Перейти до публікації

Бортовий журнал catkiev-а


catkiev

Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Эти усики защёлкиваются. заводятся в прорези. посмотрите внимательно.

из-за ограничений форума я не могу создавать новые темы,

уже должно работать. то наверное было ограничение новичка )))

p.s. увечері будуть ще новини по авто - свічки, термометр і пробите колесо )))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Перепрошивка, свічки, термометр і пробите колесо )))

Вирішив відписатися одразу по кількох подіях, які відбулися за останні кілька днів.

Розпочну з перепрошивки. Незважаючи на досить протилежні і різні думки з цього приводу, досить давно я планував це зробити. І ось останньої п'ятниці, 26 квітня я таки зістикувався з Денисом KorDen-ом, і таки перепрошився. Варіант "економ-динаміка". В підсумку, може суб'єктивно, але авто стало їхати краще. Динаміка розгону з кондиціонером стала десь на рівні "без" нього до перепрошивки. Витрати пального ще толком не можу сказати, але здається таки трошки менше.

Другим етапом "доробок" стала заміна свічок. Вже давно лежали Denso K20TT. і ось у суботу я знімаю старі в ось такому стані

med_gallery_27929_3112_1304597.jpg

двигун став працювати трошки рівніше. ну а заодно подивимось як буде залишати сліди на свічках бензин Євро-95 з БРСМ

Для мітки - заміна свічок була на 47556км.

Третім етапом стало випадкове, але необхідне переміщення датчика температури від БК. Коли його ставили, довжини не вистачало, і він опинився за правою фарою. А от тепер був переміщений в трикутник дзеркала. Далі будемо тестувати на адекватність показників.

Після цього, повертаючись учора з дачі додому заїхав в супермаркет. Приїжджаю, все добре. виходжу - машина перекошена на лівий бік. підходжу - спущене заднє колесо. Ще не до кінця, але спустило. Підкачка насосом дала свист. значить - пробите. далі - запаска, шиномонтаж. Виявилось - зловив шплінт. ось так...

Ну і на фінал, десь кількасот кілометрів тому, орієнтовно на 46150км, поставив новий фільтр салону. такий же як і торік.

p.s. ще забув записати. 20 квітня поставив очечник від лачетті. потреба в ньому не дуже велика була. просто підвернувся. та й заглушки якось не дуже виглядали в авто...

24846740.jpg

і тоді ж переклеїв заново наклейку на задньому склі.

24846742.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

ТО-5, "не гальмуй, снікерсуй"

Минулої середи (15.05.2013) пройшов ТО-5. Планове ТО, це планове ТО. але до нього ще трошки довелось докласти. Пробіг був 49200.

Отже, ранок середи, авто на сервісі, і вилазить ще наступне - стерті передні колодки (80% зносу), потік сальник правої півосі, і мабуть як розвалювалась вихлопна - погубив якісь подушки з резонатора (що за фігня, не знаю, і де стоїть. але то дрібниці).

На дзвінок і питання "міняти" - відповідь - міняти. і вже до обіду авто було вдома...

Для любителів порівнювати офіційні і неофіційні СТО.

Саме ТО, з усіма матеріалами і т.д. - 700 гривень. Але з усіма додатковими роботами, вийшло в півтори тисячі. Одні колодки обійшлись більше ніж в 300 гривень (в рахунку вказано "lacetti"). коробку честно викинув....

Перед цим, у вихідні таки встановив куплені давно на форумі пильники підрульових, і ручки ЕСП у задні двері та на передні на 4 кнопки.

але хочу повернутися ще трошки назад. у ті два тижні що проминули від попереднього повідомлення до ТО-5. Ну що було.. а було... Їдучи 30.04 на дачу правою стороною ловлю "ямку". Була ніч, авто попереду, їдемо частково по зустрічній. чому так - бо правий край дороги дуже розбитий. і тут з-за авто що попереду вискакує зустрічна. я бачив, що щось їде. але через те що авто попереду прикривало огляд - то побачив вже пізно що авто близько. втікаю праворуч і тут...

247110_10201033860713824_810795145_n.jpg

взяти цю ямку між колеса не встигаю і влітаю в неї по повній. швидкість десь 40км/год, може 50... переднє колесо - поріз біля диску сантиметра три в неремонтній зоні, на задньому назовні гуля розміром з кулак... не доїхав до дачі десь 3-4 кілометри. Викликаю Ромку Damon-а, який вже був там, ставимо запаски на праву сторону, мої колеса йому в багажник. поїхали...

На наступний день, 1.05 дякуючи Жені Jafar-у, придбано нову резину, і на шиномонтажі перекинуто на диски. Передній диск рівний, задній незначна прокатка внутрішньої сторони. таки оригінали рулять )))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58

Эта яма - символ того, что положили дорожники на ремонт дорог.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, честно, я даже не задумался над этим. а ведь правда... похоже...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Догралися. Точніше відіграли )))

Вони відіграли, догралися, а ми на вихідних награлися.... "слайди" будуть пізніше. ще не скинув фотки. але поки що вирішив описати, поки ємоції і враження не затерлися.

Історія почалася з того, що правий передній стоковий динамік, а саме ГДШ-10 відчизняного виробництва почав похрипувати... але ще грав. Випадково натикаюсь на оголошення про продаж комплекту Pioneer TS-H1303

IMG_3476_800.jpg

Set%20difuzoare%20auto%20Pioneer%20TS-H1303.jpg

PIONEER_TS-H1303.png?rand=170154537132527

Дякую el_magnifico, в технічному плані дійсно все ОК, і грають вони чудово, як на мене. і у будь-якому випадку краще за стокові.

Але повернемось до "перепітій". 31 травня 2013 року. вечір, парковка Гідропарку і клубна зустріч. Знімаю карту, стоковий динамік і... він не стає на стоковий подіум. маючи досвід заміни динаміків на "поляці", розумію, що подіуми різні. не порівнював, але по пам'яті вони різні. Що ж. ставлю все назад, в процесі отримую низку порад garry-cranon, D&B, casper та інших.

Приїхавши додому, я пригадую про темку tsinik і його подіуми, полки і т.д. Зписуємось, і у понеділок увечері на НП забираю подіуми, і того ж вечора починаю їх "обробку" - лакування. у вівторок другий шар лаку, і чекаю суботи.

у суботу, за наводкою garry-cranon-а заскакую на радіобазар біля метро Харківська, і купую провід, "фішки", термоусадку, щоб все зробити по феншую. забігаючи наперед, скажу що з витратними матеріалами, а саме з фішками трошки обрахувався. точніше не все продумав і ще буду доробляти, але то дрібниці вже залишились.

Приїжджаю на дачу, і тут все якраз і починається. Стокові шурупи. закороткі для подіумів... бачу що стіночка наче затовста, перебираю всі шурупи - за довжиною є такі як треба, але вони затонкі і не тримаються в "стокових" пласмасках, куди мають вкручуватися. вирішую взяти дрель і трошки вибрати. ага. якраз, сказали дрель з подіумом, і з трьох дирок в мене залишилась одна нормальна... після години танців з бубном, перевертання всіх коробочок, баночок та іншої лабуди із усіляким мотлохом та запчастинами від усього від чого тільки можна - знайдено три довгих і тонких болтики, які за довжиною дозволили закріпити подіум на його місце... потім я таки заїду в епучентр і куплю нормальні шурупи. але то буде вже у неділю увечері і вони вже чекатимуть суботи мабуть.

але на цьому все ще не закінчилось. ставлю динамік, роблю розводку і витягую провід під торпеду. Заодно шкодую що не послухав casper-а, і не купив провід щоб замінити весь від магнітоли. Щоправда в ці вихідні я б мабуть цього і не зробив, бо не вистачило б часу. але таки проводка просто лякає товщиною провода. Та залишимо лірику. Закінчую роботу з лівою стороною. Проводка протягнута, залишилось поставити карту і поставити і підключити твіттер. Ставлю карту... і...

подіум суперовий, але походу під звичайні карти. мабуть таки так, як показав огляд дверей в Damon-а. а в мене ж "люксові".... і карта не пристає мінімум на сантиметр. звичайно, що різати карту ніхто не буде. пальцями нащупую що заважає подіум. але подивитися наскільки, де саме - неможливо ж. пальчями нащупую, приблизно по карті прикидаю що саме і де заважає, знімаю подіум и ось так "на око" обрізаю лобзиком кусок подіума, так, щоб не пошкодити і так вже покоцану дирку для кріплення. ставлю. пробую карту. Фух. стає. Знімаю, по ньому відмальовую що обрізати на правому і поїхали далі.

далі вже все пішло простіше. праву сторону придумую як закрутити тонші шурупи, де не вистачає фішок просто скручую проводи і ізолюю, все. залишилось твітери. включаю звук, знімаю обшивку зі стійок, покрутивши, помінявши кілька місць "вище-нижче", вирішую приліпити їх на торпеду в куточках.

Дорогою додму випробував - звук став краще набагато. головне, що мені стало чути краще. Раніше, доводилось ставити звук мінімум на 10 на невеликійшвидкості і 15 "за 100км/год", щоб хоч щось чути. Тепер, на 100 км/год при рівні гучності "8" мені більш-менш чути при тому що в машині досить голосно говорили пасажири.

Ось так )))

весь бюджет вийшов десь 230-250 гривень. Пробігли на момент робіт приблизно 50200 кілометрів.

"слайди" додам увечері, принаймні на це сподіваюсь.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поздравляю с обновкой. Действительно в углах они играют/смотряться лучше всего. Свой бюджет они отыгрывают с лихвой!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, спасибо )))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я пока не знаю буду ли на машине в пятницу, и будет ли машина в Киеве ))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, будет. нету времени написать
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну що ж.... після двомісячної перерви, нарешті дійшли руки до бортового журналу... ну якось влітку не дуже пишеться...

Отже, почну мабуть з бризговиків... давно вже частина була не в кращому стані, а тут якось дзвонить Sc@r і каже... я в АЦ на столичному. щось треба купити? ну перше що приходить на думку - бризговики. Цін вже не згадаю. забрав, лежали, з місяць чи більше возив в багажнику. нарешті кілька тижнів тому поміняв. Заодно вигріб бруд з передніх крил... Ну така конструкція в ланоса, що там набивається все що можна....

Пружини... якось на зустрічі сів на багажник в tarasius-а разом з V@nia. здивувала пружність і що машина майже не просіла. Поговорили, розпитав що за пружини. потім через нього купив собі і Damon-у такі задні пружинки... Замінили на початку серпня 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Пружини Опель наче якісь підсилені, хз. Головне що стало значно краще і жорсткіше, особливо на трасі і на швидкості.

Ну і лінзи. Заміна пружин підштовхнула до радикальних змін. ТО було недавно, і на сервіс не планував. Тому після заміни пружин залишалось дуже довго до наступної поїздки на сервіс. а фари почали світити під бампер. Треба було регулювати. а бажання поствити лінзи все більше притискало. і регулювання стало останньою краплею. З моїм графіком роботи в мене часу розбиратися і ставити самому не було, тому вибір був в принципі без вибору ))) Звернувся до людей, робота яких вже перевірена багатьма в Києві, та й їхати не далеко. Дякую Владу ака  і його хлопцям за роботу. все суперово працює. ну і після встановлення лінз - відрегулював фари на Столичному.

Так. додам - лінзи G5, 2,5 дюйми з ангельскими оченятами ))))

так. а пробіг на кожну дію не фіксував. тому буду по останній події - 52167км - була заміна лінз.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

с обновками)ксенон 4300?

спасибо! ага )) 4300

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну і як враження після встановлення лінз? Для мене в відпусці теж стало останньою краплею після поїздок вночі по дорогах Вінничини ( в нашій країні доріг немає зовсім, просто тут моє терпіння зкінчилось :)) Так шо для себе твердо вирішив - однозначно лінзи. Маю проблеми із зором, тому починаю збирати гроші ;-)

Змінено користувачем lafa
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Ну і як враження після встановлення лінз?

 

вибач, довго не заходив сюди і не бачив. Враження супер. "воно того варте" )))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я сам чекаю сьогодні свою першу ніч з лінзами :D

Змінено користувачем lafa
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, і як? я задоволений)))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я просто в шоці від світла! Але ще треба на стенд заїхати. А це не скоро, бо ще місяць без вихідних та без машини. Довбана робота наломала все що можливо. Ненавиджу її

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

Ось промайнуло пів року після прошивки. Денис казав, що покращиться динаміка і знизиться витрата пального.

І якщо на періодичній витраті особливо наче і не помітно, бо то більше міста, то траси. Але, я від самого початку веду свою статистику пального, і зробив розрахунок середньої витрати за весь час - тобто все витрачене пальне на загальний пробіг.Так от, за пів року витрата впала з 9.3-9.4 літри на 100км до 8.5-8.8 літри на сотню. Нагадаю, що прошивався наприкінці квітня. Проїхав я десь 8 тисяч.

Ось графіки. На першому за весь час, на другому викинув перші місяці коли витрата була дуже високою. так краще видно.

gallery_27929_1509_19285.jpggallery_27929_1509_2046.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,Тарас. А в какой проге рисуеш графики? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

это прибамбас на эксель на работе

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

это прибамбас на эксель на работе

Скинеш на мыло?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.