Перейти до публікації
KIKER8

Чип тюнинг в Хмельницком

Рекомендовані повідомлення

kwwsoft

а такую радось

TF6990-1411010-01 2007 06 07

M113092TF142032||001

кто может толково прошить. интерисует убрать стоковые болезни ну и расход желательно (сейчас город 10....11)

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergio1965

А расход как меняется после модернизации?

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="24" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/emoticons/default_ab.gif">

Проглядав сайт і побачив ваше давнє запитання. Витрати палива не збільшуються. Зацікавить тема - пишіть.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
AlexNT

Проглядав сайт і побачив ваше давнє запитання. Витрати палива не збільшуються. Зацікавить тема - пишіть.

 

Я по другому решил проблему. Поставил другую дроссельную заслонку от двенашки,, 46 мм, машину как подменили, пропали дерганья и проблемы с ХХ

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="24" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/emoticons/default_ab.gif">

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergio1965

Я по другому решил проблему. Поставил другую дроссельную заслонку от двенашки,, 46 мм, машину как подменили, пропали дерганья и проблемы с ХХ

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="24" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/emoticons/default_ab.gif">

Ось відгуки про мою роботу.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Те, що ви встановили дросель 46 мм замість 40 мм ( я правильно зрозумів ?), ще не значить, що  ви позбавилися всіх негативних моментів. І 46-тий дросель має недоліки, а коли їх ліквідувати, автомобіль поїде ще краще.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Ось відгуки про мою роботу.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Те, що ви встановили дросель 46 мм замість 40 мм ( я правильно зрозумів ?), ще не значить, що  ви позбавилися всіх негативних моментів. І 46-тий дросель має недоліки, а коли їх ліквідувати, автомобіль поїде ще краще.

А на СЕНС що можна поставити?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
uri0877

Поставил ГБО-4 ,подскажите у кого у нас в Хмельницком можно прошится под газ?

Машина Lanos 1,5 2008 года

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Ось відгуки про мою роботу.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Те, що ви встановили дросель 46 мм замість 40 мм ( я правильно зрозумів ?), ще не значить, що  ви позбавилися всіх негативних моментів. І 46-тий дросель має недоліки, а коли їх ліквідувати, автомобіль поїде ще краще.

А на Сенс таке зробити можливо?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergio1965

А на Сенс таке зробити можливо?

Вибачте, тільки сьогодні увечері надійшов з сайту ваш запит. Як тільки побачив, зразу відповідаю.

Безумовно, з мого власного Сенса це все вже років шість - сім тому і почалося. А три місяці тому одному чоловікові, що працює в мікрорайоні Гречани по вул. Курчатова, 17/1, в організації "Південно-західні тепломережі", модернізував на Сенс дросельний патрубок. Так потім ще 10 чоловік його колег, родичів та просто знайомих замовили у мене мою модернізацію. Це говорить про достатньо відчутний ефект від моєї модернізації. Якщо напишете мені на особисту ел. скриньку drosel-centr@ukr.net, то я надішлю вам інформацію, з якою, переконаний, вам буде цікаво ознайомитися. Можете просто зателефонувати 098-684-27-95, Сергій Анатолійович.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergio1965

Проглядав сайт і побачив ваше давнє запитання. Витрати палива не збільшуються. Зацікавить тема - пишіть.

До речі, останні півроку постійно спілкуюся з моїми замовниками та цікавлюся витратами палива після модернізації дросельного патрубка. Так ось, як правило, витрати зменшуються близько 8 - 10 %. Сьогодні спілкувався з власником Шевроле Авео з двигуном 1,6, так ось він сказав, що і у нього витрати палива зменшилися з 6,5 - 6,4 л/100 км по заміському шосе до 5,9 - 5,8 л/100 км, тобто, на 8 - 9 %. Він спеціально і неодноразово заміряв витрати палива на вінницькій трасі. Якщо зацікавить інформація, можу надати телефон цього молодого чоловіка для безпосереднього спілкування.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
uri0877

Есть у нас в Хмельницком толковые прошивальщики Ланосов?

Хочу перепрошить мозги под газ и поставить двухрежимку.

Машина Ланос 2008г 1,5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
paliykolya

Поставил ГБО-4 ,подскажите у кого у нас в Хмельницком можно прошится под газ?

Машина Lanos 1,5 2008 года

Кроме прошивки под газ, еще нужно грамотно по топливным коррекциям настроить газовый ЭБУ, иначе эффект будет не тот. Газовый ЭБУ какой, часом не СТАГ? редуктор?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
paliykolya

Есть у нас в Хмельницком толковые прошивальщики Ланосов?

Хочу перепрошить мозги под газ и поставить двухрежимку.

Машина Ланос 2008г 1,5

Там смысла в двухрежимке нет, так как есть возможность с помощью октан корректора переключать таблицу УОЗ, делается автоматический переключатель, когда ГАЗ - одна таблица УОЗ(с более раним), БЕНЗИН - другая.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Вибачте, тільки сьогодні увечері надійшов з сайту ваш запит. Як тільки побачив, зразу відповідаю.

Безумовно, з мого власного Сенса це все вже років шість - сім тому і почалося. А три місяці тому одному чоловікові, що працює в мікрорайоні Гречани по вул. Курчатова, 17/1, в організації "Південно-західні тепломережі", модернізував на Сенс дросельний патрубок. Так потім ще 10 чоловік його колег, родичів та просто знайомих замовили у мене мою модернізацію. Це говорить про достатньо відчутний ефект від моєї модернізації. Якщо напишете мені на особисту ел. скриньку drosel-centr@ukr.net, то я надішлю вам інформацію, з якою, переконаний, вам буде цікаво ознайомитися. Можете просто зателефонувати 098-684-27-95, Сергій Анатолійович.

Сергію і Вам також доброго вечора, машина в русі мені сподобалася, якщо їхати наприклад на 2-й швидкості при відпущеній педалі газу (режим примусового холостого ходу) і потім плавно чи різко нажати на педаль дроселя все робиться нормально без усяких там "дьоргань", чого раніше не було, по витраті палива поки що не скажу нічого, ще не заправлявся, видимого збільшення витрати палива не бачу. Сьогодні до мене заїхав мій однокурсник і він мене так собі легко запитав про витрату палива, коли я сказав про свій маршрут і витрату, то він був шокований моїми 10 -11 л/100км,, він мені заявив, що в нього спокійно 15 л на 100км, а тоді вже я був частково шокований бо вважав що моя машина багато палить, в нас машини однакові по всьому, але в нього пробіг майже вдвічі менший і він дуже акуратно їздить на відміну від мене. Сергію дякую, але модернізація мені сподобалося. всього Вам найкращого, творіть дальше, якшо щось ще придумаєте звоніть, пишіть повідомляйте, я думаю що від модернізації, я не відмовлюся, я ж трошки людина технічна (правда тільки по диплому).

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergio1965

Сергію і Вам також доброго вечора, машина в русі мені сподобалася, якщо їхати наприклад на 2-й швидкості при відпущеній педалі газу (режим примусового холостого ходу) і потім плавно чи різко нажати на педаль дроселя все робиться нормально без усяких там "дьоргань", чого раніше не було, по витраті палива поки що не скажу нічого, ще не заправлявся, видимого збільшення витрати палива не бачу. Сьогодні до мене заїхав мій однокурсник і він мене так собі легко запитав про витрату палива, коли я сказав про свій маршрут і витрату, то він був шокований моїми 10 -11 л/100км,, він мені заявив, що в нього спокійно 15 л на 100км, а тоді вже я був частково шокований бо вважав що моя машина багато палить, в нас машини однакові по всьому, але в нього пробіг майже вдвічі менший і він дуже акуратно їздить на відміну від мене. Сергію дякую, але модернізація мені сподобалося. всього Вам найкращого, творіть дальше, якшо щось ще придумаєте звоніть, пишіть повідомляйте, я думаю що від модернізації, я не відмовлюся, я ж трошки людина технічна (правда тільки по диплому).

Якщо циліндри двигуна недостатньо наповнюються повітрям (окислювачем), то ніякий чіп-тюнинг не допоможе такому двигуну. А після модернізації дросельного патрубка наповнення циліндрів стало кращим, ось ваш автомобіль і поїхав краще, що вам і сподобалося.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Якщо циліндри двигуна недостатньо наповнюються повітрям (окислювачем), то ніякий чіп-тюнинг не допоможе такому двигуну. А після модернізації дросельного патрубка наповнення циліндрів стало кращим, ось ваш автомобіль і поїхав краще, що вам і сподобалося.

Сергію, а Ви не пробували збільшувати діаметр дросельної заслонки до 42 - 44 мм, чи мождиво получиться перебор?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergio1965

Сергію, а Ви не пробували збільшувати діаметр дросельної заслонки до 42 - 44 мм, чи мождиво получиться перебор?

Завод  встановлює дросельні патрубки з внутрішнім діаметром 46 мм, тому немає сенсу дублювати роботу автозаводу. Я ж роблю те, що завод зробити не може - виготовити вузол (дросельний патрубок) з необхідною геометрією внутрішньої поверхні. А від якості цієї поверхні, як ви вже переконалися на власному досвіді, відчутно залежить розгінна динаміка автомобіля. І витрати палива теж.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Завод  встановлює дросельні патрубки з внутрішнім діаметром 46 мм, тому немає сенсу дублювати роботу автозаводу. Я ж роблю те, що завод зробити не може - виготовити вузол (дросельний патрубок) з необхідною геометрією внутрішньої поверхні. А від якості цієї поверхні, як ви вже переконалися на власному досвіді, відчутно залежить розгінна динаміка автомобіля. І витрати палива теж.

Сергію Анатолійовичу, я ніби не бачив у ваших рекомендаціях, а можливо і пропустив, що після встановлення модернізованого дросельного вузла обов’язково перевіряти кут відкриття дросельної заслінки, в мене виявилася відкритою на 1,6 градуса.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Сергію Анатолійовичу, я ніби не бачив у ваших рекомендаціях, а можливо і пропустив, що після встановлення модернізованого дросельного вузла обов’язково перевіряти кут відкриття дросельної заслінки, в мене виявилася відкритою на 1,6 градуса.

Сьогодні вперше після модернізації дросельної заслонки заїхав на заправку, поки що витрата в середньому 9,5 л/100 км, приблизно раніше було 10 - 11 л/100 км. Поїздимо побачимо.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergio1965

Сергію Анатолійовичу, я ніби не бачив у ваших рекомендаціях, а можливо і пропустив, що після встановлення модернізованого дросельного вузла обов’язково перевіряти кут відкриття дросельної заслінки, в мене виявилася відкритою на 1,6 градуса.

Про цей нюанс написав вам на вашу ел. скриньку.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Дякую за відповідь.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
sergio1965

Сьогодні вперше після модернізації дросельної заслонки заїхав на заправку, поки що витрата в середньому 9,5 л/100 км, приблизно раніше було 10 - 11 л/100 км. Поїздимо побачимо.

Ну і чудово, що витрати палива зменшилися, хоча цей позитивний "побічний ефект", так би мовити - приємний бонус для замовника, для мене вже давно не секрет: я це чудово знаю і по результатах своїх замірів витрат палива, і по інформації, що мені надають мої замовники. Хоча мені приємно, що моя модернізація дає не тільки покращення їздових характеристик автомобіля, а ще й економію палива.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Ну і чудово, що витрати палива зменшилися, хоча цей позитивний "побічний ефект", так би мовити - приємний бонус для замовника, для мене вже давно не секрет: я це чудово знаю і по результатах своїх замірів витрат палива, і по інформації, що мені надають мої замовники. Хоча мені приємно, що моя модернізація дає не тільки покращення їздових характеристик автомобіля, а ще й економію палива.

Чекаю, тобто виїжджаю другий бак бензину, думаю що гірше не буде, в цей раз попробував А 92 на Укрнафті, бо брендові заправки трошки кусаються по ціні, раніше на ОККО акція була, але всьому приємному настає колись кінець. Обов'язково відпишуся, бо і самому цікаво. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Anodok

І як там укрнафта? 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
grinchewsky

Не знаю як там почувається УкраНафта, бо ще з літа перейшов на БРСМ. Там з'явився спиртовий бензин по більш доступній ціні. Мене особисто все влаштовує.


Друзі на форум. Хто з Вас пробував свідомо відключати підігрів дросельної заслонки. Чи є якийсь досвід в даному питанні?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...