Перейти до публікації

Горит предохранитель F19 при включении вентилятора радиатора


V_Vortex

Рекомендовані повідомлення

Здравствуйте. Ланос 1.5, 2007 г.в., поляк. 

Ранее на машине менялась часть проводки двигателя, в т.ч. и блок предохранителей(под капотом).

Существует такая проблема. Горит предохранитель F19 при включении вентилятора. 

"По книге" там должен стоять предохранитель на 10А, но он горит, как только включается вентилятор. 

Поставил на 15А, всё работает, но если в этот момент будет включен обогрев заднего стекла, то и на 15 горит... сейчас поставил на 20(другого под рукой не было), обогревом почти не пользуюсь, от греха подальше. 

 

Сам вентилятор подключали напрямую от АКБ, работает.

 

В чем может быть проблема? Может коротит где-то? 

 

P.S

Думаю, может проблема где-то в проводе, который идёт к вентилятору..

 

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А вы ток вентилятора замеряли ? Может у него часть обмотки замкнута ?

Вам к человеку с мультиметром надо.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1. у тебя кондиционер стоит,... с завода или сами устанавливали?

- но по-ходу что-то намудрили, но хоть знаем что искать: для начала поднимать блок предов и прозвонить/переделать цепь ( управления, реле и обогрев), всё на свои места согласно схеме.

Змінено користувачем tsinik
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Зачем что-то переделывать ?

Надо просто найти причину и всё.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

было похожее когда в блоке с реле перепутали местами реле бензонасоса и вентилятора, они похожи по посадочныму месту , но первое вдух, а второе трех контактное.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

F19 в салонному блоці не силовий. Це запобіжник обмоток реле вентилятора, обігріву заднього скла, склопідйомників. Через нього проходить лише струм котушок реле. 10А - це зі значним запасом. Силові EF4 EF7 під капотом. Скоріш за все при заміні блоку запобіжників під капотом переплутали силовий і керуючий контакти на реле (вентилятора і обігріву), пустивши сигнальний провід з F19 не на котушку реле (86 контакт), а зразу на вентилятор (30 контакт). У мене так було з обігрівом заднього скла. При вимкненому запалюванні перевірити контролькою наявність 12В на контакті 30 реле вентилятора. Якщо напруги немає, і з’являється при ввімкненні запалювання, то так і є. На конт. 30 напруга повинна бути завжди (йде через EF4 з Бат+), а з замка запалювання і через F19 приходить на конт.86 реле.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

F19 в салонному блоці не силовий. Це запобіжник обмоток реле вентилятора, обігріву заднього скла, склопідйомників. Через нього проходить лише струм котушок реле. 10А - це зі значним запасом. Силові EF4 EF7 під капотом. Скоріш за все при заміні блоку запобіжників під капотом переплутали силовий і керуючий контакти на реле (вентилятора і обігріву), пустивши сигнальний провід з F19 не на котушку реле (86 контакт), а зразу на вентилятор (30 контакт). У мене так було з обігрівом заднього скла. При вимкненому запалюванні перевірити контролькою наявність 12В на контакті 30 реле вентилятора. Якщо напруги немає, і з’являється при ввімкненні запалювання, то так і є. На конт. 30 напруга повинна бути завжди (йде через EF4 з Бат+), а з замка запалювання і через F19 приходить на конт.86 реле.

Так, ви праві. На 30 контакті напруга з'являється при ввімкненні запалювання, а на 86 контакті - постійна. Тобто, мені просто потрібно поміняти провода місцями?

Змінено користувачем V_Vortex
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Так. Якщо є час і натхнення, то можна поковирятись шилом і акуратно витягнути клеми з корпуса запобіжників й переставити їх місцями. Але акуратно, бо там в корпусі досить ніжні зачіпки. Я в себе в одному гнізді відламав, довелось епоксидкою фіксувати клему, щоб при запиханні реле вона (клема) не видавлювалась вниз. Перед цим ЗНЯТИ КЛЕМУ З АКБ!!! А можна й перерізати проводки, скрутити. Але це буде не по "фен-шуй"... До речі, на клему 30 провід товстий повинен бути, а на 86 тонкий. Це для швидкої експрес-перевірки, без контрольки.

PS. в такій ситуації, як тапер у Вас, через замок запалювання проходить великий струм двигуна вегтилятора. Обов’язково перевірте й реле обігріву заднього скла. Якщо там так само, то є ще одне "бе": якщо випадково при постановці авто на парковку чи в гараж забудете вимкнути кнопку обігріву, скло буде грітись навіть з вимкнутим запалюванням... Розрядка АКБ за ніч забезпечена. Саме це мене й спонукало залізти туди й перевірити...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Так. Якщо є час і натхнення, то можна поковирятись шилом і акуратно витягнути клеми з корпуса запобіжників й переставити їх місцями. Але акуратно, бо там в корпусі досить ніжні зачіпки. Я в себе в одному гнізді відламав, довелось епоксидкою фіксувати клему, щоб при запиханні реле вона (клема) не видавлювалась вниз. Перед цим ЗНЯТИ КЛЕМУ З АКБ!!! А можна й перерізати проводки, скрутити. Але це буде не по "фен-шуй"... До речі, на клему 30 провід товстий повинен бути, а на 86 тонкий. Це для швидкої експрес-перевірки, без контрольки.

PS. в такій ситуації, як тапер у Вас, через замок запалювання проходить великий струм двигуна вегтилятора. Обов’язково перевірте й реле обігріву заднього скла. Якщо там так само, то є ще одне "бе": якщо випадково при постановці авто на парковку чи в гараж забудете вимкнути кнопку обігріву, скло буде грітись навіть з вимкнутим запалюванням... Розрядка АКБ за ніч забезпечена. Саме це мене й спонукало залізти туди й перевірити...

Ок, завтра буду переставляти. В реле обрiву також повинно бути? 30 - постiйна напруга, 86 - при запалюваннi? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Так. Реле аналогічно. Запобіжник в салоні F19 для них спільний, а силові під капотом EF4 - вентилятор,  EF7 - обігрів.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Так. Реле аналогічно. Запобіжник в салоні F19 для них спільний, а силові під капотом EF4 - вентилятор,  EF7 - обігрів.

Дякую, проблема вирiшена. Помiняв мiсцями провода i все стало нормально, запобiжники не горять.

Пкревiрив також реле на паливний насос, там взагалi друга iсторія.. на 30 контакті і на 86 постійна напруга... і коли глушиться двигун, то паливний насос ще працює 2 секунди.. таке з"явилось після установки сигналізації... сказали, щоб "не переживав, це не страшно". Сигналізація відключає паливний насос.. є підозра, що туди спеціально "+" підвели.. але це вже зовсім інша історія. Хочу зв"язатись з людьми, які встановлювали сигналізацію і вияснити, що вони там робили.. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.