Перейти до публікації

Иск по школе и районо


LAVe

Рекомендовані повідомлення

собственно иск

замечания/пожелания приветствуются

особенно к челобитной

До Окружного адміністративного суду м. Києва
вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1
м. Київ, 01601

Позивач: ***
***

Відповідач 1: Начальник Управління освіти Оболонської районної в м.Києві державної адміністрації
Вахнюк Н.М.
04211, м.Київ, вул. Лароша Гавро, 11а
тел: 0(44) 418-63-31

Відповідач 2: Директор санаторної школи-інтернату №22
Цибенко М.В.
04074, м.Київ, вул. Бережанська, 6
тел: 0(44) 430-67-62, 430-68-24

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ

Предметом даного адміністративного позову є неправомірне відсторонення учнів 1-Б класу від навчання в спеціальному класі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.

Наказом № 8 від 09.01.2014р. «Про відкриття спеціального класу для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення» Управління освіти Оболонської районної в м.Києві державної адміністрації, за підписом начальника Вахнюк Н.М. (відповідач 1), наказано відкрити на базі санаторної школи-інтернату №22 (вул. Бережанська, 6) спеціальний перший клас для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення.

На підставі зазначеного наказу директором санаторної школи-інтернату №22 Цибенком М.В. (відповідач 2) винесено наказ № 5 від 17.01.2014р. про відкриття спеціального класу для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення, та зарахування до новоствореного класу двох учнів *** та ***.
Тим же наказом № 5 від 17.01.2014р. директором санаторної школи-інтернату №22 за заявою батьків створено новий 1-В клас для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, до якого зараховано десять учнів (в наказі перераховано).
Програми навчання обох новостворених класів визначено за однією програмою: для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
За 1-Б класом наказано закріпити кабінет № 104, за 1-В класом наказано закріпити кабінет №111.

Дії начальника Управління освіти Оболонської районної в м.Києві державної адміністрації Вахнюк Н.М. та директора санаторної школи-інтернату №22 є протиправними з наведених нижче підстав.

Наказом № 53 від 02.09.2013р санаторної школи-інтернату №22 дітей позивача (*** та ***) зараховано до 1-Б класу для дітей з тяжкими порушеннями мовлення на підставі направлень № № 861, 862 Департамента освіти і науки, молоді та спорту ВО КМДА.
Підставою для направлень № № 861, 862 є витяги з протоколів засідань Київської міської психолого-медико-педагогічної консультації №№ 20/289, 20/290 від 25.06.2013р., якими рекомендовано навчання за програмою для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.

З вересня 2013р. по січень 2014р. діти позивача навчались в 1-Б класі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, в кабінеті № 111, в якому загалом навчалось дванадцять учнів відповідно до нормативів наповнюваності класів для дітей з порушеннями мови.


Впродовж учбового року відповідач 2 неодноразово здійснював спроби незаконно відсторонити дітей позивача від навчання в 1-Б класі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.

З цією метою відповідач 2 та працівники санаторної школи-інтернату №22 неодноразово вчиняли кримінальні правопорушення, відомості про які внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №№ 42013110050000563, 12013110050012843, 42013110050000648, 42013110050000657, 42013110050000658, 12013110050013347, 12013110050012843.

Не маючи законних підстав відсторонити дітей позивача від навчання, відповідач 1 склав наказ № 8 від 09.01.2014р. «Про відкриття спеціального класу для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення», на підставі якого дітей було ізольовано від інших учнів.

Наказ № 8 від 09.01.2014р. є нікчемним правочином, оскільки не відповідає вимогам Закону:
- рішення про створення спеціального класу винесено особою, яка не є засновником (власником) санаторної школи-інтернату №22, чим порушено вимоги п.1.4 «Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах»;
- спеціальний клас для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення, створено за відсутності відповідного контингенту учнів, чим порушено вимоги п.1.4 «Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах»;
- спеціальний клас створено за відсутності кадрового забезпечення, чим порушено вимоги п.1.4 «Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах».

Окрім того, всупереч вимогам 1.4 «Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах», створення спеціального класу не погоджено з органом державної санітарно-епідеміологічної служби.
Натомість, відповідачем 2 здійснювались спроби погодити застосування кабінету № 104 для одного спеціального 1-Б класу.
Про неможливість погодження функціонування одного спеціального класу на базі кабінету №104 санаторної школи-інтернату № 22 відповідача1 та відповідача 2 повідомлено Оболонським міжрайонним управлінням ГУ Держсанепідслужби у м.Києві в листі №104 від 24.01.2014р.

Таким чином, наказ № 5 від 17.01.2014р. відповідачем 2 винесено на підставі нікчемного правочину, складеного відповідачем 1. За таких обставин наказ № 5 від 17.01.2014р. санаторної школи-інтернату №22 є незаконним та не підлягає виконанню.

Відповідно до п.2.1 «Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах» зарахування дітей з особливими освітніми потребами до спеціальних класів здійснюється на підставі письмової заяви батьків або осіб, які їх замінюють, направлення відповідного органу управління освітою, висновку психолого-медико-педагогічної консультації.

Позивач не надавав письмової заяви відповідачу 2 для зарахування дітей в новостворений клас для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення.
Департамент освіти і науки, молоді та спорту ВО КМДА не надавав позивачу направлень до новоствореного класу для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення.
Київською міською психолого-медико-педагогічної консультацією не надавався висновок про рекомендацію направлення дітей позивача до новоствореного класу для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення.

Таким чином, відповідач 2 на власний розсуд зарахував дітей позивача до новоствореного класу для дітей зі складними вадами розвитку, які мають тяжкі порушення мовлення.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 6, 17, 18, 104, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України,

ПРОШУ:


Додатки:
1. Копія Адміністративного позову на трьох аркушах – 2 примірника;
2. Копія наказу № 8 від 09.01.2014р. Управління освіти Оболонської районної в м.Києві державної адміністрації на двох аркушах – 3 примірника;
3. Копія відеозапису від 21.01.2014р. з підтвердженням змісту наказу № 5 від 17.01.2014р. санаторної школи-інтернату №22 на одному компакт-диску – 3 примірника;
4. Копія листа № 150 від 29.01.2014р. Оболонського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби у м.Києві на одному аркуші – 3 примірника;
5. Копії направлень № № 861, 862 Департамента освіти і науки, молоді та спорту ВО КМДА *** та *** до 1 логопедичного класу санаторної школи-інтернату №22 на одному аркуші – 3 примірника.

 

 

 

предистория по ссылке

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

нет предложений/замечаний/пожеланий?

тогда отправляем, как есть

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 7 місяців потому...
7   0

Не зрозуміло. а що ж просите? Взагалі, зверніться в прокуратуру. Вони швидко займуться відділом освіти!

Змінено користувачем Барбариска771
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.