Перейти до публікації

Купівля нового ЗАЗ-Сенс


TNR

Рекомендовані повідомлення

Шановні Форумчани!

Хочемо з батьком долучитися до табору автомобілістів та придбати цим літом новий ЗАЗ Сенс. З моделлю та кольором визначились - будемо брати повну комплектацію (TF698К12 - D4ХЕ550). Але є одна проблема - досвіду купівлі та експлуатації авто не маємо, це буде наш перший автомобіль - тому виникає купа запитань. Порившись в інтернеті, зрозумів, що вибору щодо автосалону з продажу нового Сенса в Полтаві немає. Прийдеться купувати однозначно на Полтава-Авто, так як, тільки вони є авторизованими дилерами УкрАвто. Посидівши та подумавши, чого нам бракуватиме в новому автомобілі та врахувавши, що авто буде зберігатися на звичайній (не критій) стоянці, прикинули, що нам знадобляться наступні допи, які прийдеться ставити в СТО автосалону, щоб НЕ ВТРАТИТИ ГАРАНТІЮ:

1.Антикорозійна обробка кузова

2.Підкрилки.

3.Захист двигуна/картера.

4.Сигналізація

5.Магнітола

Іншу мєлочьовку (ковпаки, коврики в салон та багажник, тент-чохол на кузов, трос, знак, аптечка, вогнегасник) вирішили купити заздалегідь на автобазарі.

Питання №1

Почитав в інеті відгуки людей... Народ пише, що „специ з Полтава-Авто”, якщо бачать недосвідченого покупця, то можуть навіть зняти деталі з нового автомобіля, а всунути туди Б/У; що замість закручування ключем - часто використовується забивання й підгонка молотком... Із-за цього дуже боїмося залишати їм авто для проведення робіт по підготовці та встановленню всього додаткового обладнання. Чи можна офіційно (без війни!) бути присутнім на передпродажній підготовці та під час встановлення допів???

Питання №2

Вибір магнітол та сигналізацій в Полтава-Авто невеликий та й ціна завищена... Чи можна купити все самому в інших канторах, а їм привезти для встановлення, щоб не втратити гарантію???

Питання №3

В салоні із сигналок є: Sherif ZX-750, Sherif ZX-925, якийсь Starline (афаір, В-серія) та відносно дешевий DaVinci. Порекомендуйте, плз, нормальну (ціна/якість) сигналку та пристойний матеріал для антикору???

Питання №4

Порекомендуйте, плз, гарного майстра з Полтава-Авто, який зможе зробити ТОЛКОВУ передпродажну підготовку та поставити всі допи ПО-СОВІСТІ (звичайно, за додаткову винагороду)??? Якщо такого немає, то тоді скажіть на що дивитися під час здачі-приймання авто в салоні перед оплатою??? Які можуть бути нюанси, що слід провірять і т.д, і т.п.??? Може в Полтаві є гарні сторонні специ, які зможуть допомогти вибрати конкретний екземпляр автомобіля та проконтролювати, щоб все було зроблено автосалонщиками на совість??? Буду вдячний за контактну інформацію таких людей!!!

Питання №5

Чи може варто взагалі нічого не ставити додатково, від”їздити до ТО-0 або ТО-1, а там якщо все гуд, то йти з гарантії та обслуговуватись на інших СТО та приватних гаражах??

Питання №6

Кому не важко - напишіть, плз, покроковий мануал з документального оформлення та постановки на облік нового автомобіля? Які є нюанси під час оформлення? Що за чим робити, на що слід звертати особливу увагу??? Якщо вже десь було обговорено, то буду вдячний за ссилки!!!

Питання №7

Може в кого є НАДІЙНА ТА ПРОВІРЕНА „людина-прискоювач” по оформленню та видачі тех.паспорта та номерів в МРЕО??? Буду вдячний за контактну інформацію!!

Питання№8

Питання щодо страховки. Зразу скажу, що досвіду водіння в нас мало.... тому, більше за все, якщо вистачить грошей, прийдеться брати окрім ОСАГО ще й КАСКО. Хто що з досвіду може сказати: яку СК краще вибрати, щоб в разі чого (тьху-тьху-тьху) не виникло проблем з виплатами???? Та чи можна буде оформити її зразу, вписавши номер кузова/двигуна/ВІН-номер без зазначення тимчасового номеру (а після постановки вже вписати в поліси постійний державний номер)???

Звичайно питань ще багато лишилось, але по-ходу, думаю, трохи буде все прояснятися...

Буду вдячний за допомогу та відповіді по темі!

Спасибі!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я покупал свою машинку в салоне и с первого дня отказался от услуг их СТО и гарантии, если чего нить накроется они все-равно найдут кучу причин что-бі не ремонтировать бесплатно, лохотрон ета гарантия. Проездил 140 000 и ничего по мотору коробки не делал.Главное хорошее масло и вовремя все менять.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я покупал в УкрАвто Луганск, Lanos 1.5 в 2008 году от гарантии отказался сразу,машина проехала 70тыс ничего еще не делал,только меняю масло!!!А гарантия это 100% лохотрон за очень большие деньги))))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

С гарантии сразу нужно уходить(с личного опыта),получается намного дешевле))ставишь на авто сколько хочешь и как хочешь без мороки и по цене в выгоде!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

С псевдо-гарантией покончил после То-0.Укравто очень мутная контора.Всё очень дорого,тебя не уважают.Все допы кроме сигналки ставил сам.Для самоуспокоения можно конечно остаться на гарантии.Даже по мелким неисправностям будут тянуть с тебя бабки за некачественный сервис.Там работают плохие люди.Желаю удачи с приобретением авто.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Дякую за інформацію щодо доцільності гарантії. Сам відчуваю, що з УкрАвто-ською гарантією краще не зв"язуватись... Але лякає те, що немає досвіду з експлуатації та ремонту автомобілів в принципі... Боюсь, що вибрати достойний екземпляр та перевірити його по всіх параметрах, перевірити рівень передпродажної підготовки просто не зможу... :verysad: А якщо виїду за ворота салону та по дорозі щось почне йти не так, то і лишається тільки одна надія на гарантію... :(

Саме тому і звертаюсь тут на форумі за допомогою... Може, хтось знає гарного механіка, який спеціалізується саме по сенсах, знає всі нюанси і дитячі хвороби цього автомобіля та зможе допомогти вибрати достойний варіант з тих, які будуть в наявності в автосалоні, зможе все перевірити та проконтролювати рівень передпродажної підготовки???

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

немає досвіду - потрібно буде заплатити гроші. Це аксіома.

Стосовно того,як не вловити гав при купівлі автівки - знайомого, що "шарить" в Ланосах\сенсах знайти неважко, треба брати на процес оглядин\купівлі. Краще заплатити йому могорич, ніж потім рвати волосся на ж... голові. Стосовно нормальної гарантії гадаю, допоможуть люди добрі з полтавського осередку клубу. ;)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

немає досвіду - потрібно буде заплатити гроші. Це аксіома.

Згоден, що аксіома... Але є ще варіант, що можна заплатить і при цьому влетіть..... От цього і не хочеться.. :rolleyes:

знайомого, що "шарить" в Ланосах\сенсах знайти неважко, треба брати на процес оглядин\купівлі. Краще заплатити йому могорич, ніж потім рвати волосся на ж... голові.

Так от якраз всі знайомі на ВАЗах та Тавріях..... сенсоводів/ланосоводів немає.... :verysad: Тому й напитую тут толкову людину, яка знає всі нюанси цих автомобілів та зможе допомогти...

Отже, підсумовуюче все сказане: від УкрАвтівської гарантії краще відмовлятися зразу та не давати їм лізти в авто з установкою будь-яких допів!

ПС: vag, а ви часом раніше не були у фідо???

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Купував SENS минулого року навесні. Брали з собою "спеца" ((( :crazy:

Скажу так: якщо до ТО-0 машинка проїде без особливих питань, то чіплятися за гарантію не варто. За перші 2 тисячі км понавилазить стільки всяких питань (особливо, якщо авто - перше в житті), що через деякий час будеш відрізняти "спеца" від дійсно тямущої людини з перших слів.

Раджу кожен ремонт, який будете проводити НЕ власними руками, контролювати особисто. Не сидіти осторонь на лаві із сімками чи пивком а "дихати в потилицю" (ненав"язливо, звісно) слюсарю. Це дасть додатковий поштовх до якісної роботи (а в гаражі у дядька Йвана ще й як люблять дурити).

Стосовно заданих питань:

1. На передпродажній підготовці присутнім бути можна ;) , але не вийде :energy: - у цих пройдох то "важливий" слюсар захворів, то гвинтик закотився, то північ сьогодні після обіду буде на ... півночі! Отже, попитати можна, але ніяких гарантій. Особливо, якщо антикорозійку робити - точно тиждень протягнуть.

2. Магнітолу свою можна - без питань. а от сигналізацію - :mda: ні. Доречі, магнітолу одразу не рекомендую - дуже відволікає без певних навичок їзди. Це вже потім - їдеш і співаєш, і по керму барабаниш :bravo: А спочатку - очі навикоті, долоні пітні, а у вуха тобі ще й Раммштайн "лінкз цу драй" волає... :P

3. У мене Шериф-925, але якщо нема багато задумів, то і 750 - теж підійде. Інші виробники якось не втілюють надію... Хоча, це суб"єктивно... Антикор ще не робили (вагаюсь ще. Див. відповідні обговорювання навіть на цьому форумі)

4. пропускаю... не з Полтави..

5. ну да ;) до ТО-0 обов"язково на офіційному - дуже буде прикро, якщо вспливе заводський брак (тріщина силового агрегату, "биті" опорні підшипники, тріщини у сварці в кузові). А от з ТО-1 - то вже на власний розсуд... У нас вийшло так, що ТО-1 ще на укрАвто, але далі - самі.

6. З оформленням - не допоможу... Тут краще спочатку вислухати всіх, а потім зробити так, як слід. А слід зауважити, що "огляд" під час реєстрації НЕ Є технічним оглядом. І після отримання номерів треба буде окремо проходити й ТО (якщо все ж таки не відмінять) Нас так "накололи", і прийшлося чекати, доки у мене з"явиться водійське посвідчення, щоб проходити ТО. А машинка тим часом в гаражі... :rolleyes:

7. Теж не допоможу - завжди сподіваюся на власні сили. Хочеш зробити якісно - зроби все сам!

8. ОСАГО - обов"язково. Бажано із додатковою відповідальністю. КАСКО - для маловартісної машини (якою і є СЕНС) - зайва стаття витрат. Єдине на що буде впливати малий водійський стаж , так це на вартість страхового внеску та розмір франшизи. Причому, якщо страховики дійдуть висновку, що шкоду заподіяно з Вашого "халатного відношення" (а їхнім комісарам саме за такі докази й платять гроші), то відшкодування збитків Ви не дочекаєтесь. А якщо десь зафігурує фраза "водійський стаж менше 3-х років", то й розмір відшкодування буде заниженим, навіть, якщо винний - метеорит. Звісно, інша річ, якщо страховий агент - близький знайомий і він свідомо відмовиться від своєї частки грошей, отриманих СК від Вас ;)

Доречі, ОСАГО краще оформити ДО виїзду з салону, тому що даїшники ДУЖЕ полюбляють перевіряти нові машинки з червоними номерами - в 90% випадків за відсутність полісу можна отримати хабарчик від 100 або більше гривень. :energy: Постійний номер можна буде вписати в поліс самостійно.

От поки що і все. Успіхів!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Sanner, действительно, сообщил Вам много полезной информации. Со своей стороны только добавлю, что качество нынишних авто /Сенсов, Ланосов/, совсем уже не то /далеко не Польская сборка/, и как бы Вы не смотрели, не нюхали- изьяны будут, с этим нужно будет смириться , ну и по возможности , конечно бороться. Обработку своего авто в автосалоне, я бы не делал, просто видел как это "делаеться". Свой Сенс, я обрабатывал у часника, два дня от него не вылазил, без всяких обедов, завтраков и полдников, полокоть в "мазуте". Один день "розшивали" весь салон, с заливкой всего пола, порогов, нишь, дверных карт , укладывали "шумку" и т. д. Во второй день обработка днища, установка подкрылок и т. д. В автосалоне вся эта процедура займет 30 минут и если Вы надумаетесь за это время выпить чаю и он будет горячий, то просто не успеете, авто "обработают" значительно быстрее. Таже картина с магнитоллой и сигналкой.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Прийдеться купувати однозначно на Полтава-Авто,щоб НЕ ВТРАТИТИ ГАРАНТІЮ:

Народ пише, що „специ з Полтава-Авто”, якщо бачать недосвідченого покупця, то можуть навіть зняти деталі

Ніхто із моїх знайомих не дотримувався гарантії, бо ті д@біли, не ремонтують машини, а лише їх ламають. Колись хтось вже писав, що погнав до них ланоса на обработку. То каже вони умудрилися даже в салон (новий) тої гадості набризкать, засрали повністю.

Знімайся із гарантії зразу виїхавши з салону і не ведися на дармовий сир.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Советую до 10 тыс. все же покататься на гарантии а там все масла сменить включая масло в коробке и ОЖ слить и залить нормальное желательно оригинал VW (концентрат) Но самое главное после покупки заехать к нормальному мастеру и пусть пройдется по машине и закрутит все гайки, будешь удивлен %30 гаек послаблены, по крайне мере я был удивлен когда мою машину перетягивали, а решил я сделать перетяжку после того как по трассе в Одессу у меня открутились все гайки со штанов и машина начала рычать. Но когда проехав 8 тыс в ГБЦ начала ОЖ течь а на Полтава -авто сказали ремонт 3 дня. то послал этих горе мастеров и после приехав туда спустя 3 года чтобы посмотрели рулевую рейку а точнее устранить стук, где типа спецы мне говорят у Вас рейка стучит, " а то я не знал" так сделать можете? ответ: можем поменять втулку но гарантии не дадим. И еще за диагостику хотели взять 50-60 грн. И сказать что это сервис язык не поднимется.

Вообщем все же до 10 тыс. побыть на гарантии стоит а там в вольное плавание.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так от якраз всі знайомі на ВАЗах та Тавріях..... сенсоводів/ланосоводів немає.... :verysad: Тому й напитую тут толкову людину, яка знає всі нюанси цих автомобілів та зможе допомогти...

На жель, я на Сенсах не дуже розуміюсь.

Отже, підсумовуюче все сказане: від УкрАвтівської гарантії краще відмовлятися зразу та не давати їм лізти в авто з установкою будь-яких допів!

Не зовсім так. Люба гарантія залежить перед усім від людини. Якщо будете заходити на СТО з пальцями, які не пролазять в двері "ви тут всє мнє далжни!", відповідно й відношення буде. А по нормальному завжди можна домовитись. Я хоч і без гарантії вже давно, але на Полтава-авто час від часу заглядаю на діагностику або обслуговування.

ПС: vag, а ви часом раніше не були у фідо???

sysop 2:4613/33 ;)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я был в фидонете то же, 47йя когда то был 41й. даже на пивнушке был, правда один раз.Да давненько это было.Эти досовские настройки, отправка емайлов через трассер,романтика блин.

С Полтава-авто можно только договорится если они видят что ты приехал с баблом и за любую мелочь отдашь это же бабло. Возможно и есть там мастера, но 3-4 раза был и после одного раза делал химчистку салона правда уже за их счет. И никто пальцами не размахивал на них, но после 4го раза наверно там только так и надо ибо наглые и бесстыжие люди там, даже по знакомству хотели за диагностику рулевой которая тарабанила ( я и сам знаю что она тарабанит) они мне 50 гривасов хотели выставить счет а за что не понятно, я приехал с нормальным языком сказать что мне бы сделать рулевую, на что мастера только плечми пожали. Вот те и мастера.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Sanner, flintj, andreys2010, vasiliy.p - ВЕЛИКЕ СПАСИБІ Вам за відповіді та корисні поради!!!

Після всього прочитаного лишилось тільки одне враження - від ПолтаваАвто потрібно тікати! Але на жаль інших офіційних представників, які продають продукцію ЗАЗа в Полтаві, немає.... :( Короче, буду брать машину в них, а з гарантії йти на приватні СТО.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Не зовсім так. Люба гарантія залежить перед усім від людини. Якщо будете заходити на СТО з пальцями, які не пролазять в двері "ви тут всє мнє далжни!", відповідно й відношення буде. А по нормальному завжди можна домовитись. Я хоч і без гарантії вже давно, але на Полтава-авто час від часу заглядаю на діагностику або обслуговування.

Та якраз до людей "з пальцями" не належу.... саме тому й не хочу, щоб розвели, як особу обмануту хуліганами... )))

sysop 2:4613/33 ;)

Тоді радий зустрічі! :beer: Сам: 2:4613/5.62 та 2:4613/213.62 (був поінтом спочатку в Юри Карапузова, а потім в Саші Семенця) :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я был в фидонете то же, 47йя когда то был 41й. даже на пивнушке был, правда один раз.

Denis Skipa? Помню-помню. ;)

Тоді радий зустрічі!

Взаимно. Карапузова видел в прошлом году, Гирича регулярно наблюдаю, с Семенцом давно не виделись... Ну а сисопки все еще проводятся в "Кармане" по пятницам. Возвращаясь к теме: ты главное, машину купи и с гарантии сразу не слезай. Подъедешь на клубную встречу - пообщаемся, расскажу за правильных людей в "Полтава-авто". :yes:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

машину купи и с гарантии сразу не слезай. Подъедешь на клубную встречу - пообщаемся, расскажу за правильных людей в "Полтава-авто". :yes:

Оце найкраща порада. Приїдеш на зустріч, розкажемо, покажемо і т. д.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В целом правильный совет и говорит о том что только зная правильных людей можно ехать на Полтава-авто, а так вольный автолюбитель может попасть на некачественный сервис и на деньги.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

TNR

Як власник сенса я б не радив відразу втрачати гарантію. Що 5 років назад, що зараз у порівнянні з офіціалами та гаражними СТО грошей можна виграти не так вже й багато. Особливо враховуючи те що ТО-0,1,2 це не лише заміна масла у двигуні, але й у КПП (на 0-му), регулювання клапанів, розвал-сходження. Сенс - не ланос, надійність нижча, тому особисто я пройшов офіційне ТО-0,1,2. 3-тє вже було неофіційне ) Друг відразу відмовився від гарантії і з 8 тис мав неодноразову проблему з генератором. Витратив набагато більше грошей ніж зекономив. А міг би й замінити його безкоштовно... як і акумулятор, такі непоодинокі випадки були зафіксовані на форумі.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

Ну и? Купил машину-то?

P.S. На Полтава-Авто товарищей интересуют только "бабло и бабы" (с) :joking:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Покупал в Киеве "Авто-планета Украина", на "Полтава-авто" пришлось бы 3 месяца ждать(за нал. брали)

На ТО в Полтава-авто на 4тыс сняли датчих холостого хода и поставили от ВАЗ 2107. И нечего не доказать... На 7тыс отказался от гарантии и не жалею. Гарантия на Украине - фикция. Редкие случаи что меняют по гарантии... Придумывают все что можно только лиш бы отказать... Переплачивать в два раза нету резона как по мне...

Ну что, купил? Как машина?)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гарантия на Украине - фикция.

Для чого так?

1. Почитай БЖ memphis, він ледь не пів машини замінив по гарантії.

2. Наш закон про захист прав споживачів один з найжорсткіших у світі по відношенню до продавців.

3. Ти на своїй роботі також не виконуєш гарантійних зобов'язань перед клієнтами?

Це я все до того, що по роботі маю справу з гарантією (не на авто, звичайно) і знаю, що гарантійні зобов'язання виконуються і мною і по відношенню до мене, тому не варто про всю Україну. Та на Полтава-Авто мені міняли запчастини по гарантії без особливих проблем. Ну і про переплату вдвічі, то теж байки, про що тут на форумі вже писано й переписано.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Наш закон про захист прав споживачів один з найжорсткіших у світі по відношенню до продавців.
:lol: НЕ работают для состоятельных и влиятельных людей, бабло решает все. Много продукции в Украине по ТУ что дает производителям легко ложить на покупателя болт.
Гарантия на Украине - фикция. Редкие случаи что меняют по гарантии... Придумывают все что можно только лиш бы отказать..
100% прав и это факт из фактов. Полтава-авто в списке.
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.