Перейти до публікації

ФАК - устраняем стук в рулевой колонке!


pandora

Рекомендовані повідомлення

заезжал на СТО по ремонту рейки. Сказали, что этот хруст не из-за рейки, а точно в рулевой колонке. А рулевыми колонками они не занимаются.

Рейка за 150к ушатаная и предложили отреставрировать за 3000грн по времени 1 рабочий день.

Змінено користувачем Likhenko
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

И шо находятся люди которые отваливают такие деньжища? В Киеве прям рай для ремонтников.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

по ходу да, так как у них в работе 2 машины было (не Ланосы) 

думаю заказывать подшипник (пост на 10странице внизу) подскажите, правильный ли я выбрал.

 

а вообще приходится платить, когда самому делать не вариант (по многим причинам, начиная от инструмента и заканчивая руками и их прямотой :) )

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я думаю что дело не в подшипнике.(хотя это чисто мое мнение ни на чем не основанное,).Определить причину-это уже полдела.А так менять смысла нет.Попробуй продиагностироваться где-то в частных мастерских,там душевнее ставятся к клиенту,и дешевле....

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В 04.05.2017 в 15:28, Likhenko сказал:

предложили отреставрировать за 3000грн

Ипать-колотить!!!! Мне за такие (чуть больше), комплект б/у ГУР отдают. Просто в облом заниматься заменой. А отреставрировать, при наличии хоть какой "клепки" в мозгу и хоть не кривых рук, ну..... максимум 100-200 грн.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Що стосується рейки. Буз ГУР. Собі відреставрував. Що робив. Розібрав. Заніс вал-рейку до токаря-шліфовщика. Прошліфував на круглошліфі вал-рейку. Була досить суттєва еліпсність (схоже на брак виробництва, точніше не досить точне виготовлення). Виточив з фторопласту ремонтну втулку точно під прошліфований вал. Тишина повна, ніяких закусувань...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...
В 07.05.2017 в 21:37, martinger сказал:

Тишина повна

а что по деньгам получилось? Правда у меня рейка с ГУР. но мне по ходу дешевле будет в Каменец приехать и там сделать чем у местных в Киеве делать за 3к

Змінено користувачем Likhenko
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Знімав, ставив, розбирав все сам. На базарі купив фторопластовий кругляк. Причому взяв 20-25см. з умовою повернення того, що залишиться, продавець сам запропонував такий варіант, так відходів не було (є що зажати в патрон токарного). Вал-рейку заніс на завод і дав зовнішній розмір і довжину втулки. За шліфовку вала і виточку втулки заплатив 200грн. За використаний фторопласт 80грн (20грн./см. * 4см). Отже, обійшлось мені 280грн. Все це було два роки тому. На сьогодні, звісно, ціни піднялись. Позавчора заїжджав до ходовщиків поміняти сайлентблоки ричагів. В одного з них ланос. В розмовах скаржився на рейку, що тарабанить. Я йому розповів про свій випадок. Він пошарпав за тяги і здивовано сказав, що в його ланоса знова так все добре не було... А я вже 10 тис. після цього ремонту наїздив.

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 роки потому...

Подскажите как понять какая у меня рейка либо корейская,либо польская?нужно поменять "бинокль" сказали что без разбора не понять какая,сказали купить 2 бинокля и на корейскую и на польскую.ЗАЗ-Сенс 2005 год

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

44 минуты назад, PashaSens сказал:

Подскажите как понять какая у меня рейка либо корейская,либо польская?нужно поменять "бинокль" сказали что без разбора не понять какая,сказали купить 2 бинокля и на корейскую и на польскую.ЗАЗ-Сенс 2005 год

мы бинокли не меняем, на корейской подкладуем полосу между сухарем и корпусом с ленточных хомутов шрус а на польской отгибаем усы с подогревом феном.

сухарь кстати продается отдельно от бинокля

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 місяці потому...
24.03.2020 в 12:47, PashaSens сказал:

Подскажите как понять какая у меня рейка либо корейская,либо польская?нужно поменять "бинокль" сказали что без разбора не понять какая,сказали купить 2 бинокля и на корейскую и на польскую.ЗАЗ-Сенс 2005 год

Я бы на твоем месте проехался к другим специалистам и поспрашивал еще одно мнение о замене бинокля. Чтобы лишнее не покупать. Недавно сам чинил рейки 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, поэтому тема мне еще актуальна. С этим кризисом лишние деньги тратить на ветер совсем не хочется. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.