• Оголошення

    • james

      Увага!   15.07.17

      Основною мовою форума прийнята Украінська. Якщо ви бажаєете змінити мову, ви можете це зробити у налаштуваннях мови:
Hockins

Не працює одометр!

18 повідомлень у цій темі

Маю проблемку.

Обнулив на ходу показник добового пробігу (здається так він зветься) і він разом із загальним одометром перестав працювати.

Пошуршавши по форуму, зрозумів шо там скоріше всього з механікою проблемка.

Звідси прохання: хто може допомогти з розборкою торпеди щоб вирішити трабл, або порадьте якогось толкового майстра?!

Заздалегідь дякую!

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Маю проблемку.

Обнулив на ходу показник добового пробігу (здається так він зветься) і він разом із загальним одометром перестав працювати.

Пошуршавши по форуму, зрозумів шо там скоріше всього з механікою проблемка.

Звідси прохання: хто може допомогти з розборкою торпеди щоб вирішити трабл, або порадьте якогось толкового майстра?!

Заздалегідь дякую!

В приборку мо не лізь зразу. Датчик швидкості від'єднай і пройдись wd-40. Мені допомогло.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мені здається якщо датчик глючить то і спідометр не робив би. а так з ним вроді все пучком.

ну і знов таки, машина для мене нова. де шо в ній поки не орієнтуюсь і сам лізти боюсь.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На ходу счетчик лучше не сбивать. Может выйти со строя механическая часть одометра, ведь там практически все пластмассовое. Для начала, на стоящей машине понажимать кнопку обнуления несколько раз, чтобы шестерни нормально вошли в зацепление. Может помочь. Если шестеренки поламались - придется менять.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
На ходу счетчик лучше не сбивать. Может выйти со строя механическая часть одометра, ведь там практически все пластмассовое. Для начала, на стоящей машине понажимать кнопку обнуления несколько раз, чтобы шестерни нормально вошли в зацепление. Может помочь. Если шестеренки поламались - придется менять.

То що краще не збивати на ходу я взнав потів. На місці пробував позбивати - нічого не получилось.

а одометри окремо є в продажі?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зачекай його купувати - це завжди встигнеш.

торпеда розбирається за 30 хв, а приборка теж просто (я розбирав коли стрілки фарбував) розбери і глянь - там скоріш за все злетіла ведуча шестерня.

Змінено користувачем voldf

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
зачекай його купувати - це завжди встигнеш.

торпеда розбирається за 20 хв, а приборка теж просто (я розбирав коли стрілки фарбував) розбери і глянь - там коріш за все злетіла ведуча шестерня.

та так воно і буде. з понеділка наберусь хоробрості і буду розбирати.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проблема так і не вирішена. Розбирав приборку. там все гуд. всі шестерні на місці, все має працювати. пройшовся wd-шкою по датчику швидкості.

Порадьте де шукати далі?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

Дія перша:Розібрав знову. перебрав до вінтика всі шестерні. і тут надибав шо контакти на моторчику який і крутить шестерні засрані чимось. почистив. зібрав. поставив. одометр заробив, спідометр здох. розізлився і побрів з гаража додому.

Дія друга: Десь через тиждень, приїхав під будинок машиною, в дворі в котрий раз зняв приборку (напевне ще б так пару раз і можна було б збирати на швидкість) і пішов додому шоб детально розковиряти і найти причину. Весь секас розписувати не буду, бо дуже інтимно..., але причина була в моторі який крутить стрілку. Його коли зняти там є 4 контакта які припаяні до довгих ножок, які в свою чергу припаяні до плати. Пайка там на 2-. Паяльник в руки, силу волі в кулак 10 хв і усьо готово. Все зібрав, поставив, поїхав. все працює але таке враження шо бреше стрілка. видно трошки не правильно посадив.

Залишилось тепер правильно виставити стрілку і проблема рішилась.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо стрілку знімав - 100-пудово, що посадив не правильно. В свій час також разів п'ять садив її в різних положеннях. Для регулювання бажано зняти упор, в який стрілка впирається коли швидкість 0, і виставити стрілку задовго нижче нуля, і проїхатись (бажано з ще однією машиною, яка їхатиме з стабільною швидкістю). а ще я за допомогою шприца з голкою змазав маслом осі механізму спідометра - обнулятись стало дуже добре (раніш часто обнуляємий одометр зависав на нулі, треба було багато разів нажимати, щоб шестерні стали в хороший зацеп)

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

kelo, дякую за пораду змазати механізм. обовязково зроблю, ато дійсно паршивенько збиваєтсья. а стрілку виставив практично правильно (похибка 1-2 км/год в більшу сторону)

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня тоже случилась такая ерунда обнулил на ходу и все теперь началось.Перестал работать одометр и суточный.Но бывает работает только с зависаниями.Правда я и раньше обнулял на ходу и не чего не случалось.А тут такая фигня.Подскажите пожалуйста как разобрать щиток приборов,я заметил там два винтика,я так понял их выкручиваешь,а дальше все крепится на защелках???Расскажите подробнее кто может.ПОЖАЛУЙСТА!!!!!!!!!

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня тоже случилась такая ерунда обнулил на ходу и все теперь началось.Перестал работать одометр и суточный.Но бывает работает только с зависаниями.Правда я и раньше обнулял на ходу и не чего не случалось.А тут такая фигня.Подскажите пожалуйста как разобрать щиток приборов,я заметил там два винтика,я так понял их выкручиваешь,а дальше все крепится на защелках???Расскажите подробнее кто может.ПОЖАЛУЙСТА!!!!!!!!!

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

Да, и мне когда-то советовали попшикать механизм одометра WD-шкой. Так и сделал. Обнуляется с первого раза, не заедает.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

все нормальные приборки к торпеде крепяться 4-мя винтиками!

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

все нормальные приборки к торпеде крепяться 4-мя винтиками!

Может быть. Давно разбирал......

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

Дія перша:Розібрав знову. перебрав до вінтика всі шестерні. і тут надибав шо контакти на моторчику який і крутить шестерні засрані чимось. почистив. зібрав. поставив. одометр заробив, спідометр здох. розізлився і побрів з гаража додому.

Дія друга: Десь через тиждень, приїхав під будинок машиною, в дворі в котрий раз зняв приборку (напевне ще б так пару раз і можна було б збирати на швидкість) і пішов додому шоб детально розковиряти і найти причину. Весь секас розписувати не буду, бо дуже інтимно..., але причина була в моторі який крутить стрілку. Його коли зняти там є 4 контакта які припаяні до довгих ножок, які в свою чергу припаяні до плати. Пайка там на 2-. Паяльник в руки, силу волі в кулак 10 хв і усьо готово. Все зібрав, поставив, поїхав. все працює але таке враження шо бреше стрілка. видно трошки не правильно посадив.

Залишилось тепер правильно виставити стрілку і проблема рішилась.

Т.е. проблема была в контактах? А не в износе (поломке) шестерен или неполном их зацеплении?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

...

Дякую за пост! Вчорась така ж проблемка виникла. Без попередження на ходу здох одометр (ніц не рухав!!! - спокійно їхав собі потихеньку додому, одометр добового пробігу ніколи в русі не обнуляв - мав шоху, звідти навчений), спідометр фунциклює нормально, БК справно рахує кілометри.

Але от нинька зранку, поки машинка грілася, посмикав дроти під приборкою - одометр запрацював, тільки от добовий пробіг ще ні. Буду далі смикати, може запрацює, бо розбирати не хочеться.... :(

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Велике прохання, усі зображення та файли завантажувати на наш ресурс!

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • rebus
    rebus Адміністратор
  • ShuR@
    ShuR@ Тех.Адміністратор