Перейти до публікації

Кулиса Сенс


sergey1982
 Розповісти
Підписники 1

Рекомендовані повідомлення

Все просто.Купуємо два підшипники 628-х розміром 8х24,беремо болт на 8 довжиною 80мм,і встановлюємо підшипники замість втулок у кулісу,а резинки які надіваються на втулки , великі резинки,підставляємо під підшипники,беремо дві маленькі шайби такі щоб мали контакт з внутрішньою обоймою підшипника неторкаючись верхньої,івеликі шайби діаметром з підшипник тобто 24мм,великі шайби беремо різної товщини.Вони потрібні для того щоб прибрати зазор між кулісою і кронштейном.Вставляємо болт потім малу шайбу потім кулісу потім малушайбу,і шайби більшого діаметру,ставимо гровер і закручуємо гайку.

Регулюємо кулісу і насолоджуємось чітким увімкненням передач на автомобілі Сенс.

Погані відгуки навіть нехочу слухати бо це все зроблено і перевірено власноруч.

Регулювання куліси.

Знімаємо кожух ричага.Переводимойого у положення увімкненя п"ятої і задньої передач,фіксуємо ричаг гвіздком діаметром на 4мм.

Потім відпускаємо два болти кріплення куліси біля коробки і кузова,шток кпп виставляємо у нейтральне положення ключиком на 13 пересуваючи шток вперед назад ловимо середину.Потім стоячи спиною до салону авто провертаємо шток по часовій стрілці і утримуючи його в такому положенні зажимаємо болт,потім зажимаемо верхній болт куліси і незабуваємо витягнути гвіздок біля ричага.ВСЕ.

Якщо щось комусь незрозуміло то беремо ключі розбираємо робимо самі і все походу роботи доганяємо самі.

Хто нерозуміеться на техніці доручіть це спеціалістам І незадавайте тупих запитань.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можно попробовать, какраз пришло время кулисе уходить в инои мир

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

фото или схема, было бы отлично,

меня кулиса начинает доставать (

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Больня тема, наездил 91000, уже и капиталку кпп сделал, и только вот недавно человек взялса и настроил кулису, да так что лучше чем с завода))))

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Больня тема, наездил 91000, уже и капиталку кпп сделал, и только вот недавно человек взялса и настроил кулису, да так что лучше чем с завода))))

А шо её настраивать. раз два и всё.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ВЗАГАЛІ ПИШІТЬ ВІДГУКИ ПРО СВОЮ КУЛІСУ ПІСЛЯ ПЕРЕРОБКИ.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коментуйте шось. Ато тільки переглядаєте інформацію.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 3 тижні потому...

Все просто.Купуємо два підшипники 628-х розміром 8х24,беремо болт на 8 довжиною 80мм,і встановлюємо підшипники замість втулок у кулісу,а резинки які надіваються на втулки , великі резинки,підставляємо під підшипники,беремо дві маленькі шайби такі щоб мали контакт з внутрішньою обоймою підшипника неторкаючись верхньої,івеликі шайби діаметром з підшипник тобто 24мм,великі шайби беремо різної товщини.Вони потрібні для того щоб прибрати зазор між кулісою і кронштейном.Вставляємо болт потім малу шайбу потім кулісу потім малушайбу,і шайби більшого діаметру,ставимо гровер і закручуємо гайку.

не можно этот момент более подробней описать, может небольшой ескиз сделал для народа?

Змінено користувачем denson
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все просто.Купуємо два підшипники 628-х розміром 8х24,беремо болт на 8 довжиною 80мм,і встановлюємо підшипники замість втулок у кулісу,а резинки які надіваються на втулки , великі резинки,підставляємо під підшипники,беремо дві маленькі шайби такі щоб мали контакт з внутрішньою обоймою підшипника неторкаючись верхньої,івеликі шайби діаметром з підшипник тобто 24мм,великі шайби беремо різної товщини.Вони потрібні для того щоб прибрати зазор між кулісою і кронштейном.Вставляємо болт потім малу шайбу потім кулісу потім малушайбу,і шайби більшого діаметру,ставимо гровер і закручуємо гайку.

не можно этот момент более подробней описать, может небольшой ескиз сделал для народа?

мені ніхто не розжовував))) а взагалі знімиш якщо хочеш зробити і зробиш .

тільки купи те що я написав підшипники болт і шайби.

Змінено користувачем sergey1982
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сделал по данному рецепту, передачи стали включаться легко и четко. Рекомендую. Спасибо автору за идею!!!

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 тижні потому...

Сделал по данному рецепту, передачи стали включаться легко и четко. Рекомендую. Спасибо автору за идею!!!

Ну вот и первое спасибо

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_ah.gif">

Змінено користувачем sergey1982
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 тижні потому...

Все просто.Купуємо два підшипники 628-х розміром 8х24,беремо болт на 8 довжиною 80мм,і встановлюємо підшипники замість втулок у кулісу,а резинки які надіваються на втулки , великі резинки,підставляємо під підшипники,беремо дві маленькі шайби такі щоб мали контакт з внутрішньою обоймою підшипника неторкаючись верхньої,івеликі шайби діаметром з підшипник тобто 24мм,великі шайби беремо різної товщини.Вони потрібні для того щоб прибрати зазор між кулісою і кронштейном.Вставляємо болт потім малу шайбу потім кулісу потім малушайбу,і шайби більшого діаметру,ставимо гровер і закручуємо гайку.

На сколько я понимаю ты ставишь упорные шайбы с упором на внутреннюю обойму только с одной стороны подшипников , а по сути нужна ещё распорная втулка между подшипниками т.к. весь этот бутерброд стягивается болтом, или ты просто не дотягиваешь гайку ?

Змінено користувачем baks
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В том то и дело что упор нужен по внутренней обойме.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На следующей неделе хочу проделать данную операцию, постараюсь и сфотографировать.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Будем ждать,а то с первого поста только в общем понятно.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я сегодня уже посадил сенсовскую кулису на подшипники ... Правда немного по серьёзнее чем автор темы. Завтра сфоткаю .

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Разница будет чувствоваться в любом случае т.к. убираются лишние люфты и трение меньше.

Вот обещанные фото комплекта, состоит из трёх втулок и оси

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Вот так вот выглядит в зборе

207108189.jpg

Змінено користувачем baks
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хотелось конечно увидеть в сборе

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот полностью в сборе

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну а на 2 легче стало включать находу?

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 1 місяць потому...

Спасибо, за инфу, уже руки чешутся разобрать кулису.....так же думаю ставить втулку внутри

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_cq.gif">

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

...так же думаю ставить втулку внутри

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_cq.gif">

Это обязательно ! Иначе смысла в подшипнике нет.

А вообще я бы советовал ставить короткоходную кулису вместе с подшипниками.

Змінено користувачем baks
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

 Розповісти
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...