Перейти до публікації

своїми руками з 1,4 (МЕМЗ) на 1,5 16V


yurec 777

Рекомендовані повідомлення

Якщо робить усе своїми руками, - то це не головняк, а ДОСВІД, котрий ні за які гроші не купиш! А продавши своє і вийшовши на "0" - отримуєм машину з новим(іншим\потужнішим) двигуном за плативши 1500-2000грн(перереєстрація і витратні матеріали). Цікаво як можна доплативши ~2000грн махнуть 1.4 на 1.5 чи 1.6 шляхом продажу\купівлі всього авто???? А НІЯК! Принаймні не в цій країні!

З.і. Теж майже зізрів для даної операції, але в мене сенс і хочу 1.6. 2andriks - великий привіт!

я принаймі в трьох постах це описав, але люди чомусь враховують тільки затрачені кошти на придбання двигуна і не рахують виручку від продажу свого. Я зупинився на 1,5 16 кл. тому, що:

1. рідна коробка унього теж д15 як і на 1,4 тому (на мою думку) оптимальніші передаточні числа.

2. 1,5 16 кл майже такийже як і 1,6 тільки менший об"єм і потужність не 106 а 101 к.с. на тих же оборотах (точно не памятаю різницю в крутному моменті).

3. ціна даного двигуна значно нижча від ціни на 1,6 і їх більший вибір (це основне).

З сенсом трохи складніша історія (на сікільки знаю трохи складніша перереєстрація) + на скільки уявляю не дуже значні затрати (з урахуванням продажу свого) на кріплення коробки, привід зчеплення, кулісу і т.д. в 1,4 це все лишається рідним. Зате при умові хорошого кузова і ходовки, а також доводки салоні і т.д ви отрмаєте перевірений автомобіль в хорошій комплектації.

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

yurec 777 ты просто молодец что на такое решился и сделал я вот тоже подумываю как это все осуществить ходя движок мой меня полностью устраивает но хочется чего-то мощьнее и всунуть ГУР и кондишн без всяких переделок. Скажи ты когда тянул проводку в салоне торпедо снимал? :shecry:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

yurec 777 ты просто молодец что на такое решился и сделал я вот тоже подумываю как это все осуществить ходя движок мой меня полностью устраивает но хочется чего-то мощьнее и всунуть ГУР и кондишн без всяких переделок. Скажи ты когда тянул проводку в салоне торпедо снимал? :shecry:

Не знімав, хоча казали, що треба, в щиті під пильниклм проводки велика дирка де багато місця для протягування роз"ємів. Ланосовську проводку я протягував з салону, хоча думаю, що з під капоту було б зручніше. Для зручності потрібно, витягуючи рідну проводку протягнути шнур щоб було чим затягувати проводку назад (трохи мішає пічка але не критично), зняти бардачок. Якщо надумаєте міняти, беріть все з одного авто і якщо ЕБУ з іммобілайзером по можливості прошийте його на донорі, щоб потім не бігати з блоком і не тягати машину на шнурку до електронщиків. ГУР я не ставив, а кондер думаю ставити.

МЕМЗ не влаштовував тим, що літом, на швидкості 130 їдеш і думаєш потече прокладка чи не потече, а може блок трісне між болтами і що тоді з ним робити всеодно СВАП тільки свій уже не продаш (двигун на ланос без навісного можна купти в районі 3-х тис грн. на розборці практично в кожному місті. МЕМЗ 307 коштує приблизно стільки ж, тільки ланосовський буде в рази надійнішим і з сенсів двигунів менший вибір, 1.4 вибору немає взагалі)

П.С. Мене теж влаштував би ланос що у тебе на аватарі

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Интересует вопрос по поводу проводки. Какие трудности возникли с подключением (искали эелектрика) или там все на разьемах ?

Змінено користувачем PVL
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Интересует вопрос по поводу проводки. Какие трудности возникли с подключением (искали эелектрика) или там все на разьемах ?

Сам цього боявся найбільше (виявилося не так страшно) проводка МЕМЕЗ 317 від"єднується, а проводка ланос під"єднується в 3-х місяцях на рідні роз"єми:

1. біля моторчика двірників (кусок коси, що іде по моторному щиті, за що відповідає точно не знаю але стикується з підкапотним блоком запобіжників і дає +);

2. в салоні біля правої ноги передноьго пасажира (стикується з підторпедною проводкою, яка в ланос 1,4 навіть з польскими бірками і ідентична іншим ланосам);

3. під сидінням біля ЕБУ білий роз"єм (здається відповідає за Б/Н, світло заднього ходу).

У мене після під"є днання вказаних розємів вся індикація приборки запрацювала, Б/Н качає, ліхтарі з/Х світять, а машина не заводиться в ЕБУ іммобілайзер, який блокує форсунки і частково роботу Б/Н. Якщо іммо завчасно видалити на донорі (чи його взагалі не буде, як мені втирав продаван) і після цього донор буде працювати Ваша машина теж заведеться.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сам цього боявся найбільше (виявилося не так страшно) проводка МЕМЕЗ 317 від"єднується, а проводка ланос під"єднується в 3-х місяцях на рідні роз"єми:

1. біля моторчика двірників (кусок коси, що іде по моторному щиті, за що відповідає точно не знаю але стикується з підкапотним блоком запобіжників і дає +);

2. в салоні біля правої ноги передноьго пасажира (стикується з підторпедною проводкою, яка в ланос 1,4 навіть з польскими бірками і ідентична іншим ланосам);

3. під сидінням біля ЕБУ білий роз"єм (здається відповідає за Б/Н, світло заднього ходу).

У мене після під"є днання вказаних розємів вся індикація приборки запрацювала, Б/Н качає, ліхтарі з/Х світять, а машина не заводиться в ЕБУ іммобілайзер, який блокує форсунки і частково роботу Б/Н. Якщо іммо завчасно видалити на донорі (чи його взагалі не буде, як мені втирав продаван) і після цього донор буде працювати Ваша машина теж заведеться.

Спасибо за ответ все понятно расписали думаю тоже заняться только чуть позже.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Не знімав, хоча казали, що треба, в щиті під пильниклм проводки велика дирка де багато місця для протягування роз"ємів. Ланосовську проводку я протягував з салону, хоча думаю, що з під капоту було б зручніше. Для зручності потрібно, витягуючи рідну проводку протягнути шнур щоб було чим затягувати проводку назад (трохи мішає пічка але не критично), зняти бардачок. Якщо надумаєте міняти, беріть все з одного авто і якщо ЕБУ з іммобілайзером по можливості прошийте його на донорі, щоб потім не бігати з блоком і не тягати машину на шнурку до електронщиків. ГУР я не ставив, а кондер думаю ставити.

МЕМЗ не влаштовував тим, що літом, на швидкості 130 їдеш і думаєш потече прокладка чи не потече, а може блок трісне між болтами і що тоді з ним робити всеодно СВАП тільки свій уже не продаш (двигун на ланос без навісного можна купти в районі 3-х тис грн. на розборці практично в кожному місті. МЕМЗ 307 коштує приблизно стільки ж, тільки ланосовський буде в рази надійнішим і з сенсів двигунів менший вибір, 1.4 вибору немає взагалі)

П.С. Мене теж влаштував би ланос що у тебе на аватарі

Ещё раз спасибо тебе за ответы ты молодец)))) скажи получается часть проводки которая идет на панель и подключается к щитку приборов мы не трогаем а только вынимаем ту что идет в моторный отсек от ЭБУ и от предохранителей и все??? Как тебе теперь езда с новым моторчиком разница сильно чувствуется??? Каков расход??? :yes:

Да ланос у меня на аватаре зачетный сам бы от такого не отказался :P

Змінено користувачем vovan373
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ещё раз спасибо тебе за ответы ты молодец)))) скажи получается часть проводки которая идет на панель и подключается к щитку приборов мы не трогаем а только вынимаем ту что идет в моторный отсек от ЭБУ и от предохранителей и все??? Как тебе теперь езда с новым моторчиком разница сильно чувствуется??? Каков расход??? :yes:

Да ланос у меня на аватаре зачетный сам бы от такого не отказался :P

по проводці в пості №30 написано, в галереї є фото роз"ємів в салоні. Проводку під торпедо не чіпав, коли знімете рідну косу двигун-ЕБУ (різати нічого не потрібно, вона іде одним куском!!!) все зрозумієте самі інтуїтивно.

Про їзду і розхід напишу пізніше, я зробив помилку від якої в попередніх постах застерігав інших. Двигун брали мої родичі у Львівській області, замовляв я по телефону, продавець тричі запевнив, що іммобілайзера в ЕБУ немає (хоча в ланосах 1,5 16 кл. в 90% є іммо). Після установки і під"єднання двигуна індикація приборки, Б/Н, ліхтарі З/Х, стартер запрацювали, але машина не завелася (в блоці є іммо, в розділі "двигун" є про це тема і кілька людей з форума це прорходили).

Зараз немає часу розібратися з ним тому, що зайнатий на роботі у тому числі і у вихідні. Думаю в найближчу суботу, якщо не буду працювати все зроблю.

Всім рекомендую брати все самим з працюючого донора і у випадку необхідності убити іммо завчасно, перепровіривши все на донорі. Потім з блоком без машини не зручно цим займатися. Як варіант забррати з донора всі замки (двері, багажник можна тільки личинки), підторпедну проводку і блок іммо і все це поставити на свою машину (складно, більше роботи, і думаю недоцільно б/у іммо може глючити)

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Не втримався пишу з телефону.Розібралися в ебу , поправили роз'єми. Машина завелася і поїхала. Перші враження це інша машина, еластичніша і динамічніша. Треба поміняти масло і свічки, відрегулювати кулісу, почистити інжектор, думаю стане ще краще.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я покупаю такой-же двигатель если не сложно оставь номер телефона я перезвоню есть пара вопросов :(

скинув на мило

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Как ездит машинка с новым сердцем хвастайся. :energy:

Змінено користувачем vovan373
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Как ездит машинка с новым сердцем хвастайся. :energy:

крім того, що в пості № 34 на даний час нарешті промив двигун і поміняв масло, поміняв вкладиш термостата (у мене корпус металевий розбірний) і промив форсунки. Мотор став, швидше прогріватися, тихіше і рівніше працювати. Треба ще поміняти свічки і для комфорту глушак, а то без ката старий друшлаг гримить.

По ходових якостях порівняно з 1,4 немає ривків при наборі швидкості і клювання носом при скиданні газу, накат на передачі, двигун легко крутиться і набагато динамічніше розганяє машину (коробкак можливо трохи короткувата але некритично) набагато краща тяга на низах (можливо через те, що у мене немає ГУРа і кондера і вонине з"їдають крутний момент), з ходу краще прискорюється, відсутність резонансу у районі 3000 об/хв (тахометра немає, але у всіх приблизно так ) більше 130 км/год поки неїхав. Розхід поки не визначив пробіг 100% центр міста з годинними пробками, плюс був недогрів через термостат, плюс їзда на короткі відстані до 5 км та і форсунки були забиті і лили.

З мінусів: при накаті на передачі з гори на холостому і гальмуванні двигуном загорається "Чек", при додаванні газу гасне, треба їхати на діагностику. Підозрюю датчик швидкості. В сиру погоду глючить втягуюче в мороз заводить нормально можливо поганий контакт чи смерть реле думаю не проблема розберуся.

П.С. моїх мінусів можна уникнути якщо бачити живого працюючого донора і перевірити його.

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я трохи теж сюди всунуся, в правда ланос, там перобки меньше, але про головне

стояв у мене 1,5 8в, пысля ваз 2106, то це взагалі машина звір, але потым мены цього стало теж мало, і поставив 1,6 16, машина взагалі звір. уле взяв я його на ньому було 180-200 тис десь в таких рамках, і підходив час капіталки, так як я пішов на обмін 1,5 на 1,6 , то за не дорого знайшов у хорошому стані 1,5 16в з нексії, чому за не дорого бо трамблер, то цей був уже трошки слабкіший ніж 1,6, і зробив я капіталку 1,6, і почав марити 2,0, і на однй з розбірок я випадково знайшов його по приемній ціні з нубіри 2,0 16в, переробки особливо не було, лише зробив лапу кроншетйну кріплення до ланежерону,, проводка почти подошла 1,6

по ходовой то я поставил ЗДТ, передні 13, ато поставив 14 то обливо різниці не поняв, і повернувся назад на 13, а аще в мене здт з тюнингом, на задніх тормозних дісках стоять передні тормаозні супорта, стають краще ніж рідні супотра

а ще в мене стояли пружини з ланоса 1,5, а мотор важкий, то вона просіла, і поставив я нові пружини з нубіри 1,6, то все стало гуд

доречі малолітражні мотори всі їздили на д15

а 2,0 на д16, яка для нього дуже коротка, проштурмувавши форум, знайшов статті MONSTERа склав свою коробку, яка мені підходить,

літати я на ній не літаю максимум 150, але цікаво коли пішов на підьом і когось на підьомі обганяеш

короче зовсім інша їзда,

розхід палива десь прибавився до 0,5 літра,

П.С. а про клапана, то це таке діло, там як карта ляже, якщо на 16 клапаннику при обриві ремня їх гне у 95%, то на 8 клапаннику 30%, там меньша вірогідність того що їх зігне але бувають випадки...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Юра777,+1 за отчёт.Правильно что всё описал,пусть те ребята которые думают избавиться от больного ДВС(1.4)(это сугубо моё мнение,потому как у самого стоял такой ДВС,и я от него вовремя избавился,постоянно эта дерготня(особенно на низах,когда едиш на 1,2,3 передачах на определённой скорости,прошивкой так и не вылечилось),этот резонансный

не вылечивающийся гул от 100 до 105,дальше описывать не стоит,у кого лань с таким ДВС тот знает.

Одно достоинство у движка 1.4, так это продаваемость его по запчастям.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поискал ,посмотрел , и выходит практически одно на одно.

Только без головняка.

Без обид это чисто мой взляд на данную проблему.

Когда я затеял замему движка,мне тоже говорили,а не лутше ли свою продать(1.4),и взять(1.5,1.6). За лань с таким движком никто не даст нормальных денег,а купить другую лань, не зная какой потом начнёт вылазить головняк.

Ещё скажу, что такие советы дают те люди, которые не дружат со своими руками,которые своё авто доверяют мастерам на СТО,а потом после посещения этих мастеров обращаются за помощью на форум(ни кого не хочу обидеть этими словами)но факт есть факт.

Так-что если кто затеял такую идею с заменой ДВС, внимательно всё взвесте,сами(с друзьями) будете делать,или на СТО.

1.Если будите делать всё своими руками ,то это стоящая идея.

2.Если мастерами на СТО,то плакали ваши денежки.

А движок МЕМЗ 317(1.4)поверте, продать его по запчастят не составит ни каких проблем.

У кого есть вопросы по замене ДВС,могу подробней объяснить(проконсультировать) по тел.

С уважением.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У кого есть вопросы по замене ДВС,могу подробней объяснить(проконсультировать) по тел.

С уважением.

Підтверджую, maxo мені багато в чому допоміг, підказав за, що йому безмежно вдячний.

Тепер я також зможу відповісти на більшість питань по переобладнанню (в середину двигуна не лазив тому тут пас)+ є деякі фото в галереї і на компі які зможу кому треба скинути. Так, що хто надумав вперед завжди допоможемо "братам по нещастю з іменем МЕМЗ 317".

В Дніпрі зможу навіть показати наглядно.

П.С. я знаю, ще одного форумчанина, яки у даний час займається таким переобладнанням так що у радях ланосів TF699P з двигуном 1,5 16V скоро нове поповнення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

П.С. а про клапана, то це таке діло, там як карта ляже, якщо на 16 клапаннику при обриві ремня їх гне у 95%, то на 8 клапаннику 30%, там меньша вірогідність того що їх зігне але бувають випадки...

+1 Зараз 90% машин гне клапана при обриві ременя. У сім"ї була НИВА ваз 2121 1,6 так там при обриві ланцюга черенз знос деталей, клапана теж полгнуло, а можна було і запобігти свочасним ремонтом і обслуговуванням (благо б/у голова на ВАЗ коштувала менше чим на ланосі заміна ременя ГРМ)

Висновок: за машиною треба дивитися і вчасно все міняти на якісні деталі, тоді ймовірність обриву ременя зводиться до мінімуму, а їздити на конструктивно застарілому двигуні тільк черз те, що він дешевший в обслуговуванні і не гне клапана це не вихід.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

:yes: СПАСИБО БОЛЬШОЕ ЧЕЛОВЕЧЕСКОЕ ЮРА!!! :yes: пеставил и я на свою машинку двигатель 1.5 16v.сегодня завел!!! Человек все рассказал расжевал и внятно обьяснил .кому что интересно спашивайте. :yes:

Вітаю у радях ланосів TF699P з двигуном 1,5 16V. Завжди будь-ласка.

П.С. Сам дізнався розкажи іншим.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

ОБОВ"ЯЗКОВО

Здраствуйте колеги по МЕМЗ-317

Подскажите где можно купить 1,5 16V?Желательно провереных поставщиков.

Я думаю Ваше мнение,людей прошедших через поиски и ошибки,будет интересно не только мне.

И как там с перерегистрацией ,головняка много?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Подскажите где можно купить 1,5 16V?Желательно провереных поставщиков.

И как там с перерегистрацией ,головняка много?

Бачу пішла струя ненависті до МЕМЗа.

Двигун купити можна на розборках у тому числі і тут на форумі. У мене немає перевірених поставщиків. Сам брав на розбіорці знятий з машини, потім докуповував деталі. Раджу брати з працюючої, свіжозагнаної машини, або любий якщо ціна мінмальна і є можливість (уміння) зробити капіталку (при умові нормального продажу МЕМЗу навіть вона повністю (майже повністю) окупиться).

Про реєстрацію писав раніше.

Змінено користувачем Sash
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Здраствуйте колеги по МЕМЗ-317

Подскажите где можно купить 1,5 16V?Желательно провереных поставщиков.

Я думаю Ваше мнение,людей прошедших через поиски и ошибки,будет интересно не только мне.

И как там с перерегистрацией ,головняка много?

На ін.юа продається двигун (якщо не проданий) тема 1Андрея "Продам:двигатель,коробку,тормоза,крышу" (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

) бачив його в живу (купляв дещо) двигун практично сухий, продавець клянеться що машину гнав сам і вибирав нормальну з реальним пробігом 112 тис. брав її як донора (сам бачив її частини на його машині). Двигун після рестайлу пластикова кл. кришка і здається термостат. За продавця поручитися не можу оскільки бачив його раз. Але сам брав двигун і продавця навіть не бачив.

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

ух ты))) Прям как у меня.. Только у мну сенька 1,3 был (шильдик 1,3 не снял :rolleyes: ).

Вот что вышло:

med_gallery_12781_1682_452489.jpg

А если поставить вместо выпускного коллектора паучек 4-2-1 - едет машинка вообще по другому. Подскажи плиз маркировку своего ЭБУ (а вообще в идеале - фото)? Прошивку менял? Смотрю кондей и гур ты пока не ставил?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Подскажи плиз маркировку своего ЭБУ (а вообще в идеале - фото)? Прошивку менял? Смотрю кондей и гур ты пока не ставил?

Якщо питання до мене то, маркування блока не пам"ятаю якийсь ДЕЛФІ, а щоб подивитися точно треба знімати сидіння що зараз робити не дуже хочеться та і нема часу. Фото немає тільки ті що в галереї. Прошивку міняв так як був іммобілайзер. ГУР не планую, а кондиціонер може трохи пізніше.

Шилдік 1,4 також поки не знімав. Трохи не так під капотом тому, що у мене немає розпорки і модних кришок ГРМ та ВВ проводів, а звичайна чорна пласмаса з 16 кл.

Зустрічне питання, ці кришки з есперо, нубіри, ксюхи чи весь двигун не з ланоса(схоже з ксюхи)? Де можна взяти такі ж по розумній ціні а то 150 грн тільки за б/у верхню кришку вершина жлобства.

П.С. ключі двері не дряпають.

Змінено користувачем Sash
Цитирование с фото.
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Да ты прав. Пихло с ксюхи)) Крышка досталась вместе с ДВС. Вот

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Лавка в свое время задавался этим вопросом.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вот и у меня возникли вопросы. Мотор 1.5 8 кл. уже куплен и лежит в гараже. У меня все немного сложнее, т.к. сенс. Так вот.

1. Что делать с клапаном продувки абсорбера? Абсобер у меня с завода не предусмотрен.

2. Как быть со жгутом идущим от плюсовой клеммы к генератору и стартеру? Он аналогичен с сенсовским или необходимо менять? Сравнивал визуально ланосовский и сенсовский. Так у меня от него в блок предохранителей в подкапотном идет тонкий проводок, а в ланосе толстый обвернутый в гофру.

Змінено користувачем txdriver
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.