Перейти до публікації

Установка приборки з тахометром на сенс 1.3/ланос 1.4


marcusTD

Рекомендовані повідомлення

Мої вітання! Хочу запитати хто із щасливих власників Ланос 1.4 уже підключав панель із тахометром до авто? Я в себе підключив: усе працює окрім тахометра. Панель нова, тобто справна.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

На твоей панели с тахометром нет самого сигнала для тахометра. Нужно тянуть провод с контакта ЭБУ, который выдаёт сигнал на тахометр.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А можна детальніше, як це робиться.

Спробуй так:

нужно снять пласткову накладку, которая у правой ноги переднего пассажира. Под ней 2 жгута- один с разъемом, другой без. тебе нужен тот жгут, что с разъемом. От разъема надо провод до ЭБУ кидать, на 43 ногу.

Детальніше:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Цей варіант справедливий для Сенса. В ланосі 1.4 43 нога в ЕБУ не підходить. Тому там або інша нога відповідає або він взагалі не підримує тахометра. Якщо сигнал до тахометра йде на 22 доріжку на приборку то в мене там нема в роз'ємі дроту. Треба ще буде тягнути дріт через усю панель. :( .

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

По ссылке описана вся необходимая информация по подключению щитка приборов с тахометром к ЭБУ Lanos 1,4.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Для того, чтобы установить в новый щиток свой спидометр со своим же пробегом (одометром), следует найти щиток от T100 (Lanos 1), а не от Т150 (lanos 2). Еще не подходят щитки от Lanos SX и от "американцев".

У меня Sens, я тоже установил себе данный девайс, фотоотчёт выложу позже.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Підключив штатний тахометр до Ланос 1.4, дозволю собі зробити фото звіт, може кому згодиться, вибачайте за якість фоток, телефон все ж таки.

Значить так, після того як я зняв панель біля ноги пасажира, сидіння, все стало на свої місця. Стало ясно що тут треба зробити. Сигнал на тахометр іде по чорно-зеленому проводі, коли будете встановлювати сам щиток приборів, тоді побачите який дріт іде на тахометр.

Спорудив провід для кращої фіксації на місцях з’днання:

Використав при спорудженні такі матеріали:

1. Провід багатожильний.

2. І такі штуки:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Після підточування і підрізання отримався вище зображений провід. Далі зняв клему з Акумулятора, щоб чогось не спалити. Від’єднав роз’єм біля ноги пасажира і стало видно який провід необхідно продовжити. Сюди

треба засунути провід, який кінець сунути самі розберетесь на місці, получилось таке –

Далі від’єднав роз’єм від ЕБУ там є пластмасовий фіксатор , витягуєте його і роз’єм зніметься, далі, щоб не знімати цілий ЕБУ беремо дзеркальце і ліхтарик шукаємо потрібний контакт №8 тільки не путати його із №6, як це зробив я, 6-й підписаний а через один вліво від нього буде 8-й. Беремо на роз’ємі ЕБУ знімаємо жгут. Потім саму кришку, знімається вона просто, розтискаєте на ззовні краї викруткою

І тягнете кришку вперед, там стрілка є куди тягнути.

А далі втикаємо другий кінець, мотаємо де потрібно ізолєнтою.

Зауваження: виміряйте голкою довжину ніжки, щоб знати чи дістає провід до контакту, в противному разі буде відсутній сигнал, я заміряв втиканням голки в роз’єм в ті місяця де вже була штатна проводка.

Ставимо обидва роз’єми на місце, клему і провіряємо чи працює

От і все. Вибачайте що може щось десь дуже розжовував, просто описав так, як хотів би щоб описали мені.

Р.С. Тут схема призначення і розміщення ножок Мікаса 11 в 10.3 майже таке саме, там 8 –й контакт теж за подачу сигналу на тахометр відповідає.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Р.С. Тут схема призначення і розміщення ножок Мікаса 11 в 10.3 майже таке саме, там 8 –й контакт теж за подачу сигналу на тахометр відповідає.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Тут комутація на МІКАС 10,3 з кольорами проводів:

Щоправда 8-й контакт не показаний. Показані тільки ті що задіяні з завода.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 11 місяців потому...

Может кто подскажет , можна ли поставить приборку с тахометром на Л1300 (карбюраторный) , как это сделать , врядли там есть какая то проводка на тахометр.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Может кто подскажет , можна ли поставить приборку с тахометром на Л1300 (карбюраторный) , как это сделать , врядли там есть какая то проводка на тахометр.

Можно, только сигнал на тах берется с цепи управления катушкой

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 місяці потому...

gallery_14197_1000_41505.jpg

Нужен такой тахометр, может кто-то подскажет его каталожный номер или где можно достать?

Змінено користувачем Driver.
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 роки потому...

Підключив штатний тахометр до Ланос 1.4, дозволю собі зробити фото звіт, може кому згодиться, вибачайте за якість фоток, телефон все ж таки.

Значить так, після того як я зняв панель біля ноги пасажира, сидіння, все стало на свої місця. Стало ясно що тут треба зробити. Сигнал на тахометр іде по чорно-зеленому проводі, коли будете встановлювати сам щиток приборів, тоді побачите який дріт іде на тахометр.

Спорудив провід для кращої фіксації на місцях з’днання:

Використав при спорудженні такі матеріали:

1. Провід багатожильний.

2. І такі штуки:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Після підточування і підрізання отримався вище зображений провід. Далі зняв клему з Акумулятора, щоб чогось не спалити. Від’єднав роз’єм біля ноги пасажира і стало видно який провід необхідно продовжити. Сюди

треба засунути провід, який кінець сунути самі розберетесь на місці, получилось таке –

Далі від’єднав роз’єм від ЕБУ там є пластмасовий фіксатор , витягуєте його і роз’єм зніметься, далі, щоб не знімати цілий ЕБУ беремо дзеркальце і ліхтарик шукаємо потрібний контакт №8 тільки не путати його із №6, як це зробив я, 6-й підписаний а через один вліво від нього буде 8-й. Беремо на роз’ємі ЕБУ знімаємо жгут. Потім саму кришку, знімається вона просто, розтискаєте на ззовні краї викруткою

І тягнете кришку вперед, там стрілка є куди тягнути.

А далі втикаємо другий кінець, мотаємо де потрібно ізолєнтою.

Зауваження: виміряйте голкою довжину ніжки, щоб знати чи дістає провід до контакту, в противному разі буде відсутній сигнал, я заміряв втиканням голки в роз’єм в ті місяця де вже була штатна проводка.

Ставимо обидва роз’єми на місце, клему і провіряємо чи працює

От і все. Вибачайте що може щось десь дуже розжовував, просто описав так, як хотів би щоб описали мені.

Р.С. Тут схема призначення і розміщення ножок Мікаса 11 в 10.3 майже таке саме, там 8 –й контакт теж за подачу сигналу на тахометр відповідає.

<!-- m --><!-- m -->

Огромное вам спасибо,так популярно и в книжке не обьясняют,вот только где б еще панель купить....
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.