Перейти до публікації

Новый автомобиль или хорошенький б\у


Doc_UKR

  

122 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Обсуждаем вариант покупки автомобиля. 

Хорошенький б\у классом выше или подешевле но с нуля. 

Флудить можно.

Змінено користувачем Doc_UKR
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4,6 тис.   3

а хорошенький это какой ))))) морально устарелый но в хорошем состоянии, или красивый но убитый ?


сейчас в этой теме у кого б/у проголосуют за б/у...у кого новые за новые  :D

итог очевиден  :D

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

:write: Протестую проти заголовка теми. Слово "хорошенький" зразу дає відповідь. Хто його знає, чи б/у буде хорошеньким, чи ні? Коректно буде просто - новий, або б/у. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

"хорошенький" каждый определит для себя. кому розовый, кому нафаршированный, а кому новый но б\у 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

:write: тема на перший погляд цікава, але твердження в ній будуть абсолютно бездоказові. Дуже багато умовностей для порівняння. Якщо купити б/у і через рік продати, нічого не робивши, то це вигідно. Купити нову і через рік продати - однозначно не вигідно. Якщо взяти нову на 10 років з пробігами 10 тис. в рік - це означає 10 років безпроблемно їздити (сучасні машини 100 тис. ходять без ремонтів) - однозначно вигідніше, ніж постійний гемор з б/у. Якщо взяти б/у 8-річного і продавати через 10 років, то йому вже буде 18 років і по пробігу машина під кап ремонт. Хто його купить і за скільки?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4,6 тис.   3

да и сама тема смешна....но пофлудить можно.....и так понятно что б/у никто сознательно не купит, всем хочется новое авто...новое как и по годам, так и по дизайну, и по комплектации, и по характеристикам.....

б/у покупают, так как нет денег на новое.....новое денег стоит...любой у кого есть мани мани, не купит б/у...купит новое, с салона 

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

вот когда осенью продал ланоса в принципе мог купить новый сенс или джили ск в итоге выбрал и взял б.у лачетти,пока устранять нечего !

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

Всё продаётся и покупается. Зависит от цены и состояния.

Мой выбор БУ но выше класом (фаршем и тд). Я не собираюсь ездить на одном авто 10-20-100 лет.  А продавать новое авто через 3 года с ущербом в цене 30-50% тоже неразумно. И это я ещё не приплюсовывал сюда банальные расходники (магнитола, коврики, тонировка и тд).

 

А так выбор лично каждого. 

 

ПС будет КУЧА денег буду брать новый и через 2-3 года менять на новый. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4,6 тис.   3

вот когда осенью продал ланоса в принципе мог купить новый сенс или джили ск в итоге выбрал и взял б.у лачетти,пока устранять нечего !

ну тут вопрос роста скажем так.....сенс или СК это ступень ниже, а не выше....каждая последующая машина должна быть лучше предыдущей...должен быть рост вверх

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Приобрел бы для чего?

  1. Когда покупаешь первую машину.
  2. Когда покупаешь другую машину, потому что продал старую которая уже не подходит под размеры семьи/цели поездок.
  3. Когда покупаешь вторую машину жене/дочке.

Слишком много "но" и "потому что".

Змінено користувачем UR6LAD
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

 

б/у покупают, так как нет денег на новое.....новое денег стоит...любой у кого есть мани мани, не купит б/у...купит новое, с салона 

Несогласен.

Вот мой пример: Я мог взять новую МК или ЖС6. Но взял бу. Почему написал выше.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Проголосував за хороше б/у.

Є слава Богу позитивний досвід :)

Правда на ідеальне б/у тяжко попасти, бо їх мало продають або найчастіше вони на 500-1000$ дорожчі.

Тому інколи, простіше купити дешевше і ті самі гроші вкласти, але вже будеш на 100% знати, що машину зробив для себе.

В любоиму випадку б/у вигідніше брати ніж нове авто, яке втрачає 30% від вартості одразу після виїзду із автосалону))

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

Да и многие здесь в клубе купили БУ машинки по цене новых но классом ниже. Много таких бж есть на форуме.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4,6 тис.   3

......ПС будет КУЧА денег буду брать новый и через 2-3 года менять на новый. 

и я о том-же....вот поэтому покупка б/у это не лучше чем покупка нового...всё упирается в деньги....

 

П.С, а где и какую машину 2012-13 года с салона можно купить на 50% дешевле чем она стоила тогда в автосалоне ?

Несогласен.

Вот мой пример: Я мог взять новую МК или ЖС6. Но взял бу. Почему написал выше.

МК это класс выше ? или кузов ЖС6 тебе нравиться ? ))))))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

 

 

П.С, а где и какую машину 2012-13 года с салона можно купить на 50% дешевле чем она стоила тогда в автосалоне ?

 

На 30% трехгодичку легко. А если учесть допы которые при продаже не ценятся (знаем проходили) то убыток может дойти до 50% в итоговой сумме.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4,6 тис.   3

......... яке втрачає 30% від вартості одразу після виїзду із автосалону))

это если я сегодня купил...завтра, или через неделю я его уже буду продавать на 30% дешевле....сомневаюсь что-то )))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1,3 тис.   387

Тема получилась совершенно индивидуальной для каждого и зависит от многих личных факторов!

Приведу пример на самом себе: на сегодня в моём пользовании 15 и 14 автомобиль. То есть два сразу, в двух гаражах. Но мне очень сильно хотелось, дожив до 50-ти лет пойти в салон и купить новое авто! И мы сделали это!

Но до этого все 14 были б\у. И были времена, когда мне машина была необходима для работы, с пробегами по 100 тыщ в год, были времена работы в такси, плотно и ежедневно. Были времена, когда росли дети и с ними постоянно куда-то ездили. Были времена службы в отдалённом гарнизоне Узбекистана, а до ближайшей молочной кухни или детской поликлиники было почти 25 км. Было время работы на СТО до которого мне было 47 км в одну сторону. И меня тогда устраивали просто "колёса", которые без проблем и в любую погоду меня будут перевозить.

А на сегодня, все выросли и разъехались, нам с Ксю до ближайшего маркета 50 метров, ездить мы стали не когда надо, а когда хочется, потому что надо или не надо мы решаем самостоятельно. И наши обе машинки больше стали увлечением, чем транспортом. Как пример: в этом году первый раз выехали вчера, съездили в гости на Дарницу, заехали на мойку и снова спрятались в гараж. 

Поэтому ответы у всех будут больше зависеть от личных потребностей, чем от убеждений!

Но всем хочу пожелать иметь возможность купить новый автомобиль, но решение принимать самостоятельно!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

:write: Середньостатистична нова машина В, С класу втрачає щороку 500-700 дол. ввартості. Така сама, але б/у 5-8 річна втрачає 300-500 дол. щорічно. Але є додаткові витрати на ремонти. Врезультаті, що нова, що б/у втрачають однаково. Але різниця в тому, що один їздить на новій і не париться, а інший на б/у, але з постійною думкою, що на черзі має поломатися, або регламентно замінитися. Хитрі власники нових продають їх на рубежі 100-120 тис. Щоб всі "прєлєсті" майбутніх ремонтів і регламентних замін лягли на нового "щасливого" власника. А ще б/у може бути бита зразу перед продажем і "зроблена" під продаж..... Банально може бути крадена, віджата, "справедливо" експропрійована і т.д. Менти роблять любі документи.......... І не факт, що нова влада їх визнає. Рулетка, одним словом. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4,6 тис.   3

На 30% трехгодичку легко. А если учесть допы которые при продаже не ценятся (знаем проходили) то убыток может дойти до 50% в итоговой сумме.

допы можно и снять....но на минус 50% трёхгодичку сомневаюсь что купишь ))))

ну а 30%...как пишут выше....теряет любая машина - яке втрачає 30% від вартості одразу після виїзду із автосалону))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4,6 тис.   3

.........Но мне очень сильно хотелось, дожив до 50-ти лет пойти в салон и купить новое авто! И мы сделали это!

я тоже так хочу....лет так через 15-20 купить себе с салона какого-то брендованого европейца кросса, и уже на нём и кататься, пока самого не повезут )))))))))) но б/у через такое время, не вариант однозначно ))) 

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

 

б/у покупают, так как нет денег на новое.....новое денег стоит...любой у кого есть мани мани, не купит б/у...купит новое, с салона 

Не согласен, опят приведу пример моего кума,деньги есть,3 машины с салона (и до них куча бу), но сейчас активно ищет машину 2-3 лет, но на порядок выше классом Туарег,Каен.....

Я продаю свою машину, в принципе денег хватит на джилли 6 или 7, но я буду брать бу.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо взяти б/у 8-річного і продавати через 10 років, то йому вже буде 18 років і по пробігу машина під кап ремонт. Хто його купить і за скільки?

 

Я взяв 7 річного сенса з пробігом 70тис.км у знайомого за 4к$.

Вже на протязі 5років сеня мені служить вірою і правдою. Пробіг зараз 135тис. км, все ок, кап ремонтом і не пахне, мотор шепче, кузов без іржі, лфп в досить хорошому стані, авто ніхто не дає 13років. тьфу..тьфу..тьфу

Із найбільших допів, це гбо-4, за яке заплатив 4500грн і яке вже окупилося)))

Як думаєте, я виграв на б/у чи програв? :D

 

 

але б/у 5-8 річна втрачає 300-500 дол. щорічно. Але є додаткові витрати на ремонти. 

 

 

6років*400$=2400$ 4000-2400=1600$ По вашому виходить, що мій сенс зараз так коштує. Думаєте 2.5-3 тис$ не дадуть зараз за нього?  

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Проголосував за хороше б/у.

Є слава Богу позитивний досвід :)

Правда на ідеальне б/у тяжко попасти, бо їх мало продають або найчастіше вони на 500-1000$ дорожчі.

Тому інколи, простіше купити дешевше і ті самі гроші вкласти, але вже будеш на 100% знати, що машину зробив для себе.

В любоиму випадку б/у вигідніше брати ніж нове авто, яке втрачає 30% від вартості одразу після виїзду із автосалону))

:write: Прочитайте свій власний Б/Ж. Якби я стільки часу грався з машиною, як ви, мене б жінка з дому вигнала. Автомазохізм - справа індивідуальна, свого роду хоббі. А ви їздите всього 5 років. А що чекає попереду? На новій машині 5 років думаєш лише про жінку..... І про приємне - килимки, чохли, диски, тонування. Оце кайф! А після виїзду з салону нова машина втрачає максимум 500 дол. Менеджери самі продають зареєстрований на себе неліквід. А нормальні люди нових машин зразу після салону не продають. Якщо є в оголошеннях 1 річна машина з утратою 30% вартості, то стовідсотково проблемна, або з скрученим великим пробігом 50-60 тис. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

4,6 тис.   3

Не согласен, опят приведу пример моего кума,деньги есть,3 машины с салона (и до них куча бу), но сейчас активно ищет машину 2-3 лет, но на порядок выше классом Туарег,Каен.....

Я продаю свою машину, в принципе денег хватит на джилли 6 или 7, но я буду брать бу.

ну тут как посмотреть...почему Вы сравниваете новую это китай, ну а б/у скорей всего не китай....это как-бы разного поля ягоды ))))

при нынешнем курсе...я про кума...мало кто захочет отвалить кучу денег за новое авто...чёт мне кажется, он ищет, так как не хочет много денег отдать за машину которая будет классом выше его предыдущей.....

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я не смогу себе позволить новую не китай.

П.С. про кума это в 100%.

Змінено користувачем horkin
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.