Перейти до публікації
sergey1982

Кулиса Сенс

Рекомендовані повідомлення

sergey1982

Все просто.Купуємо два підшипники 628-х розміром 8х24,беремо болт на 8 довжиною 80мм,і встановлюємо підшипники замість втулок у кулісу,а резинки які надіваються на втулки , великі резинки,підставляємо під підшипники,беремо дві маленькі шайби такі щоб мали контакт з внутрішньою обоймою підшипника неторкаючись верхньої,івеликі шайби діаметром з підшипник тобто 24мм,великі шайби беремо різної товщини.Вони потрібні для того щоб прибрати зазор між кулісою і кронштейном.Вставляємо болт потім малу шайбу потім кулісу потім малушайбу,і шайби більшого діаметру,ставимо гровер і закручуємо гайку.

Регулюємо кулісу і насолоджуємось чітким увімкненням передач на автомобілі Сенс.

Погані відгуки навіть нехочу слухати бо це все зроблено і перевірено власноруч.

Регулювання куліси.

Знімаємо кожух ричага.Переводимойого у положення увімкненя п"ятої і задньої передач,фіксуємо ричаг гвіздком діаметром на 4мм.

Потім відпускаємо два болти кріплення куліси біля коробки і кузова,шток кпп виставляємо у нейтральне положення ключиком на 13 пересуваючи шток вперед назад ловимо середину.Потім стоячи спиною до салону авто провертаємо шток по часовій стрілці і утримуючи його в такому положенні зажимаємо болт,потім зажимаемо верхній болт куліси і незабуваємо витягнути гвіздок біля ричага.ВСЕ.

Якщо щось комусь незрозуміло то беремо ключі розбираємо робимо самі і все походу роботи доганяємо самі.

Хто нерозуміеться на техніці доручіть це спеціалістам І незадавайте тупих запитань.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
dimon-vinn

Можно попробовать, какраз пришло время кулисе уходить в инои мир

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
kefer

фото или схема, было бы отлично,

меня кулиса начинает доставать (

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Димыч

Больня тема, наездил 91000, уже и капиталку кпп сделал, и только вот недавно человек взялса и настроил кулису, да так что лучше чем с завода))))

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergey1982

Больня тема, наездил 91000, уже и капиталку кпп сделал, и только вот недавно человек взялса и настроил кулису, да так что лучше чем с завода))))

А шо её настраивать. раз два и всё.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergey1982

А ВЗАГАЛІ ПИШІТЬ ВІДГУКИ ПРО СВОЮ КУЛІСУ ПІСЛЯ ПЕРЕРОБКИ.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergey1982

Коментуйте шось. Ато тільки переглядаєте інформацію.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
denson

Все просто.Купуємо два підшипники 628-х розміром 8х24,беремо болт на 8 довжиною 80мм,і встановлюємо підшипники замість втулок у кулісу,а резинки які надіваються на втулки , великі резинки,підставляємо під підшипники,беремо дві маленькі шайби такі щоб мали контакт з внутрішньою обоймою підшипника неторкаючись верхньої,івеликі шайби діаметром з підшипник тобто 24мм,великі шайби беремо різної товщини.Вони потрібні для того щоб прибрати зазор між кулісою і кронштейном.Вставляємо болт потім малу шайбу потім кулісу потім малушайбу,і шайби більшого діаметру,ставимо гровер і закручуємо гайку.

не можно этот момент более подробней описать, может небольшой ескиз сделал для народа?

Змінено користувачем denson

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergey1982

Все просто.Купуємо два підшипники 628-х розміром 8х24,беремо болт на 8 довжиною 80мм,і встановлюємо підшипники замість втулок у кулісу,а резинки які надіваються на втулки , великі резинки,підставляємо під підшипники,беремо дві маленькі шайби такі щоб мали контакт з внутрішньою обоймою підшипника неторкаючись верхньої,івеликі шайби діаметром з підшипник тобто 24мм,великі шайби беремо різної товщини.Вони потрібні для того щоб прибрати зазор між кулісою і кронштейном.Вставляємо болт потім малу шайбу потім кулісу потім малушайбу,і шайби більшого діаметру,ставимо гровер і закручуємо гайку.

не можно этот момент более подробней описать, может небольшой ескиз сделал для народа?

мені ніхто не розжовував))) а взагалі знімиш якщо хочеш зробити і зробиш .

тільки купи те що я написав підшипники болт і шайби.

Змінено користувачем sergey1982

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
edge

Сделал по данному рецепту, передачи стали включаться легко и четко. Рекомендую. Спасибо автору за идею!!!

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergey1982

Сделал по данному рецепту, передачи стали включаться легко и четко. Рекомендую. Спасибо автору за идею!!!

Ну вот и первое спасибо

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_ah.gif">

Змінено користувачем sergey1982

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
baks

Все просто.Купуємо два підшипники 628-х розміром 8х24,беремо болт на 8 довжиною 80мм,і встановлюємо підшипники замість втулок у кулісу,а резинки які надіваються на втулки , великі резинки,підставляємо під підшипники,беремо дві маленькі шайби такі щоб мали контакт з внутрішньою обоймою підшипника неторкаючись верхньої,івеликі шайби діаметром з підшипник тобто 24мм,великі шайби беремо різної товщини.Вони потрібні для того щоб прибрати зазор між кулісою і кронштейном.Вставляємо болт потім малу шайбу потім кулісу потім малушайбу,і шайби більшого діаметру,ставимо гровер і закручуємо гайку.

На сколько я понимаю ты ставишь упорные шайбы с упором на внутреннюю обойму только с одной стороны подшипников , а по сути нужна ещё распорная втулка между подшипниками т.к. весь этот бутерброд стягивается болтом, или ты просто не дотягиваешь гайку ?

Змінено користувачем baks

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
edge

там внутри упоры по наружной обойме

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
baks

В том то и дело что упор нужен по внутренней обойме.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Vlad_cache

На следующей неделе хочу проделать данную операцию, постараюсь и сфотографировать.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
saevus

Будем ждать,а то с первого поста только в общем понятно.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
baks

Я сегодня уже посадил сенсовскую кулису на подшипники ... Правда немного по серьёзнее чем автор темы. Завтра сфоткаю .

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
saevus

Разница чувствуется?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
baks

Разница будет чувствоваться в любом случае т.к. убираются лишние люфты и трение меньше.

Вот обещанные фото комплекта, состоит из трёх втулок и оси

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://baksss.pochtaru.users.photofile.ru/photo/baksss.pochtaru/200615602/xlarge/207108184.jpg&key=595a9f5f59d32107568c1c7b84a65748526ab2a10818020dc58a66283fcca30d">

Вот так вот выглядит в зборе

207108189.jpg

Змінено користувачем baks

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
denson

хотелось конечно увидеть в сборе

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
baks

Вот полностью в сборе

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://baksss.pochtaru.users.photofile.ru/photo/baksss.pochtaru/200615602/xlarge/207108206.jpg&key=41e47318a22cd7fc918fce291b3d9f89ae83188deb3f865c17114c9b9730269d">

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
denson

ну а на 2 легче стало включать находу?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
baks

Меньше люфтов стало .

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
SaNiK

Спасибо, за инфу, уже руки чешутся разобрать кулису.....так же думаю ставить втулку внутри

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_cq.gif">

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
baks

...так же думаю ставить втулку внутри

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_cq.gif">

Это обязательно ! Иначе смысла в подшипнике нет.

А вообще я бы советовал ставить короткоходную кулису вместе с подшипниками.

Змінено користувачем baks

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...