Перейти до публікації

Не працює одометр!


Hockins

Рекомендовані повідомлення

Маю проблемку.

Обнулив на ходу показник добового пробігу (здається так він зветься) і він разом із загальним одометром перестав працювати.

Пошуршавши по форуму, зрозумів шо там скоріше всього з механікою проблемка.

Звідси прохання: хто може допомогти з розборкою торпеди щоб вирішити трабл, або порадьте якогось толкового майстра?!

Заздалегідь дякую!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Маю проблемку.

Обнулив на ходу показник добового пробігу (здається так він зветься) і він разом із загальним одометром перестав працювати.

Пошуршавши по форуму, зрозумів шо там скоріше всього з механікою проблемка.

Звідси прохання: хто може допомогти з розборкою торпеди щоб вирішити трабл, або порадьте якогось толкового майстра?!

Заздалегідь дякую!

В приборку мо не лізь зразу. Датчик швидкості від'єднай і пройдись wd-40. Мені допомогло.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

мені здається якщо датчик глючить то і спідометр не робив би. а так з ним вроді все пучком.

ну і знов таки, машина для мене нова. де шо в ній поки не орієнтуюсь і сам лізти боюсь.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

На ходу счетчик лучше не сбивать. Может выйти со строя механическая часть одометра, ведь там практически все пластмассовое. Для начала, на стоящей машине понажимать кнопку обнуления несколько раз, чтобы шестерни нормально вошли в зацепление. Может помочь. Если шестеренки поламались - придется менять.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

На ходу счетчик лучше не сбивать. Может выйти со строя механическая часть одометра, ведь там практически все пластмассовое. Для начала, на стоящей машине понажимать кнопку обнуления несколько раз, чтобы шестерни нормально вошли в зацепление. Может помочь. Если шестеренки поламались - придется менять.

То що краще не збивати на ходу я взнав потів. На місці пробував позбивати - нічого не получилось.

а одометри окремо є в продажі?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

зачекай його купувати - це завжди встигнеш.

торпеда розбирається за 30 хв, а приборка теж просто (я розбирав коли стрілки фарбував) розбери і глянь - там скоріш за все злетіла ведуча шестерня.

Змінено користувачем voldf
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

зачекай його купувати - це завжди встигнеш.

торпеда розбирається за 20 хв, а приборка теж просто (я розбирав коли стрілки фарбував) розбери і глянь - там коріш за все злетіла ведуча шестерня.

та так воно і буде. з понеділка наберусь хоробрості і буду розбирати.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Проблема так і не вирішена. Розбирав приборку. там все гуд. всі шестерні на місці, все має працювати. пройшовся wd-шкою по датчику швидкості.

Порадьте де шукати далі?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

Дія перша:Розібрав знову. перебрав до вінтика всі шестерні. і тут надибав шо контакти на моторчику який і крутить шестерні засрані чимось. почистив. зібрав. поставив. одометр заробив, спідометр здох. розізлився і побрів з гаража додому.

Дія друга: Десь через тиждень, приїхав під будинок машиною, в дворі в котрий раз зняв приборку (напевне ще б так пару раз і можна було б збирати на швидкість) і пішов додому шоб детально розковиряти і найти причину. Весь секас розписувати не буду, бо дуже інтимно..., але причина була в моторі який крутить стрілку. Його коли зняти там є 4 контакта які припаяні до довгих ножок, які в свою чергу припаяні до плати. Пайка там на 2-. Паяльник в руки, силу волі в кулак 10 хв і усьо готово. Все зібрав, поставив, поїхав. все працює але таке враження шо бреше стрілка. видно трошки не правильно посадив.

Залишилось тепер правильно виставити стрілку і проблема рішилась.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо стрілку знімав - 100-пудово, що посадив не правильно. В свій час також разів п'ять садив її в різних положеннях. Для регулювання бажано зняти упор, в який стрілка впирається коли швидкість 0, і виставити стрілку задовго нижче нуля, і проїхатись (бажано з ще однією машиною, яка їхатиме з стабільною швидкістю). а ще я за допомогою шприца з голкою змазав маслом осі механізму спідометра - обнулятись стало дуже добре (раніш часто обнуляємий одометр зависав на нулі, треба було багато разів нажимати, щоб шестерні стали в хороший зацеп)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

kelo, дякую за пораду змазати механізм. обовязково зроблю, ато дійсно паршивенько збиваєтсья. а стрілку виставив практично правильно (похибка 1-2 км/год в більшу сторону)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 місяці потому...

У меня тоже случилась такая ерунда обнулил на ходу и все теперь началось.Перестал работать одометр и суточный.Но бывает работает только с зависаниями.Правда я и раньше обнулял на ходу и не чего не случалось.А тут такая фигня.Подскажите пожалуйста как разобрать щиток приборов,я заметил там два винтика,я так понял их выкручиваешь,а дальше все крепится на защелках???Расскажите подробнее кто может.ПОЖАЛУЙСТА!!!!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У меня тоже случилась такая ерунда обнулил на ходу и все теперь началось.Перестал работать одометр и суточный.Но бывает работает только с зависаниями.Правда я и раньше обнулял на ходу и не чего не случалось.А тут такая фигня.Подскажите пожалуйста как разобрать щиток приборов,я заметил там два винтика,я так понял их выкручиваешь,а дальше все крепится на защелках???Расскажите подробнее кто может.ПОЖАЛУЙСТА!!!!!!!!!

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

Да, и мне когда-то советовали попшикать механизм одометра WD-шкой. Так и сделал. Обнуляется с первого раза, не заедает.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

все нормальные приборки к торпеде крепяться 4-мя винтиками!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Да, сама приборка к торпеде крепится двумя винтами. Дальше все на защелках кроме самих приборов. Приборы шурупами прикручены к плате. Сложного ничего нет, главное не спешить.

все нормальные приборки к торпеде крепяться 4-мя винтиками!

Может быть. Давно разбирал......

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 роки потому...

Вот подробное описание разборки приборной панели 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 місяці потому...

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

Дія перша:Розібрав знову. перебрав до вінтика всі шестерні. і тут надибав шо контакти на моторчику який і крутить шестерні засрані чимось. почистив. зібрав. поставив. одометр заробив, спідометр здох. розізлився і побрів з гаража додому.

Дія друга: Десь через тиждень, приїхав під будинок машиною, в дворі в котрий раз зняв приборку (напевне ще б так пару раз і можна було б збирати на швидкість) і пішов додому шоб детально розковиряти і найти причину. Весь секас розписувати не буду, бо дуже інтимно..., але причина була в моторі який крутить стрілку. Його коли зняти там є 4 контакта які припаяні до довгих ножок, які в свою чергу припаяні до плати. Пайка там на 2-. Паяльник в руки, силу волі в кулак 10 хв і усьо готово. Все зібрав, поставив, поїхав. все працює але таке враження шо бреше стрілка. видно трошки не правильно посадив.

Залишилось тепер правильно виставити стрілку і проблема рішилась.

Т.е. проблема была в контактах? А не в износе (поломке) шестерен или неполном их зацеплении?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 роки потому...

Ну і на мудохався я з тим спідометром.

...

Дякую за пост! Вчорась така ж проблемка виникла. Без попередження на ходу здох одометр (ніц не рухав!!! - спокійно їхав собі потихеньку додому, одометр добового пробігу ніколи в русі не обнуляв - мав шоху, звідти навчений), спідометр фунциклює нормально, БК справно рахує кілометри.

Але от нинька зранку, поки машинка грілася, посмикав дроти під приборкою - одометр запрацював, тільки от добовий пробіг ще ні. Буду далі смикати, може запрацює, бо розбирати не хочеться.... :(

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 5 років потому...

День добрый. Ланос польский 1.5 2008 г.в., из последних партий, с ГБО, приборка 220 км с тахометром. 

Я второй владелец (до меня авто на предприятии было), намотал уже 170.000 км, суммарно у машины 250.000км.

С год назад вышел из строя одометр дневного пробега, что бы некритично. Пару недель, как основной одометр заглючил: работает, но на трассе (основное мое передвижение) отключается через какое-то время (но не всегда!), при этом спидометр работает, "чека" нет. После остановки автомобиля одометр вновь начинает считать пробег, после следующего запуска авто. Заменил приборную панель на донорскую, но проблема не решилась. Сегодня заменил утром датчик скорости (новый), проблема на месте. Куда дальше копать? Можем исключить вопрос приборки и датчика скорости...

Змінено користувачем Скифан
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.