Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Сколько срача по китаю не - было, но как показывает практика далеко не так все плохо. Я покупал 7-ми летний ланос 2006 гда выпуска, была ржавчина на стике крыла и порога, на клюве капота, и 3 вздутия по кузову. У всех знакомых и друзей подобная ерунда с ланосами в таком возрасте в большей или меньшей мере, цынка на кузове мы не нашли:))).  Все владение авто, я очень тщательно следил за кузовом, если - бы не это, он - бы прогнил-бы весь в труху, как много ланосов, ездящих по Киеву.  Я уже не оворю про многие форды, хонды и т.д. Так что ваша покупка китая на мое мнение оказалась очень удачной, я еще не говорю за те цены и комплектации по которым их продавали. :metal:

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2254895
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Stas3ds сказал:

очень тщательно следил за кузовом

Для примера - у меня на виду мой Ланос 11-года (тот самый ЗАЗовский) и Джили СК  12-го у сотрудника. Ланос за это время можно сказать в идеале, а Джили в рыжиках по низу. Но смысл в том, что Ланос у кума всегда чист и натерт полиролью, а Джили за зиму может ни разу не мыться. То есть поменяй хозяев авто и будет все наоборот, ржавый Ланос и Джиля в идеале. Короче, надо ухаживать за авто, а у наездника и Ауди сгниет за пару лет((: 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2254901
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Andrey1.4 сказал:

Ауди сгниет за пару лет

Это ВАГ! Он должен гнить!!!((:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2254902
Поділитись на інші сайти

4 години тому, Andrey1.4 сказав:

а Джили за зиму может ни разу не мыться.

Мож сміятися, але це про мене.  :) 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2254905
Поділитись на інші сайти

А я впечатлился роликом, в котором американец на Вольво проехал 4,5 млн. км. Кроме ухода за механикой, залогом длительного сохранения кузова была его регулярная мойка. После этого зимой машина с разводами соли в гараж не заезжает, в доме всегда хранится запас воды комнатной температуры. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2254906
Поділитись на інші сайти

І ось підійшли до самого неприємного.  "Пощастило" і мені стати учасником дтп.  Мене "наздогнали".  Але  тут мені одночасно і повезло (якщо можна так сказати): чел намагаючись уникнути зіткнення, почав вивертати на зустрічну і зачепив мене тільки краєм. А от припаркованому на узбіччі комбіку реально не повезло: двері, поріг, стійка. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Трохи дісталося і залізу

 

 

Силовий елемент кузова зберіг від ще більшої деформації. 

 

 

В багажнику зовсім незначна вм'ятина, а відбортовку рихтонули і залили антикором. 

 

 

Зразу скажу - ніде нічого там не гніє, хоч і не красили місто удару. 

Бампер брали з розборки, двічі перефарбовували але все одно в тон трохи не попали. Автоцивілка все покрила без проблем, та і винуватець нам трохи підкинув. 

Якось не везе нам з задком. Не так давно я вже прогавив і не зафіксував половину воріт і в результаті поривом вітру наробило ось такої шкоди. Уголком прогнуло бампер аж до кришки багажника.

 

 

Бампер підфарбував щоб хоч в очі не кидалося, а от невеличку вм'ятину на кришці багажника не трогав.  Так і їжджу "міченим".  

 

Ну ось начебто і все. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2254907
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, Andrey1.4 сказав:

А я впечатлился роликом, в котором американец на Вольво проехал 4,5 млн. км. Кроме ухода за механикой, залогом длительного сохранения кузова была его регулярная мойка. После этого зимой машина с разводами соли в гараж не заезжает, в доме всегда хранится запас воды комнатной температуры. 

Я зрозумів що ти про сіль на дорогах. Крайні зими  нас морозами і ожеледдю особливо не балують, так пару -трійку раз за зиму посиплють сіллю, а в основному дощі.  Калюж після дощів на дорогах вистачає, можливо вони і змивають сіль.  У нас зими слякотні, ну навіщо її мити, якщо через день вона вже грязна? 

Але після зими обов'язково їду на мийку. А вже в теплу пору сам мию... іноді :) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2254908
Поділитись на інші сайти

Джилі МК, GC6 - це останній компроміс китайців між ціною і якістю. До того було дешево і погано, після - добре і дорого... Брат жінки взяв Чері Тігго 2. Симпатична машина, якісно зібрана. Але ціна 12 тис. дол. !!! 12 штук за китайську маленьку машинку! А МК в 2015 році продавалися по 7 тис, GC6 - по 8 тис. Думаю, хто взяв, не шкодує. А зараз продати, то не знаєш, що купити взамін. Тепер або нове і дороге, або дешеве, але старе... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2254951
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ну що сказати? На жаль роки (і сіль) беруть своє.  

Помив машину від зимової грязі і солі і побачив рижикі. Пічалько.

 

  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Ну і ще пару отаких мікросколів 

 

 

Перед зимою все було ок. Потепліє - треба буде видаляти. 

Ну і в моторному відсіку трохи пилюку поганяв.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2255123
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
12,4 тис   59
14.03.2021 в 16:44, GidraM сказав:

Ну що сказати? На жаль роки (і сіль) беруть своє.  

Помив машину від зимової грязі і солі і побачив рижикі. Пічалько.

 

  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Ну і ще пару отаких мікросколів 

 

 

Перед зимою все було ок. Потепліє - треба буде видаляти. 

Ну і в моторному відсіку трохи пилюку поганяв.

 

А у нас соль сыпят? 

П.Сы: Ты куда пропал то? 

01.03.2021 в 22:10, GidraM сказав:

Стряхнемо пил з бортовика. Якщо коротко: все гуд, машинка їздить не капризує, останні три роки практично день в день (на роботу, з роботи). Пробіг на сьогодні трохи за 65 тищ. І маю надію, що літом ми доживемо до 10 років.  Можливо декого засмучу, але ми зі ржою не дружимо.  :)

Поки все, далі буде більш детально.     

Почти не ездит машина. Я думал я не езжу. А тут ещё меньше. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2255306
Поділитись на інші сайти

В цьому році тричі посипали дороги суміщу.  Це що найменше. 

Вже нікуди. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2255323
Поділитись на інші сайти

Прийшов час видаляти рижиків. Будемо використовувати новий (старий) метод. Метод електролитичного видалення іржі і нанесення цинку на пошкоджене місце.
Метод не новий і в інеті багато інфи, у росіян навіть є готові комплекти (цинкор авто). Я готував все сам. Для цього потрібно два електроди: для видалення іржі - з нержавійки (пишуть що можна і з простого), а для оцинковки - з цинку. Перед використанням електроди потрібно обернути тампоном з тканини.  Ще потрібно мати два електроліти. Перший(для видалення іржи) я приготував з кальцинірованої соди, а в якості другого (для цинковання) можна використовувати паяльну кислоту (на основі хлориду цинку), я сам приготував - розчинив сіль хлориду цинку в дисцилірованій воді. Ще потрібен провід (1,5мм2), десь біля 5 м, якщо використовувати штатний акумулятор. Електроди під'єднуються по черзі до "+", "-" є сам кузов. Електрод окунаємо в електроліт і вперед. В процесі виділяється водород, тому не забуваємо за безпеку. Пишуть, що ще чіпляють в розрив лампу, щоб знизити струм (бажано не більше 5А). Я нічого не чіпляв і струм не перевищував 3А. Ну і тепер фото.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

А ось і сам "жучок"

 

Вскриваємо. Важно, щоб зняти фарбу зі всього пошкодженого металу.

 

1й етап - видаляємо іржу

 

Ось таке осідає на електроді

 

Промиваємо водою і другий етап - цинкування. Тут є нюанс - тримати на одному місці не варто - будуть пригари, треба потихеньку водити по зачищеному місці. Переодично окунати електрод в розчин. За фарбу переживати не варто, вона не пошкодиться.

 

Результат.

 


Слой цинку вийшов не слабий, десь в рівень з фарбою на авто. Це перебір. Для першого разу згодиться.
Зафарбовувати вже буду потім.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2255456
Поділитись на інші сайти

Ну складного тут , як виявилося нічого немає. І всі компоненти можна доволі легко і не дорого дістати. Якщо немає полоски цинку, то можна пошукати сольові батарейки (у них корпус з цинку), випотрошити їх і буде той самий цинковий електрод. І в роботі так  простіше і головне ефективніше (цинк, як захист від подальшої іржи в цьому місці, рулить), ніж вишкурювати, а потім фарбувати (добре, якщо на пару років вистачить).    

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2255462
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
23.03.2021 в 18:46, GidraM сказав:

В цьому році тричі посипали дороги суміщу.  Це що найменше. 

 

Я видел что сыпали, но не думал, что соль. Но даже если так, как-то у меня не получается в такие времена на машине по городу ездить. Потому, не сгниет. ))) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2255498
Поділитись на інші сайти

lyolik, а можна коментар з приводу твоєї реакції? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2255509
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  Удивлён и обескуражен)) Типа, а что так можно было? :))

Никогда не слышал про такую технологию, тем более в домашних условиях! Как по мне, это самое правильное решение проблем с рыжиками без полного перекраса деталей. Респект за подробное описание!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2255535
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

І так, пройшло три тижні з дощами, з кожноденими поїздками і маємо

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Все чудово іржа не полізла, цинкування працює на всі сто! По сталому теплу вже буду фарбувати. 

 

І сьогодні затонував передні вікна атермалкою UltraVision Blue Cold (80% світлопропускання і 90% по затримці сонячної енергії). Плівка реально прозора, на бокових норми ДСТУ по світлопропусканню точно пройде і при цьому вона працює. Сьогодні сонячно (і сонце вже припікає гарно) і поки стояв під магазином міг оцінити різницю в нагріванні панелі під затонованим атермалкою склом і чистим вітровим склом. І вона є і доволі суттєва. Звісно якщо машина буде стояти під сонцем хоча б з годину, то напевне ця різниця знівелюється. Але коли буде працювати кондей, чи приоткрите вікно(коли буде приток прохолодного повітря), то атермалка точно буде працювати. Є тут і деякі особливості. Коли вікно з сонячної сторони, то воно... як би це правільніше передати? Ну наче дивишся через легкий-легкий димок. Трохи віддає синевою і відчутно різницю між тонованим склом і вітровим не тонованим.  Ось фото.

 

А ось коли дивишся на скло на яке не падає сонце, то взагалі майже немає різниці. 

 

Поїзджу, попридивляюся, скоріше за все затоную і вітрове скло. Ну дуже вже дістала жара, навіть коли вмикаєш кондиціонер, то на задньому ряду кричать що холодно, а мені жарко.  

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2256058
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 цена вопроса, думаю, будет многим интересна.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2256140
Поділитись на інші сайти

За плівку?  Я брав залишки зі скидкою тут на форумі, тому за ціну плівки у продавців не скажу. А сама робота коштувала 300 грн. за два вікна. До речі плівка ще залишилася, думаю ще  на два вікна вистачить.   

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2256146
Поділитись на інші сайти

 

Прихований текст

 

28.03.2021 в 19:01, GidraM сказав:

Метод електролитичного видалення іржі і нанесення цинку на пошкоджене місце.
Метод не новий і в інеті багато інфи, у росіян навіть є готові комплекти (цинкор авто). Я готував все сам. Для цього потрібно два електроди: для видалення іржі - з нержавійки (пишуть що можна і з простого), а для оцинковки - з цинку. Перед використанням електроди потрібно обернути тампоном з тканини.  Ще потрібно мати два електроліти. Перший(для видалення іржи) я приготував з кальцинірованої соди, а в якості другого (для цинковання) можна використовувати паяльну кислоту (на основі хлориду цинку), я сам приготував - розчинив сіль хлориду цинку в дисцилірованій воді. Ще потрібен провід (1,5мм2), десь біля 5 м, якщо використовувати штатний акумулятор. Електроди під'єднуються по черзі до "+", "-" є сам кузов. Електрод окунаємо в електроліт і вперед. В процесі виділяється водород, тому не забуваємо за безпеку. Пишуть, що ще чіпляють в розрив лампу, щоб знизити струм (бажано не більше 5А). Я нічого не чіпляв і струм не перевищував 3А.

<...>

Вскриваємо. Важно, щоб зняти фарбу зі всього пошкодженого металу.

<...>

1й етап - видаляємо іржу

<...>

Промиваємо водою і другий етап - цинкування. Тут є нюанс - тримати на одному місці не варто - будуть пригари, треба потихеньку водити по зачищеному місці. Переодично окунати електрод в розчин. За фарбу переживати не варто, вона не пошкодиться.

<...>
Слой цинку вийшов не слабий, десь в рівень з фарбою на авто. Це перебір. Для першого разу згодиться.
Зафарбовувати вже буду потім.

 

 

 

З цинкуванням класно вдалось.

 

А яка рецептура "мертвої води" і "живої води"? Скільки соди і скільки кислоти на стопку дистиляту?

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2256150
Поділитись на інші сайти

3 години тому, Toris сказав:

А яка рецептура "мертвої води" і "живої води"? Скільки соди і скільки кислоти на стопку дистиляту?

Розчин для видалення ржавчини: дисцилят, в залежності від наявної посуди (для зберегання і використання в подальшому) мл 150-200, добавляти кальциновану соду до насиченого розчину, бажано підігрівати, для кращого розчинування. Залишиться трохи не розчиненої соди в розчині- не страшно.

 

Розчин для цинкування: дисцилят + хлористий цинк, знову ж до насиченого розчину. Можна купити готовий - кислота паяльна на основі хлориду цинку.

 

В інеті є різні варіації щодо розчинів, подивіться, цей самий простий.

 

Для кожного розчину бажано мати невеличкі емності, куди потроху наливати розчини беспосередньо для роботи.

 

Працювати з цим можна і без рукавичок. Для фарби авто шкоди ніякої не буде.

В процесі видаленні іржі можна промивати водою (простою) і протирати темний наліт. Після видалення іржі промити водою, може залишитися темний наліт - не страшно, цинк ляже. 

При цинкуванні не бажано затримуватися на одному місці, потрібно постійно, не поспішаючи, водити електродом, щоб не було пригарів. І дивитися щоб не протерлася серветка, щоб не було замикання електроду на корпус. Якщо серветка сильно засмічується - міняємо. Товщину слоя цинку наносите на свій розсуд.

Напругу я брав с плюса авто, клеми не знімав, авто не заводив, хоча пишуть що можна. Провід 2,5мм, десь 4-5 м (щоб вистачило на всю довжину авто), на одному кінці крокодил, на іншому роз"єм "папа", на електродах коротенький провід десь 30см і роз"єм "мама". 

 

Якось так.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2256158
Поділитись на інші сайти

04.03.2021 в 16:54, zenit-ny сказал:

Это ВАГ! Он должен гнить!!!((:

Какие глупости.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2256228
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 я тоже так когда-то думал. А потом у коллеги на гольф 6 сгнил капот со стороны лобового стекла, подорвало герметик и поползло по шву. Капот был в родной краске, если что. Других ржавых ВАГов могу примеров накидать. Надо?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2256236
Поділитись на інші сайти

Тут колись на форумі було багато суперечок про те яки кетай гамняний і як швидко він гніє. Та і що тільки не казали: і про те що метал там не такий і що з бочок зроблений (було б до речі не погано, бо там він товстий, але фігня в тім, що в автопромі використовують спеціальний лист, який витримує глибоку витяжку при штампуванні без сильної деформації). Я тоді казав, що кузова Джилі фосфатують перед фарбуванням (на сьогодні практично стандартна і не дуже дорога процедура для  хоч якогось захисту від корозії. Не вірили.

Сьогодні вимив машину, ще раз уважно пройшовся по кузову на предмет корозії. Нічого нового (я про іржу) окрім тих сколів (що вже зацвіли) про які казав вище не знайшов. Вони до речі всі зацинковані і чекають на фарбування.   Але знайшов наступне.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Спершу подумав, що то бітум. А виявилося що наслідки після атаки каміння. 

Так я до чого? А під сколами нічого не цвіте. Чого? Тому, що отой самий мікро шар фосфатації не був пошкоджений. Подібних пару сколів у мене є і на капоті (їм років вже і років) і нічого не ржавіє. 

А от яка товщина фарби і чи рівномірно покладена? Отут мені і самому цікаво.  

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/14/#findComment-2256255
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.