Перейти до публікації

Торпедо з AIRBAG: які відмінності від стокового торпедо?


SENSop

Рекомендовані повідомлення

Вітаю,

на днях придбав "шкарлупу" торпедо від Lanos з SRS AirBag.

Поки що виникло 2 питання:

1) чи підходять усі "стокові" повітрепроводи від пічки для обдуву/обігріву?

2) чи підходить опорна труба-балка від "стоку" для кріплення до кузова?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Только наш человек сначала купит а потом спросит :energy:  :energy:

Панели почти одинаковые. Разница только со стороны пассажира: без подушку углубление, а с подушкой- выпуклость с крышкой. Все. А, и руль 4-х спицевый. Крепление и все остальное такое же

Змінено користувачем Tryny
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Только наш человек сначала купит а потом спросит :energy:  :energy:

ну, що було в продажу, те є. А запитував я дещо про інше: мене цікавлять "воздуховоды" і металева труба для кріплення торпедо до кузова

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ставил и на корейцев и на поляков-все становится болт-он.РАЗЛИЧИЯ ТОЛЬКО в бардачке-форма внутреннего кармана.

На фото2 поляк 2006й год,база(предпоследний из установленных),последний был Немирофф(БЖ Ланос с пластырем фото 1)ему поставил с подушкой,затем снял,поставил сток,весной снова будем ставить с подушкой перешитую.

86ebd25487b6.jpg

66ee749ceeb4.jpg

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем Lube
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ставил и на корейцев и на поляков-все становится болт-он.РАЗЛИЧИЯ ТОЛЬКО в бардачке-форма внутреннего кармана.

десь "проскаувала" інформація , що саме ця балка і воздуховоди відрізняютьсяі навіть роз’єм діагностики, кріпиться в нішому місці -- тому й запитав.

просто, не хочу "лоханутись, коли зніму свою торпеду і виявиться, що ще треба воздуховоди і цю балку купувати...

 

P.S. Виходячи із VIN, вдалося з’ясувати, що торпедо знята із моделі Lanos 1999 року.

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Судя по каталогу до вин - 597812 ставилась одна...

Я так розумію, що у мене з цієї серії, так як останні цифри VIN -- ...369154.

Так у чому все таки відмінність?

Цікавлять саме ці елементи (фото взяті

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

) :

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А де взагалі взяти той "чарівний" каталог з кодами запчастин Lanos Sport (Racer)?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

На корейцах действительно разъем под бардачком,на поляках и сенсах возле педали газа,рамы в остальном одинаковые,я думаю торпеда берется в сборе,с проводкой или только пластик и труба?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

...или только пластик и труба?

якраз тієї "залізяки" немає. тому й не знаю чи підійде від мого сенса, а так знімати для примірки торпедо щось не зовсім хочеться.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

подойдет от сенса я так делал потому что мне с торпедой не досталось проводки и я ставил сенсовскую и из-за того что на торпеде с подушками площадка под  диагностический разьем под бардачком пришлось и все начинку с рамой переставлять.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

... пришлось и все начинку с рамой переставлять.

отже, ця "залізяка":

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

від Сенса підійшла на торпедо із Airbag? Я правильно зрозумів?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

насчет корейцев не знаю, но с поляка торпеда с airbag стала на ланос т150 без проблем.

причем оставил родную раму, родные воздуховоды, поставил только скорлупу с подушкой безопасности.

единственная разница в бардачке - на новых ланосах он больше.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну, що ж, сподіваюся, що несподіванки не станеться під час монтажу торпедо на SENS'овську раму (96387427)

І, відповідно, з деталями SENS'а 96252010 та 96459443 ніяких сюрпризів не очікується.

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

для меня самое трудное было  это снять тросики печки и воздуховодов с панели управления отопителем.

ну и при сборке жгут неправильно протянул , так что сфоткай или запомни как они идут.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

для меня самое трудное было  это снять тросики печки и воздуховодов с панели управления отопителем.

ну и при сборке жгут неправильно протянул , так что сфоткай или запомни как они идут.

торпедо уже знімав (писав про це в БЖ), так що мене не це насторожило, а чи підійдуть ці деталі (балка, вентиляційні шахти) від Сенса на шкарлупу від корейця з подушкою. Тому вирішив запитати у тих, хто, можливо, з таким стикався.

А щодо тросиків пічки, то я знімав їх з торпеди, а не з блоку керування пічкою (дуже "сопливе" там кріплення), бо вже є досвід відламування вуха кріплення троса в тому ж блоці

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

рама подходит там все идентично по крепежам, и подушка пассажира перекручивается на сенсовскую раму, да жгутпроводов  лучше сфотографировать чтоб потом не искать как он идет

Змінено користувачем korsar_
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.