сумісні. На фоні такого аж ніяк не можна стверджувати, що китайці якось не так їдуть. В Джилі СК взагалі багатоважільна задня підвіска, а відношення потужності до маси таке, що Логана лише в задньому дзеркалі буде видно і то не довго... В GC дискові гальма по кругу... Та про що говорити... І все це китайці вчорашнього дня. А точніше - Тойота Корола, Яріс початку 90-х. А сьогодні Джилі ставить турбомотори, автоматичні коробки, включаючи роботи і варіатори. Технології Джилі і Логана (нового) - це прірва. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Щодо безпосередньої теми, то готовий законопроект про розмитнення без акцизу. Будь-який рік, будь-яка машина - 30% розмитнення (приблизно). Законопроект направили в комітети. Ймовірність прийняття - 99%. Питання повністю узгоджене з більшістю і опозицією. Найбільш затятим бляхарям, які ще їздять на іноз. номерах, дають ще пів року на розмитнення, починаючи з 1 січня 2021 року. Тобто, вони спокійно їздять до нового року, а потім ще пів року і розмитнюються за новим законом. Там вже не буде що розмитнювати.... , але то таке.... Пошили в дурні тих, хто розмитнився за немалі гроші. 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо розмитнення буде за такими умовами, то це досить непогано. Хоча нормальне авто коштує у Європі трохи не дорожче, ніж у нас :( 

Проте є велика кількість досить цікавих комплектацій та версій, які до нас не постачалися відпочатку. :) 

Та й на старі автівки великий попит. Можливо, нарешті сконають з доріг всі ці маскаради, волги та запорожці... Хоча й не факт. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

если они не могут содержать волгу или запорожец, то содержать бляху - они тем более не смогут.

а уменьшение цены всего лишь даст больше доход пригонялам... по крайней мере с введением расстаможки я ожидал намного большего проседания цен - а это не произошло.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Нічого принципово не зміниться. Були розірвані волги, стануть розірвані опелі та бмв )))
Хтось зможе утримувати, хтось ні. Еволюція та природний відбір вирішать всі питання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

28.06.2020 в 21:41, sens2012 сказав:

Пошили в дурні тих, хто розмитнився за немалі гроші. 

Цим все сказано про довіру до держави і відповідальність перед нею. Це підтверджує принцип "крутись як можеш і шукай свою вигоду"...

Хто не віддав належне державі (сплативши податки й збори щодо розмитнення), той поступив мудро...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 час назад, martinger сказал:

Цим все сказано про довіру до держави і відповідальність перед нею. Це підтверджує принцип "крутись як можеш і шукай свою вигоду"...

Хто не віддав належне державі (сплативши податки й збори щодо розмитнення), той поступив мудро...

Можливо й так. Але особисто я всіляко проти такої логіки. Держава - це ми.
До того ж, якщо не за це тривала боротьба євробляхерів, то за що тоді? 

Всі хотіли дешевого розмитнення. То тримайте. Які питання?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58
28.06.2020 в 15:32, jason_ua сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 мсв з двигуном к4м досить комфортний. У мене крейсерська швидкість 110кмгод це виходить 3000оборотів. Двигуна в салоні не чути. Вже після 130-140 чути. Не думаю що ваш китаєць комфортніший. Але тема не про це.. Більше не відповідаю...

Ездить на этом одоробле и доказывать, что это супер авто. )))) 

Я, тоже, честно думал, что это было новое авто, как-то можно было пояснить. А тут еще и пробег был 170 тыс. 

..... Как говорится:"А можно было по другому?"

А по факту, это такой ширпотреб, где производителю абсолютно всё-равно на жизнь пользователей. Увидев, что в подобном ширпотребе нет стабилизатора не только на задней оси, а и на передней. .... Перекрестился. Но такую не куплю и друзьям не посоветую .

Змінено користувачем Александр29
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 115 к.с, 16клапанів, гідрокеомпенсатори, 4 подушки безпеки, гідро-електропідсилювач, електро підігрів дзеркал, абс, бортовий компютер, хороший кондиціонер, який на 1швидкості в сильну спеку дуже добре охолоджує салон. Хороша пічка, яка зимою добре жарить на 1швидкості,  з якою і їзджу.  Машина дуже тиха і комфортна.  Двигун тяговитий. Не плутати з 8клапанними двигунами, де треба регулювати клапана. Вони дійсно шумноваті. На 110км/год в салоні нічого не чути. На 140-150км/год без проблем їде, шум в салоні вже зявляється правда. Але не рев. Будеш у Франківську-проїдемося разом! 

На 3 ряді пасажирам з зростом до 1.90см досить зручно їздити (на 1фото).  Місця реально вистачає для дорослої людини а не так, як в деяких 7-ми місних авто де на 3ряді можуть тільки діти їхати.  Без проблем при великій необхідності на 3ряді може їхати  людина середньої статури і 2дітей до 10-11років (5фото). Авто стає 8-ми місним! :)  Без 3ряда, який складається за 3секунди-багажник шикарний. Якщо не помиляюся, то в такому класі це найбільший багажник!

 

Я цей логан мсв називаю вовк в овечій шкурі. Їде машина шикарно. Не пасе задніх. А якщо давити добре тапок, то дає фору багатьом! Швейцарець на ній не марно 5років їздив.

Якщо це тобі  доробило, то нехай буде так. Нехай щастить тобі розумнику з твоїм супер класним авто!

 

п.с. Більше на тему логана мсв не відповідаю в темі.  Є питання- в ЛС! 

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

8 часов назад, Александр29 сказал:

Ездить на этом одоробле и доказывать, что это супер авто

Предложи аналог в те же деньги. Который по твоим понятиям не будет ширпотребом, от производителя, которому НЕ "всё-равно на жизнь пользователей".

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10 часов назад, Александр29 сказал:

Увидев, что в подобном ширпотребе нет стабилизатора не только на задней оси, а и на передней. .... Перекрестился. Но такую не куплю и друзьям не посоветую .

Как по мне, то эти поперечные стабилизаторы - особой погоды не строят... вечто то втулки стаба стучат, то стойки стаба как расходный материал идут...

на некоторых авто стойки стаба вообще пластмассовые.

 

Так, что еще неизвестно как лучше - с ними или без них.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58
1 час назад, zenit-ny сказал:

Предложи аналог в те же деньги. Который по твоим понятиям не будет ширпотребом, от производителя, которому НЕ "всё-равно на жизнь пользователей".

Рено Кенго. Хюндай Н1 да масса вариантов. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58
3 часа назад, jason_ua сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 115 к.с, 16клапанів, гідрокеомпенсатори, 4 подушки безпеки, гідро-електропідсилювач, електро підігрів дзеркал, абс, бортовий компютер, хороший кондиціонер, який на 1швидкості в сильну спеку дуже добре охолоджує салон. Хороша пічка, яка зимою добре жарить на 1швидкості,  з якою і їзджу.  Машина дуже тиха і комфортна.  Двигун тяговитий. Не плутати з 8клапанними двигунами, де треба регулювати клапана. Вони дійсно шумноваті. На 110км/год в салоні нічого не чути. ...

 

Всё это перечисленное, априори должно быть в авто, ещё подогрев заднего стекла добавь. ))) 

Но красоты машине, это не добавляет. 

Это просто - обрубок. ХЗ кто у них там дизайнер, но факт остаётся быть фактом, машина совсем не очень на вид. Понятно, что будешь своё болото хвалить, но нужно признавать, что это просто автомобиль. Мимо проедет, взгляд не цепляется, скорее наоборот. 

 

3 часа назад, jason_ua сказал:

... Їде машина шикарно. Не пасе задніх. А якщо давити добре тапок, то дає фору багатьом! Швейцарець на ній не марно 5років їздив.

...

 

Я не знаю, что такое "Шикарно едет" и как это не шикарно и не пасёт задних, я езжу со скоростью 100 км/ч по спидометру, крайнее время перешёл на 90 км/ч. 

Мне эти не пасущие задних, как-то по боку. Доказывать другим, что у тебя супер едущее авто, глупо. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

30.06.2020 в 00:18, rebus сказав:

Всі хотіли дешевого розмитнення. То тримайте. Які питання?

Вибачте за досить неприємне порівняння, але аналогія 100%: лікарі хворобу визначили у результаті розтину... Це ідентична ситуація: бабло держава збила, тепер нате вам дешеве розмитнення. Так, саме збила бабло, бо вже ми пересвідчились на що цей "общак" був витрачений. Навіть ярий прихильник сплати всіх податків і з(по)борів, шановний пан зі Львова погодився у розбазарюванні і використанні в інтересах окремого клану зібраних коштів з розмитнення. І після того, як держава "поімєла" народ, вона кидає кістку тому ж народу, як собаці.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10 годин тому, Александр29 сказав:

Это просто - обрубок.

Я "болото не хвалю", бо саме це не моє, але чітко в тему мій випадок при виборі автомобіля. Я придивлявся до Сітроен Берлінго, Рено Кенго, але дружина, дізнавшись мою зацікавленість саме словом "обрубок" назвала ці автомобілі і категорично була проти них. Я їх називаю "бобиками". Потім почали придивлятись до мсв і лоджиків, але доля повернулась трохи інакше. Тому, Це питання риторичне і у кожного своя відповідь на нього...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Все познается в сравнении... нельзя просто прийти и сказать, что оно не прет... или недостойно прет.

на этот счет есть моя любимая загадка: "Две волосины это много или мало?"

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

ну а дальше можно просто сравнить и остальные показатели... и даже цены... и если кто то считает, что он пыжится на 140 и обгоняет всех вокруг, то это просто все вокруг так не пыжатся :))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я два тижні в інтернет пошуках свіжопригнаних Фіат Панда. Хотів би замінити Пандою Матіза. Потрачений час, переглянуто все, що є в Україні... Шукаю машину 2007-2011 років. Всі пропозиції мають пробіг від 200 тис. Частина продавців пишуть пробіг відверто і чесно. Інша частина пишуть пробіг по вінкоду, типу останні дані світяться 4 роки тому - 117 тис.км. Ще частина просто бреше... Наприклад, є Панда з пробігом 350 тис (вказано чесно) і є з пробігом 120 тис.... По зовнішньому вигляду і салону вони абсолютно ідентичні. Двигуни в Панди 1.1 та 1.2 бензин досить надійні, але купувати з пробігом 250-300 тис це перебор. Це що, через 2 роки робити капремонт? А ще є коробка, приводи, навісне двигуна. Це все на грані ресурсу. А ззовні і по салону ніби ляля.... Рулі, правда, потерті добряче у всіх. Одним словом, нічого путнього нема. На Мобіле де стає зразу все ясно - машини з реальним пробігом 120-150 тис. є рідкістю і коштують вдвічі, де-коли втричі дорожче за загальну масовку. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сенс, хочете реальний пробіг, шукайте машину на лізингових аукціонах. Самі. Виберіть  і нехай гонщик її викупить і доставить. Не можна купувати вже прингану машину в перекупа. 

Мій знайомий, десь півтора роки тому пригнав панду дружині.  Пробіг не памятаю, чи 120, до 200 було далеко. Правда швидко продав і замінив на мікру.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12 годин тому, Drug сказав:

Сенс, хочете реальний пробіг, шукайте машину на лізингових аукціонах. Самі. Виберіть  і нехай гонщик її викупить і доставить. Не можна купувати вже прингану машину в перекупа. 

Мій знайомий, десь півтора роки тому пригнав панду дружині.  Пробіг не памятаю, чи 120, до 200 було далеко. Правда швидко продав і замінив на мікру.

Я вже промоніторив багато закордонних майданчиків. Цікавий фокус виходить. У нас ціни з розмитненням, номерами, під ключ дешевші, ніж у них... У них добре збережена Панда з реальним пробігом до 150 тис. коштує 3-3.5 тис. євро. У нас така самісінька, в якої "намальовано" 120-150 тис. коштує 4 тис. доларів !!! Буквально вчора на Авторіа свіжовиставлена Панда 2008 року в гарному стані з декларованим пробігом 199 тис. за 4000 дол. продалася за пів дня. Я вже був готовий їхати дивитися. Подзвонив - продано. По Львівській області всього 6 Панд висить в продажі. 

Ніссан Мікра, звичайно машина краща, але суттєво дорожча від Панди. Тому Мікру не розглядаю. Принципово хочу міні авто до 4 тис. дол. 

Змінено користувачем sens2012
помилка
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58

А это не та Панда, которая провалила краш тест, полностью? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.