Перейти до публікації

Гума michelin xm+s100


rova2

Рекомендовані повідомлення

Потрапила сьогодні у мою власність шина (пара) michelin xm+s100 175/70/13, в досить пристойному стані.
В місці дати виготовлення число "461"
Тепер цікаво стало який це рік випуску ???
По нету відгуків не багато.
Може хтось таку мав, поділіться враженнями пліз.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

По ходу 91 рік)) 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

а как на меня то 46 неделя (ноябрь) 2001 года, ну тебе повезло????

Змінено користувачем tsinik
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Можливо є фахівці по шинам, які б могли в історії самого заводу  десь покопати про роки виготовлення такої гуми.

А то шота вона занадто мяка як для 23 -річної давності.

В такі часи і технології були не до порівняння  до теперішніх.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

а как на меня то 46 неделя (ноябрь) 2001 года, ну тебе повезло????

 

Нет, еслиб была 2001года, то стояла бы цифра 4601.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Можливо є фахівці по шинам, які б могли в історії самого заводу  десь покопати про роки виготовлення такої гуми.

А то шота вона занадто мяка як для 23 -річної давності.

В такі часи і технології були не до порівняння  до теперішніх.

 

Я трошки розуміюсь по шинах, і скажу вам що дата виготовлення більш важлива для наших шин, які виробляються дуже низької якості. Вони за 3 роки дубіють а за 5 тріскають вже..

В Європі шини набагато якісніші роблять. Там 10 років для шини як у нас 1 рік.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

это до 2000 года, они обозначались 3 знаками:
"3-х значный код даты производства шины означает, что она была выпущена до 2000 года.
Старая маркировка похожа на новую, т.е. первые две цифры тоже неделя изготовления, но последняя цифра означает не полностью год, а только последнюю цифру года.
Например, код: 108. Это значит, что автошина выпущена: 10-ая неделя 88 или 98 года.
Чтобы понять 80-ые года или 90-ые, нужно внимательно посмотреть, есть ли после этих цифр пробел (промежуток или треугольный штамп) на боковине или нет.
Если: *108*, то это 88 год.
дата производства шин 80-х годов выпуска
Если же есть пробел после цифр: *108 * или *108(значок - треугольник)*, то эта покрышка 98-ого года выпуска.
дата выпуска автошин 90-х годов
Такие сложности обусловлены тем, что раньше производители покрышек не думали, что шиной будут пользоваться больше 10 лет. Но после 2000 года производители автошин пришли к более удобной 4-х значной маркировке даты производства на колесе.

 

 

В менезначок - треугольник присутній

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В менезначок - треугольник присутній

 

 

Ну я правильно казав за рік? ))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:


Там 10 років для шини як у нас 1 рік.

 

То виходить що вона майже як 3-х річної давності ??? :D

По висоті профілю пробіг як на мене в межах до 5-10тис.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

То виходить що вона майже як 3-х річної давності ??? :D

По висоті профілю пробіг як на мене в межах до 5-10тис.

 

Назад ставте її а на перед ставте хочаб 20-их р.в.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну вот обычная ситуация: вопрос сам задал- на вопрос сам и ответил, так теперь и гугль не нужен???

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В Європі шини набагато якісніші роблять. Там 10 років для шини як у нас 1 рік.

 

Это глупости, они стареют так же как и все остальные.

Про супер качество европейских шин рассказывать не надо, я понимаю, что к вам попадают 10-15-20 летние шины и их нужно продать.

Лично видел потресканные 8 летние европейские шины ТОПового бренда (изготовлены и ездили по ЕС), так что в сказки не верю. Тут такие шины моют, натирают силиконом и продают как "супер-мега-качество".

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я образно сказал, хотя если шину как положено хранили, то 10 лет это для нее не года.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я образно сказал, хотя если шину как положено хранили, то 10 лет это для нее не года.

По ГОСТУ строк хранения шин 5 лет, умножаем на 2 за Европейское качество, получаем 10 лет, если шины старее это уже лотерея. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Полностью согласен, старая резина - это плохо, хоть это будет и мишлен. Понятно что тот кто зарабатывает на этом деньги будет отстаивать свою линию, но факт есть факт. Не просто так в Европе 5лет с даты производства - и шина в утилизацию, хоть и пробег на ней будет 2000км и протектор как новый, мы же всё это покупаем и донашиваем, если и брать то не старше 5 лет и то при условии больших пробегов, по невысокой цены, с учётом того чтобы сточить резину за пару сезонов, а не ездить на ней потом ещё 10лет, всё что старше я бы не рассматривал впринципе, с учётом того что машина не такси и пробеги будут небольшие. Зима - только новая, потому как зимой очень важно свежий, мягкий, не задубевший протектор, иначе смысл покупать зимку, с тем же успехом и на лете можно катать.

Змінено користувачем Vserzh_TDI
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну вот обычная ситуация: вопрос сам задал- на вопрос сам и ответил, так теперь и гугль не нужен???

Відповідь - скопіював з сусіднього форуму.

В Гуглі інформації якраз досить мало.

 

Останнім часом часто зустрічаю такі ситуації :

Люди ,які їдуть закордон за товарами, коли повертаються і машині є вільне місце , то стараються щось докупити.

Гуму в таких випадках купляють з розрахунку продати  чим поскоріше і з невеликою націнкою.

 

Купив якраз таку гуму (пару) по ціні 200грн/шт . Продавати не збираюся. Оглядаючи я не бачив ні тріщин, ні дефектів , павутина всередині  говорила про те що вона зберігалася не забортованою. За 10 років водіння бачив/купляв/ вибирав  не один комлект, чи бренд б/в гуми. Зацікавило в першу чергу сам виробник і країна виготовлення, її магкість  і основне висота самого профілю.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Полностью согласен, старая резина - это плохо, хоть это будет и мишлен. Понятно что тот кто зарабатывает на этом деньги будет отстаивать свою линию, но факт есть факт. Не просто так в Европе 5лет с даты производства - и шина в утилизацию, хоть и пробег на ней будет 2000км и протектор как новый, мы же всё это покупаем и донашиваем, если и брать то не старше 5 лет и то при условии больших пробегов, по невысокой цены, с учётом того чтобы сточить резину за пару сезонов, а не ездить на ней потом ещё 10лет, всё что старше я бы не рассматривал впринципе, с учётом того что машина не такси и пробеги будут небольшие. Зима - только новая, потому как зимой очень важно свежий, мягкий, не задубевший протектор, иначе смысл покупать зимку, с тем же успехом и на лете можно катать.

В яких країнах таке ???  В Португалії наприклад - точно такого  немає. Відповідальність несе водій.

Як приклад : Вартість машини 600-900євро, а платити за  нову гуму 13-ку   40% вартості самої  гуми  -- їм було б зажирно. 

От тому в них часто ту гуму зберігають по тих самих 10-20 років.

В великих розвинених містах можливо , але там є ще варіанти коли на шиномонтажах є послуга по зберіганню несезонної гуми. І в разі закінчення терміну (а власники не забирають) - то переходить у власність складу , цю гуму успішно розпродують.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, тяжко  щось людям доказувати, якщо вони начиталися маркетологів і не знають що таке Европейська якість резини..

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

 Расскажу как я определяю качество б\у резины....может кто то поржет, а может кому пригодится. Купил я как то еще на своего Сенса Пирелли Винтер Карвинг (зима) маде ин Испания. В течении пяти зимних сезонов  резина пахла (воняла) специфическим запахом (типа новой резины) когда  стояла на авто и когда летом лежала в подвале. На шестой год "штырь" пропал ( видать ГОСТ не врет)...и вместе с ним эластичность резины, короче задубела. Хотя визуально была еще гуд и протектор  только на половину стертый...но ходовые качества заметно ухудшились. Короче нужно нюхать :D

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, тяжко  щось людям доказувати, якщо вони начиталися маркетологів і не знають що таке Европейська якість резини..

 

:lol:  А что такое "Европейська якість" ? Расскажите подробней, интересно.

У меня вот в гараже лежит компклект Continental sportcontact 2, made in Germany (куплена в Германии), 2007 год, износ 50% уже видны трещины на боковинах протектора.

 

И не надо мне рассказывать что на ваших старых шинах нету трещин, такого просто не может быть...

И вообще не понимаю ценообразование на "европейское качество", кто у вас покупает резину с 30-40% износом за 60-70% стоимости новой ?

короче задубела. Хотя визуально была еще гуд и протектор  только на половину стертый...но ходовые качества заметно ухудшились.

 

Та ну ладно, быть такого не может, наверное потому что не "европейское качество", а еще не "крепкие немецкие диски"  :D

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Напевно під "європейською якістю" я для себе розумію :

1. власне саму  "совість виробника" .

2. контроль якості товару.

3. контроль (дослідження) характеристик під час експлуатації (бренд мішелін - чуть не єдиний в цьому плані)

4. багаторічний досвід , дослідження,  рекомендації, від виробника.

5. власні  високі технології та "секрети" виробництва - що роблять товар конкурентним на ринку.

 

Нетреба прирівнювати одну гуму до іншої , в яких призначення хоча  однакові, а умови екслуатації (зберігання )  далеко не однакові , та і в більшості невідомі.

 

Як приклад сказаному :

Всі нам відомо про якість (порівняння)зборки наприклад Опеля в Європі і в Україні, --- в обох варіантах це та сама машина , тільки в першому випадку кількість поломок(дефектів) і відповідно ремонтів  буде менше  , а звідси і термін служби  буде суттєво різним. Так можна пробіг мати і 10тис км  за 10 років , і всеодно прирівняти важко бо при наступних  пробігах  людський фактор при зборці - всеодно проявиться.

Гума  ---  приблизно так само , якщо стара по віку з 90% протектора --- то зношення (за рівних умов) буде не за середньостатистичних 40тис км а наприклад за 10тис. Так втрата властивостей буде , але не думаю шо критично, буде твердіша, але про це наперед відомо.

 

P.S.Тему створював - хотів почути відгуки тих доводилося їздити на такій гумі.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Потрапила сьогодні у мою власність шина (пара) michelin xm+s100 175/70/13, в досить пристойному стані.

В місці дати виготовлення число "461"

Тепер цікаво стало який це рік випуску ???

По нету відгуків не багато.

Може хтось таку мав, поділіться враженнями пліз.

добра

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 8 місяців потому...

Катаюся вже 2 тижні на даній гумі. Поставив на задні колеса.

Враження тільки позитивні, рівень шумності - низький . Розганявся до 130-140км/год. 

Тож  в цілому я ними задоволений.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.