Перейти до публікації

Можливість прошивки в Тернополі!!!


Mamau

Рекомендовані повідомлення

Шановні Тернополяни, є можливість прошивки в Тернополі, прошити може paliykolya, по форуму читав відгуки по його прошивці, довольних є багато. Якщо збереться хочаб 6 машин він готовий приїхати до Тернополя, я вже на черзі, так шо бракує ше 5, може у вас є знайомі, або хтось сам би хотів прешитись? Мій ланос 1,4 зараз жере як слонус 4,1. ТАк шо якщо є бажаючі відписуйтесь може і перешиємся з слонусів на ланоси :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Фаховість в даному питанні вищезгаданої особи можу підтвердити. Сам маю його прошивку, вже майже до дрібниць відпрацьовану, якій передував довгий пошук найліпшого результату. Я задоволений.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Невже в Області і Тернополі немає нівкомго проблем з розходом? Чи то тільки мені так не повезло?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У мне та ж проблема. Але зараз і серйозніша треба міняти РХХ та ДРДЗ іще багато іншого. (оце придбав радість :( ). Після цього може займусь перепрошивкою. Скажіть, а що в Тернополі ніхто білше не займається перепрошивкою. І скільки коштує перепрошивка?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так у вас в Тернополе есть человек, занимающийся перепрошивками, зовут Назар.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

а під газ (пропан) перешити можна?

Можно и под газ.Цена перепрошивки 280грн.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так у вас в Тернополе есть человек, занимающийся перепрошивками, зовут Назар.

єто я

перепрошиваю Вази Сенси ВСЕ ДЕУ и всекие мелочи

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

И так закончилось тестирование самой новой прошивки на Ланос 1.4 под Е-2. За основу взята самая новая заводская прошивка выпущена 11 марта 2008года!!! Которая поступила на завод недельку назад.Идеальный ХХ гарантирую,никаких клевков и дерганий как при сбросе газа так и при переключении передач.В ней включена самоадаптация по ДК.СО холостого хода теперь уже выставлять не нужно.Даже если на диагностики вам выставлят другие параметры прошивка поставит их на место.Расход по городу 9-10л в зависимости от стиля езды.Очень плавная и приятная езда.Динамика лучше чем на стоковой 92.Также можно перешить и под Е-0 тоже очень плавная езда но расход 8-9л по городу.Желающие звоните 806794708шесть четыре.Также перепрошиваю Сенсы 1.3, Ланосы 1.5, Ланосы 1.6. Для перепрошивки никакого блока снимать не нужно всё делается через диагностику!!!

Набрать достаточно 4 желающих и мы приедем!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я ПЕРШИЙ!!!

Хочу Е-2! Приїду обов`язково!

Бажано в будь-яку суботу, плс!

Розмовляв з paliykolya по тел., він може перепрошити і інші машини (Сенси, Ланос 1,5, неЛаноси...), встановити БК Спорт. Головне, щоб назбиралося мін. 4 клієнта.

Приєднуйтесь:

    1. Kurare - E-2 на Lanos 1,4
    2. ____________

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я щось не зрозумів для чого видумувати велосипед, якщо можна прошитись в Назара. Плюс до того, якщо щось не так завжди на місці можна вирішити питання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я щось не зрозумів для чого видумувати велосипед, якщо можна прошитись в Назара. Плюс до того, якщо щось не так завжди на місці можна вирішити питання.
Без обід. Ніхто не проти.

Під Е-2? Та сама нова прошивка?

Про paliykolya більше інформації і відгуків по форуму.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я щось не зрозумів для чого видумувати велосипед, якщо можна прошитись в Назара. Плюс до того, якщо щось не так завжди на місці можна вирішити питання.
Без обід. Ніхто не проти.

Під Е-2? Та сама нова прошивка?

Про paliykolya більше інформації і відгуків по форуму.

Та які образи. Мені взагалі без різниці ) Просто не розумію людей які самі шукають собі проблеми.

А з приводу версій самих прошивок то краще звертатись до самих майстрів. Я не в курсі

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я щось не зрозумів для чого видумувати велосипед, якщо можна прошитись в Назара. Плюс до того, якщо щось не так завжди на місці можна вирішити питання.

Никого не хочу обижать,пусть человек выбирает что лучше.В начале пусть прошьется у Назара если ему понравится то действительно зачем мне приезжать.За прошивку 1.4 я уверенн что у меня она лучше чем у кого либо(у меня самого 1.4) за остальные ручаться не могу.К нам в Винницу тоже приезжал чиповщик (в начале февраля) так как у меня не было ещё загрузчика под эти блоки.После него все машины я перепрошивал и даже мои первые наброски дали результат выше.А сейчас у меня полностью обкатанные прошивы под 1.4 под Е-0 и под Е-2 я по несколько раз в день себе перепрошивал пока не убрал много недостатков в том числе и клёвки(машина сейчас плавная) хотя чиповщики со стажем говорили что это такая машина.Можете спросить у Fusion из Одессы найдёте на сайте ему тоже прошивал местный чиповщик(я не говорю про Назара) вывод сейчас он катается на моей одной из первых вариантов.Отзыв узнайте у него.Так что выбирайте сами.Ещё одно словечко о Е-2 прошиве. У меня прошивка с самоадаптацией по лямбде.(Сама регулирует Гхх,даже если на СТО поставят неправильные значения прошивка выставит их такими чтоб лямбда была 1 то есть правильная смесь воздух-топливо) благодаря этому машина работает стабильно на Е-2.Единственная разница с Е-0 расход чуток выше вот и всё.На Украине она есть у меня и ещё у одного человека это гарантия.Другой живёт на востоке Украины.А с другой стороны выбирайте сами.У меня и в Виннице еще работы хватает.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я давно хотів перепрошитися. Але варіант з Євро-0 мене не влаштовував, адже це крок назад, для мене це всерівно, шо карб замість інжектора тулити... :D

Нехай і розхід буде на 0,5 більший від Є-0, але правильний :lol:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

...Нехай і розхід буде на 0,5 більший від Є-0, але правильний :lol:

Не на 0.5, а на 1.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

...Нехай і розхід буде на 0,5 більший від Є-0, але правильний :lol:

Не на 0.5, а на 1.

По... , 0,5 чи 1, зате правильний режим паливоподачі.

Ти ж задоволений:

Сам маю його прошивку, вже майже до дрібниць відпрацьовану, якій передував довгий пошук найліпшого результату. Я задоволений.

Хто ще хоче бути задоволеним? :D

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я ПЕРШИЙ!!!

Хочу Е-2! Приїду обов`язково!

Бажано в будь-яку суботу, плс!

Розмовляв з paliykolya по тел., він може перепрошити і інші машини (Сенси, Ланос 1,5, неЛаноси...), встановити БК Спорт. Головне, щоб назбиралося мін. 4 клієнта.

Приєднуйтесь:

    1. Kurare - E-2 на Lanos 1,4
    2. ____________

1. Kurare - E-2 на Lanos 1,4

2. Mamau

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я давно хотів перепрошитися. Але варіант з Євро-0 мене не влаштовував, адже це крок назад, для мене це всерівно, шо карб замість інжектора тулити... :D

Нехай і розхід буде на 0,5 більший від Є-0, але правильний :lol:

ТИ САМ ХОТЬ ПОДУМАВ ЩО СКАЗАВ

ПОДИВИСЬ СКІЛЬКИ ЛЯМБД НА НОРМАЛЬНИХ МАШИНАХ? 0!!!

ТОБІ ЛЮБИЙ ТОЛКОВИЙ АВТОЕЛЕКТРОНЩИК ВІДПОВІСТЬ - ЩО ЛЕГШЕ , КРАЩЕ І НАДІЙНІШЕ МОЖНА НАЛАШТУВАТИ АВТОМОБІЛЬ В ЯАКОМУ НЕМАЄ ЛЯМБДИ!

ВСІ НОРМАЛЬНІ ПРОШИВКИ ПИШУТЬСЯ ПІД ЄВРО 0

ХОТЯ МОЖНА І НА ЄВРО 2 І ЄВРО 3 ЗРОБИТИ

ПОВІР - ЦЕ ФІГНЯ

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

ЦІКАВИТЬ ВАРТІСТЬ ПРОШИВКИ З ЇЇ ЗАЛИВКОЮ НА АВТОМОБІЛЬ ЛАНОС 1,5 zxjn СИНІЙ ЧІП (МЕНША ВИТРАТА - АЛЕ КРАЩА ДИНАМІКА)

+ ЦІКАВИТЬ ЦІНА РОБОТИ З ЛАНОСОМ 1,4, СЕНСОМ І ЛАНОСОМ - ШЕВРОЛЕ

ЗРАЗУ ПОПЕРЕДЖАЮ - ПРОСТО ЦІКАВЛЮСЬ - РЕКЛАМУВАТИ НЕ ПОТРІБНО

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

ЦІКАВИТЬ ВАРТІСТЬ ПРОШИВКИ З ЇЇ ЗАЛИВКОЮ НА АВТОМОБІЛЬ ЛАНОС 1,5 zxjn СИНІЙ ЧІП (МЕНША ВИТРАТА - АЛЕ КРАЩА ДИНАМІКА)

+ ЦІКАВИТЬ ЦІНА РОБОТИ З ЛАНОСОМ 1,4, СЕНСОМ І ЛАНОСОМ - ШЕВРОЛЕ

ЗРАЗУ ПОПЕРЕДЖАЮ - ПРОСТО ЦІКАВЛЮСЬ - РЕКЛАМУВАТИ НЕ ПОТРІБНО

Моя робота коштує 300-350грн.Під Евро-2 якщо не можеш зробити нормально то не потрібно говорити що Е-0 краще.Я сам катаюсь на Е-2 витрата палива до 9л.В свій час теж так думав але добився нормальної роботи на Е-2.І рівний ХХ і динаміка краще чим на стокі.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

КРАЩЕ І НАДІЙНІШЕ МОЖНА НАЛАШТУВАТИ АВТОМОБІЛЬ В ЯАКОМУ НЕМАЄ ЛЯМБДИ!

ВСІ НОРМАЛЬНІ ПРОШИВКИ ПИШУТЬСЯ ПІД ЄВРО 0

Які нормальні прошивки пишуться під Е-0?.Чим тобі не подобається

Е-2? Не можеш вирівняти ХХ? А я вирівняв даже в 92 заводскій версії.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

від заводської Які зміни ти зробив в прошивці? крім вимкнення лямбди і підняття УОЗ?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.