Перейти до публікації

Двоканальний підсилювач і спотворення звуку


tigrenok

Рекомендовані повідомлення

Понял что самостоматологией заниматься слишком дорого, потому думаю остановиться на таком комплекте:

JVC KD-R50EY

КГ-35, Dietz 27004 ANL 150A, Monacor CPD-3G
Audio System Radion 100.4 -> ШВВП 2х2,5 -> DLS US 6.2 & DLS US1, DLS RM 6.2
JL audio 500/1 -> Monacor SPC-140 -> JL audio 12w3v3-4

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Додаткова маса! Ось, що після "не задирати гейн" є найголовнішим нюансом в автозвуці! Відразу пропали наводки від генератора, про які я згадував раніше, а також став помітно цікавіше лупити бас!

gallery_11748_5895_1120248.jpg

 

А ще така картіна появилася:

gallery_11748_5895_1918688.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я ещё щиток закрепил на болты сидения, чтобы пассажиры ногами не топтались по усилку, но судя по идеальной чистоте у тебя сзади отродясь никто не садился :shock:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Додаткова маса! Ось, що після "не задирати гейн" є найголовнішим нюансом в автозвуці! Відразу пропали наводки від генератора, про які я згадував раніше, а також став помітно цікавіше лупити бас!

А ще така картіна появилася:

Афигеть, только сейчас заметил что ты усилок проводами к ногам развернул, стремно, по-любому нужен щиток от ног. У меня тоже оба усилка под сидухами, но провода подвёл со стороны торпеды, а там где ручник прикрутил общую массу и поставил дистрибьютер с предами ANL, с которого развёл питание на магнитолу и два усилка.

Змінено користувачем tsinik
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я теж від ручніка масу пустив але провід маси буду міняти на тонший бо цей кг-35 якийсь з дуже товстою резиною, що коли відсуваєш сидіння в самий зад, то сидіння одним болтом тре по тому проводу. Розвертати усь проводами вперед не буду бо мені так дуже сподобалося як воно стало - відвинув сидіння чуть вперед як на фото і маєш відкритий доступ до настройок. І ногам не особо мішає бо якраз нормально туда ліг резиновий коврик. А те, що ноги будуть спирати на провода то хай спирають, я думаю, що нічого тим проводам не буде. Та і там особо ноги під сидіння на усь не запхаєш бо водійське сидіння завжди досить далеко відсунуте назад. Хоча подивлюсь.. за ідею про якусь страховочну накладку дякую. Подумаю. Єдине, що я на даний час змінив, це кнопку ремоута сховав під низ бо зверху на неї лягав коврик.

gallery_11748_5895_258028.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я теж від ручніка масу пустив але провід маси буду міняти на тонший бо цей кг-35 якийсь з дуже товстою резиною, що коли відсуваєш сидіння в самий зад, то сидіння одним болтом тре по тому проводу. Розвертати усь проводами вперед не буду бо мені так дуже сподобалося як воно стало - відвинув сидіння чуть вперед як на фото і маєш відкритий доступ до настройок. І ногам не особо мішає бо якраз нормально туда ліг резиновий коврик. А те, що ноги будуть спирати на провода то хай спирають, я думаю, що нічого тим проводам не буде. Та і там особо ноги під сидіння на усь не запхаєш бо водійське сидіння завжди досить далеко відсунуте назад. Хоча подивлюсь.. за ідею про якусь страховочну накладку дякую. Подумаю. Єдине, що я на даний час змінив, це кнопку ремоута сховав під низ бо зверху на неї лягав коврик.

 

Ну по сути, до дистрибьютера тянешь провод с расчетом на мощность всей системы (запас не помеха, а плюс запаса в том что конденсатор не нужен будет), а после дистрибьютера подбираешь преды и провода с сечением по максимальному потреблению усилителей и магнитолы по отдельности (там от 4 до 8 кв.мм. хватит, 16-8 AWG соответственно). Дерзай.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так шо дерзать )) если уже все протянуто. У меня пред только один возле аккумулятора 150А. Провода силовые везде до дистриба и после 35 мм. кв. (два уся, один 75А, другой (на саб) 50А, длина плюсовой проводки в суме максимум до 5 метров). Магнитола у меня питается штатно. Все играет только саб еще не подключал. Короб под саб (34 литра, как по мануалу) все никак подготовить не могу (внутри мазал эпоксидкой по швам, хочу еще корабельным лаком все там внутри замазать)), валяется в квартире уже месяц )) Усь на саб светится зеленым как положено но кнопкой на ремоуте я его конечно пока отключил. В багажник провод для саба вытянут. Интересно, конечно, как заиграет с сабом ) Никогда еще не слушал автомобильный саб в реале )

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

... хочу еще корабельным лаком все там внутри замазать...

Что это за корабельный лак такой, все говорят но никто не может показать и в чем его прелесть, можешь фотку скинуть?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Внутри короб мазать мне за лак никто не говорил. Говорили что эпоксидкой внутри весь короб можно замазать, типа лучше будет.. Но так как она долго засыхает.. растекается.. то я ею замазал только швы. А остальное решил лаком. Походил по магазину и купил первый лак который мне понравился и по цене и по названию ) вот точно такой:

365526533_w640_h640_cid2267909_pid252688

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.