Перейти до публікації
Hockins

Не працює одометр!

Рекомендовані повідомлення

Hockins

Маю проблемку.

Обнулив на ходу показник добового пробігу (здається так він зветься) і він разом із загальним одометром перестав працювати.

Пошуршавши по форуму, зрозумів шо там скоріше всього з механікою проблемка.

Звідси прохання: хто може допомогти з розборкою торпеди щоб вирішити трабл, або порадьте якогось толкового майстра?!

Заздалегідь дякую!

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
bonZzz
Маю проблемку.

Обнулив на ходу показник добового пробігу (здається так він зветься) і він разом із загальним одометром перестав працювати.

Пошуршавши по форуму, зрозумів шо там скоріше всього з механікою проблемка.

Звідси прохання: хто може допомогти з розборкою торпеди щоб вирішити трабл, або порадьте якогось толкового майстра?!

Заздалегідь дякую!

В приборку мо не лізь зразу. Датчик швидкості від'єднай і пройдись wd-40. Мені допомогло.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Hockins

мені здається якщо датчик глючить то і спідометр не робив би. а так з ним вроді все пучком.

ну і знов таки, машина для мене нова. де шо в ній поки не орієнтуюсь і сам лізти боюсь.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
TIGRA

На ходу счетчик лучше не сбивать. Может выйти со строя механическая часть одометра, ведь там практически все пластмассовое. Для начала, на стоящей машине понажимать кнопку обнуления несколько раз, чтобы шестерни нормально вошли в зацепление. Может помочь. Если шестеренки поламались - придется менять.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Hockins
На ходу счетчик лучше не сбивать. Может выйти со строя механическая часть одометра, ведь там практически все пластмассовое. Для начала, на стоящей машине понажимать кнопку обнуления несколько раз, чтобы шестерни нормально вошли в зацепление. Может помочь. Если шестеренки поламались - придется менять.

То що краще не збивати на ходу я взнав потів. На місці пробував позбивати - нічого не получилось.

а одометри окремо є в продажі?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
voldf

зачекай його купувати - це завжди встигнеш.

торпеда розбирається за 30 хв, а приборка теж просто (я розбирав коли стрілки фарбував) розбери і глянь - там скоріш за все злетіла ведуча шестерня.

Змінено користувачем voldf

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Hockins
зачекай його купувати - це завжди встигнеш.

торпеда розбирається за 20 хв, а приборка теж просто (я розбирав коли стрілки фарбував) розбери і глянь - там коріш за все злетіла ведуча шестерня.

та так воно і буде. з понеділка наберусь хоробрості і буду розбирати.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Hockins

Проблема так і не вирішена. Розбирав приборку. там все гуд. всі шестерні на місці, все має працювати. пройшовся wd-шкою по датчику швидкості.

Порадьте де шукати далі?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Hockins

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

Дія перша:Розібрав знову. перебрав до вінтика всі шестерні. і тут надибав шо контакти на моторчику який і крутить шестерні засрані чимось. почистив. зібрав. поставив. одометр заробив, спідометр здох. розізлився і побрів з гаража додому.

Дія друга: Десь через тиждень, приїхав під будинок машиною, в дворі в котрий раз зняв приборку (напевне ще б так пару раз і можна було б збирати на швидкість) і пішов додому шоб детально розковиряти і найти причину. Весь секас розписувати не буду, бо дуже інтимно..., але причина була в моторі який крутить стрілку. Його коли зняти там є 4 контакта які припаяні до довгих ножок, які в свою чергу припаяні до плати. Пайка там на 2-. Паяльник в руки, силу волі в кулак 10 хв і усьо готово. Все зібрав, поставив, поїхав. все працює але таке враження шо бреше стрілка. видно трошки не правильно посадив.

Залишилось тепер правильно виставити стрілку і проблема рішилась.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
kelo

Якщо стрілку знімав - 100-пудово, що посадив не правильно. В свій час також разів п'ять садив її в різних положеннях. Для регулювання бажано зняти упор, в який стрілка впирається коли швидкість 0, і виставити стрілку задовго нижче нуля, і проїхатись (бажано з ще однією машиною, яка їхатиме з стабільною швидкістю). а ще я за допомогою шприца з голкою змазав маслом осі механізму спідометра - обнулятись стало дуже добре (раніш часто обнуляємий одометр зависав на нулі, треба було багато разів нажимати, щоб шестерні стали в хороший зацеп)

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Hockins

kelo, дякую за пораду змазати механізм. обовязково зроблю, ато дійсно паршивенько збиваєтсья. а стрілку виставив практично правильно (похибка 1-2 км/год в більшу сторону)

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Димчик

У меня тоже случилась такая ерунда обнулил на ходу и все теперь началось.Перестал работать одометр и суточный.Но бывает работает только с зависаниями.Правда я и раньше обнулял на ходу и не чего не случалось.А тут такая фигня.Подскажите пожалуйста как разобрать щиток приборов,я заметил там два винтика,я так понял их выкручиваешь,а дальше все крепится на защелках???Расскажите подробнее кто может.ПОЖАЛУЙСТА!!!!!!!!!

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Hockins

У меня тоже случилась такая ерунда обнулил на ходу и все теперь началось.Перестал работать одометр и суточный.Но бывает работает только с зависаниями.Правда я и раньше обнулял на ходу и не чего не случалось.А тут такая фигня.Подскажите пожалуйста как разобрать щиток приборов,я заметил там два винтика,я так понял их выкручиваешь,а дальше все крепится на защелках???Расскажите подробнее кто может.ПОЖАЛУЙСТА!!!!!!!!!

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

Да, и мне когда-то советовали попшикать механизм одометра WD-шкой. Так и сделал. Обнуляется с первого раза, не заедает.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Alex_zt

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

все нормальные приборки к торпеде крепяться 4-мя винтиками!

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Hockins

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

все нормальные приборки к торпеде крепяться 4-мя винтиками!

Может быть. Давно разбирал......

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
zhekson33

Вот подробное описание разборки приборной панели 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Androsh

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

Дія перша:Розібрав знову. перебрав до вінтика всі шестерні. і тут надибав шо контакти на моторчику який і крутить шестерні засрані чимось. почистив. зібрав. поставив. одометр заробив, спідометр здох. розізлився і побрів з гаража додому.

Дія друга: Десь через тиждень, приїхав під будинок машиною, в дворі в котрий раз зняв приборку (напевне ще б так пару раз і можна було б збирати на швидкість) і пішов додому шоб детально розковиряти і найти причину. Весь секас розписувати не буду, бо дуже інтимно..., але причина була в моторі який крутить стрілку. Його коли зняти там є 4 контакта які припаяні до довгих ножок, які в свою чергу припаяні до плати. Пайка там на 2-. Паяльник в руки, силу волі в кулак 10 хв і усьо готово. Все зібрав, поставив, поїхав. все працює але таке враження шо бреше стрілка. видно трошки не правильно посадив.

Залишилось тепер правильно виставити стрілку і проблема рішилась.

Т.е. проблема была в контактах? А не в износе (поломке) шестерен или неполном их зацеплении?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
lieutenant

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

...

Дякую за пост! Вчорась така ж проблемка виникла. Без попередження на ходу здох одометр (ніц не рухав!!! - спокійно їхав собі потихеньку додому, одометр добового пробігу ніколи в русі не обнуляв - мав шоху, звідти навчений), спідометр фунциклює нормально, БК справно рахує кілометри.

Але от нинька зранку, поки машинка грілася, посмикав дроти під приборкою - одометр запрацював, тільки от добовий пробіг ще ні. Буду далі смикати, може запрацює, бо розбирати не хочеться....

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="24" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/emoticons/default_ac.gif">

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...