Перейти до публікації

Устраняем стук заднего аммортизатора (доски в багажнике)


GlaS

Рекомендовані повідомлення

Здався той ключ... Опір обертання гайки по різьбі вже створить 1 Нм. При тому на холоді, коли змазка в різьбі загустіла, то й значно більше. Закрутити до упору, відкрутити на 1/4...1/3 до ледь відчутного зазору, і все.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 26.05.2017 в 15:17, Fizik сказал:

Визуально вроде и не севшие пружины, утверждать не буду. Под нагрузкой на задницу не садится. Но подуставшие наверно.

Я тут себе на передок одну новую пружину поставил в начале лета. Вторая заводская - 5 лет и 80 тыщ пробега. Через месяца 3-4 новая стала старой :) На передке это сразу видно по уводу морды при торможении и резком разгоне.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 15.03.2017 в 18:56, Sonicultra сказал:

Была и у меня такая проблема. Перебрал весь багажник, по заматывал все троса, проводку, перетянул в карпет весь пластик багажника, зашумил держатели ремней, рамку номера - тарахтит хоть ты тресни. Снял задние колеса, полез к барабанам и проверил стабилизатор задней балки - все зажато, ничего не люфтит. И тут меня осенило - постучу ка я по подкрылкам. Тарахтят как те доски. При установке мы крепим их к крылу, а внутренняя часть подкрылка свободно гуляет - вот она и тарахтит об корпус амортизатора, порог и тд. В общем я где смог закрепил подкрылки саморезами внутри, а где нет просто по обрезал в местах со прикасания к кузову. Доски ушли напрочь.

пс. Задние аморты Каяба масло, резинки от Каябы, подкрылки так назыв. Мегалокеры.

Буду пробывать, подрезать или ставить какие-то уплотнители в местах где трет.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 місяці потому...

Доброго всім дня. Стоять амортизатори Каяба Преміум (масляні), пробіг десь тис.10, стукати почали з перших кілометрів, що я уже тільки не робив і затягував гайки з різним зусиллям, ставив оригінальні буфери і підрізав втулку, переставляв місцями правий і лівий. Нічого >:-]. Замучили  мене уже доски в багажнику. Вихід бачу тільки в заміні амортизаторів на інші. Відповідно, прочитавши тему,  вибір падає на два виробники Сакс і Монро. Які порекомендуєте, щоб 100%. Експерементувати немає ні коштів ні бажання, забити і  їздити так теж не варіант, тому хочу щоб раз і надійно. Заздалегідь  дякую усім хто відгукнеться за допомогу.

P.S. Стоять усилені пружини без проставок, під амортизаторами всановлені доміки.

Змінено користувачем Wet
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Может под домики нужно поставить еще и проставки?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Навряд чи буде ефект. На момент встановлення амортизаторів, стояли стокові пружини з проставками, одна здалась, замінив зразу обидві на усилені з проставками, потім проставки під пружинами зняв.  Доски були що на тих, що на тих. Амортизатори не пробивають ні в одну сторону ні на стиснення ні на розтяг.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Просто у меня так все стоит и слава богу досок нет. Поставил пружины МТ после установки ГБО, чуть позже заменил стоковые Делфи на масляные Каяба.Простаки, домики оставил, буфера поставил Каябовские. Пока тишина

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Теж стояли стокові Делфі і була тишина, тільки поставив каябу і почалось. Я більш чим впевнений, що попав на підробку (брак).  Бо уже все передивився і перепробував навіть підкрилки зняв, результат нулевий. Хочу замінити їх і забутись за проблему.

Можливо ще будуть варіанти амортизаторів, розлядаю варіанти як масло так і газо-масло.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Почитали темку ?

Стучать может много чего а вы думаете что это амики.

Кстати что каяба, что Монро что сакс у них у всех шток короткий из-за которого часто и появляется стук, а Делфи и GM, они оригинал и шток длиннее.

Так что проверьте многие элементы прежде чем менять амики, тут в теме есть вся инфа.

 

Резинки (буфера) родные не очень гуд, надо ставить другие и их больше.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Передивився уже усю підвіску, все в нормі. В мене 1,6 -- ступічні підшипники відпадають, колодки стоять мертво. Стабілізатор теж закріплений.  Салінблоки теж не мають явних дефектів, перевіряв сам і був на двох СТО. Викидав усе з багажника, ізолента під петлі сидінь, все не те. Тему перечитав пару раз пробував і різинки і втулки і шланги і бублики, нічого. Причому на знятому амортизаторі при прокачуванні є невеличкий провальчик десь 1см.  Особисто сам проводив експеримент, розтягував і візуально порінював обидва амортизатора, стоковий Делфі і Каябу, довжина штоків у них абсолютно однакова, міряв від нижнього вуха до нижньої шайби вершньої подушки.  Амортизатор дуже рідко коли працює в крайніх положеннях, щоб той сантиметр  в різниці висоти подушки робив погоду. Тим паче зараз стоїть рідна подушка, а стук як був так і є.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1,3 тис.   387

У меня кроме того, что стучала сама по себе Каяба, пока не поменял на Сакс, был ещё стук тросика ручника в петельке, которая к бензобаку пристёгнута. Петельку поменял на пластиковую стяжку, а Каябу на Сакс. Кстати, Каябу последнее время вообще не рекомендуют брать и не только для Ланосов...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Ещё могут стучать катушки ремней безопасности и просто выхлопная, у меня так было, край крючка выхлопной об пружину на неровной дороге.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

І в мене теж Каяба виходить сама по собі стукає, бо перевірив уже усе, навіть кріплення заднього бампера. Раніше стукала  тільки на малих кочках по місту, на трасі була тиша, зараз уже постійно. У Вас сакси масляні? Як враження після каяби, тут жаліються, що занадто м'які. Просто в мене усилені пружини, думаю чи не буде козлити. Коли вибирав аморти, задавила жаба, захотів зекономити.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Було! Особливо при правому повороті, уже вилічив.:) і катушки дивився, навіть був демонтував їх. Все, що в цій темі  уже перепробував а стук є :wall:

Це тільки брак самих амортизаторів. Я уже змирився, що потрібно міняти, тільки от питання на які щоб, як то кажуть, верняк.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У меня газмяс (хола)-слышно их на холодную,немного поездив,прогреваются и их почти не слышно.Смирился,есть и плюсы-машину держат очень хорошо.
А сначала поставив их вместе с новыми подушками (украинскими,вызвали сразу подозрение-твердые,брал в интенет магазе)-тарабанили шокапец.

Вернул старые мягкие,убрал металлические втулки,вместо них небольшие куски шлангов,экспериментируя с затяжкой-добился такого результата.Пайдет.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  В мене теж, до роботи питань нема, тримають чудово, порівняно з рідними. Але стукають гади, а хочется тиші.

Чи може то я чіпляюсь і тиша в ланосовській ходовій то фантастика, полюбому буде щось грюкати?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

До этого были Бильштайны,масло-и держали зад хорошо,и вообще я их не слышал.Хотя многие жаловались на них-стучат,но то наверное проблемы подушек.

И проходили 300тык,я думал они вообще вечные.:D

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Допишу для статистики....

Колись, років  9 тому поставив по кругу KYB газомасляні - бомба !

Ніяких звуків, авто рулилося на 5++   після 100 тисяч одна передня стойка вийшла за ладу, ну і задні вже ставали м'які  (одному їхати було добре, з пасажирами відчувалося, що амортизатори пора міняти).

Газомасляні Більштейн - відразу доски в багажнику !

В колеги свіжі газомасляні KYB - ті ж дрова.

 

Сакс масло - ніяких дров.

от так і їзджу від Сакса до Сакса....(і собі і людям...)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  

Тоже бильштайн масло стоят, сразу правый подстукивал, поставил на оба другие резинки , выставил край штока по высоте затяжки как положено и всё тихо.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Доброго дня. Вчора псіханув і поставив старі амортизатори (Делфі),  сьогодні їхав на роботу без музики, насолоджувався тишою  :). Старі запотівші амортизатори, в одному навіть є невеличкий провальчик, працюють безшумно. Отже питання вирішено, тільки заміна Каяб на щось інше. Питання на які саме залишається актуальним, на деталі.зп знайшов газомасляні сакси, хто що про них думає, чи всеж таки брати масло і не тягнути кота за я... хвіст:D?

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

На зад лучше масло. И усиленные пружины. Но на вкус и цвет много мнений. Делфи и GM оригинал и их шток длиннее, Сакс тоже с коротким штоком как и каяба и т.д.  и могут подстукивать !

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1,3 тис.   387
2 часа назад, vzx сказал:

Сакс тоже с коротким штоком как и каяба и т.д

Эту проблему я решил установкой "домиков".

А и про Саксы: на зад только масло!!! Да и спереди у меня масло полностью отрабатывает всё, что положено!
всё, что жёстче - это если машина либо по трассе постоянно ездит, либо трек, либо ралли. Но там специфика другая и комфорт вообще не учитывается!

Змінено користувачем АндрейКузьма
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сакси масляні задні більше 100тис км відслужили.Зараз чую що з права почало на кочках щось підстукувати..Мабуть треба готуватися до заміни.Буду такі самі аміки брати, от думаю чи на деталі з.п оригінали продають чи підробку))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

От і я думаю, як не нарватись на підроблені, і взагалі їх де тільки не роблять, поки не поставиш і не проїдешся не взнаєш. На зп. запевняють що 100500% оригінал, правда зроблені в Туреччині, піди знай як вони себе поведуть. А експерементувати :nene: -- краще три балони газу зїздити :lorry:.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

3 часа назад, Wet сказал:

Доброго дня. Вчора псіханув і поставив старі амортизатори (Делфі),  сьогодні їхав на роботу без музики, насолоджувався тишою  :).

 

А ты знал, что на машины с АБС другие амортизаторы идут по каталогу? В описании они газовые. Код 96324139 на экзисте за ~741грн можно штуку купить.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.