Перейти до публікації

Давить змазку із пильника ШРУСа


Просто User

Рекомендовані повідомлення

Помітив, що з-під пильника ШРУСа видавило змазку. Які можуть бути причини цього, наскільки це серйозно і спосіб її усунення...?

c25debc1ca02.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Много смазки, лишнюю выдавливает.... плохо, пыльник нагружен... но не критично....снять хомут, убрать лишку , расправить нормально пыльник и хомут на место.

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

вариант №2: забить, т.к. пыльник не вечен, а след. раз не перебарщивать со смазкой, и сделать все по "феншую" ( смазки заложить необходимое кол-во, посадочное место под хомут НЕ смазывать, и затянуть сам хомут -  нормально)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Причины - ослабли хомуты. Взять подходящие плоскогубцы и поджать, затем вытереть насухо бензином. Последствий никаких, просто смазка не есконечна и когда нибудь вытечет.


Пыльник по ходу еще не менялся, заводской.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

так, машина 2012 року випуску, все із заводу і нічого не мінялось


Причины - ослабли хомуты. Взять подходящие плоскогубцы и поджать, затем вытереть насухо бензином. Последствий никаких, просто смазка не есконечна и когда нибудь вытечет.


Пыльник по ходу еще не менялся, заводской.

я думав ці хомути одноразові.... яким чином їх можна піджати?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А чого такий ржавий ричаг знизу?  :blink:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

не знаю, без поняття... не звертав на це уваги

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

При поджании хомутов приготовьтесь, что они могут лопнуть (судя по фото пыльники а соотсветственно и остальное уже не поляцкой зборки). Поэтому на всякий запастись новыми, ну или прикинуть ближайший магазин.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ой... Не мешайте машине работать. Всё там нормально...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Ситуация один в один! Как к себе под машину заглянул. И тоже левая сторона. Я таки прислушаюсь к "совету бывалых" - помою бензинчиком и понаблюдаю

Змінено користувачем Segey
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

Мой совет не лезть. Если лишняя смазка то её выдавит. Главное что внутрь грязь не попадает.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

поки і не лізу, спостерігаю, після певного періоду часу все нормалізувалось і нічого більше не видавлює, хоча нові хомути на всякий випадок вже придбав

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

поки і не лізу, спостерігаю, після певного періоду часу все нормалізувалось і нічого більше не видавлює, хоча нові хомути на всякий випадок вже придбав

Ситуация нормальная. Свой Ланос ФСО, 2006г, сборка г-но, левый ШРУС 29 шлц, правый ШРУС 22 шлц. И так далее. Подшипник передней ступицы, левый Поланд (на 38 000 появиля хоррроший люфтяра), правый SKF (живой до сих пор 64 000). Из левого ШРУСа давило смазку на родных хомутах я эти хомуты поменял на простые (отверткой стягиваешь) . Змінено користувачем D&B
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.