Перейти до публікації

способы увеличения мощности двигателя


victor_soren

Рекомендовані повідомлення

3. Не хочу нікого образити. Але мені здається, що багатьох форумчан більше цікавлять саме різноманітні наліпки на автомобіль, ніж його їздові характеристики.

То есть ездовые характеристики определяются только установкой всякого рода модернизаций от именитых брендов до гаражного тюнинга ? Я абсолютно уверен что мой щепетильный уход за стоковой конфигурацией скажется на ездовых характеристиках наилучшим образом. Речь в данном случае о надежности и безотказности, а не о желании поиметь битурбо под капотом путем всяческих приблуд... Для меня ездовые характеристики = надежность, остальное устраивает по паспорту. Хочешь лучше - купи другую машину. 

ЗЫ: Кот саймона все таки прикольная наклейка, мне нравиться ;). Посмотрите мультик, советую

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1. Поговорити з ким ? З тим, хто в це не вірить, навіть не дивлячись  на відгуки людей, які це випробували ? Смисл ? Ви коли-небудь спілкувалися з фанатиками, наприклад, релігійними ? Їм же ніхто нічого не докаже. Тут практично те ж саме...

2. Я пропонував в Хмельницькому тест. Хто-небудь виявив бажання ? Тільки один

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

з Житомира. Його відгук є на форумі.

3. Не хочу нікого образити. Але мені здається, що багатьох форумчан більше цікавлять саме різноманітні наліпки на автомобіль, ніж його їздові характеристики. А кого справді цікавить покращення їздових характеристик автомобіля, того довго переконувати не потрібно - зможе перевірити ефективність. Так що бажаючих не дуже багато, але як для хобі - вистачає.

Відгуки задоволенних завжди використовують шахраї.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,за темой следим.

, и в правду занимается данным видом деятельности с прибылью для себя о чём мы с ним пообщались в личке.

Просьба ко всем не переходить во флуд.

Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

То есть ездовые характеристики определяются только установкой всякого рода модернизаций от именитых брендов до гаражного тюнинга ? Я абсолютно уверен что мой щепетильный уход за стоковой конфигурацией скажется на ездовых характеристиках наилучшим образом. Речь в данном случае о надежности и безотказности, а не о желании поиметь битурбо под капотом путем всяческих приблуд... Для меня ездовые характеристики = надежность, остальное устраивает по паспорту. Хочешь лучше - купи другую машину. 

ЗЫ: Кот саймона все таки прикольная наклейка, мне нравиться ;). Посмотрите мультик, советую

На 100% поддерживаю, тюнинг любой смотрится просто убого, особенно смешно видеть обладателей чудо...ланосов, гоняющихся по улицам городов, что они хотят доказать? Ланос хороший бюджетный авто и даже если вы к нему приклеете спойлер, вставите мотор 2 литра или чудо коллектор, то он всё равно им останется.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Відгуки задоволенних завжди використовують шахраї.

Це я шахрай ? Ну тоді вам точно потрібно звернутися і до Чумака, і до Кашпіровського на додаток. Хамство якесь.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Навіть такі імениті автовиробники, як Мерседес, чи БМВ, мають свої тюнінгові ательє по ручній механічній доводці двигунів. Для чого ? Бо ручна механічна доводка (з набором відповідного інструменту та спеціальною технологією) дозволяє зробити те, що не може (бо не хоче) зробити завод. В результаті двигун Мерседеса, що з заводу мав 320 к.с, стає на 30 к.с. потіжнішим і видає 350 к.с. Навіть телепередача була про механічну доводку цього двигуна. Мультики - хороша річ, але в них про тюнінг двигунів не розказують... А взагалі, щоб в чомусь професійно розбиратися, потрібно на це добре вчитися та мати великий практичний досвід. За більш ніж 25 років практики все це в мене, дякувати Богу, є.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Навіть такі імениті автовиробники, як Мерседес, чи БМВ, мають свої тюнінгові ательє по ручній механічній доводці двигунів. Для чого ? Бо ручна механічна доводка (з набором відповідного інструменту та спеціальною технологією) дозволяє зробити те, що не може (бо не хоче) зробити завод. В результаті двигун Мерседеса, що з заводу мав 320 к.с, стає на 30 к.с. потіжнішим і видає 350 к.с. Навіть телепередача була про механічну доводку цього двигуна. Мультики - хороша річ, але в них про тюнінг двигунів не розказують... А взагалі, щоб в чомусь професійно розбиратися, потрібно на це добре вчитися та мати великий практичний досвід. За більш ніж 25 років практики все це в мене, дякувати Богу, є.

Опять самореклама, пусть лучше довольные клиенты хвалят.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Навіть такі імениті автовиробники, як Мерседес, чи БМВ, мають свої тюнінгові ательє по ручній механічній доводці двигунів. Для чого ? Бо ручна механічна доводка (з набором відповідного інструменту та спеціальною технологією) дозволяє зробити те, що не може (бо не хоче) зробити завод. В результаті двигун Мерседеса, що з заводу мав 320 к.с, стає на 30 к.с. потіжнішим і видає 350 к.с. Навіть телепередача була про механічну доводку цього двигуна. Мультики - хороша річ, але в них про тюнінг двигунів не розказують... А взагалі, щоб в чомусь професійно розбиратися, потрібно на це добре вчитися та мати великий практичний досвід. За більш ніж 25 років практики все це в мене, дякувати Богу, є.

Что будет стоить дешевле, мерс на 30л.с прокачанный в ателье BRABUS или +те же 30л.с. на серийном двигателе в другой модели (или в этой же но в другой конфигурации). Ответ очевиден. Вывод - хороший понт дороже денег 

4357465.jpg

:hiihii:

Змінено користувачем ErV
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Опять самореклама, пусть лучше довольные клиенты хвалят.

Самореклама на цьому форумі ? Не бачу жодного сенсу. ЇЇ ефективність практично дорівнює нулю. Це не те середовище, принаймні, для цієї реклами. Зовсім інша справа - середовище таксистів. Тиждень тому поставив на тестування два дроселі. Люди поїздили, а їздять вони не мало, все перевірили, в тому числі і витрати палива, все сподобалося, і на сьогоднішній день вже є четверо охочих. Оце ефективно працює реклама. А тут... Як кажуть в Одесі: "Не делайте мне смешно!"

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вот она доработка коллектора 12.00 смотреть

Змінено користувачем bnn
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вот она доработка коллектора 12.00 смотреть

Я знаю особисто близько 100 автомобілістів, які бачили це або інші досить подібні відео. Але жоден з цих 100 автомобілістів власноручно такого не робив. Тому що дивитися відео - це просто, а ось власноручно виконати такі роботи дещо складніше. Крім того, тут ще необхідно вирівняти довжини каналів, щоб довжини впускних каналів першого і четвертого циліндрів дорівнювали довжинам впускних каналів другого і третього циліндрів. Щоб було так, як у інжекторних чотирициліндрових двигунах: від ресиверу виходить чотири впускних труби практично однакової довжини кожна. Тоді кожен із циліндрів буде отримувати однакову кількість паливно-повітряної суміші і всі циліндри будуть видавати однакові параметри. Таке саме потрібно зробити і з випускними каналами (їхньою довжиною).

Але це відео стосується доводки саме каналів. Вдосконалення дросельного патрубка виконується інакше, є маса нюансів, що стосується саме цього вузла.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 місяці потому...

Я знаю особисто близько 100 автомобілістів, які бачили це або інші досить подібні відео. Але жоден з цих 100 автомобілістів власноручно такого не робив. Тому що дивитися відео - це просто, а ось власноручно виконати такі роботи дещо складніше. Крім того, тут ще необхідно вирівняти довжини каналів, щоб довжини впускних каналів першого і четвертого циліндрів дорівнювали довжинам впускних каналів другого і третього циліндрів. Щоб було так, як у інжекторних чотирициліндрових двигунах: від ресиверу виходить чотири впускних труби практично однакової довжини кожна. Тоді кожен із циліндрів буде отримувати однакову кількість паливно-повітряної суміші і всі циліндри будуть видавати однакові параметри. Таке саме потрібно зробити і з випускними каналами (їхньою довжиною).

Але це відео стосується доводки саме каналів. Вдосконалення дросельного патрубка виконується інакше, є маса нюансів, що стосується саме цього вузла.

Цікава дискусія почалася між тими хто щось робить і той хто нічого не робить, але тільки дискутує. Я дякую Сергію за його роботу, бо до цього багато чого начитався і на ютубі надивився, але щоби самому зробити певні речі потрібно устаткування, дрелькою, зваркою і болгаркою такі роботи не робляться, тут необхідні металоріжучі станки і обов'язково спеціалісти до них. Серій виявився тим, хто хоть щось робить для покращення їздових властивостей автомобіля, я особисто випробував роботу і можу з Вами шановні члени клубу поділитися своїми роздумами. А Вам вирішувати чи користуватися його послугами чи чиїмось іншими.Я не агітую, кожна людина поступає на власний розсуд, як кому подобається. Я можу коротко написати лише наступне. Авто в русі мені сподобалася, якщо їхати наприклад на 2-й швидкості при відпущеній педалі газу (режим примусового холостого ходу) і потім плавно чи різко нажати на педаль дроселя все робиться нормально без усяких там "ривків", чого раніше не було, по витраті палива поки що не скажу нічого, ще не заправлявся, видимого збільшення витрати палива не бачу. Сьогодні до мене заїхав мій однокурсник і він мене так собі легко запитав про витрату палива, коли я сказав про свій маршрут і витрату, то він був шокований моїми 10 -11 л/100км,, він мені заявив, що в нього спокійно 15 л на 100км, а тоді вже я був частково шокований бо вважав що моя машина багато палить, в нас машини однакові по всьому, але в нього пробіг майже вдвічі менший і він дуже акуратно їздить на відміну від мене. Сергію дякую, але модернізація мені сподобалося. всього Вам найкращого, творіть дальше, якшо щось ще придумаєте звоніть, пишіть, повідомляйте, я особисто що від модернізації не відмовлюся, я ж  людина трошки технічна (правда тільки по диплому). Дякую за роботу, всього Вам найкращого. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Дякую, Олеже, за те, що поділилися своїми враженнями.

Змінено користувачем SeregaVin
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 6 місяців потому...

Вcіх вітаю!

Напишу і я на рахунок доробленого дроселя.

Два місяці тому звернувся до Сергія після того як багато начитався і надивився на ютубі. Хотів було все зробити сам, але не до того було, та й інструментів всіх не мав.

Поки авто чекало в гаражі на заміну ходової, відправив дросель на доробку. Результат мене порадував. Перші мої відчуття були такі ж, як у victor_soren (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

)

Машина їде веселіше, на низах тяга збільшилася, скоріше і легше розганяється. При обгоні не потрібно понижувати передачу (як раніше).

Тепер про витрату пального. З доробок у мене лиш дросель і перестановка (давно) вакуумних трубок на впускному колекторі.

200 км по трасі в спокійному режимі (не більше 100)  БК показав 6,7л/100 км (повний салон і багажник).

Хочу спорожнити бак, залитий по вінце, тоді буду знати результат. В змішаному режимі, попередньо підрахувавши, витрата 9-10 л/100 км).

Часто катаюсь самий і люблю погарцювати, особливо після модернізаціі. Думаю, якщо буду їздити спокійно то і розхід впаде. Чекаю на зиму. Буде багато далеких і спокійних поїздок.

Тоді і відчую всі переваги доробленого дроселя. Сергію дякую за його роботу. Модернізація мені сподобалась. Всього Вам найкращого.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вcіх вітаю!

Напишу і я на рахунок доробленого дроселя.

Два місяці тому звернувся до Сергія після того як багато начитався і надивився на ютубі. Хотів було все зробити сам, але не до того було, та й інструментів всіх не мав.

Поки авто чекало в гаражі на заміну ходової, відправив дросель на доробку. Результат мене порадував. Перші мої відчуття були такі ж, як у victor_soren (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

)

Машина їде веселіше, на низах тяга збільшилася, скоріше і легше розганяється. При обгоні не потрібно понижувати передачу (як раніше).

Тепер про витрату пального. З доробок у мене лиш дросель і перестановка (давно) вакуумних трубок на впускному колекторі.

200 км по трасі в спокійному режимі (не більше 100)  БК показав 6,7л/100 км (повний салон і багажник).

Хочу спорожнити бак, залитий по вінце, тоді буду знати результат. В змішаному режимі, попередньо підрахувавши, витрата 9-10 л/100 км).

Часто катаюсь самий і люблю погарцювати, особливо після модернізаціі. Думаю, якщо буду їздити спокійно то і розхід впаде. Чекаю на зиму. Буде багато далеких і спокійних поїздок.

Тоді і відчую всі переваги доробленого дроселя. Сергію дякую за його роботу. Модернізація мені сподобалась. Всього Вам найкращого.

Поясніть будь-ласка "і перестановка (давно) вакуумних трубок на впускному колекторі", що і яки Ви робили, можна схеми чи фото. Дякую.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

в картинках розписано три варіанти. У мене третій.

Можна ще .

Згадав ще, що у мене клапан ЕГР заглушений.

Змінено користувачем vovikdl
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вcіх вітаю!

Напишу і я на рахунок доробленого дроселя.

Два місяці тому звернувся до Сергія після того як багато начитався і надивився на ютубі. Хотів було все зробити сам, але не до того було, та й інструментів всіх не мав.

Поки авто чекало в гаражі на заміну ходової, відправив дросель на доробку. Результат мене порадував. Перші мої відчуття були такі ж, як у victor_soren (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

)

Машина їде веселіше, на низах тяга збільшилася, скоріше і легше розганяється. При обгоні не потрібно понижувати передачу (як раніше).

Тепер про витрату пального. З доробок у мене лиш дросель і перестановка (давно) вакуумних трубок на впускному колекторі.

200 км по трасі в спокійному режимі (не більше 100)  БК показав 6,7л/100 км (повний салон і багажник).

Хочу спорожнити бак, залитий по вінце, тоді буду знати результат. В змішаному режимі, попередньо підрахувавши, витрата 9-10 л/100 км).

Часто катаюсь самий і люблю погарцювати, особливо після модернізаціі. Думаю, якщо буду їздити спокійно то і розхід впаде. Чекаю на зиму. Буде багато далеких і спокійних поїздок.

Тоді і відчую всі переваги доробленого дроселя. Сергію дякую за його роботу. Модернізація мені сподобалась. Всього Вам найкращого.

Щиро дякую за ваш відгук ! Я дуже радий що вам сподобалося. З повагою, Сергій.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Всем привет, если есть еще кто активный в этой ветке. Прочитал все - от и до на этом форуме с данной темой. Честно скажу, что местами поулыбался (без злорадства). И в итоге - народ съехал с первоначальной просьбы, а именно... ДАЕШЬ КОНКРЕТИКУ!!!

Как понимаю стендовых результатов не будет (так как никто этого не сделает - либо неохота, либо еще какая то беда), да и смысла не особо много (тех. сост. у всех свое, по сему будет погрешность - нужно хотя бы 5 машин стоковых поганять в стандарте, а потом с доработанным дросселем). Но остается самое простое - это фото и видео "отчет" доработанного дросселя. Блин, неужели так тяжело его взять и показать визуально в сравнении со стоковым (как внешне, так и внутренне) и на деле тоже (видос с разгоном на стоковом и модернизированном дросселе в ютуб закинуть, и ссылку на него сюда предоставить, но без махлёвки). Это же не коленвал просят показать затюненый, или вид цилиндров со специальным напылением (типа никосиловым, или каким там еще)...

Да и вообще. Что, больше никто ничего не делал для повышения тягово-скоростных характеристик своего авта? А то все дроссель да дроссель...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Хочешь ездить как на 3л битурбо - купи новую машину. А это все костыли. А не делают видео очевидно потому что коммерческая тайна же 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

да никакая это не тайна. этим занимаются давно, в особенности тазоводы,

на drive2ru есть и схемы и фотки доработок дросселя. я как-то кидал ссылку в эту тему или похожую.короче - чтобы лучше тянула на низах

и стала чуть живее фрезой делают канавку в дроселе, не путайте просто с расточкой!

вот так примерно

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Хочешь ездить как на 3л битурбо - купи новую машину. А это все костыли. А не делают видео очевидно потому что коммерческая тайна же 

Ну лепить 3-литровый битурбо навряд ли буду - затратно, да и выхлоп (результат) от этого будет не очень. Проще уже движку поставить другую, с омеги например V6 2,5 - на эту тему видосов хватает. Мне было бы достаточно поднять мощи хотя бы на 50% от стандарта. Закись не предлагать, разве что чарджер). Вот есть пример, но у тазоводов

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Но и это дело по цене кусается, да и в добавок шумит. Турбина все же прикольнее. Была идея взять со спринтера дизельного турбину примостить (лежала когда то в гараже), только выхлопную само собой переделывать надо.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Всем привет, если есть еще кто активный в этой ветке. Прочитал все - от и до на этом форуме с данной темой. Честно скажу, что местами поулыбался (без злорадства). И в итоге - народ съехал с первоначальной просьбы, а именно... ДАЕШЬ КОНКРЕТИКУ!!!

Как понимаю стендовых результатов не будет (так как никто этого не сделает - либо неохота, либо еще какая то беда), да и смысла не особо много (тех. сост. у всех свое, по сему будет погрешность - нужно хотя бы 5 машин стоковых поганять в стандарте, а потом с доработанным дросселем). Но остается самое простое - это фото и видео "отчет" доработанного дросселя. Блин, неужели так тяжело его взять и показать визуально в сравнении со стоковым (как внешне, так и внутренне) и на деле тоже (видос с разгоном на стоковом и модернизированном дросселе в ютуб закинуть, и ссылку на него сюда предоставить, но без махлёвки). Это же не коленвал просят показать затюненый, или вид цилиндров со специальным напылением (типа никосиловым, или каким там еще)...

Да и вообще. Что, больше никто ничего не делал для повышения тягово-скоростных характеристик своего авта? А то все дроссель да дроссель...

1.Конкретика это когда люди ездят и им нравится. Остальное, как нынче можно говорить - "бла-бла-бла".

2. Есть и другие способы улучшить тяговые характеристики двигателя. Но этот по соотношению "цена-эффект" - самый оптимальный.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Хочешь ездить как на 3л битурбо - купи новую машину. А это все костыли. А не делают видео очевидно потому что коммерческая тайна же 

Зачем вам видео? Все желающие давно на своём авто всё попробовали и сделали свои выводы. И вы тоже можете, было бы желание...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Всё это чистый развод и не более............хочешь быстро ездить, купи машину с мощным мотором и не надо колхозить всякую ерунду.

Змінено користувачем SeregaVin
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.