Перейти до публікації

опорный подшипник и ГУР


vladmp3ogg

Рекомендовані повідомлення

При установке опорного с ГУР его нужно поворачивать и поворачивать сам пыльник. Опорники старого образца. якобы. поворачивать не надо.

Кто-то может толково обьяснить как правильно установить опорный подшипник исли машина с ГУРом?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Пыльник никуда поворачивать не нужно..., разворачивается только опора(должна стоять ближе к салону...

Типо так:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

На новых и на старых опорах по 3 шпильки крепления к кузову.

Если авто с гуром; 

-- На новых опорах (таких большенство, с наличием маркировки RH LH)  центральная шпилька должна быть ближе к крылу.

-- На старых (не деляться на левую/правую) центральная шпилька должна быть ближе к лобовому стеклу.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.