Перейти до публікації

Антикорозійна обробка авто


Rebruk

Рекомендовані повідомлення

Хто підкаже де в Івано-Франківську можна якісно зробити антикорозійну обробку днища авто. Останній раз дану процедуру робив 4 роки тому. думаю зробити автомобілю подарунок на його 7 річницю їзди по "чудових" дорогах нашої області!!!! :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Краще чим ти сам собі зробиш, ніхто не зробить. Не ІМХО. З спеціструменту треба шприц для мовілю (недорогий, є на базарі в Павлівці), і бажано опрокидиватель (або яму накрайняк).

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

цілком згідний з тобою хоча коли 2 раз обробляв авто на СТО після моста як їхати на Тисменицю мені низ авто керхером очистили до голого металу і мовілем під тиском позаливали все де можна було. Протягом тижня з авто лишній мовіл витікав так самостійно обробити не вдасться, а хочеться якісно дотримуючись технологічного процесу. :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

так самостійно обробити не вдасться, а хочеться якісно дотримуючись технологічного процесу.

Дуже поширене помилкове судження. Якраз самостійно ти і залиєш всі порожнини, добре вимиєш перед антикором і потім нормально скрутиш то все назад. При обробці дуже царемонитись не будуть, позакисавші шурупи підкрильників повисвердлюють, разом із крилом :rolleyes: , лонжерони пролиють, або і ні, дверні карти знімуть поламавши половину кліпс, а потім назад втулять на ті що залишаться, обшивку багажніка ніхто розбирати не буде, а там пару отворів, до яких можна добратися тільки звідти, ну і таке інше. А робивши антикор самому ти:

1) вільний у виборі матеріалів (я б робив Велваною, вона відносно якісна, як мовіль, так і мастика з бронзою, а майстер може щось дорожче захотіти. Дорожче не означає якісніше, просто майстер прикормлений іменно у того поставника матеріалу).

2) зможеш то зробити без спішки, а майстер обмежений в часі (время - деньги ніхто не відміняв).

3) акуратно познімаєш все що треба, на це йде купа часу, та і ніштяки типу поламаних кліпс, саморізів, відломаних кріплень і заляпаного салону треба буде усувати.

4) антикорозійку добре (а деколи навіть треба) проводити разом із обезшумкою, прокладкою проводки до акустики, вживленням всяких ніштяків як підсвітка дверей, додаткова обесшумка мотора, заміна бризговиків та інше - а на сервісі то ніхто робити не буде, скажуть не їх профіль.

5) антикорозійку добре приурочити до генерального прибирання, зробити хімчистку салона, чехли постірати - також ніхто на сервісі робити ніхто не буде.

Ну якось воно в загальному так, а там сам рішай.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

так самостійно обробити не вдасться, а хочеться якісно дотримуючись технологічного процесу.

Дуже поширене помилкове судження. Якраз самостійно ти і залиєш всі порожнини, добре вимиєш перед антикором і потім нормально скрутиш то все назад. При обробці дуже царемонитись не будуть, позакисавші шурупи підкрильників повисвердлюють, разом із крилом :rolleyes: , лонжерони пролиють, або і ні, дверні карти знімуть поламавши половину кліпс, а потім назад втулять на ті що залишаться, обшивку багажніка ніхто розбирати не буде, а там пару отворів, до яких можна добратися тільки звідти, ну і таке інше. А робивши антикор самому ти:

1) вільний у виборі матеріалів (я б робив Велваною, вона відносно якісна, як мовіль, так і мастика з бронзою, а майстер може щось дорожче захотіти. Дорожче не означає якісніше, просто майстер прикормлений іменно у того поставника матеріалу).

2) зможеш то зробити без спішки, а майстер обмежений в часі (время - деньги ніхто не відміняв).

3) акуратно познімаєш все що треба, на це йде купа часу, та і ніштяки типу поламаних кліпс, саморізів, відломаних кріплень і заляпаного салону треба буде усувати.

4) антикорозійку добре (а деколи навіть треба) проводити разом із обезшумкою, прокладкою проводки до акустики, вживленням всяких ніштяків як підсвітка дверей, додаткова обесшумка мотора, заміна бризговиків та інше - а на сервісі то ніхто робити не буде, скажуть не їх профіль.

5) антикорозійку добре приурочити до генерального прибирання, зробити хімчистку салона, чехли постірати - також ніхто на сервісі робити ніхто не буде.

Ну якось воно в загальному так, а там сам рішай.

Согласен полностью.Так как сам не сделает никто. На ту 1500грн.,что в среднем стоит на СТО сделать антикор, самому хватит и трети с этого и будет намного качественней.Просто в условиях города не у многих получается этим заниматся самому.Да и переживают по поводу антикора далеко не все.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Таке питання.. А антикорозійка всередині дверей як робится ? тобто, треба на всі двері, щоб був антикор, чи він потім вниз стікає ?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

На попередій машині я спочатку віброізоляцію робив, скільки зміг наклеїти. Потім внизу дверки мовіль, і слідкувати щоб дренажні отвори не забились. Потім шумка. На део буду напевне так само робити, цим літом.

ПС. Руки були всі порізані/подряпані, рукавиці не помагали. Результат радував.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Таке питання.. А антикорозійка всередині дверей як робится ? тобто, треба на всі двері, щоб був антикор, чи він потім вниз стікає ?

Береш просто нигрол или мовиль. Мовиль розогреваешь до жидкой массы, заправляешь и начинаешь заливать. Желательно сначала на некоторое время закрыть нижние отверстия(потом когда подсохнет - открыть)Заливать нужно на уровне нижнего края поднятого стекла.Но имей ввиду что потом шумовку особо не приклеишь.Зато будешь спокоен - нижняя кромка двери не будет поддаватся коррозии.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 рік потому...

Береш просто нигрол или мовиль. Мовиль розогреваешь до жидкой массы, заправляешь и начинаешь заливать. Желательно сначала на некоторое время закрыть нижние отверстия(потом когда подсохнет - открыть)Заливать нужно на уровне нижнего края поднятого стекла.Но имей ввиду что потом шумовку особо не приклеишь.Зато будешь спокоен - нижняя кромка двери не будет поддаватся коррозии.

 

Спс. Значить майстера на Юності мені нормально антикорозійку зробили, якщо не помиляюсь за 1500 грн .

 

Тепер виникає питання, де у Франківську роблять нормальну, якісну антикорозійку, підкажіть пліз  ?

 

Ато машині вже 3 рік, стоїть на дворі мокне, мерзне, жариться (хоча стараюсь літом ховати від сонця).. На юності щось не дуже хочеться робити...

 

P.s: пропонувати щоб я сам робив не треба, бо нажаль немає часу, і досвіду.

Змінено користувачем husain
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 роки потому...

Ща у меня идёт процесс обновления после трёх лет днища и скрытых полостей,критичного ничего не обнаруженно,поотлетало процентов 10,а вот мовиль с пуш салом в полостях хорошо повымывало за 3 года

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 місяці потому...
23.06.2018 в 11:43, arkur сказал:

Ща у меня идёт процесс обновления после трёх лет днища и скрытых полостей,критичного ничего не обнаруженно,поотлетало процентов 10,а вот мовиль с пуш салом в полостях хорошо повымывало за 3 года

А зачем вот это вот все?)))) Деньги выбросить на ветер?))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Выбросил,не жалею. Видел днища тех,кто пожалел.

Давеча был на сто,на подъёмнике,работник прозрел,спросил где так делают.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А сколько машине? Обычно быстрее по кузову мелкие точки цветут. Подкрашиваешь их и все. Машина все равно не вечная. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.