Перейти до публікації

Мотоциклы, скутера, мопеды.


юрий89

Рекомендовані повідомлення

Согласен:) С удовольствием бы с Вами покатался. К нам как раз дорогу доделывают.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Тим часом Кайот набігав 112 мотогодин і я вже чекаю погану погоду, щоб залишитись в гаражі і протягнути байк, бо вже час. В ідеалі ще й ободи порівняти, але ж завжди як маю кілька вільних годин - їду гоцати :). шкода витрачати час на технічне обслуговування. Але вже ПОРА - бо вихлопна збирається відвалитися та і перетягнути всі болти не завадить.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 що за карєри?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

це біля Броварів (Київська область) - діючі, а навколо кілька хм... ендурних, мабуть вичерпаних :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 то що там видобували? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 місяці потому...

Привіт. Він і досі працюючий - видобувають пісок.

Тим часом, зрозумів, що вже час продавати ендурік - Kayo K2 250.

Вчора закінчив підготовку - пробіг трохи менше 2300 км, 124 мотогодини. 

Поміняв мастило, змастив ланц, вимив\змастив повітряний фільтр, поміняв задню зірку. - найближчі 20мотогодин покупцю не треба робити нічого, крім як замовити на майбутнє колодки гальмівні на зад (120 грн).

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Якщо комусь треба надійний байк для початківця - велкам. відкатати 1-2 сезони і продати на 100 баксів дешевше:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  - для клубнів - 1000 у.о. - якраз знижка на новий руль та ободи коліс :)

 

Також почав готувати до сезону Пульсар - вірніше, він був підготований ще з осені, залишалося лише поставити фільтр та залити мастило - все решта вже заготовано заздалегідь, включаючи повний бак бензу, змащений ланц і т.д.

Але, було трохи вільного часу після підготовки до продажу Кайо - тому не полінувався зняти бензобак і підрегулювати зазори клапанів. за 15К пробігу зазори лише трохи збільшилися. Мануал рекомендує 0.05 впуск і випуск, але я виставив трошки більші:  0.06 на впуск \\ 0.08 на випуск - імхо, так надійніше. можна було не лізти з регулюванням, зазори практично не збились за 15 тисяч пробігу (приблизно 0.1 на випуск і два впускних з різними зазорами - 0.4 та 0.7). Не сподобалось, як трохи прокручуються 3 з 4 гвинтів кришки клапанів. ніби не зірвана різьба, але не затягуються а просто крутяться далі. можливо варто посадити на синій фіксатор різьби і не паритись. 

Повітряний фільтр по мануалу вже час міняти, але він ледь сіруватий - думаю ще сезон хай поїздить. Аналогічно паливний. куплю їх заздалегідь і поміняю обидва при нагоді (сподіваюсь, нагоди не трапиться - і знімати бак\ейрбокс, щоб достатись до гвинтів кришки клапанів не доведеться :) )

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Драстя, весна поки дубакова, руки мерзнуть, але сезон відкрив - таки карантин, локдаун, транспорт не ходить а машина частіше дружині потрібна. 

Таки купив та встановив в дорожник повітряний та паливний фільтр. Після тривалої поїздки троши чути шелестіння клапанів. дуже тихо, але може якось згодом ще раз відрегулюю.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Ендури продав вже кілька тижнів тому (якось швидко його забрали хехе, і наступний власник дуже і дуже задоволений).

Але... вже найближчими днями приїде нова коробка. і то є чистий кайф. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

ахахаха, воно вже приїхало - зустрічайте новинку - BSE J10

112 кг суха вага, двигун - перевірений часом Zongshen 172й з повітряним охолодженням, але з 4 клапанною головкою, що видає 25кс та 20Нм моменту.

Карбюратор плоскодросельний Nibbi 34mm PWK, алюмінієвий маятник, 120мм задня гума відразу з коробки, підвіска з перами 48мм - товстелезна!  - ФастЕйс нібито. Для запоребриків пишуть WP :))

ну і ще купа зручних дрібниць (підрамник практично до кінця хвоста, з отворами з різьбою  - можна навіть якийсь багажничок приторочити, якщо їхати далеко)

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

 

Попереду приємні вечори його складання та обкатки. Брав спеціально в коробці - хочу сам все дотошно-задротно змастити, змінити рідини і т.д.

 

P.S.: тиждень тому пробував його тестдрайвити - ох яке воно підривне! реакція на ручку газу миттєва, дуже динамічно вистрілює....після нього стрітовий Pulsar NS200 такий спокійний здається :).

Далі буде...

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Искуситель((: Немного приболел горлом, боюсь лишний раз в гараж заходить, чтобы не сорваться:lol: Поздравляю, аппарат - бомба.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Після повної розборки з протяжкою, заміною мастила в двигуні (поки залив "обкаточну" напівсинтетику Repsol 10W40 motosport),  у вилці (Repsol 5W), гальмівної рідини DOT5.1 та змащенням хорошою змазкою всіх вузлів - дуже приємно вражений збіркою. Байк на рівень вищий мого попереднього Kayo K2. 

Все таке... потужне, з запасом :). А враховуючи вагу в 112 кг (все що можна  - алюмінієве), то запас там, сподіваюсь, огого.

І доступ! Нарешті можна вільно маніпулювати з усіма вузлами. Майбутнє регулювання клапанів буде взагалі зручною і легкою справою (поки не ліз туди, вже після обкатки).

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Повітряний фільтр розміщено зразу під сідухою і сам фільтрбокс непогано ізольовано від бруду і пилу. Змастив фільтр залишками пропитки (трохи "біднувато", найближчим часом не лізтиму в пилюку і змащу краще).

 

 

Після кількох кілометрів обкатки - вражений відчутним підривом  - карб налаштований чудово (nbibbi PWK 34mm), задня зірка на 49 зубів наче + 20Нм моменту  + короткоходна ручка газу = поки звикаю до динаміки розгону :)

і підвіски..... о, це кайф!  - після Kayo K2 підвіски це щось нове ахахахахахахахаха. Треба відрегулювати СЕГ і підібрати налаштування вилки та заднього аморту під себе. Але "крутилки" дійсно змінюють поведінку підвісок і це відчутно (розбиратимусь, що і як троши пізніше - наразі поки байк не оформлений, чекаю доків, ще висовуюсь на ендуро пасовиська звичні мої - обкатую на полі за гаражами).

Здається, цей байк може залишитися у мене дійсно на довго - його характеристик точно вистачить для мого рівня (вірніше, вони значно перевищують поки що мої ;) ).

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Інколи мене вганяє в ступор копієчна економія виробників. От і цього разу - приборка моделі BSE J10 Enduro вміє показувати лише нейтралку N. Згадав, що на тестовому байку, який я мацав в мотосалоні (МотоБро), були переплутані контакти і замість нейтралки показувало 1 передачу. З усією повагою до гарантнійних обмежень :) - тут же розібрав приборку:

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Вах. не підключені кабелі до приборки. Відповідна фішка від двигуна має 6 контактів ;), але в неї сиротливо вставлений лише 1 - саме нейтралка. Знайшов на Промі потрібні пари конекторів, і син підпаявся до контактів та зібрав мені додатковий кабель bolt-on:

 

 

Вийшо дещо краще, за заводське рішення :). По великому рахунку - індикація передач для ендурика нафіг не потрібна, але я просто не люблю, коли мене з дивної економії лишають без якихось "плюшок". Теперь все чудово працює :)

 

Встановив також лічильник мотогодин, пробіг не особливо важливий, а от я здебільшого орієнтуюсь по мотогодинам щодо  термінів технічного обслуговування.

 

 

Вчора був перший виїзд обкаточний на звичні ендуро-пасовиська. Ух, байк дуже заряджений. Він короткуватий (1410мм проти "повнорозмірних" стандартних 1460мм колесної бази). Але їде після першого Kayo K2 по чітерські :). Все ж першим  байком я б знову брав щось на кшталт Kayo K2. Тут поки з незвички досить важко точно дозувати газ короткоходною ручкою. але то справа звички кількох тренувань.

 

Райдер зростом 171 см і вагою 68 кг виглядає на байку так:

 

Спочатку я думав, що це незручно, але жодних проблем не відчув. В лісі рідко коли потрібно ставати на обидві ноги. зазвичай на бревнах підстраховуєшся за потреби однією ногою. Байком задоволений на 99.9% - все неймовірно радує, крім одного - дикий, бісячий звук вихлопу. Дуже і дуже голосно, і якось "фальцетом" - страшенно не подобається. Буду ставити флейту :). Вже розмірковую над цим. Паралельно замовив захист ручок  та гріпси. Рідні взагалі не доставляють. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

пост короткий - однією рукою не зручно :) - права в бандажі ще 4 тижні. протупив і маю халепу.

якось саме собою виплило ім'я байку - BSE J10 >> J X >>  Джексон 

обкатка триває, поки лише 5мг. недоліків не виявлено, байк різкий як понос, шумний як дитячий день народження і дарує купу емоцій.

не в останню чергу - позитивних емоцій для доморощеного мотомеханіка. доступ до усіх вузлів силового агрегата - пєстня (окрім ричажка підсосу карба - там, швидше, траурний марш з елементами дез-метал-гроулу :) )

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

регулювання клапанів по зручності взагалі претендує на Нобелівку!

 

 

поки не вигуглив точно потрібні зазори для цього мутанта (нагадаю, модифікація двигуна - Zongshen 172FMM-6 - старий добрий 172й але з 4 клапанами - що нібито виводить на 25 кс. і ці клапани відчутно змінили поведінку байку - багаторазово порівнювали з Kovi Lite 250 на 172FMM). поки виставив "класичні" для 172FMM 0.06\\0.08. Що здивувало - на кінцях регулюючих "штирів" - ніби "слонячі ніжки - гирьки", які досить вільно похитуються. можливо зроблено для компенсації  нахилу коромисел рокерів щодо тарілочок клапанів (видно на впускних)

 

 

 

Після регулювання все одно присутній ледь чутний цокот, але швидше за все, це конструктивна особливість. находив у мануалах запоребрикових рекомендовані зазори у 0.15\\0.2! але не ризикнув перевіряти такі величезні.

 

Як сказав мій товариш після кілької виїздів на підйоми на Джексоні після його Кайо Т2 (такого, як був у мене попередній ендурик) - це якась чітерська фігня :). Відкривай газ і більше нічого не треба..

Байк - 110% того, що я хотів отримати для покатух.

 

 

Далі я накосячив, вивихнув руку і Garry Crannon возився зі мною до пызнього вечора по травматології. Далі 4 тижні без мотоциклів взагалі, навіть дорожного, і без авто. і без купи радощів, які дарує життя двуруким створінням :). 

Далі буде, але не скоро.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Потроху починаю повертатись до ендуро. поки в дуже щадящому режимі, скіли геть зникли - починаємо заново :)

Набридло таскати номер на рюкзаку, вирішив замовити маленький "скутерний" номер на BSE - знаю, що по ГОСТу не проходить, але... краще так, ніж з номером у рюкзаку.

Здається вийшло досить гармонійно. Перевірив - наче при будь-яких варіантах колесо не чіплятиме номер. Відрізав зайвий шмат хвоста і закріпив "номерочок":

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

  

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Привіт! просто кілька привабливих фото на заході сонця :).

Мотоцикл просто бімба, хоча ще рано говорити про надійність - лише 11 мотогодин та 260 км пробігу - вважаю, що обкатка вже підходить до завершення і годин з 15 можна буде їхати на повну (аби не страшно було :) ).

Заміряв розход +/-   - виходить близько 6 літрів на сотню. жесть, на Кайо було відчутно менше. Але можливо не налаштований толком карб (є простріли при зкиданні газу з високих обертів). Заводиться з пів-оберту, з цим проблем немає взагалі. Ні з чим проблем немає, в принципі. Рідний ланц потроху тягнеться, але ще юзатиму його довго. Можливо вже комплектом поміняю ланц+зірка, яку хочу спробувати поставити на 45 зубів (стокова 49) - бо перша передача дуже вже коротка. Потужності вистачає з головою, а от на прямих відрізках хочеться мати менші оберти на кожній з передач. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

   

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Що мене суттєво дратувало в Джексоні - вихлоп. Але, дякую друзям, підігнали флейту і переварили під мій рідний глушник.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Тепер бубонить досить тихо і готовий заспокоїтися на рахунок вихлопу :). Ніякої втрати потужності не відчув. і наврядчи відчую, якщо чесно.

Ще й виглядає досить привабливо - здається, що це заводське рішення, але аж ніяк не самопал:

 

 

Вчора влупили за 8 годин 200 км по бездоріжжю. Розход вийшов рівно 5 літрів на сотню. в бак влазить 6 літрів. 

Але що цікаво (згадую тепло мій попередній Kayo K2) - заправилися з моїм товаришем на Kayo T2 одночасно під кришку.  Я обсох раз, заправив ще біля 3 літрів, обсох знову, злили трошки у друга з його Kayo T2 з 169FMM двигуном, ледь дотягнув до заправки і заправляючись знову разом, мені вліз повний бак, а в його Т2 - менше 6 літрів. Це ппц різниця по розходу :)). Хочу передивитись свій карб. буду вкурювати ютюб та гугль на цей рахунок. 

Наразі пробіг майже 500 км по бездоріжжю, на мотолічільнику майже 20 мотогодин. Офіційно вважаю, що обкатку завершено. Попереду заміна мастила, мийка\сушка\пропитка повітряного фільтру и далі вже полізу на 40мотогодинах.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Продовжу монолог :)

На мотолічильнику 20мотогодин, на одометрі 500км - обкатка "офіційно" завершена.

Мийка\чистка, заміна мастила, змазка ланца + обслуговування повітряного фільтра. 

Мій особистий лайфхак: якщо мити байк при кожному сервісному обслуговуваванні - відчуття нового байку ще довго радуватиме душу диванного ендуриста :))

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Все ж повітряний фільтр, як на мою думку, зручніше змащувати спреєм (+ добряче пожмакати в пакеті), ніж рідиною - розход менше, промащення здається більш рівномірним і, головне, не надмірним). Але то, напевно, справа звички.

+ добре відома всім "шапочка" з аптеки. Не факт, що допомагає, але все ж, зірвавши її при наступному обслуговуванні з фільтра, може виявитись, що ще один інтервал можна його не обслуговувати ;)

 

 

 

Завжди з заздрістю катав за товаришем, коли виїздили на нові локації з друзями. Я ніфіга не орієнтуюсь у незнайомих місцях :).

Так що мені подарували "велосипедну" сумку на кермо, яка дуже чудово стала замість подушки керма. В неї влазить мінімальний набір інструменту, кредитки\техпаспорт і, головне - НАВІГАЦІЯ :)

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Чим буває трохи "стрьомно" брати щось нове (це я в плані двигуна) - поки дуже мало інфи про цей двигун Зонгшена - 172FMM-6 .  Я толком ніде не знайшов достовірної інформації щодо теплового зазору клапанів. Головка 4 клапанна, діаметр тарілочок клапанів та отвори\ніжка - теж дещо менші за класичний 172й мотор. Поставив поки 0.05 впуск \ 0.07 випуск і все одно, цокіт клапанів досить чутний, особливо на гарячу. Писав россіянам (там бренд BSE значно більш популярний, ніж у нас поки що) - відповіли, що за інформацією виробника - 0.03мм обидва на впуск і на випуск. Але шось мені такі зазори лячно ставити. Особливо зважаючи на те, що для 4клапанного 177го мотору нормальними вважають взагалі 0.1\0.15. Розумію, що зовсім інша голова, тим паче у 177го рідинне охолодження і температурні перепади менші. Поки вагаюсь. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Нарешті знайшов час приділити кілька годин уваги дорожному байку - вже 4 сезони від'їздив на Pulsar NS200 - дуже вдалий байк. Зважаючи, що у мене випало з сезону майже 2 місяці (травма руки) - за цей сезон накатав лише 3500 км. Йде спати до весни з загальним пробігом в 18.5К

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Хто ніколи не йде спати - так це ендурики :). Кайфово покатали в спокійному темпі з Garry Crannon та ще парою друзів у режимі "пенсія". 

 

  

     

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

продовжу монолог :)

BSE накатав поки лише 700 км і 28мотогодин. Чудовий байк, хоча після кількох тижнів простою при нинішніх температурах заводиться якось ... "тяжко". Головне, висадивши АКБ - згадати, що є лапка кікстартера, а не гасати з ним в руках по дорожкам між гаражами :). А якщо і гасати, то не забувати перевіряти, чи натиснута клавіша "кіл-світч" :))). Вчора виїздили з Garry Crannon провітрити наших коней та думки + пошукали нові локації "поригати".

Байк чудовий, але треба перекласти проводку на задні поворотники і стопи - при стрибках (якщо комусь даю байк) - заднє колесо зачепило проводку і вирвало дроти з поворотніка.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Неочікувано, незаплановано, але.... збираюсь виставляти Пульсар на продаж.
Якщо комусь цікавий надійний, невибагливий байк у стані "пройшов 18.5К обкатку" :) - welcome.
З ціною думаю домовимось. 
Байк не готувався на продаж, законсервований до весни. Замінені витратні матеріали (фільтри), масло залиємо вже разом з майбутнім власником :) - і хай щастить не менше, ніж мені з ним. Чудовий байк, взагалі не планував його продавати. Але отримав пропозицію, від якої не можливо відмовитись :)

Бортовий журнал, де все розписано, можливо, аж занадто детально: 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

Привіт, друзі. З одного боку - зовсім не на часі писати про мото в самому розпалі війни з оркостаном. З іншого - особисто мені це заспокоює психіку - планування майбутнього і непохитна віра у нашу перемогу.

Схоже, що принаймні в Київській області, навіть після нашої перемоги - ендуро-двіж стає на паузу на досить тривалий час, зважаючи на мінування та розтяжки в лісах. Ох... говорити ще рано, звичайно, проте - далі або в сторону мотокросу рухатись (що в 40 років вже якось не той), або тренити на спеціальних перевірених полігонах та кросових трасах. Такого як раніше кайфу - махнути на 200 км просто по напрямку через ліси - точно мінімум кілька років буде небезпечно. Вангую купу оголошень про продаж ендуро байків в цьому році. Штош.

Ще за кілька тижнів до початку війни я продав в чудові руки свого індуса - bajaj pulsar NS200. І продав дуже неочікувано, адже робити цього зовсім не збирався. Проте мені підвернулася пропозиція від знайомого, відмовитись від якої було б справжнім безумством. 23 лютого я домовився забрати наступний мій мотоцикл в суботу, а на наступний ранок почалася війна. Але на минулих вихідних, дякуючи за допомогу GarryCrannon, я забрав домовлений мотоцикл. 

Зустрічайте - моя наступна зазноба - Kawasaki ER6N - 2015 рік, ідеальний стан, пробіг 9800 км (вірю повністю, знаю власника, він давно переїхав в іншу країну. Я б швидше не повірив в цей пробіг, оскільки стан мотоцикла більше схожий на максимум пройшов обкатку. Байк пройшов ТО 10К на офіціалах ранньою весною 2019 року і з того часу стояв в сухому гаражі без виїзно. Щож, відмив і ахнув :). Звичайно, я б не був собою, якби не розпочав повну дефектовку і заміну всього, що можна і варто поміняти.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

 

 

Ще не виїздив на ДОП жодного разу, але концепція байку мені вже дуже імпонує. Він дуже маленький. Такий собі "Пульсар на стероїдах" :) 

На облік в МРЕО на себе ставитиму пізніше, адже поки досить складно зустрітися з попереднім власником, чи навіть передати сюди доручення. Далі буде. 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сьогодні вперше за сезон виїхав на дорогу на новому моті. Вкатуватимусь потихеньку.

Поки прислухаюсь до відчуттів, вивчаю його поведінку. Візуально - гарнюнь :)

Їде дуже динамічно. рулиться легко, задні гальма здаються поки непевними - може ще не звик просто.

Вцілому - дуже подобається, але вітровик для моїх габаритів не айс - таке враження, що потік повітря як раз в підборіддя шолому прилітає.

завтра спробую зняти вітровик і покататися без нього. 100кмч  - 4.5 тис на тахометрі. цікаво перевірити, який розхід буде в економічному режимі.

Тяга з низів дуже вражає. після 200сс Пульсара - просто відриває руки :). хоча сьогодні спіймав себе на думці, що на Пульсарі по місту мені було ніби то зручніше. думаю, справа звички.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Бонусом до байку продавець віддав мені багажну систему з двома абсолютно не юзаними жодного разу місткими 35 літровими кофрами Givi V35. Сама металева багажна система кріпиться до мотоцикла на 4 болтах з чудовим доступом (тобто.... - кофри на ніч, якщо десь подорожувати, однозначно краще знімати, бо ставиться і знімається багажна система за якусь хвилину-півтори).  Кофри суттєво збільшують габарити... та про що це я - вони блін перетворюють стрункий обрис Ервіна на маленького Матіза :)).

Але - бонус приємний, і однозначно стимулюватиме після перемоги відправлятися в подорожі. Ще чекаю до кінця тижня замовлений на амазоні сумку на заднє сидіння \ рюкзак. і матиму до 90 літрів корисного об'єму. Дивно, раніше я  якщо і подорожував - то з гаманцем, мобільним телефоном та парою спідньої білизни. Тепер вже до когось в гості без подарунків не припхаєшся :).

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10К пробігу небагато для мастила у вилці, але 7 років - це вже зовсім інше :).

І, напевно, поліз я туди не даремно. Вивісив байк на дугах, розібрав вилку, заодно перевірив змазку в направляючих суппортів та посадив всі болти на фіксатор різьби.

В кожне перо залив по 400мл мастила 10W - після тестового заїзду якихось кардинальних змін ну поведінці передньої підвіски не відчув, але мені так спокійніше (ну і плюс, не пропадати ж добру - а мастило у мене ще було куплено для Pulsar NS200, але так і не дійшли руки). Подібні вечори під музику в гаражі заспокоюють та відволікають від новин з фронту. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

А от поведінка задньої підвіски мене дещо непокоїть - не можу визначити причину, але присутня "сходинка"  - такий собі "тиг-дим", ніби аммо вибирає 1 - 1.5см ходу, у щось ніби впирається, і тоді вже йде далі. Сам не розберуся, може поїду до когось по допомогу (можливо проблема в підшипнику осі маятника, або хз, не хочу гадати) - але "при Пульсарі такої фігні не було" :)). Я взагалі поки що постійно порівнюю з "своїм колишнім" новий байк. Бо без зміни сценарію використання байка (дім-робота, прошвирнутись по трассі і по місту) з тією ж швидкістю  - витрата пального у Кавасакі 4.4 літри проти 2.8 у Пульсара. Штош :) ...

 

Також замовив і собі універсальний задній бризковик -  20$ по курсу ( 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 ).

Імхо, виглядає досить аккуратно і у разі дощу, захищатиме від бруду і спину і задню частину байка. Установка проста і тримається наче цілком надійно. 

 

 

Ще кілька місяців тому замовляв собі сумку на хвіст мото (я не люблю як багажні системи псують вигляд мотоцикла). Дуже аккуратна і компактна сумка, яка легко перетворюється в доволі стильний рюкзак. Плюс непромокаємий чохол у комплекті). Їх вибір на Алі-експресс чималий, такого плану брав: 

 

 

При всій компактності - у розгорнутому стані ця сумка-рюкзак має досить велику місткість! - шолом, перчатки і ще трохи дрібниць - чудово влазять!

Знімається все дуже просто - сумка тримається на чотирьох застібках. Задоволений. Теперь я вже майже турист :). Залишилось дочекатись перемоги над орками і настрою кудись мандрувати...

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.