Перейти до публікації

Бортовий журнал tigrenka (Lanos 1,4)


tigrenok

Рекомендовані повідомлення

Після обкатки поміняв масло (Ессо 10w40 - 165 грн.), обтягнув головку, відрегулював клапана і почав їздити далі але більш агресивніше. В такому стилі наїздив вже 1500 км. Пробіг 25500. Зокрема розганявся загруженою машиною до 150 км/год. по Житомирській трасі (позаду ментів їхав ))). Двигун веде себе добре. Дуже комфортно і динамічно їздиться на високих оборотах. Рівень масла та тосолу не змінювався.

Купив на Лепсе підлокотник (130 грн.) :

gallery_11748_267_4486.jpg

насадку на глушник (50 грн.) :

gallery_11748_267_6662.jpg

а також гудок (100 грн.) бо мій чомусь перестав фа-факати.

З покраски диски забрав, покрасили чудово. Обійшлося в 720 грн. + 200 грн. на ремонт двох дисків бо були з внутрішньої сторони не зовсім рівні. Красив всі 4 диски щоб не було різниці в кольорі.

Буду обтягувати бокові панелі дверей чорним кожзамом, для цього купив його в "Меблевому містечку", що на окружній, метр (140 грн.) і там же придбав на розлив клей (30 грн).

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Почитал твой бортовик. Какой ужас :shock: . Действительно ну у тебя и терпение. Столько времени на СТО машина провела. Это ужас. Я бы наверное уже бы не выдержал и выкинул бы двигатель на помойку. Да и мастеров бы пострелял, за такую качественную работу. Моя машина самое дольше проводила в сервисе 2 дня когда было ТО 2 и реставрация рейки (эх дороги). Ну и после аварии когда делали ремонт.

А это просто жесть. Что значит не повезло так не повезло.

Удачи тебе, надеюсь с машинкой больше не будет проблем.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Постояла машина пів години з включеними габаритами і музикою і здох акумулятор (Oberon 55Ah 450A). Пішов на базар по зарядку, але оскільки нормальна зарядка коштує мінімум 300 грн. то купив новий акумулятор

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

62Ah 480A (478 грн.). Двигун тепер заводиться менше як за секунду та і сама принцеса якась наче енергійніша стала. На пише 65А 14В тому, думаю, він справиться. До речі, коли я знімав старий акумулятор то помітив, що на ньому пише 2002 рік та і повністю розряджався він в мене до цього вже два рази.

Alecdon, це моя перша машина і досвіду в мене після її покупки тепер ого-го ) Тому я не жалію, а навпаки оптимістично ставлюся до всього. Тим більше, проблеми вроді вже закінчилися (Спасибі, Господи :oops: ) бо не уявляю, що ще може вилізти.. Все вже перенюхав.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Конфетка веде себе прекрасно, рівні масла і тосольчика в нормі, нічого не ламалося, відчуття нової машинки. Їдеш і впевнений, що можна хоч всю Україну зараз об'їхати :pinkglass:

Витрата палива по місту часом буває 12 літрів але то в мене скоріш за все такий стиль їзди )

Якось недавно під торпедою прикрутив на рульовий вал

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

щоб перестала спадати пластикова втулка.

Забуваю завжди написати про , яку я вже давненько купив і поклеяв на всі двері і задню полку. Хочу сказати, що це дуже потрібна штука в машині.. Затишно, спокійно, приємно.. немає відчуття "консервної банки" і музика грає набагато краще, навіть баси трошки є :energy:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

у меня такой постоянно

То Вас в салоні обманули. У Вас не 1.4 а 2,4 :)
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

І так.. Завдяки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

темі, в мене появилася обліцовка багажника. Виглядає так:

1a26de1dc8451018eed3b303a447.jpeg

Дуже хороша і приємна штука. Зроблена якісно. Коштувала 140 грн. Своїх грошей коштує так що рекомендую ;)

Але це не головна новина.. Ще минулої зими я став помічати, що в мене деколи не завжди відразу засвічується одна фара. То одна світить, а друга ні, то навпаки.. Коли виключити і включити знову то тоді аж дві світять.. Довго ми з Олексієм Вікторовичем () роздумували по icq, що то може бути.. Я і запобіжники міняв, і діод на дальнє світло міняв на такий і сякий, і фари розбирав.. Нічого не помагало.. Навпаки, чим далі тим впертіше фари не хотіли включатися разом.. Вирішено було перевірити їх ще на іншому автомобілі щоб точно знати чи проблема в них, а не в електриці моєї Конфетки. Фари перевірив на автомобілі нашого одноклубника (lanos.in.ua) за що йому щире Спасибі :oops: і виявилось, що з ними все в порядку! :blink: І став я задумуватися де б знайти хорошого електрика.. Думав, думав і після прочитаних кількох тем на нашому форумі поняв, що проблема можливо в недозарядці генератором.. Можливо фарам просто не хватає електрики, про що ще раніше неодноразово задумувалися ми разом з AlexSWM. Думав вже їхати на автобазар за шоколадкою (вибрав таку "") але перед цим, думаю, протестую вольтметром яка ж в мене там картина.. Позичив його на вихідні, завожу машину, а вона не заводиться. Виявилося, сів акумулятор.. Зарядив його, прикрутив.. Думаю, подивлюся як тримаються проводки, що йдуть від генератора.. Ось він в мене який:

gallery_11748_267_16778.jpg

Знімаю з товстого провода гумову захистну штуку і що я бачу.. Там, де кріпиться той провід, - товстелезний слой ржавчини.. Провід аж обгорів і позеленів вище неї.. :shock: Провід був прикручений двома болтами так один крайній болт я обламав разом з різьбою коли відкручував, - така страшна була ржавчина.. Почистив як небудь (наждачки не було), прикрутив одним болтом і тестую вольтметром. На холостих без нагрузки напруга 13,9. При нагрузці (фари, обігрів скла, салона..) - 13,12. Думаю, - шоколадку все ж купити треба.. Виключив двигун, почистив ще раз проводки ножем, покропив ВД-шкою, гарно зажав, включаю двигун і о Чудо! Як з нагрузкою так і без неї вольтметр показує 14 вольт! Коли включаєш фари, обігрів, вольтаж на секунду трошки падає але відразу ж сам піднімається до 14, без нагрузки при холостих показує 14,04, газуєш - все одно тримається біля 14 :bravo: Думаю, - красота! І шоколадки не треба так як та, що є - чудова, прекрасна, ще й смачненька напевне яка :rolleyes::D А саме головне - фари світять! Дві!! :energy:

Хочу висловити величезну щиру подяку і повагу AlexSWM за його терплячість, поради і допомогу :thanks: В мене і думки такої не було, що в генераторі міг так згнити провід адже ще на початку весни, коли в мене мінявся блок циліндрів, поршня і т.д. то генератор, звісно, мусили відчепити. Як він відчіплявся коли проблема з світлом як була до цього ремонту так і залишилася далі після нього, - не знаю :dontknow:

От така історія... Чим більше той провід гнив тим менше генератор давав напруги.. Представляю якою вона була коли була ржавчина.. B)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Та да... Кровушки попил с меня этот "генератор" душевно :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Даа... У меня ситуация с двигателем 1 в 1 с твоей :cry:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

а не подсунули ли нам другой генератор при разборке?! и когда это он у тебя успел так сгнить в щепь?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

а не подсунули ли нам другой генератор при разборке?! и когда это он у тебя успел так сгнить в щепь?

Генератор, що на фотці, я фотографував коли машині було пів року. Зараз він точно такий же. Просто в тому резиновому "ковпачку" застоювалася вода і проводок тому гнив..

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 9 місяців потому...

Давно не відвідував свій бортовик, ось вирішив поповнити його всіма новинами які лиш пам'ятаю з останнього запису сюди. Зараз пробіг біля 31 тисячі. Загалом машинка їздить як поршик, заправляю 92 вогом або окком, середній розхід 8 літрів.

Для машинки нічого такого не купував, хіба, що добре пам'ятаю, це держачку для мобілки (85 грн.) щоб зручно було дивитися, що показує дже-пе-ес-навігатор, та автомобільну зарядку (60 грн.) для неї. Держачка дуже зручна, ліпиться на лобове скло спереду. Зарядка заряджала може з місяць більш-менш нормально, а потім просто перестала заряджати, а на томість сміло садить акумулятор. Купував ці штуки на кардачах всоте переконавшись, що краще туди не показуватися.

Ще з магнітоли був вивів шнурок з юсб-виходом щоб можна було не ламати флешки на передній панелі, а тримати їх в бардачку. Практики паяти особливої ніколи не мав тому після першої моєї спроби вивести цей проводок магнітола коли нагрівалась починала глючити. На кардачах (надпрофесонали, яких мені одноголосно там радили всі) тримали її три дні, щось там паяли, взяли 50 грн., похвалили, що я ті проводки вивів правильно і порадували що глюки залишилися, сказали що там щось з процесором і радили її щоразу ребутити коли глючить. Звісно мене це не задовольнило, купив тестер, в інеті знайшов схему, акуратно почистив, перепаявав і магнітола вже декілька місяців бумкає та бемкає краще ніж після магазину!

Фарам полегшив житя, провівши їм в пана Оленевода пряме живлення від акумулятора через реле (50 грн.) бо деколи все ж одна могла не засвітитися.

Завдяки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

темі в мене появились бокові дзеркала з асферикою, обігрівом та антибліком. 350 грн. Встановлював сам. До тепер привикаю, що вони показують відстань далі ніж вона є насправді (в порівнянні зі старими дзеркалами). Наприклад заїхав задом коло дерева, виходжу, а дерево за 10 см. від машини, а в дзеркалі думав що там пів метра. Але до цього привикну, плюсів явно більше.

Якось була машинка почала рідко але мітко дьоргатися то виявилося, що ремінь зіскочив на один зубець (в мене така прошивка, що двигун виривається з-під капота коли сильніше нажати педальку). Поставити його на місце мені допоміг KorDen зразу як ми на комп'ютері виявили, що справа може бути в цьому. Але дьоргання повністю не пропали, деколи все-таки один раз могло дьоргнути, в більшості на кінці третьої, на початку четвертої передачі. Поміняв свічки на Bosch WR7DC з зазором 0,8 (здається 80 грн. на Лепсе). Картина зовсім не змінилася хоч на старих свічках зазор чомусь був аж 1,4. Потім за порадою KorDenа (якому я спокою не давав своїми дзвінками та візитами) поміняв датчик колінвала (75 грн.) і проводок який веде до нього (подарунок від Дениса) і також нічого не змінилося. Сьогодні знову за порадою KorDenа поміняв датчик фаз (80 грн.) і думаю, що напевне саме він був проблемним, так як після заміни глюків не помітив. Можливо прямо під час їзди машина завдяки поганому датчику переходила з фазованого вприску на послідовний та навпаки і тому дьоргалась.

Якось проїхався гружений по дорозі на якій були розкидані куски цегли і дуже потім жалів бо цеглини пробили глушитель, надігнули трошки бак і так стукнули об трубу яка веде до штанів, що там вверху на ній коло двигуна появилася тріщинка і воно досить почало деренчати (якби не було захисту двигуна то двигун напевне би залишився на дорозі, досить часто той захист виручає (в мене він пластиковий..)). 10 хв. і зварщик все гарно заварив, бак закрасив антикорозійкою взявши лиш 40 грн. (не в Києві). Подумую вже третій рік про нові амортизатори на зад. Всякі прокладки під пружини, насадки під амортизатори і т.п. сільський тюнінг мені не подобається..

Щоб історія з тріщинами на прийомній трубі не повторювалася, вже в Києві на Лепсе купив кронштейн прийомної труби (бо мій ще давно вкрали на гарантійних СТО) і на виїзді з Боярки (за кругом там є СТО) мені його підрізали (виявився задовгим) і прикрутили взявши 50 грн.

Минулий рік не страхував по КАСКО, а цього все ж вирішив застрахувати. Все-таки тоненький метал в Ланоса, притулиться якась бабуся зимою щоб не впасти і вже вм’ятина.. Страхував в нашого одноклубника . Рекомендую.

Постійно обриваються, губляться задні бризговики, набридло вже їх купувати.

Якось співчуваючи, що машина напевне більше на мені їздить чим я на ній питався чи не хотів би я її поміняти на іншу. Відповідь однозначна - ні! Все-таки вона вже машина, а не те, що було з заводу. І сміло можна тримати на вулиці, не дорога в обслуговуванні, а їздить майже як мерседес. З очима :witch:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

Приветствую одноклубника!

Пол дня убил чтобы почитать твой журнал. И я присоединяюсь к возгласам уже написавших здесь: терпение у тебя - дай БОг каждому такое! Столько было всего и ты так спокойно об этом пишешь! Ну молодец! А машинка тебя поднатаскала огого! Теперь уже не неопытный, а с большим багажом за плечами! :beer:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Походу она его продолжает напрягать и дальше :unsure:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Trivolta,  а з чого такий висновок? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

V@k, дякую :thanks:

AndreyMOR, Trivolta так думає тому, що моє авто застраховане по КАСКО (ну і ГО також) в СК де він працює :) А думає він так цілком справедливо так як я досить частенько звертаюся до нього по виплати :oops: Проблеми з двигуном закінчилися, зате постійно появляються всякі сколи, царапинки, вм'ятинки... Може до ксьондза поїхати щоб посвятив? :crazy: Від київських каштанів є дві вмятинки на капоті і одна на криші, ще з минулої зими є вмятинка на передньому правому і задньому лівому крилі (від прохожих "бабусь" та школярів). Тоді весь рік в мене не було КАСКО, а жаль. Востаннє я красив задній бампер бо на ньому була туалетна пляма очевидно від якогось чорнобильського аіста, яка проїла не лише краску, а й за словами маляра навіть пластик.. Якось я поїхав в ліс відпочити і на шашлички, засидівся там, і пізно ввечері заблудившись ледве вибрався з нього.. Декілька разів на тих лісових дорогах машина сідала на бездоріжжя пузом і думав що не виїду.. виїхав але кущі (як я їх не обламував..), що обросли вздовж тих "доріг" дуже сильно поцарапали лак по бокам машини. Думав, що прийдеться її всю перекрашувати але, як не дивно, маляр спокійно відреагував і все ідеально відполірував, я до тепер з цього в шоці.. Красився і полірувався на Жмеринській, 22 (на території МСУ), тел. маляра, якщо кому треба, - 0679435325. За покраску бампера взяли 1100 грн, за поліровку по периметру - 900. Потім я ще окремо приїжджав полірнути капот і багажник (200 грн.) бо якось не культурно виглядало, що все блистить, а вони ні ) Хоча, може і не треба було бо скоро зима.. До речі, без недоліків не обійшлося, тепер дещо побіліли ручки дверей, пластмаска на якій тримається передній номер.. Очевидно коли полірували то не захистили ці пластмаски :stupid:

Перевзувся тижнів два назад. Заливаю тільки 92 від ОККО.. Заглючило було реле поворотників, перепаяв, почистив і вроді поки що працює.. Більше новин як таких і не пригадую тому - до побачення :)

med_gallery_11748_267_3096.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Пробіг 34 тис.

В нас на

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

купив зимові коврики (110 грн.) :

gallery_11748_267_956.jpg

Влазять ідеально, спочатку здалися слизькими але привик. Колір жахливий але іншого не було..

Також (89 грн.) :

gallery_11748_267_5206.jpg

Загалом окуляри поміщаються, навіть якщо вони завеликі то окулярник все одно їх прижме і вони не випадуть. Колір пластика темніший за загальний в салоні. Штука своїх грошей коштує однозначно, давно мріяв.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Поміняв стокові амортизатори "делфі" на газо-масляні Bilstein. Купував їх в нашого одноклубника

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Передні коштували: 359 * 2 = 718 грн.; задні - 300 * 2 = 600 грн., із скидкою обійшлися в 1290 грн. Також в Skuterman-а купив комплект передніх тормозних колодок Ferodo серії Premier за 146 грн. Платив йому через Приватбанк, комісія 5 грн. Доставка аміків і колодок Новою поштою із Сімферополя в Київ коштувала 27 грн. Вибрати саме Bilstein-и мене спонукала ця і консультації з .

Разом із заміною амортизаторів я піднімав машину, купивши на автобазарі, що на Лепсе комплект передніх проставок, що коштували 100 грн. (з торгом - 90) і зі слів продавця більш міцніші за звичайні "білі", що коштували 50 грн. в нього ж. Там же купив резинових проставок під задні пружини і "доміки" під задні амортизатори за 60 грн. Висота резинових проставок 2,5 см. і зі слів продавця вони середні по висоті, тобто є і ще вищі.

Також на автобазарі були куплені масло Esso 10w40 (150 грн.), незамерзайка (40 грн.), WD (50 грн.), солідол (30 грн.), клеми для акумулятора (50 грн.), білі поворотники (140 грн.).

Амортизатори міняв в "клубному" . Основний відгук про їх роботу я вже написав в нас на форумі і . Так як останнім часом при їзді щось коли нажимати і відпускати педаль газу то мною на цьому ж СТО були куплені подушки двигуна (їх три штуки: 120 + 120 + 150 = 390 грн.) бо начитавшись форуму я вирішив, що проблема скоріш за все в них, адже я часто любив різко нажимати педальку газу, що завдяки прошивці дозволяло швидше набирати швидкість. Враження, до речі, від цього дуже гарне, а саме, що двигун хоче вирватись з-під капоту. Ферарі. Також на СТО мною були куплені масляний (20 грн.) та паливний (30 грн.) фільтри (повітряний і масляний фільтри я міняв сам ще влітку просто для профілактики), а також купив шарову опору (100 грн.) бо виявилось, що моя вже своє відслужила.. На СТО я їздив два рази. Першого разу поміняли амортизатори, другого - шарову опору і подушки. Після заміни амортизаторів описаний вище стук зник але для надійності подушки я все ж поміняв. Для того щоб запобігти появі "дошок в багажнику" я проконтролював щоб на задні амортизатори ставились резинки із старих аміків і щоб шток виднівся не більше як на 9 мм. До речі, всі аміки прокачував я сам. Робота по заміні амортизаторів коштувала: 240 грн. за передні, 100 грн. за задні (з проставками і доміками), заміна масла, фільтрів - 60 грн., заміна шарової опори - 80 грн., заміна подушок - 50 за кожну. До речі, резинові проставки майстер поставив не під пружини, а над ними. І мені чомусь здається, що так надійніше. Задні пружини в мене були (поміняв ще два роки назад) і залишились посилені. Передні стійки не розвертали, сказали що це зашкодить. Там же робив сходження (100 грн.). Коли їхати прямо то руль в мене зовсім трішки був нахилений вправо, про це я сказав майстру по сходженню і він підкрутив рульову тягу. Це єдине, що я помітив в його роботі і тому створилось враження, що сходження робити зовсім не обов'язково для Ланоса.

Передні тормозні колодки я не міняв бо, як виявилося, мої зношені всього лиш на 45 %. Часто торможу двигуном.

Після заміни амортизаторів їздити стало набагато приємніше, підозрюю і комфортніше але я ще не привик бо болить трошки одне місце ) Все ж машину вже не розхитує як човника на хвилях, на нерівності на дорозі вона реагує значно спокійніше. Стійкіша. Вища. Тепер спокійно проїжджаєш по тих нерівностях де раніше завжди чіплявся і щоразу приторможував на кошній ямці бо машина розгойдувалась на них і могла додатково отримати удар чи позбутися бризговика. До того ж на нерівності вона раніше реагувала набагато голосніше і вразливіше.. Піднялася рівномірно з передом і задом. Звісно, виглядає тепер вище і якщо їхати в ній то таке враження що керуєш джипом бо відстань від асфальту помітно збільшилась. Також чомусь тепер здається, що машина швидше розганяється. Правда, поганяти на ній я поки не пробував, так як дуже не привично. Раніше, коли вона була низенька я зовсім не боявся літати як Шумахер, а тепер задумуюсь )

Рекомендую міняти амортизатори відразу після покупки автомобіля.

Проїхав на нових аміках вже десь 300 км. Все добре. :angel:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 7 місяців потому...

Так-тааак, сказав бідняк. Що ж в нас новенького.. Перш за все констатую, стукаючи по дереву, що проблем з машиною немає, тобто двигун працює ідеально, рівно, масло в нормі, а тосольчика доливаю може 100 грам раз в пів року. І, здається, це нормально. На газо-масляних аміках cпочатку їздити було досить таки жорстко, зараз же вони трохи "розробилися" і кататися тепер стало якраз те, що треба. Єдина проблема, це при сильному повороті в ліво шкребе щось в правому передньому колесі. Але точно таке було і 4 роки назад коли забрав машину з автосалону. Весь час думав, що це напевне об підкрилок треться так колесо але скоріш за все це поганенька граната (шрус). Міняти її якось не спішу бо оригінальна дуже дорога, а китайську ставити...

Недавно вирівнював на машині вм'ятини. Вирівнював в Києві на вул. Глибочицькій, в компанії, що зветься

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Був лиш один майстер (той, що в них на на головній сторінці на фотографії самий крайній з ліва), якого я замучив по повній програмі, так як вм'ятини були переважно такі, що їх бачив тільки я. Були вони і на багажнику (індики туди вискакували) і на криші та на капоті від каштанів, і на крилі передньому та задньому від того, що всякі бабусі взимку, проходячи мимо, спирались на машину. Майстер зразу нарахував 2000 грн. за них, але я йому пред'явив і ціна зразу впала до 1700. Ще 1 хв. розмови і ціна стала 1600. Вирівняв майстер дуже добре але їздив я до нього два рази бо потім після мийки на сонці помітив, що крило не ідеально рівне. Він підправив його безплатно але перед цим може пів години я йому намагався показати де воно було не ідеально рівне )) Вирівнював всякими ричагами з тильного боку металу на який жалівся, що він в ланосі дуже тоненький - коли вести пальцем по ньому то "волна іде", казав ) Загалом майстру респект!

Більше новин і не пригадую. Хіба що КАСКО застрахував. Рекомендую страхуватися тільки в компанії "Фінекс"! За деталями звертайтебя до нашого одноклубника :wink:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Вирішив все-таки поміняти ШРУС, оскільки при повороті вліво в районі правого колеса щось скреготало, а стати серед дороги, катаючись в дні відпустки, не хотілося ніяк. Купив деталь за 210 грн., фото коробки від нього є нижче на фотографії. Хлопці на СТО поміняли, я виїхав прокататися і здивуванню моєму не було меж коли на поворотах точнісінько такий же було чути скрегіт. Вернувся до СТО і тут почалося саме цікавіше. Декілька годин хлопці чесали ріпу, курили і думали що воно таке.. Передивилися абсолютно все.. До шрусів в них питань не було бо зовнішній поміняний, а внутрішній виймався під час заміни першого і з ним бачили, що все було впорядку. По колесу стукали, ходову, вихлопну передивилися, подушки двигуна, шарову опору перевірили, на підйомнику я їм навіть газував до 140 км/год але виявити де і що то за звук ніяк не получалося. Дещо підкручували і я щоразу виїжджав на перевірку результату. Змін ніяких. Тоді нарешті вони погодилися на те, щоб я їх прокатав бо години 4 відмовлялися, а тепер вже не знали до чого братися. Я їх так прокатав, що вони вже зовсім не дивувалися чому я пристьогуюсь сідаючи за руль, в них навіть не виникло жодного питання коли я сказав, що 3 рази міняв блок циліндрів.. Проїхавшись хлопці дружно закурили, а я пішов перекусити. Прийшовши бачу, - моя конфетка стоїть собі і ніхто на неї навіть не дивиться. Думаю, - напевне хлопці зараз скажуть, що нічим допомогти не можуть.. Але ні. Кажуть, - а ну сідай, прокатайся. Я, - хм.., ок. Катався і весь час думав, що ж це вони зробили, що той противний звук нарешті ПРОПАВ! Приїхав, всі підбігли до мене - ну що, ну що, кажуть. Я - тишина! А що то було, кажу? Вони говорять, - відкрий капот - покажем. І показують на подушку двигуна 8) Виявляється вона була за близько прикручена до рами і при повороті двигун нагинався в її сторону і вона терлася, створюючь той шкрябіт цілих 4 роки! бо від самого автосалону цей шкрябіт при поворотах завжди був. Дивно, надзвичайно дивно, як це так мені міняли ТРИ рази блок циліндрів і один раз всі подушки, що ні разу не закрутили ту подушку так як треба? Фото тієї подушки нижче.

Під час заміни шруса я вигледів слід протікання масла з-під прокладки піддона двигуна. Фото нижче. Прокладки ніде в довколішніх магазинах тоді не знайшов і тому ще не міняв. Купив пізніше на Лепсівському ринку таку прокладку, коштувала 15 грн. і зветься "таврійською". Міняти не спішу бо рівень масла практично не падає. Поміняю під час заміни масла через пару тисяч.

Під час заміни шруса було витекло трошки масла з коробки. Хлопці казали, що то нічого страшного але я не заспокоївся поки не купив літр точно такого як в мене там є Castrol 75w90 за 140 грн. і сам через верхню пробку залив його в коробку грам 100 :angel:

Кінчик захисту двигуна, який запихувався під бампер я попросив хлопців відрізати бо бампер за декілька років від нього дещо присів вниз. Казали мені, що типу такого захисту ставлять на ралійні машини але там ставлять такий на все дно.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

просто ідеальний.. виручав безліч разів.

Також в мене була дещо злизана різьба на крайніх болтах, які тримають фари з боку "вій". Висверлили і вставили туди по новому болтику.

Викручував свічки, дивився - як нові. РХХ теж чистенький. Заливаю переважно 92 від ОККО. Пробіг вже 40 тисяч.

Помітив був, що в правому боковому дзеркалі не працює підігрів. Тільки зняв дзеркало щоб купити таке інше, перевірив ще раз, а підігрів вже працює.. Поставив назад.

Вроді все :rolleyes:

А! ще заднє праве колесо якось було саморіз впіймало, а ще накладка на поріг була відклеїлась,.. :hiihii: )) Удачі і ні цвяха, ні жезла всім читачам цього БЖ!

gallery_11748_267_24981.jpggallery_11748_267_5627.jpggallery_11748_267_23295.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я вот тебе поражаюсь, ты на ней только на СТО и ездишь, а на работу пешком :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

Пробіг 41 тисяча. Їздив не лише на СТО :)

Сьогодні поміняв прокладку піддона двигуна бо трошечки протікала (вище на фото). Заодно поміняв масло і масляний фільтр.

Міняв в "клубному" СТО

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Заодно мені безплатно зробили розвал-сходження бо минулого разу зробили так, що руль все одно був нахилений трохи вліво коли їхати прямо.

Пару днів назад скреготав стартер (напевне бендикс) коли заводити авто. Поскреготало два дні і само перестало..

Ну і більше місяця назад завдяки одноклубнику Trivolta був перекрасив по КАСКО передній бампер бо мій був трошки покусаний бездомними собаками :)

І по тому ж КАСКО вирівняв всі чотири легкосплавні диски на СТО бо після літніх подорожей через Дрогобич Львівської області вони всі були чуть надігнуті з внутрішньої сторони. Там же перекрасив два диска які мали царапинки від бровок. Щодо "РЛД" скажу ще, що касирка там заслуговує особливої поваги. Дуже людяна і гарна людина. Якщо матимете бажання там ремонтувати, красити чи вирівнювати диски то підходьте відразу до неї, вона все візьме під свій контроль. Вам залишеться лиш задоволено спостерігати :)

Царапинки на бампері:

med_gallery_11748_267_4775.jpg

Найбільше погнутий і поцарапаний диски:

med_gallery_11748_267_40260.jpgmed_gallery_11748_267_4889.jpg

Просто Конфетка:

gallery_11748_267_122535.jpg

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.