Перейти до публікації

Вопросы новичков! ГБО


fly

Рекомендовані повідомлення

  • 3 тижні потому...

Помогите  с выбором газфорсунок: AEB или баракуда? обе быстрые, а AEB  еще и ремонтируються

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У меня баракуда стоит...

38 тыс прошли уже

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

качественные форсунки  просто не требуют разборки (не надо же курочить бензиновые -_-)

хана на попарном впрыске ланоса честно отрабатывает 125-130тыс и потом просто меняется

это уже набранная статистика

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У мене валтеки 100тис.км пройшли за 7років. І далі працюють. :)

За цей весь час 2 рази міняв рем комплект, останній 2 раз недавно перед цією зимою)

Самому цікаво скільки прослужать)) Після їх спрацювання, хочу всетаки спробувати баракуду або хану..

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В світі здорожчання бензину, вирішив все ж ставити гбо. ПІдкажіть кращий комплект на сенс 2013 року (2 лямбди).

Завчасно дякую.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 обовязково!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Питання спірне. Недосконалість нашого законодавства однозначної відповіді не дає. Відсутні чіткі визначення певних термінів (переобладнання, дообладнання, вид палива та ін.). Одні закони суперечать іншим, суперечності в технічних умовах і нормах. На теренах Інтернету є немало різних трактувань. Але, щоб не мати зайвих головних болей та не псувати нервові клітини, краще замінити реєстраційний документ. Це відносно не дорого і часу займає не так багато...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...
В 14.02.2018 в 14:22, Jesus сказав:

Обязательно ли в техпаспорт вписывать ГБО?

я все не соберусь, так уже 1,5 года езжу с не вписанным.

Может потеплеет - весной вырвусь :) чтобы в сервисный центр попасть.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 мене якось були вночі тормознули поліціанти, почали говорити зі мною, хотіли виявити чи я не випивший, і побачили індикатор газу і спиталися чи вписаний газ у тех паспорт, я сказав, що вписаний, вони попросили тех паспорт я показав, подивилися і відпустили! :)

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Усім привіт. Маю бажання поставити ГБО. 
Ланос 1.5 поляк 2006 р.в.
Думав, що у Польщі в той час уже не робили Евро-0 автомобілі. Але щойно заглянув під капот, знявши кожух випускного колектора - і не побачив лямбди.. :hmmm: Прошу глянути на фото нижче: чи правильно розумію, що вона саме тут має бути? Колектор сфотографовано від правого борту машини. Одразу під місцем, де сходяться трубки з циліндрів є з правого боку вкручений якийсь болт (видно головку  на фото), можливо заглушка. 
Таки нема лямбди?
Чи може таке бути, що вона десь далі по тракту?

 

Купу матеріалів уже перерив по ГБО-4, а тут на тобі.. :cry:

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Лямди не має. 4 покоління відмінно працює на євро 0 Якщо любите своє авто і найближчим часом не будете його продавати, то ставте 4покоління.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

База 2006 лямбда есть (чёрный провод у кожуха ремня ГРМ)... если на левом стакане под моторчиком дворников нет реостата СО, то евро-2.

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 минут назад, Юра 66 сказал:

База 2006 лямбда есть (чёрный провод у кожуха ремня ГРМ)... если на левом стакане под моторчиком дворников нет реостата СО, то евро-2.

 

А куда этот черный провод (который у кожуха ГРМ) идет? ТО есть, где лямбда?

Насчет реостата не очень понял. Если он есть - Евро-0, если нету - Евро-2, так что ли?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Он на лямбу и идёт - фиолетовый провод в чёрном чехле, пристёгнут стяжкой к верхнему патрубку радиатора, Лямбда ниже термоэкрана (на коллекторе, вроде).

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

И тут есть, это уже СЕха.

 

Реостат есть на Евро-0

тут

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58

Там кому как повезёт. У меня база 2005 года. Чистый поляк. Никакой лямды нет. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 как вариант до Вас удалили лямбду и прошили ЭБУ.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1 час назад, Александр29 сказал:

Там кому как повезёт. У меня база 2005 года. Чистый поляк. Никакой лямды нет. 

Евро-2 после 2005. До - СО потенциометр...

Салон такой?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Всем спасибо за ответы! Делаю вывод, что либо ДК не было с завода, либо ее сняли. Заглушка стоит в том месте где на фотографии уважаемого Юры 66 вкручена лямбда. Вопрос потенциометра еще буду изучать, пока не разобрался.
Если про установку ГБО, то пока рабочая гипотеза - поставить лямбу и адаптировать ЭБУ под нее. 
В связи с этим есть три вопроса: 
1) любой ли ЭБУ можно прошить так чтобы он понимал лямбу?

2) если не любой - то где посмотреть, какие можно?

3) нужно ли что-то делать помимо физической установки лямды и прошивки (замены?) ЭБУ?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Цікаво, на сенсі евро 0 без лямди відмінно працює  гбо 4 покоління, ще й на дешевих форсунках валтек. Правда  встановленна двох режимна прошивка. Невже на ланосі евро 0 при 4 поколінні обовязково ставити лямду? Форсунки валтеки на ланосах не канають, це 100%,.Тільки баракуди або хани треба ставити.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Евро-0 при настройке должно опираться на показания газоанализатора, Евро-2 на лямбду. Есть ли специалисты, которые имеют оборудование и возможность корректно настроить ГБО-4? Дешевле оставить как есть, в прошивке лямбду отключить и выстроить под Евро-0. По мозгам не знаю, не скажу.

п.с. с 2005 - Евро-2, у тебя колхоз уже, Серёжа.

13 часов назад, james сказал:

как вариант до Вас удалили лямбду и прошили ЭБУ.

 

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Юра, золоті слова! :yes:

12 години тому, Александр29 сказав:

Там кому как повезёт. У меня база 2005 года. Чистый поляк. Никакой лямды нет. 

 

Купив ланос, як друге авто? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Даже при евро 0 - 4 поколение настраивается спокойно. Единственное для кого хорошо когда нет ДК - это для 2 поколения. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.