Перейти до публікації

Потенциометр


Minotavr
 Розповісти
Підписники 0

Рекомендовані повідомлення

Здравствуйте.
Я счастливый обладатель автомобиля Lanos 1.5
3 дня тому назад загорелся CHECK. Диагностика выявила ошибку 54
Т.е. Резистор регулировки состава смеси. Он же в народе Потенциометр.
Я купил его. Но вопрос в следующем.
Скажите нужно ли настраивать Новый Потенциометр? Или он уже настроен?
И если не настроен, то можно ли настроить его самому, без посторонней помощи (не опытному в этом деле). Т.к. я понял он отвечает за расход топлива.

P.S. все эти 3 дня ездил без видимых сбоев в работе двигателя.
Никаких неполадок в работе машины не заметил.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

настраивать нужно! Лучше бы Вы в данном случае программно отключили его.

Рекомендую воспользоваться поиском, данная тема не раз обсуждалась:

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

и т.д.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 1 рік потому...

Всім привіт! Ланос 1,5 (ГБО 2, редуктор Томасетто 07).

Пару днів назад загорівся Чек. Поїхав до діагноста. Вказало на потенціометр. Визначили, що він не регулюється, ну ніби поламаний. Купив новий. Ще не поставив, і тут чек сам собою зник. Зрозуміло, що щось з проводкою не так. Ще не прозвонював.

Змінено користувачем Lozik
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сорі нет глючить. Продовження.

Спробував настроїти потенціометр за допомогою мультиметра. З'єднав червоний дріт, за допомогою голки, з середнім контактом потенціометра, чорний з масою авто. Показало 3,6 волт. Машина тупила конкретно, на бензі менше, а на газу взагалі жах. Відкоригував до 2,45 В (до речі чек засвічується при 1,8 волт), з'явилась тяга. На бензі їде супер. На газу, сьогодні залив газу до повної, буду тестувати.

В неті найшов, що для того, щоб СО за допомогою потенціометра був менший треба крутити його проти часової стрілки, відповідно збільшити - за часовою. 

Коли я кручу проти часової стрілки - вольтаж збільшується, а за часовою вольтаж - зменшується. Це нормально? І чи треба при настройці через мультиметр приєднати чорний дріт до лівого контакту потенціометру (це якщо дивитись на потенціометр, дроти йдуть від тебе)?

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поїздив на газу, тяга слабовата. Навіть, якісь дьоргання були. Одним словом тупить на газу і все. По інфі - при їзді на газу потенціометр не приймає участі в роботі двигуна.  Буду шукати причини в ГБО.

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 11 місяців потому...
Богдан Одесский

Доброго времени суток!

Подскажите, если предыдущем владельцем был отключен ДК, можно ли с уверенность сказать, что в таком случае был установлен потенциометр? Если да, то где его искать, на стандартном месте на левом стакане оного обнаружено не было.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, Богдан Одесский сказал:

Подскажите, если предыдущем владельцем был отключен ДК, можно ли с уверенность сказать, что в таком случае был установлен потенциометр?

Можно со 100% уверенностью сказать, что его там нигде нет, а все настройки и регулировки делаются исключительно прошивкой.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Богдан Одесский
6 минут назад, mich_ya сказал:

Можно со 100% уверенностью сказать, что его там нигде нет, а все настройки и регулировки делаются исключительно прошивкой.

Спасибо!

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 роки потому...

Добрый день. Кто знает, для сенса 1,3 каой вольтаж должен быть на потенцометре? Было 2,2В холостого вообще не было, на слух поставил 2,65В холостой ровный, двигатель стал тише и мягче работать, но субьективно вроде бы тяга не такая как была.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

2,5 В на Сенсе типа норма, а лучше по газоанализатору проверить и при необходимости настроить

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

 Розповісти
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...