Перейти до публікації

Замена прокладки ГБЦ 1.5


Maksim_81

Рекомендовані повідомлення

На выходных добрался с динамометрическим ключом к машине. Отпускать болты побоялся, ввиду страха протечки антифриза, поэтому только подтягивал по методике предложенной в данной теме. Болты которые находятся по краям (4 шт.) с усилием 80 нм. вообще не потянулись, а вот остальные болты ближе к центру (всего 6 шт.) с усилием 80 нм. подтянулись на 540 градусов (полтора оборота). Я честно такого не ожидал, посмотрим какой будет результат. Поезжу недельки 2-3, после чего отпишу про результаты. :D   

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

насчет сальников-ес надумаеш- ток  erling.остальное х-...ня.  и ес будеш башку снимать- обрати внимание на сальник распредвала- со стороны ремня-на 80 тис он любит подтекать.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Как и обещал отписываюсь о результате перетяжки. После перетяжки дрыгатель и защита поддона были тщательно отмыты для чистоты эксперимента. Через 2500 км. пробега левая часть двигателя (где масляный фильтр стоит) полностью сухая, раньше была вся в масле, если заглянуть ниже и правее, то видно невооруженным взглядом запотевание под выпускным коллектором и небольшое масляное пятно на защите. Вывод, то ли это связано с перетяжкой болтов, а может быть с похолоданием окружающей среды, но течь заметно уменьшилась, хотя полностью не исчезла. Все прокладки куплены, попытаюсь продержаться до весны :D   

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Була та сама проблема. Я рішив міняти. Прокладку голови брав VR. Заодно міняв ремішки, всі, грм, кондиціонера, генератора в ролики грм і натяжний кондиціонера Масло. Антифриз. І помив мотор на мийці. 7500 все ок. + висвердлював 1 шпильку випускного, була обірвана. Ну і прокладка колектора випускного. Всього обійшлось з роботою 2300.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Недавно перевіряв витік масла по щупу. На момент перевірки рівень масла знаходився на одній позначці. Через 600 км. позначка опустилася майже до риски min. Десь сочиться. :scream: З понеділка поїду до майстра, відпишуся.

 

 

 

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Десь при 40 тисячах в мене теж погнало масло, підтяжка від руки допомогла, через 15 тис. знову підтягнув все норм, зараз 70 тис. з нову погнало!

Пробував тянуть, деякі болти пішли, але дуже мало, реально головка затянута серйозно.
Як думаєте є сенс шукати динамометричний ключ і пробувать потягнути правильно? Чи пора міняти прокладку?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

коли пробіг в межах 70-100тис то зрозуміло що підтягувати болти  першочергово.

В мене пробіг 282тис -- підтікання попередні 20тис орієнтовно збільшилося , хоча капель на землі немає, але блок досить в маслі.

Рівень масла вроді не так вже відчутно падає, на 10тис долив в межах 0,5л , скоріше масло зжерло через їзду (нечасто) поза 130 км/год.

Що порадите ??? пробувати дотягувати , чи при таких пробігах  дотяжка вже не є актуальна ???

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Десь при 40 тисячах в мене теж погнало масло, підтяжка від руки допомогла, через 15 тис. знову підтягнув все норм, зараз 70 тис. з нову погнало!

Пробував тянуть, деякі болти пішли, але дуже мало, реально головка затянута серйозно.

Як думаєте є сенс шукати динамометричний ключ і пробувать потягнути правильно? Чи пора міняти прокладку?

Если на уровень масла не влияет и не капает с мотора, то я -бы не спешил менять прокладку. Может таким образом доездите до вскрывания головы (сальники клапанов поменять, или клапан прогорит). Ну хотя-бы совмести с заменой ремня ГРМ.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Как говорит мой друг- тебя это беспокоит? нет? ну и не мешай машине работать

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Замінив сьогодні прокладку ГБЦ на нову своїми силами. Підтяжка болтів вже була неможлива -динамо-ключ показував більше 8о н/м. часу витрачено близько 10 годин. Антифриз зливав, але він все одно витікав з рубашки при знятті голови, так само виливалось масло, мабуть процедуру потрібно починати після багатогодинного простою. Колектори не знімав - це не потрібно. Правда порвав  нижній болт кріплення термоекрана, висверлював,  пробував викрутити торкс-ом, зломав головку, залишив до кращих часів. Помітив одну закономірність - чим ближче до країв голови, тим більше зусилля на болти при докручуванні на кути дотяжки. І ще одне - в загалновідомій "мурзилці" ці кути відрізняються від тих що  вказані в професійних довідниках, якими користуються майстри на СТО. Загалом роботою задоволений - зекономив кучку гривнів.

P/S прокладка, герметик VR, болти GM.

P/S P/S в патрубках виявив багато емульсії,  на 50% забиті(тільки в патрубках, масло -чисте) очевидно антифриз потроху почав потрапляти в масло, симптомів не було.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Спілкувався з мотористом і він зразу сказав, що підтягуванння скоріше всього не допоможе, а коли почув, що я вже її підтягував, то це взагалі не має сенсу, пояснював ти що в оригінальній прокладці ланос зекономили пару ценців на мідному колечку навколо масляного каналу

20.jpg
тому вирішив міняти прокладку.
Фото  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.
До речі хто знає орієнтовну вартість за цю роботу?

Змінено користувачем Pedagog
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В Рівному вартість заміни прокладки від 1200грн.

До речі стара "оригінальна" прокладка в моєму ланосі також була Віктор Реінз, але в ній немає цього кільця,  і полоска герметика не червона а синя. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У нас до скачка буржуйской валюты 450-500 грн. 1.5 8 v.

Медное колечко не всегда спасает если тянуть как в библии описано,практически на таком же км.опять засопливит.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У нас 300 грн. за замену на 1.5 просили весной. Но это только робота.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У нас 300 грн. за замену на 1.5 просили весной. Но это только робота.

 

:blink:  800 було навіть 2 роки назад. У Вас там халява, Ви впевнені що на СТО зрозуміли, яку прокладку потрібно міняти? 500 до революції з натягом повірю, можливо авто без гідропідсилювача - там трошки менше роботи, хоча досвідчений майстер з підсобником зробить цю роботу за пів-дня.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У нас 300 грн. за замену на 1.5 просили весной. Но это только робота.

Норм,чё. Мне озвучили цену на партнёрской СТО (Киев) в 3000грн. На другой 2000грн. Но суть не меняется,и там и там,просто менять прокладку не хотят- только с фрезировкой (выравнивание плоскости блока). Пока забил, масло не уходит, потеет,хотя уже и капли появились, последних 90 тык так езжу и всё ок

Змінено користувачем SoulOfONYX
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Медное колечко не всегда спасает если тянуть как в библии описано,практически на таком же км.опять засопливит.

Дякую всім хто відгукнувся.

Тянуть по мануалу:

Затягивайте болты в холодном двигателе на последовательности, показанной в хвастовство. 5.4, на пять этапов:

1-й — затяните болты моментом 25 Н·м (2,5 кгс·м);

2-й — доверните болты для угол 60°;

3-й — дополнительно доверните болты в угол 60°;

4-й — опять дополнительно доверните болты в угол 60°;

5-й — совершенно заверните болты в угол 10°;

є дуже не розумно, бо кожен болт тягнеться по своєму, а так велика вірогідність, або порвати  або недотягнути!

Болти М10 треба тягнути  8 кг/м, або 80 н/м. 

Змінено користувачем Pedagog
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Треба тягнути болти М10 8 кг/м, або 80 н/м. 

ні не треба.

На практиці  зусилля 75- 80н/м буде лише на болтах 7,8,9,10.

На 3,4,5,6 буде 65-70, на 1,2 буде 55-60. Можете перевірити на новому авто.

P/S згідно довідника "AutoData" тягнути потрібно 25н-70°-70°-30°, саме так Вам затягнуть болти на  СТО.

Змінено користувачем Rolan
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

ні не треба.

На практиці  зусилля 75- 80н/м буде лише на болтах 7,8,9,10.

На 3,4,5,6 буде 65-70, на 1,2 буде 55-60. Можете перевірити на новому авто.

P/S згідно довідника "AutoData" тягнути потрібно 25н-70°-70°-30°, саме так Вам затягнуть болти на  СТО.

Затягувать головку потрібно починати від центальних болтів і поступово рухаючись до країв, так от якщо ми затягнули середні болти з певним зусиллям то вони ще й сприймають навантаженні з крайніх так як вони не затягнуті, а коли затягнемо крайні середні послябляться, тому до середніх треба завжди вертатись.

Стосовно СТО кожен майстер буде робити так як важає за потрібне, є "специ" які взагалі не використовують динамометричний ключ! 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Затягувать головку потрібно починати від центальних болтів і поступово рухаючись до країв, так от якщо ми затягнули середні болти з певним зусиллям то вони ще й сприймають навантаженні з крайніх так як вони не затягнуті, а коли затягнемо крайні середні послябляться, тому до середніх треба завжди вертатись.

 

Ви все правильно написали , крім одного- що до середніх потрібно вертатись. Зусилля на болтах з країв буде більше ніж по центру. Я вже це писав вище.

Між операціями повинно пройти мінімум 5 хвилин.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Если тянуть по мануалу,то через 300-400 км надо опять протянуть болты,если не сделать повторную обтяжку,то сопли из под головки вам обеспечены.Можно сделать дотяжку сразу до 8 кг.и забыть о проблеме подтекания,а то что надо тянуть в три,пять,десять заходов,это дело каждого,главное выйти на окончательное усилие затяжки.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

:blink:  800 було навіть 2 роки назад. У Вас там халява, Ви впевнені що на СТО зрозуміли, яку прокладку потрібно міняти? 500 до революції з натягом повірю, можливо авто без гідропідсилювача - там трошки менше роботи, хоча досвідчений майстер з підсобником зробить цю роботу за пів-дня.

У меня тоже под выпуском блок в масле, правда еще не капает. Вот весной и заморачивался, думал подтянуть голову. Ездил к мотористу, который на дому работает, он посмотрел, и сказал, что только менять, за роботу 300 грн. (ну может 350, но точно я слышал триста) + приезжать с своей прокладкой. Потом он начал, что-бы я подумал на счет заменить сальники клапанов и т.д., да и сказал лудше приехать когда ремень грм. прийдет время менять, что-бы два раза не платить. В итоге я забил, так как капель нет, масло вроде не уходит. Весной помыл блок, проехал примерно 3000, заменил масло и уже на новом накатал чуть меньше 6000, за это время блок под выпуском процентов на 80-90 в масле и уже слегка поддон в масле. Самое масло пока не доливал, уровень вроде на месте, да если до замены чууть уровень просядет то не страшно, ведь оно и угорать может. Думаю, что даже если-бы уровень масла хотя-бы на милиметр пролело через прокладку, то как минимум на защите лужа была-б.

 Решил пока кататься до серьезного вмешательства в голову, может клапан прогорит, или сальники клапанов негодные станут, не хочется лезть в мотор собран на заводе. Ну на крайний случай, если масло сильно попрет, то заменю прокладку вместе с   ремнем грм, помпой, и роликом, всеравно на лето планировал эту процедуру. 

PS: Может с фрезеровкой блока и шлифовкой головы и будет 2000 грн., думаю мне предлагали только замену. 

Если машина не кипела, то какой смысл от этих процедур?

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Данная тема уже неоднократно подымалась на этом форуме 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

И как писал раньше, блок в масле, все для замены купил, пока забил, вроде как особого вреда не приносит.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

у меня начало появлятся масло на 60 тк. подьехал к знакомому мотористу. он за пять минут без всяких динамометрических ключей подтянул и все. уже 90 тк. все в норме

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Если тянуть по мануалу,то через 300-400 км надо опять протянуть болты,если не сделать повторную обтяжку,то сопли из под головки вам обеспечены.Можно сделать дотяжку сразу до 8 кг.и забыть о проблеме подтекания,а то что надо тянуть в три,пять,десять заходов,это дело каждого,главное выйти на окончательное усилие затяжки.

хозяин-барин :bI: .. Я мабуть відстав від життя , досі інструкціями і довідниками користуюсь :shit: .

Якщо масло знову потіче, обовязково тут напишу.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.