Перейти до публікації

порекомендуйте майстра


koran1975

Рекомендовані повідомлення

Я свого часу реставрував свою в Дублянах, це ПП Магола , сервіс знаходиться в 100метразх від світлофора по трасі. телефона немаю.

Запресували фторопластові втулки, майже рік було досить туговато крутити "баранку", потім все в ідеалі.

 

Бачив ще сервіс який спеціалізується по рейках  на вул Трускавецькій, якщо повернути з вул.Стрийської через метрів 200 справа видно вивіску цього  сервісу. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

а взагалі то реставрація з зняттям\встановленням потягне на чималу суму . Раджу поставити варіант з ГУРом. Ціна комплекту  на розборках досить доступна, а встановити можна і самому 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 8 місяців потому...

Привіт вісм! Скажіть, будь-ласка де в Львові або області можна поставити кондеціонер на Ланоса? Можливо хтось знає якісь станції з номерами телефону, куди можна позвонити і спитати на рахунок цієї справи?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Бачив на Зеленій напроти водоканалу є якась кантора по кондиціонерах, можеш там спробувати. А взагалі на дружньому форумі ін.уа є більше інфи.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Народ порадьте толкову людину(майстра) по ланосах, бо вже не знаю куда звернутись і що робити. Машина дьоргається і немає потужності, що тільки не робив і не міняв. Дроти, катушку, ДПДЗ, чистив дросіль, діагностика нічого не дала. По простих СТО не хочу їздити, порадьте провіреного майстра. Дякую!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Народ порадьте толкову людину(майстра) по ланосах, бо вже не знаю куда звернутись і що робити. Машина дьоргається і немає потужності, що тільки не робив і не міняв. Дроти, катушку, ДПДЗ, чистив дросіль, діагностика нічого не дала. По простих СТО не хочу їздити, порадьте провіреного майстра. Дякую!!!

І мені!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,

Если в районе Киева,то Вам . Проверено на опыте многих форумчан.

Не сочтите за рекламу.

Змінено користувачем iron_man
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Народ порадьте толкову людину(майстра) по ланосах, бо вже не знаю куда звернутись і що робити. Машина дьоргається і немає потужності, що тільки не робив і не міняв. Дроти, катушку, ДПДЗ, чистив дросіль, діагностика нічого не дала. По простих СТО не хочу їздити, порадьте провіреного майстра. Дякую!!!

я би ще радив  пробувати шукати в місцях : 

1. фільтр повітряний,  бензиновий, сітка на бензонасосі,

2. Тиск палива в рампі, 

3. компресія в циліндрах

4. Свічки пробувати поставити завідомо справні.

5. РХХ, Завідомо справний підставити для діагностики

6. пошукати по форумах інфу по подібних випадках, бо пригадую що  були  випадки що навіть в глушниках гнізда різних тварин знаходили , ну але то коли авто стояло.

Діагностикою користувався всього навсього 2 рази протягом 6 років, на вул Боткіна-Перфецького, біля автозаправки, там вона одна, спеціалізується по деу.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Народ порадьте толкову людину(майстра) по ланосах, бо вже не знаю куда звернутись і що робити. Машина дьоргається і немає потужності, що тільки не робив і не міняв. Дроти, катушку, ДПДЗ, чистив дросіль, діагностика нічого не дала. По простих СТО не хочу їздити, порадьте провіреного майстра. Дякую!!!

Думаю варто ще спробувати свічки поміняти.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я би ще радив  пробувати шукати в місцях : 

1. фільтр повітряний,  бензиновий, сітка на бензонасосі,

2. Тиск палива в рампі, 

3. компресія в циліндрах

4. Свічки пробувати поставити завідомо справні.

5. РХХ, Завідомо справний підставити для діагностики

6. пошукати по форумах інфу по подібних випадках, бо пригадую що  були  випадки що навіть в глушниках гнізда різних тварин знаходили , ну але то коли авто стояло.

Діагностикою користувався всього навсього 2 рази протягом 6 років, на вул Боткіна-Перфецького, біля автозаправки, там вона одна, спеціалізуєть1

1 мніяв

2. машина на газу пофіг

3. всюда по 11

4. ставив

5. не пробував, але з оборотами все гуд, думаю нема смислу мыняти

6.шукав ы шо тыльки не робив, недопомагаэ. на сервысах розводять руками

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

краще свої варіанти перерахую з  подібними симптомами: 

1.Пропайка ,  скруток мас які йдуть в жгуті дротів від дадчика ДПДЗ і  РХХ -- хитра штука, проявляється не часто , збільшується розхід. зависають обороти.

 

2. Катушка -- хитра , нестабільні обороти, плавають, зависають , на високих обертах ледь помітні "простріли",  Діагностика помогла. Замінив, нова згоріла, купив ЖМ на розборці.

 

3. ВВ Дроти --  пробиває вроді саму ізоляцію, відповідно ніби працює добре . але періодично можуть обороти бути плаваючими.

 

4. Фільтра: на бензонасосі поміняв сіточку десь в районі 150тис км. але зразу завідомо знаю що бак зсередини вже тоді покривався ржавчиною, тому може нова сітка забитися , поки не глянеш на неї нічого не будеш знати.

Повітряні фільтра -- зараз дуже часто підробляють, тобто його пропускна здатність дуже скоро зменшується , відповідно мотор "дуситься"

 

5. Свічки  -- бувало попадалися підробки НЖК, від 1.5 - 2 тис км вже їздити було неможливо через дьоргання і т.д. 

 

З іншого що ще зустрічав і варто пошукати : 

Провірка Лямбди (якщо є)

Провірка Датчика коленвала (зустрічав  прогнивші проводи в самому датчику)

Провірка глушника (каталізатор, баняк) , може бути забитий

Провірка мозгів.

Недавно даже читав про випадок --- несправний вакуумний підсилювач на ГТЦ  впливав на роботу холостих + загальної роботи мотора.

 

Якщо появилося після встановлення ГБО -- то можливо варта провірити саме підключення форсунок  

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

краще свої варіанти перерахую з  подібними симптомами: 

1.Пропайка ,  скруток мас які йдуть в жгуті дротів від дадчика ДПДЗ і  РХХ -- хитра штука, проявляється не часто , збільшується розхід. зависають обороти.

 

2. Катушка -- хитра , нестабільні обороти, плавають, зависають , на високих обертах ледь помітні "простріли",  Діагностика помогла. Замінив, нова згоріла, купив ЖМ на розборці.

 

3. ВВ Дроти --  пробиває вроді саму ізоляцію, відповідно ніби працює добре . але періодично можуть обороти бути плаваючими.

 

4. Фільтра: на бензонасосі поміняв сіточку десь в районі 150тис км. але зразу завідомо знаю що бак зсередини вже тоді покривався ржавчиною, тому може нова сітка забитися , поки не глянеш на неї нічого не будеш знати.

Повітряні фільтра -- зараз дуже часто підробляють, тобто його пропускна здатність дуже скоро зменшується , відповідно мотор "дуситься"

 

5. Свічки  -- бувало попадалися підробки НЖК, від 1.5 - 2 тис км вже їздити було неможливо через дьоргання і т.д. 

 

З іншого що ще зустрічав і варто пошукати : 

Провірка Лямбди (якщо є)

Провірка Датчика коленвала (зустрічав  прогнивші проводи в самому датчику)

Провірка глушника (каталізатор, баняк) , може бути забитий

Провірка мозгів.

Недавно даже читав про випадок --- несправний вакуумний підсилювач на ГТЦ  впливав на роботу холостих + загальної роботи мотора.

 

Якщо появилося після встановлення ГБО -- то можливо варта провірити саме підключення форсунок  

З того всього хіба глушнік)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

GM ?

так. Також поміняв гофру повітряну і пов. фільтр, машина набрала рєзвості, але як тільки ледь давиш на педаль, то дьоргається, якщо нормально нажати то все гуд, тобто дьоргання при легкому нажаті або на низьких-середніх оборотах

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

так. Також поміняв гофру повітряну і пов. фільтр, машина набрала рєзвості, але як тільки ледь давиш на педаль, то дьоргається, якщо нормально нажати то все гуд, тобто дьоргання при легкому нажаті або на низьких-середніх оборотах

 

В мого двигуна вроді симптоми аналогычны , але я на це вже не звертаю уваги так як збираюся міняти мотор . бо вже 320тис. , і тільки інжектор сам не мив вже 200тис 

З того що я спостерігав раніше в свому то дьоргання зявлялося найчастіше з зменшення ресурсу свічок. тобто якшо пробіг свічок до 15 тис - дьоргання майже не відчутне або відсутнє.

після 15 тис -- дьоргання починає відчуватися і до 20-22 тис вде міняв свічки на нові, Корисутвався НЖК, зараз Денсо,

 

Ще раджу почистити клапанну кришку від нагару , відповідно і всі патрубки по вентиляції картера , які йдуть до клапанної кришки.

Кожних 100тис там нагару вже дуже багато , і відповідно часто пари масел з димом попадають в впускний колектор---тоже можуть впливати на появу  дьоргання.

Собі купляв кришки з малим пробігом. Зараз бачив що ставлять алюмінієві. вони розборні і можна помити/почистити маслоуловлювачі (сітка)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Хлопці, хтось може підсказати де у Львові можуть недорого поставити кондиціонер на сенс?

Обдзвонив 10 сто, ціни від 3000грн до 10000грн..Таке враження що їх беруть зі стелі...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так і є! Головний принцип ціноутворення - жадність!

 

Через це і відмовився від кондиціонера...

Ті що казали ціну 3000, казали що це початкова ціна а кінцева не відома..

Одним словом-кондиціонер в топку, будемо вікна відкривати у жарку погоду, скільки ж того літа))

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Трішки не туди я заліз (я не зі Львова), але, можливо, допомогу вдасться тат знайти. Таку проблемку у сусідній темі вже озвучував, тому, це частково дублювання (хай мені вибачать адміни...). Отже, шукаю майстра з ремонту КПП Сенс. Потрібен комплексний ремонт з розборкою, дефектуванням, заміною зношених деталей, регулюванням зазорів і т.д. Ремонт "як для себе", не таксі, не на продаж.. Тому потрібна якість! Якщо хтось займається цим "на потоці", і має обмінний фонд, можу купити вже відремонтовану а свою зношену продати. Моя не сильно вбита, іжджу щодня на ній, але результати зношення деталей все більше і більше проявляються. Буду вдячний за будь-яку інформацію.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.