Перейти до публікації
Rebruk

Антикорозійна обробка авто

Рекомендовані повідомлення

Rebruk

Хто підкаже де в Івано-Франківську можна якісно зробити антикорозійну обробку днища авто. Останній раз дану процедуру робив 4 роки тому. думаю зробити автомобілю подарунок на його 7 річницю їзди по "чудових" дорогах нашої області!!!!

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="24" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/emoticons/default_ab.gif">

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Pugik

Краще чим ти сам собі зробиш, ніхто не зробить. Не ІМХО. З спеціструменту треба шприц для мовілю (недорогий, є на базарі в Павлівці), і бажано опрокидиватель (або яму накрайняк).

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Rebruk

цілком згідний з тобою хоча коли 2 раз обробляв авто на СТО після моста як їхати на Тисменицю мені низ авто керхером очистили до голого металу і мовілем під тиском позаливали все де можна було. Протягом тижня з авто лишній мовіл витікав так самостійно обробити не вдасться, а хочеться якісно дотримуючись технологічного процесу.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="24" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/emoticons/default_ab.gif">

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Pugik

так самостійно обробити не вдасться, а хочеться якісно дотримуючись технологічного процесу.

Дуже поширене помилкове судження. Якраз самостійно ти і залиєш всі порожнини, добре вимиєш перед антикором і потім нормально скрутиш то все назад. При обробці дуже царемонитись не будуть, позакисавші шурупи підкрильників повисвердлюють, разом із крилом

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_rolleyes.gif"> , лонжерони пролиють, або і ні, дверні карти знімуть поламавши половину кліпс, а потім назад втулять на ті що залишаться, обшивку багажніка ніхто розбирати не буде, а там пару отворів, до яких можна добратися тільки звідти, ну і таке інше. А робивши антикор самому ти:

1) вільний у виборі матеріалів (я б робив Велваною, вона відносно якісна, як мовіль, так і мастика з бронзою, а майстер може щось дорожче захотіти. Дорожче не означає якісніше, просто майстер прикормлений іменно у того поставника матеріалу).

2) зможеш то зробити без спішки, а майстер обмежений в часі (время - деньги ніхто не відміняв).

3) акуратно познімаєш все що треба, на це йде купа часу, та і ніштяки типу поламаних кліпс, саморізів, відломаних кріплень і заляпаного салону треба буде усувати.

4) антикорозійку добре (а деколи навіть треба) проводити разом із обезшумкою, прокладкою проводки до акустики, вживленням всяких ніштяків як підсвітка дверей, додаткова обесшумка мотора, заміна бризговиків та інше - а на сервісі то ніхто робити не буде, скажуть не їх профіль.

5) антикорозійку добре приурочити до генерального прибирання, зробити хімчистку салона, чехли постірати - також ніхто на сервісі робити ніхто не буде.

Ну якось воно в загальному так, а там сам рішай.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Litvinov_85

так самостійно обробити не вдасться, а хочеться якісно дотримуючись технологічного процесу.

Дуже поширене помилкове судження. Якраз самостійно ти і залиєш всі порожнини, добре вимиєш перед антикором і потім нормально скрутиш то все назад. При обробці дуже царемонитись не будуть, позакисавші шурупи підкрильників повисвердлюють, разом із крилом

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_rolleyes.gif"> , лонжерони пролиють, або і ні, дверні карти знімуть поламавши половину кліпс, а потім назад втулять на ті що залишаться, обшивку багажніка ніхто розбирати не буде, а там пару отворів, до яких можна добратися тільки звідти, ну і таке інше. А робивши антикор самому ти:

1) вільний у виборі матеріалів (я б робив Велваною, вона відносно якісна, як мовіль, так і мастика з бронзою, а майстер може щось дорожче захотіти. Дорожче не означає якісніше, просто майстер прикормлений іменно у того поставника матеріалу).

2) зможеш то зробити без спішки, а майстер обмежений в часі (время - деньги ніхто не відміняв).

3) акуратно познімаєш все що треба, на це йде купа часу, та і ніштяки типу поламаних кліпс, саморізів, відломаних кріплень і заляпаного салону треба буде усувати.

4) антикорозійку добре (а деколи навіть треба) проводити разом із обезшумкою, прокладкою проводки до акустики, вживленням всяких ніштяків як підсвітка дверей, додаткова обесшумка мотора, заміна бризговиків та інше - а на сервісі то ніхто робити не буде, скажуть не їх профіль.

5) антикорозійку добре приурочити до генерального прибирання, зробити хімчистку салона, чехли постірати - також ніхто на сервісі робити ніхто не буде.

Ну якось воно в загальному так, а там сам рішай.

Согласен полностью.Так как сам не сделает никто. На ту 1500грн.,что в среднем стоит на СТО сделать антикор, самому хватит и трети с этого и будет намного качественней.Просто в условиях города не у многих получается этим заниматся самому.Да и переживают по поводу антикора далеко не все.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
husain

Таке питання.. А антикорозійка всередині дверей як робится ? тобто, треба на всі двері, щоб був антикор, чи він потім вниз стікає ?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Pugik

На попередій машині я спочатку віброізоляцію робив, скільки зміг наклеїти. Потім внизу дверки мовіль, і слідкувати щоб дренажні отвори не забились. Потім шумка. На део буду напевне так само робити, цим літом.

ПС. Руки були всі порізані/подряпані, рукавиці не помагали. Результат радував.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Litvinov_85

Таке питання.. А антикорозійка всередині дверей як робится ? тобто, треба на всі двері, щоб був антикор, чи він потім вниз стікає ?

Береш просто нигрол или мовиль. Мовиль розогреваешь до жидкой массы, заправляешь и начинаешь заливать. Желательно сначала на некоторое время закрыть нижние отверстия(потом когда подсохнет - открыть)Заливать нужно на уровне нижнего края поднятого стекла.Но имей ввиду что потом шумовку особо не приклеишь.Зато будешь спокоен - нижняя кромка двери не будет поддаватся коррозии.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
husain

Береш просто нигрол или мовиль. Мовиль розогреваешь до жидкой массы, заправляешь и начинаешь заливать. Желательно сначала на некоторое время закрыть нижние отверстия(потом когда подсохнет - открыть)Заливать нужно на уровне нижнего края поднятого стекла.Но имей ввиду что потом шумовку особо не приклеишь.Зато будешь спокоен - нижняя кромка двери не будет поддаватся коррозии.

 

Спс. Значить майстера на Юності мені нормально антикорозійку зробили, якщо не помиляюсь за 1500 грн .

 

Тепер виникає питання, де у Франківську роблять нормальну, якісну антикорозійку, підкажіть пліз  ?

 

Ато машині вже 3 рік, стоїть на дворі мокне, мерзне, жариться (хоча стараюсь літом ховати від сонця).. На юності щось не дуже хочеться робити...

 

P.s: пропонувати щоб я сам робив не треба, бо нажаль немає часу, і досвіду.

Змінено користувачем husain

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
arkur

Ща у меня идёт процесс обновления после трёх лет днища и скрытых полостей,критичного ничего не обнаруженно,поотлетало процентов 10,а вот мовиль с пуш салом в полостях хорошо повымывало за 3 года

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
GlaS
23.06.2018 в 11:43, arkur сказал:

Ща у меня идёт процесс обновления после трёх лет днища и скрытых полостей,критичного ничего не обнаруженно,поотлетало процентов 10,а вот мовиль с пуш салом в полостях хорошо повымывало за 3 года

А зачем вот это вот все?)))) Деньги выбросить на ветер?))

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
arkur

Выбросил,не жалею. Видел днища тех,кто пожалел.

Давеча был на сто,на подъёмнике,работник прозрел,спросил где так делают.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
GlaS

А сколько машине? Обычно быстрее по кузову мелкие точки цветут. Подкрашиваешь их и все. Машина все равно не вечная. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...