Перейти до публікації

Спалили задні гальма


berezne

Рекомендовані повідомлення

Дружина взяла машину бо кумі терміново потрібно було з'їздити в справах. За півгодини дзвонить і каже,що недалеко від дому і в машини димлять колеса. По моєму прибутті на місце було вияснено, що за балачкою під час їзди ніхто не звернув увагу, що ричаг ручного гальма затягнутий. Хоча і одна і друга мають права і їздять на авто. Але ж під час балачки та ще й між двома жінками на такі дрібниці, як ручне гальмо, ніхто уваги вже не звертає. До всього коли побачили, що димлять задні колеса, то облили їх з відра холодною водою.

Коротше під заміну: колодки, підшипники, гальмівний барабан (я так думаю там з нього вже нічого не залишилось). Питання чи потрібно міняти буде вісь заднього колеса? А то від такої температури вона могла і посиніти. І чи варто гальмівний барабан міняти на б/в з пробігом 100 тис. чи брати відразу новий? Хоча завтра розтин покаже.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

P.s. І гальм як таких майже немає. При натиску на педаль гальма вона провалюється. Тільки за третім натисканням гальма трошки хватають. :(

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Підшипники на заміну.

а ступиці --буде видно по посадочних місцях на підшипни. Якщо є почорніння -- тоже на заміну.

Тормозні циліндрики --пішли спати.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

За циліндри я також думаю, що їм кінець.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

загляни

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

для начала нужно открыть и посмотреть. возможно все обойдется заменой тормозных колодок. Тормозные цилиндры не работают в процессе затяжки ручного тормоза. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

За циліндри малось на увазі, що були деформовані манжети і є підтікання гальмівної рідини. Але завтра як розберу все буде видно.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Че за паника, подшипники, ось, барабаны.... Сняли, посмотрели, я думаю если для себя и надолго, под замену барабаны, подшипники, колодки, скорее всего цилиндрики, полностью тормозная жидкость.

Если не париться, то колодки и цилиндрики тормозные, ну мож подшипники... Барабанам особо ничего не будет, ведет их крайне редко, в силу конструкции, да и в Ланосе они толком все равно не принимают участия в торможении.

 

Тормозов нет потому что закипела торомозуха, завоздушилась система.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Все для себе. Через те й такий список. А гальмівний барабан вже й так підтертий був, а після цього випадку, то вже йому певне кінець. Завтра зніму і поміряю штангелем, що там від нього залишилось.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А тема створена щоби підказали, що ще крім цього списку потрібно замінити. Ось за гальмівну рідину сказали, а я про неї навіть не подумав.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Может соединения трубок тормозных проверить? Мало ли, от перепада температур может и отойти...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Розтин показав, що гальмівні колодки мають третину зносу. Вже добре. Гальмівні барабани нууууу ще можна на токарному станку трошки тернути, то ще покрутяться. Відносно підшипників. На вид в нормальному стані і не посинівші. Можливо спасло те, що при заміні колодок не пошкодував літолу напхати в них. Гальмівні циліндри в нормі потьоків не видно. Залишається замінити гальмівну рідину. Лишнім не буде. Правда фарба на обох гальмівних барабанах повністю вздулась і облізла. Але до наступної заміни від'їздять. Добре що все обійшлося малою кров'ю.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так с них только фарба слезла :D ,считай что они только раз в работу вступили.Меняй тормозуху прокачивай,и вперед не парься.

ПС.А ты видел когда-нибудь красные барабаны? Не покрашенные а от температуры.А я видел :D

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Такая паника, я даже не заглядывал в них, когда пару лет назад несколько км проехал на ручнике, но дело было зимой :D

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Розтин показав, що ............ Гальмівні циліндри в нормі потьоків не видно.........

отут я б не тішився, бо всередині манжетів не видно, а тому може настати момент коли почнеться той потьок.  І якшо десь то буде в дорозі в полі далеко від потрібного місця  то .... 

Проїхатися на затянутому ручнику -- то напевно в переважній більшості водіїв хоча б раз  бувало. Але  друге діло коли йде  перегрів.

Я наприкад коли міняв барабани -- то накладка з одної колодки просто розсипалася в момент зняття барабана, потім пригадав що зимою було підклинювання від підмерзання , тоді ще по привичці затягував ручник, хоча знав що в  морозну погоду цього не бажано робити.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.