Перейти до публікації

Верхние крепления передних стоек (резики) "сильно торч


BigBalu

Рекомендовані повідомлення

6,3 тис.   254

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 



Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

5,5 тис.   383
1 час назад, docstat сказал:

при чем тут пружина?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  - писал - что резина, а которой залит подшипник - удерживает вес авто, в говорю что она не держит авто, а держит шток амортизатора, и выступает демпфером между амортизатором и кузовом.

Вес держат пружины.

Заблуждаешься, друже - шток аммо (и верхняя часть пружины, если что) жёстко крепится к подшипнику, наружная обойма опорника жёстко крепится к кузову... вот эта резиновая заливка опорника и есть амортизирующее звено между подвеской и кузовом. Для примера: понаблюдай состояние резинки опорника при домкрачении. При движении она гуляет около 5мм по вертикали, не давая порвать стакан кузова и позволяя плоскости подшипника опорника совершать прецессионные колебания при поворотах-приседаниях. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В Friday, January 19, 2018 в 13:14, Khmuryy сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

А Ваш скрип резинового походження?

У мене колись таке було на ЗАЗовських опорах.

Так ніби резиною терло об метал.

І ще ви поставили опори на стандартні тарілки? Так?

І де ці шайби брати?

Є якийсь номер по каталогу?

ні, скрип іде від тертя нижньої частини опори по вусикам стакана, там три вусика, які тримають/фіксують опору.

шайбу ? любу, аби товще за 2мм була та підходила по внутрішньому діаметру штока аморта.

тарілки у мене Севіковські, на стокових вусикі чашки взагалі поламало через день.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Всім вітання!

Нарешті сьогодні я замінив свої опорники.

І так пишу перші враження.

Все стало добре.

На рахунок шайби, то я її все таки поставив.

Спочатку спробував без, але примірявши стало зрозуміло, що зазор там дуже малий і як мені здається буде тертя(скрип)

Машина замітно стала вища!

Прям не озброїним оком! Аля кросовер :D

Опори не вилізли майже зовсім.

По ходових враженнях все гуд.

На нерівностях не гупає і не стукає.

Проїзджає досить комфортно, ніяких стуків не замітив.

Так як і надмірної жорсткості теж.

А тепер ложка дьогтю.:ass:

Коли прийшла справа все збирати до купи, то глянувши відео на попередній сторінці зробив так само.

А якщо точніше, то пластиковий стакан(пильник) має мітку яку у відео повертали в сторону кріплення рульового наконечника.

Так ми все і зібрали на СТО.

А вже дома почитавши мануали виявилось:

 

при установке пружины торец ее
нижнего витка должен упираться в
выступ нижней опорной чашки стой-
КИ ...
... а фигурный выступ верхней опорной
чашки пружины должен быть
направлен в сторону поворотно-
 го рычага правой стойки и в сторо-
 ну, противоположную рычагу левой
СТОЙКИ.

Так, що одну сторону виходить зібрали не правильно!

Тепер запитання до спеціалістів.

Наскільки критично?

ПС сходження зробили.

От таке...

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 плохо будет. Меняй, пока пыльник не убил. Установщикам руки засунуть в гланды. ИМХО.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Коротше пильник сьогодні поміняли в правильне положення.

Їдем далі і спостерігаєм.

Поки що мені подобається.

Пробіг зараз 69 750 км

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.