Перейти до публікації

Двоканальний підсилювач і спотворення звуку


tigrenok

Рекомендовані повідомлення

Магнітола JVC KD-R50EY

Передні динаміки 20 ватні сток

Задні DLS MS6A 100 ватні

 

Задумуюсь про двоканальний 100 ватний усь DSL CA-23 на зад

 

Та не понятно одно..

 

Зараз магнітола дає реальних ~ 4*10 ват, і на гучності вище середньої вона видає на всі динаміки не звук, а храп

 

Якщо поставлю на задні два динаміка двоканальний усь - на них, похоже, той храп пропаде

 

Але спереду ж напевне все одно залишиться колишній дребезг і він буде портити всю картину..

 

Підкажіть, будь ласка, чи правильно я думаю?

 

Чомусь же продають двоканальні підсилювачі. Очевидно, проблема спотвореного звуку на решти динаміках від встроєного "підсилювача" магнітоли якось вирішується?

 

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну вообще по канонам авто звука нужно хороший фронт и саб.

Подумай над усилением передних колонок, а задние можно отпамять пищи, оставить один канал, типа мидбас.Ну или пусть так пукают.

Усиением тыла ты ничего хорошего не добъешся. Звука не будет, только пассажиры будут ахриневать.

А двухканальный усилитель мостом качают саб.

Или качают тыл, а в багажнике саб активный или тот же двуканальный.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну вообще по канонам авто звука нужно хороший фронт и саб.

Подумай над усилением передних колонок, а задние можно отпамять пищи, оставить один канал, типа мидбас.Ну или пусть так пукают.

Усиением тыла ты ничего хорошего не добъешся. Звука не будет, только пассажиры будут ахриневать.

А двухканальный усилитель мостом качают саб.

Или качают тыл, а в багажнике саб активный или тот же двуканальный.

:yes:  :yes:  :yes:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Храп- это убийца динамиков, откуда он появляется: динамик может воспроизводить частоту не ниже 80Гц, а Вы ему заставляете играть все 40Гц, а для него этот сигнал  является чуть ли не постоянным напряжением- поэтому и горят динамики. Вывод: не громкость решает проблему, а правильная настройка системы: каждый динамик должен получать диапазон тех частот которые он может воспроизвести (не по паспорту). Значит нужно или ставить фильтры на динамики и нижние и верхние или покупать магнитолу 24-битную со всеми фильтрами и т.д. (заметьте, НЕ эквалайзером, а фильтрами частотными).

А усилитель в данной системе не улучшит ситуацию, да, у него есть контроль динамика, но всё же частота сигнала, которую не может воспроизводить динамик будет его "запирать" и порвет его при первых храпах, потому что он будет тот же, но усилен. Почитай внимательно

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, там очень доступно описано.

Змінено користувачем tsinik
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Саб в ніякому разі не ставитиму. А на перед можу щось серйозніше, максимум достойного, що можна всунути туди бачу щось типу DLS C5A.

Я так поняв, що двоканальні підсилювачі ставлять на передні колонки, а задні хриплять чи ні то вже нікого не інтересує.

Походу, знач тре підсилювати перед і ставити чотирьохканальний усь.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Саб в ніякому разі не ставитиму. А на перед можу щось серйозніше, максимум достойного, що можна всунути туди бачу щось типу DLS C5A.

Я так поняв, що двоканальні підсилювачі ставлять на передні колонки, а задні хриплять чи ні то вже нікого не інтересує.

Походу, знач тре підсилювати перед і ставити чотирьохканальний усь.

Да не усиливать сигнал нужно, а настроить всю систему. И если даже не настроить, а динамики променяешь то попалишь все новые динамики, и это не зависит от того какой мощности они будут, хоть 200Ват-400Ват, все-равно сгорят.

Есть у звуковиков крылатая фраза: мощный саб горит не от мощного усилителя, а от слабого и неправильно настроенного

Змінено користувачем tsinik
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А як настроїти? Магнітола в мене досить дубова. Кажуть, підсилювачі не лише сигнал посилюють але й покращують. Якщо на перед 50ти ватні дсл-и поставлю то, як на мене, є смисл думати про усь 4*50. 100 ватні на перед, думаю, занадто, та і вибрати нормальні 13ки важкувато. А 16кам в дверях ну явно мало місця розкачатися.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Храп у Вас з'являється на половині гучності, томущо магнітола дає чистий сигнал лише до половини. При встановленні підсилювача, якщо храп наприклад з'являється при рівні магнітоли більше 24, а до 24 грає чисто, то він при таких цифрах теж буде, але гратиме гучніше.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну ця грає чуть краще і голосніше ніж попередня Sony CDX-GT414U. Я так розумію не в мене одного таке чудо, а напевне в більшості магнітол присутній такий "чудовий бонус". А люди не дивлячись на це ставлять си усілки і саби і нічо, довольні.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну ця грає чуть краще і голосніше ніж попередня Sony CDX-GT414U. Я так розумію не в мене одного таке чудо, а напевне в більшості магнітол присутній такий "чудовий бонус". А люди не дивлячись на це ставлять си усілки і саби і нічо, довольні.

Усилитель усиливает не только музыку но и шумы тоже. Если магнитола дубовая то:

1. заменить акустику и провода на более толстые при 50Вт сечением не менее 2,5 кв.мм (в бюджете можно ШВВП 2х2,5)

2. при установке усилителя добавить провода с аккума на питание усилителя, при 100Вт это 35 кв.мм, можно ограничится общей массой авто, а плюс добавить, не забываем за колбу с предохранителем возле аккумулятора.

3. межблочный провод с разъёмами RCA, дешевые нельзя брать (учесть то что чем короче межблок- тем чище звук)

4. вход усилитель так настроить чтобы при полной громкости на магнитоле динамики не хрипели, а точнее чисто играли.

Всё., нет, не всё, усилитель, провода на акустику, силовой провод на усилитель и колба с предом, межблочник на 2 или 4 канала- всё это не дешево будет. А просто заменить динамики- выброшенные деньги, уж лучше не делать громко.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поставив на перед DLS c5a. Ти шо. Звук такий, що навіть стало приємно слухати пісеньки, які раніше бісили і я їх переключав ) Правда, слухав, поки що не голосно. Ставив в штатні подіуми хоча думав купити нові. Просто чекати не хотілось поки то замовиться і привезеться десь аж після вихідних. Та і штатні подіуми виявилися в результаті ого. Ще й шторки від води і пилі ті що зверху прикрутив. Тим подіумам головне по контуру кругом бортик обрізати, той що не дає динаміку влазити і все файно влазить. Потім мітиш де сверлити дирочки для шурупів (сверлити тоненьким сверлом чуть з нахилом до центру) і все тримається. Правда, шурупи бажано чуть довші туди всунути для надійності бо там угол але в мене поки стокові. Скло в дверях динамік не чіпляє, все гудентак. А старі динаміки привели в шок бо як виявилося на одному дифузор майже на половину відклеївся від підвіса, а я думав чого це він деколи дребежжав ) Другий вроді норм але чуть теж треба підклеїти. Про усілок міслі є. Ще рішаю треба він чи нє )

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:


Про усілок міслі є. Ще рішаю треба він чи нє )

Если ставить усь, нужно менять проводку.

Если загорелся звуком - сделай шумоизоляцию. Эффект буде еще лучше - задумаешься после этого над усем.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Проводка то понятно. Шумка в мене давно. Двері і задня полка.

Слухав на повну. Храп пропав взагалі. На гучності до 30ти (з 50ти) звук хороший, детальний, вище - стає більш розмитий але слухати можна навіть на повній гучності (раніше вже на гучності від 32 звук ставав нестерпний).

Тобто храп був від передніх 20ти ватних стокових динаміків. Очевидно, до ~20ти номінальних ват магнітоли вони грали, а далі їх просто виривало.

Крім усілка відчуваю, що напевне треба і вч-пищалки. Може хтось порадить який усілок (4х канальний 100ват - на двох каналах мабуть можна скинути вати до 50) чи усілки (2 двоканальних - 100вт на задні (тут длс са23 без варіантів) і 50вт на передні) і вч краще? Чув, що вч від морел темпо хороші..

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Храп у Вас з'являється на половині гучності, томущо магнітола дає чистий сигнал лише до половини. При встановленні підсилювача, якщо храп наприклад з'являється при рівні магнітоли більше 24, а до 24 грає чисто, то він при таких цифрах теж буде, але гратиме гучніше.

 

А не можна настроїти усь так щоб магнітола давала чистий сигнал до повної гучності?

Усь я напевне братиму Audio System Radion 100.4. Якщо хто має кращу пропозицію то пропонуйте. Також актуальні пищалки і провода до уся.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Проводка то понятно. Шумка в мене давно. Двері і задня полка.

Слухав на повну. Храп пропав взагалі. На гучності до 30ти (з 50ти) звук хороший, детальний, вище - стає більш розмитий але слухати можна навіть на повній гучності (раніше вже на гучності від 32 звук ставав нестерпний).

Тобто храп був від передніх 20ти ватних стокових динаміків. Очевидно, до ~20ти номінальних ват магнітоли вони грали, а далі їх просто виривало.

Крім усілка відчуваю, що напевне треба і вч-пищалки. Може хтось порадить який усілок (4х канальний 100ват - на двох каналах мабуть можна скинути вати до 50) чи усілки (2 двоканальних - 100вт на задні (тут длс са23 без варіантів) і 50вт на передні) і вч краще? Чув, що вч від морел темпо хороші..

На выходе магнитолы максимум 17-22Вт на канале. Далее, прочитав твоё отношение к установке акустических компонентов в авто могу тебя от пищей морель отговорить, они хороши с ровными руками и ..., а в остальных они песочат.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

могу тебя от пищей морель отговорить, они хороши с ровными руками и ..., а в остальных они песочат.

 

Тобто в мне криві руки? ) Останнім часом я цікавився вч лиш від длс. Ще в пошуках.

 

Провода купив такі: КГ 1*35 - 5 метрів, ШВВП 2*2,5 - 10 метрів, ПВ 3 1*1 - 5 метрів. Сигнальний ще шукаю, обіцяли мені якийсь оригінальний німецький але ще не понятно.

 

Моя магнітола мені вже видається не такою дубовою як з початку. Привик ) Основний недолік - звук регулюється не плавно, а "стрибками".

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вч зацікавили DLS UP1C, їх і замовив. Срочно потрібні якісні міжблочні провода :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вч зацікавили DLS UP1C, їх і замовив. Срочно потрібні якісні міжблочні провода :)

качественные межблочные проводки сейчас редко встречаются в продаже или по баснословной цене от 600 грн, но как вариант возьми klotz Clarity 5000, иногда появляется на ОЛХ, а вот с хорошими наконечниками проблемка посеръёзнее. Поищи Neutrik NYS 373 (есть подделки, осторожно), для бюджетной системы это круче всего. Это всё правильно мпаять и готовые межблочники тебе обеспечены. Про пищи ничего сказать не могу, но у меня классика стоит DLS T25.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вч мали сьогодні відправити але продавець вирішив їх наостанок перевірити і одну спалив. Тому я далі в пошуках вч.

 

tsinik, дякую. Я передивився багато міжблочників і багато проводів на радіоринку (в тому числі мікрофонних), з яких можна було б їх спаяти. На даний час зупинився на таких

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Скажіть ще, будь ласка, як вам  DLS T25? Я головне боюся щоб не різали слух.

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вч мали сьогодні відправити але продавець вирішив їх наостанок перевірити і одну спалив. Тому я далі в пошуках вч.

 

tsinik, дякую. Я передивився багато міжблочників і багато проводів на радіоринку (в тому числі мікрофонних), з яких можна було б їх спаяти. На даний час зупинився на таких

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Скажіть ще, будь ласка, як вам  DLS T25? Я головне боюся щоб не різали слух.

DLS T25, и DLS T20- шикарные для бюджетной установки, играют мягко и отчетливо, главное не насиловать их, а то начинают металическим призвуком отдавать (но это если переусердствовать, я так спалил однажды). Надумаешь паять сам, обращайся, направлю на ссылки как правильно это сделать.

Змінено користувачем tsinik
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Продавець виявився професіоналом свого діла і спаяв провід сам. Виглядає так:

 

gallery_11748_267_107807.jpg

 

Коштує він 220 грн. В понеділок буде в мене. Є велике переконання, що провід дуже якісний. Контактами продавця можу поділитися.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Короче попалися мені морелі mt12 з ціною майже в два рази нижчою ніж хотіли за длс т20, тому їх і купив. На даний час їх везе нова пошта. Але от до них тепер треба фільтра.. А без вашої помочі я пропав ) Один добрий чоловік з нашого форуму продає отакі

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 , як думаєте, вони підійдуть до  ? Якщо ні, то які фільтра шукати? І як краще підключати?

 

На фронті крім цих пищалок стоятимуть мідбаси і на фронт усь  даватиме їм ~50 ват.

 

Міжблочний , до речі, получив. Всюди пише  і штикера теж золотенькі такі profigold і коробка фірменна  profigold і навіть мануал є profigold )

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ті фільтра похоже від dls b5a, а значить для твіттерів dls t20. Тому питання іншими словами таке - чи підійдуть фільтра від dls t20 до morel mt12 ?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

3,3 тис.   1

Самый лучший фильтр - это конденсатор. На те пищи навскидку микрофарад 6, пленочный. Скорей всего еще понадобится резистор 2 Ом, 10Вт.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Та я ще такого напаяю, що попалю все ) Думаю, замість скакати з бубном, треба просто купити якісь кроси від морел. От дивлюся на кроси 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, , морел  6, і на . Останні і передостанні ніби найбільше подобаються але які з них вибрати без понятія :)

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.