Перейти до публікації

Біографія автівки Sensop'a


SENSop

Рекомендовані повідомлення

Дзеркало:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

ПЕРЕДМОВА

Питання придбання автомобіля поставало давно, але було дві проблеми: 1. постійно не вистачало грошей і 2. часу, а звідси, відповідно, і бажання реалізовувати цей задум.

Проте, часи змінювалися, ситуація покращувалась і перша проблема поступово відходила на другий план.

Серйозно про авто я почав думати після отримання посвідчення водія. Облазив інтернет, пошарив по форумах різних автоклубів і зрозумів одне: росавтопром навіть нове авто - "кака" :-!.

Прикинувши фінанси, -- перекинувся в пошуках на вторинний ринок. Ну, дуже мені подобався Опель Омега Б (навіть зараз :oops:). Довший час шукав нормальний варіант, але платити 8-9 кілобаксів за гнилі колісні арки і дверні рами зовсім не хотілося (мабуть, роки далися знати в наших суворих умовах експлуатації: бензин+бездоріжжя).

Я зрозумів, що з Омегою треба "заминати" і почав шукати авто, виходячи з більш-менш нормального вигляду та практичності, і нескладності експлуатації. Таким чином, я поступово добирався до корейсько-українського Деу чи дива, чи Ланос, як всі кругом говорили. Тим більше, що мені під певним ракурсом перед авто віддалено нагадує "прищурений погляд" Опеля Омеги Б.

Тепер, коло пошуку авто значно звузилось, що не могло не радувати. Залишилось вибрати лише to be Lanos or to be Sens...

Прикинув суму, доходи сімейного бюджету і мету використання - вирішив зупинитись на Сенсі 8-) .

[далі буде...]

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

ПРИДБАННЯ АВТОМОБІЛЯ

Почались активні пошуки оголошень продажу.

Надибав кілька в інтернет-газеті "

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

"

Вибрав один варіант, домовився про зустріч і огляд.

07.05.2008 - взяв n-суму і поїхав до Львова за автомобілем.

Так сталося, що через форс-мажор ніхто із моїх "шарущих" в машинах знайомих зі мною поїхати не зміг, а мої знання авто "чисто теоретичні". Проте, незважаючи на це, і те, що за кермом практично не їздив, тільки в автошколі, відкладати поїздку не хотів.

Із радісним настроєм приїхав у Львів електричкою.

Зустріч була на 09:00. Залишалось 30 хв. до здійснення мети. Вирішив не поспішати.

О 08:45 передзвонив сказати, що я вже на місці і тут дізнався, що авто вже продане... cry2.gif Ну, думаю пісєц... cb.gif

витягнув картку із об’явами, яку роздрукував і взяв із собою так "про всяк випадок". Було ще 5 варіантів. Передзвонив, 3 варіанти відпали зразу (продано). залишилось 2.

Передзвонив кожному продавцю: в першому варіанті леді призначила зустріч у певній годині і місці. У другому чувак -- сказав, що він зараз на роботі і зможе лише після 18:00 під’їхати і показати авто, яке знаходиться на стоянці (йопрст, зараз 09:30, а чекати до 18:00 +/- 1 година -- скажу я вам -- радості мало dn.gif ).

* * *

Ось повертає до мене темно-зелений (пляшка) Сенс.

Ну, думаю, а шо, нічого так виглядає. Під’їхав, вийшла леді, я попросив відкрити капот (пригадав, що читав інструкцію вибору "секонд-хенд"-авто). Заглянув, з мудрим виглядом витягнув щуп, щоб глянути рівень масла, відкрив маслозаливну пробку, поклав папір і попросив "погазувати". Більше нічого вданій ситуації не пригадав, та й знервований був уже від "облому". Глянувши візуально, побачив що праве крило фарбоване і матове + відтінок не дуже співпав.

Сів за кермо, поїхав, зробив великий круг.

-- Де тут є СТО, щоб глянути ходову, -- питаю

-- Та недалеко, -- чую у відповідь.

* * *

Приїхали на сервіс. дама заїхала на естакаду. поліз я з сервісменом дивитись, що там під низом. він щось там потягав, потрусив за колеса і сказав, що все тіп-топ, мовляв, ходова нормуль.

Дивлюсь з КПП масло підтікає (сам дивуюсь, як я здогадався що це коробка bm.gif ), захисту двигуна немає.

Я назвав свою ціну, вона свою. Дав їй годину-дві подумати.

Коли їхав з місця огляду, то до мене прийшло дивне відчуття, що я вже не хочу купувати цю машину...

* * *

Ще раз передзвонив до чувака, і після бесіди він нарешті погодився під’їхати на стоянку в обід (добре, що обід не розтягнувся до тієї ж 18:00).

Приїхав. Він, як з’ясувалося, купив авто в Надвірній в якогось таксиста (це я вже згодом побачив професію першого горе-власника) 2 місяці тому.

Чесно скажу, це авто мені чомусь зразу сподобалось: чи це колір такий позитивний, чи може ще щось... І я вирішив, якщо я зараз не куплю машину, то я її вже скоро не куплю. Нервовість ситуації зростала bt.gif

Авто було базою. Мені здається, що з однієї сторони це "+", бо можеш встановити все за своїм бажанням і фінансами, але про це згодом.

Із опцій був лише захист двигуна, тонування вікон, декоративні ковпаки, запаска, домкрат, комплект ключів.

ЦЗ, сигналки, аудіо не було.

Ціну збив на 500 американських. Домовились за 6300 баксів.

Ситуація повторюється:

-- Де тут є СТО, щоб глянути ходову, -- питаю

-- Та біля МРЕВ, -- чую у відповідь.

Ідемо оформляти покупку, тим більше, що номери вже транзитні АВ2736.

Коли їхав у МРЕВ в якості ще пасажира, помітив, що стрілка спідометра не працює. Питаю, що за х...ня? Відповідь: можливо тросик (!!!) злетів. Звідки я тоді міг знати, що там електронний варіант.

Розвели мене на "голому асфальті" dz.gif

Біля МРЕВ усі підйомники та естакади були зайняті, не було де глянути. Та я плюнув, бо вже був "замордований" від жари, від того, що з 5:00 на ногах, голодний...

Оформили все дуже швидко на біржі. я заплатив 120 грн.

Від’їхали, перерахували гроші, написали розписки, я отримав тех. паспорт, два ключі.

Найбільше переживав, за дорогу, тим більше, що маршрутних доріг у Львові я не знав, і щоб авто не заглохло десь на перехресті.

Ось я вперше сів за кермо власного автомобіля, відрегулював сидіння. Запустив двигун і плавно рушив. Радувало те, що МРЕВ знаходився майже поряд із об’їздною трасою на Чоп і попереду було лише одне перехрестя з кільцем. На диво проїхавши його, я опинився вже на трасі. Трохи ще проїхав, з’їхав на обочину, вимкнув двигун і тупо посидів хвилин 30, відкинувшись на спинку сидіння.

* * *

Їхав по трасі додому повільно, в основному на третій передачі. мало того, що нема тахометра, рухався по звуку, та ще й спідометр не працює by.gif

В одному з населених пунктів вибіг пес на дорогу я натиснув на сигнал він видав "п-п-пі-п" і назавжди заглох .

Слава Богу, за 1,5 години був вже в рідному місті, заправившись правда по трасі на "Укрнафті" (35 л), бо все переживав, що не вистачить бензину, стрілка лежала собі в червоній зоні.

[далі буде...]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Отже, наступного дня, після міцного сну і морального відпочинку розпочалось детальніше обстеження автомобіля.

Так-с...

На колесах висіла "всесезонка" Росава досить поношена, але ще більш-менш придатна до їзди.

Пробіг. пробіг-пробіг-пробіг... Пробіг 100% скручений першим власником, бо на одометрі "висіло" 50 тисяч... думаю реально 100 або й більше.

Поїхав на сервіс і домовився за сигналку + магнітолу

Вийшло разом 1700 грн

Сигналка -- Cenmax Vigialnt V-7

Магнітола -- SONY

І в суботу 09.05.2008 я вже насолоджувався закриванням/відкриванням авто клацанням кнопки на пульті, а не ключем і приємною музикою в салоні.

Наступний тиждень був присвячений поїздками до МРЕВ і реєстрація авто.

1750 грн., включаючи податок в ПФ, податок з власників автотранспорту за 2008 р.

І ось мені вручили нові держномери і паперовий тимчасовий техпаспорт на 3 місяці.

Зайнявся активними пошуками електриків для ремонту спідометра. нарешті було винесено вирок -- смерть моторчика cn.gif.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Придбати окремо спідометр було щось із області фантастики, тому вирішив міняти цілу приборку. Ціни на них явно не були на мою користь, і ось випадково майже через місяць їзди на "вухо" і "на око", за 80 баксів, я став власником нової приборки із тахометром.

Радості не було меж... але не надовго, бо коли ще раз проїхався по тих же точках і попитав тих же електриків -- ніхто з них не хотів братися за цю встановлення і тягнути якийсь там дріт на 43-контакт ЕСКД, бо, мовляв, ніколи з цим не стикалися, не зовсім розуміли, що там "треба кидати і на яку ногу", одним словом бла-бла-бла :angry:

Нарешті, один погодився за 120 грн. це зробити.

-- Скільки-скільки ?! :bm: , -- перепитав я ще раз... і вирішив робити це сам.

Проконсультувавшись в форумчанина Дмитра із Павлограда, розпочав вперше (!) сам щось робити в машині, до цього тільки мив і заправляв :D

[далі буде...]

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

06.06.2008

Остаточно вирішив, сьогодні буду сам міняти панель комбінації приладів, або, просто кажучи, приборку.

Прочитав на цьому і сусідньому форумі процес демонтажу і розібрав торпедо, почавши із витягування підстаканника і U-подібної планки.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Далі, для зручності доступу до ЕСКД зняв праве переднє крісло.

Виходячи з того, що у мене SENS, то треба було протягнути дріт на "43"-й контакт ЕCКД. Дякуючи конструкторам АвтоЗАЗ і їх економії, в самому конекторі ЕСКД не було клеми і дроту від колодки біля правої ноги переднього пасажира, до якої можна було приєднати дріт від приборки.

Зняв клему "-" з акумулятора на "всякий пожарний".

"Видзвонив" тестером контакт від клеми і конектора в приборці до конектора під правою ногою переднього пасажира. Для доступу -- зняв пластиковий кожух, відкрутивши шуруп

і акуратно потягнув на себе

Витягнув з колодки клему і "наштукував"

заізолював

і сховав на місце, закривши пластиковим кожухом

Так... Ну, тепер я взявся за "чорний ящик"

Шукаючи варіанти, я вирішив піти "совєтськім методом -- зроблено насмерть": припаяв дріт до "43"-ї ноги.

Після всього зібрав все і поїхав.

Спочатку не звернув увагу, бо дивився на спідометр і тахометр - і це було bz.gifbd.gif

Пізніше мою увагу привернуло підморгування CHECK. При чому встановити закономірність, коли вона могла загорітися - так і не зміг.

Я був "подавлений"... :verysad: радості вже не було. Спочатку подумав, що приборка не підійшла, розібрав торпедо, перевірив контакти -- все ок.

Перевірив свічки, рівень масла, ну і т.д., і т.п. вже готовий був до встановлення старої приборки назад, щоб перевірити, чи там не загоряється лампа CHECK. Цього звичайно не хотілося ніяк. :angry:

характер загоряння був різний, найчастіше 1-3 сек.

Розкинувши мізками Штірліца, я знайшов винуватця проблеми.

І що ви думаєте? проблема в мене була до болю банальна:

Коли вставляв конектор в роз’єм ЕСКД, припаяний дріт трохи підігнувся і замикав сусідній контакт.

Ну, от так я почав реанімовувати свою машинку від злісних рук і мозгів горе-таксиста, реального долбо...ба. Але про наступні сюрпризи в наступних постах.

P.S. Соррі за неякісні фото, робив мобілкою на 2 Мп і сам shuffle.gif

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Забув вчора додати стосовно сигналки і магнітоли:

Сигналка Cenmax Vigialnt V-7

VIGILANT%20V-7.jpg

Магнітола SONY Sony-CDX-G310

317ekoo0czL._SL500_AA240_.jpg

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

482308[/snapback]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10.06.2008

При невдалому маневрі для паркування "чмокнувся" переднім бампером.

у результаті:

1. зламалось кріплення в крилі правої нижньої дужки передньої фари чи брови, чи ще якось там... :blink: (ніяк руки не доходять :df: купити і пофарбувати)

2. бампер змістився назад і погнув пістони :( (замінив)

3. на диво, лако-фарбове покриття не постраждало взагалі :D

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Кілька днів потому, вперше їдучи пізно ввечері, звернув увагу, що, крім приборки, підсвітки більше немає: ні коректора фар, ні "аварійки", ні панелі пічки, коротше -- "тьомная ночь..." :blink:

Годинник зразу не працював, але я не придав цьому значення під час покупки (а шкода, треба було ще збити ціну (!)).

Значить той, мудак-таксист-власник bm.gif щось попалив, коли мутив із пробігом і скручував dz.gifdz.gifdz.gif

Почіхав потилицю, подумав - та й замінив кнопки: коректора, задніх ПТФ (для самозаспокоєння, щоб ще щось не вилізло), аварійки, лампи в пічці (взяв від старої приборки), і ... годинник cw.gif

Коректор фар - 60 грн.

Кнопка аварійної сигналізації (96231858) - 35 грн.

Кнопка задніх протитуманних фар (96230802) - 40 грн.

Годинник цифровий (96236122) - 167,82 грн

* * *

На передній лівій фарі не було ззаду герметичної круглої кришки і передній рефлектор всередині був запорошений, для кількості лежало там ще й кілька невеликих мертвих мух і жуків :angry:

Купив кришку - 15 грн.

12.06.2008

Мля, відламав ручку піднімання/опускання скла :blink: Якась вона була така вже роз...ана. Сильно і не тиснув

Купив нові 2 шт. - 20 грн./шт

Уже знав, що обрив ремня ГРМ не гне клапани, але вирішив не ризикувати і купив ремінь - 60 грн., ролик прижимний - 40 грн.

Вирішив поміняти із знайомим, взявши детальний мануал по СЕНСу. Зняли корпус із повітряним фільтром, зняли кожух ремня -- глянули, а він там вже поміняний. Закрутили все на місце. Так і досі вожу із собою в багажнику ремінь + ролик.

13.06.2008

Купив складний знак аварійної зупинки за 8 грн., оглянувши сидіння - купив комплект чохлів універсальні велюрові за 240 грн у сіро-чорній гамі.

14.06.2008

Відкрутив поламані стокові пластикові бризковики і на їх місце поставив польські гумові за 32,50 грн комплект. Зараз можу сказати, що ця заміна оправдана особливо взимку, коли намерзає льоду під час руху. Зупинився -- злегка копнув і все, що намерзло впало cg.gif

30.06.2008

Щось мене Росава почала "напрягати", а особливо вібрація на рулі під час руху (скоріш за все була погано відбалансована)

Купив на "перед" за 290 грн./шт

Nоkian Hakka i3 175/70 R13

nokian_hakka-i3.jpg

Зразу відчулась впевненість в рулі під час руху і, звичайно, відносна тихохідність

01.07.2008

У СМ "Фуршет" купив китайську шторку сонцевідбивну на присосках - 24 грн.

і китайський манометр для вимірювання тиску в шинах за 3,95 грн. (досі працює!)

10.07.2008

Купив:

1. 4-метровий буксирувальний трос - 26,14 грн.

2. Рідина очисна для омивача скла "Кристал" (4 л) - 32,26 грн.

3. Рідина для чистки салону "Vanish Oxy Action" (спрей) - 54,60 грн.

За весь час експлуатації даного авто я зрозумів лише одне: це мій перший і останній "секонд-хенд" автомобіль. Але маю те, що маю, тому продовжу мемуари.

21.07.2008

Коли сам оглядав екстер’єр автомобіля перед покупкою, то з поля зору випали кілька "мертвих" точок, які "ожили" в процесі експлуатації, зокрема на задній лівій дверці була тріщина на трикутній пластиковій накладці (дрібниця, але неприємно :( ).

Добре, що знайшлись добрі люди на цьому форумі, а точніше Євген (Streamliner) з Києва, котрий вислав мені цю штукенцію.

У той же день купив комплект гайкових ріжково-накладних ключів Denso (8 шт.) - 37.27 грн.

03.08.2008

Купив Аптечку автомобільну - 39,60 грн.

* * *

Повертаючись до вмерлого звукового сигналу, хочу зазначити, що викинув цю "дитячу пікалку", купив 10.05.2008 на базарі за 20 грн. , тіпа, японські дудки: одна високотональна, друга - низькотональна. в парі звучать досить приємно

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

06.08.2008

Вирішив трішки помандрувати. по дорозі прикупив в СМ "Сільпо":

Ключ свічковий - 12 грн.

21.jpg

Восково-тефлонова поліроль Liqui Moly (600 мл) - 76,66 грн.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Натер кузов.

Супер штучка! :cg: Надає кузову тривалий блиск на 2-3 мийки точно.

На місцевому базарі:

Чорна пластикова накладка під номерний знак - 12 грн.

Поставив

Свічки NGK V-Line 6BPRE - 45 грн./компл.

358240153.jpg

Про свічки можу сказати таке: мабуть, -- це не оригінал, ні, скоріш за все, це не оригінал. Мало прожили.

Фільтр повітряний GM Daewoo (96182220) - 25 грн.

45023_0.jpg

07.08.2008

На привалі вирішив поміняти свічки і ейр-філтер. Глянув рівень масла -- нижче MIN

Так, як я не знав, що залито в двигун, то надибав на заправці ESSO Ultron 5W40 (1 л) - 53 грн.

e6fcc013a036.jpg

13.08.2008

Почав готуватись до зими:

Фльтр масляний MANN FILTER W914/2 - 18 грн.

18585_image.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Із самого початку моєї експлуатації авто "барахлило" перемикання напрямків обдуву пічки. Коли міняв приборку, побачив, що тросик, а точніше, кожух, в якому він рухається, відірвався від кріплення. Намотав дроту. 2-3 рази переключився і знову та ж фігня.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Ніяк руки не доходили зайнятися цим. І от

20.08.2008

Розібрав торпедо, від’єднав і витягнув той трос. Обстежив. Почитав цей форум та сусідній на предмет ремонту. Зміксував прочитатне докупи і вирішив трохи "поколхозити".

Для цього взяв тоненький вольфрамовий дріт (валявся ще від совдепа), паяльник 40 Вт, пінцет, чорну ізоленту.

Фотографував телефоном. Якість фоток нікудишня: фокусу немає. Тому до кінця "попустився" і перестав, попробую пояснити "на пальцях".

1. Нарізав вольфрамовий дріт на рівні куски кількістю 8 і довжиною 15 см кожний для однієї сторони і так само для іншої для страховки.

2. На кінцях дротиків позав’язував вузлики з кроком 0,5 см. (на самих кінцях -- 2 більші вузли з кроком 1-2 мм).

3. Притримуючи пінцетом, нагрів дріт, і акуратно втопив у пластиковий фіксатор на глибину ~ 1-1,5 мм.

4. Далі легенько нагрів дріт і поступово втоплював вузлики в чорний кожух, притримуючи пінцетом.

5. Повторив все це для другого боку

6. Щоб дротики не випирало при деформаціях тросика, туго намотав невеликий шар ізоленти.

На всю процедуру пішло десь 30-40 хв. Поставив трос на місце. Усе працювало, заслонки стукали, напрям обдуву мінявся згідно позначок на панелі.

26.08.2008

Радів я, правда, не довго, за кілька днів відламався сам пластиковий фіксатор, який заходить у "вухо" і фіксує сам кожух тросика. Я так думаю, що це від частого знімання/встановлення. Там без варіантів -- тільки заміна.

Таким чином купив трос за 20 грн.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

28.08.2008

Купив пластиковий килимок з бортами в багажник -- 52 грн.

085326.jpg

Класно! :bd: Рекомендую всім, в кого ще немає. Тепер не переживаю, коли щось вожу із рідких/сипких товарів.

29.08.2008

Уже не пам’ятаю чого, але поліз під машину подивитись і, як глянув на пороги... :blink: :cn:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Зразу ж після цього поїхав на підбір фарби:

Комплект фарба/лак - 90 грн.

На СТО:

Робота - 200 грн.

P.S. Е-ех, треба було все-таки глянути під машину, коли купував. :umnik: Помилки дорого обходяться. Але все ж таки авто подобається. :)

[далі буде...]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

01.09.2008

Після гарячих днів та рідкого асфальту глянув на дверки і крила... і купив на заправці Рідина очисна "WOG-Антибітум" - 20,10 грн.

007.jpg

13.09.2008

Закінчився термін дії тимчасово техпаспорта.

Зранку поїхав у МРЕВ. Видали:

СО Норма 2008 - 11 грн.

Пластиковий техпаспорт - 126 грн.

15.10.2008

Якесь падло подряпало задню ліву дверку. Залишив авто на узбіччі на 5-10 хв.

Рихтувати і фарбувати в облом і дорогувато. Вирішив клеїти молдинги.

Молдинги бокові Daewoo-FSO (тільки дверки) - 150 грн.

Стрічка хромована на клейкій основі (широка) 3м - 30 грн.

Накладки хромовані на дверні ручки (верхні) - 110 грн.

Результатом більше, ніж задоволений! bz.gif

Фото робив набагато пізніше, але все ж:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Пороги просто покрасить не пойдет, через время облезет обратно. Их бы обработать чем нибуть, типа антигравия. Сам сейчас борюсь с этой проблемой. Год проездил - не замечал, а в эту зиму глянул и удивился.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Пороги просто покрасить не пойдет, через время облезет обратно. Их бы обработать чем нибуть, типа антигравия. Сам сейчас борюсь с этой проблемой. Год проездил - не замечал, а в эту зиму глянул и удивился.

та ні уже друга зима минула і тьфу-тьфу-тьфу.

тут повна версія журнала, сюди ще не переніс все --

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

16.10.2008

Продовжую скуповувати:

Фільтр очищення палива AF 411 (Альфа, Луганськ) - 25 грн.

22.10.2008

CASTROL Magnatec 5W40 С3 (4 л)

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

CASTROL Magnatec 5W40 С3 (1 л)

MAGNATEC%205W-30%20A1%201%20L_enl_a.jpg

Точно така каністра, лише 5W40 shuffle.gif

Галінтекс Anti Freeze Master –25°C (4 л)

Купив 2 каністри

Наступного дня...

Злив з теплого мотора чорну невідому "бодягу"

Відкрутив масляний фільтр (вдалось руками)

Закрутив новий

Залив масло ~ 3,5 л

Запустив двигун. Працювати став явно тихіше up.gif

Злив болото із системи охолодження.

Залив голубий антифриз. Приємний такий на око колір був до моменту запуску двигуна і помпи ch.gif

Стало таке ж болото. Мля, треба було якось промити... dn.gif А-а-а. Наступного разу промию. :blink:

03.11.2008

Купив в СМ "Фуршет" Вогнегасник порошковий (1 кг) - 85,70 грн.

Шкода, що не було пінного.

06.11.2008

Сумка органайзер в багажник - 94,17 грн. Тепер в багажнику більш-менш порядок.

19.11.2008

"Вмерли" мої свічки NGK. Пішов на базар і, не довго думаючи, купив Свічки Brisk L15YC за 25 грн. комплект.

2808.jpg

Також знайшов щупи для заміру зазорів між електродами. Виторгував за 8 грн.

Перевірив нові свічки. Лише на одній зазор був 0,9 мм. Загнув до 0,7. Поставив.

Результат -- запуск двигуна з півоберта. Стабільність ХХ. Плавний набір швидкості без педалі газу на ІІ передачі.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

01.12.2008

Уночі випав невеличкий сніжок і температура різко впала із +12-14°С вдень до +6°С.

А я ще на літній гумі спереду (Нокіан) і лисій Росаві Олсізен ззаду :blink:gigi.gif

Цілий день від’їздив наче нормально.

Під вечір перед заїздом у двір роблю лівий поворот: бачу зад зносить вправо (я руль вправо) і чую удар і скреготання металу :blink:

Зупинився. Вийшов глянути. Правим порогом біля заднього колеса зачіпив бордюр. Вони просто були на повороті зацементовані прямо з узбіччя. і от я на той початок наскочив. Асфальтоукладники х...єві dz.gifdz.gifdz.gif

Різко знизилась температура і примерзло. Поріг так досі не довів до пуття. Так трохи фарбою "намазюкав", щоб не ржавів.

Це ще добре, що швидкість було 5-10 км.

Усе треба викидати це г..но ззаду і купити щось на зиму.

05.12.2008

Шина безкамерна 175/70 R13 ROADSTONE-NEXEN Winguard 231 - 345 грн. /шт

roadstone-nexen_winguard_231.jpg

Шиномонтаж - 15 грн./колесо

11.12.2008

Те саме наперед:

Шина безкамерна 175/70 R13 ROADSTONE-NEXEN Winguard 231 - 345 грн. /шт

Шиномонтаж - 15 грн./колесо

12.12.2008

Мля... :( проколов заднє праве колесо. С...ка. І це майже вночі... Ледве знайшов приватний шиномонтаж і запхали шилом якийсь шнурок - 20 грн.

Плоскогубцями витягнули саморіз від чийогось підкрильника.

Їздити стало набагато спокійніше. up.gif

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

21.12.2008

Неділя. Сніг. Мороз. Сиджу в авто на паркінгу біля СМ "Сільпо", слухаю музику. Дружина з дочкою пішла затаритись продуктами.

Прийшли. Розклали покупки. Я повернув ключ і стартер сказав лише "п-п--п--------п--------------------------п" і замовк.

Все, думаю, здох акумулятор (Ista 60 Ah)... Йоханний бабай... Я включив аварійку -- не працює, Перевірив клеми -- на місці... Ну, що -- залишається дзвінок другу, а точніше брату.

Дякуючи добрим людям, вдалося викотити із стоянки на узбіччя дороги up.gif

Приїхав брат, зачепив трос і поїхали. Через 50 м запустив двигун. Змотав трос, склав у багажник. І, не глушачи, поїхав додому. Думаю, пісєц, треба заряджати акумулятор, відповідно треба знайти якийсь підмінний, ну і бла-бла-бла.

З дому вже поїхав на стоянку. Домовився з кумом, що забере на ніч на зарядку. І тут... відкрутили банки, а в них, практично, менше половини електроліту... :unsure:

Не затупив, а глянув би зразу біля "Сільпо", то купив би зразу води дистильованої на АЗС через дорогу, а так довелось їхати ще раз. На АЗС долив 1л води.

* * *

Новий Рік, Різдвяні свята пройшли без проблем та сюрпризів.

[далі буде...]

* * *

Зранку завів нормально.

P.S. Так досі і їжджу bm.gif Але, по-любе, на цю зиму буду міняти акумулятор. Погано, що там "+" зліва, у нас вибір 60-ток невеликий.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

03.02.2009

Зайшов в магазин і купив

Ремінь приводу генератора АТЛ - 20 грн.,

поклав у багажник, "щоби було" :)

12.02.2009

Докупив ще такі дві шини 175/70 R13 NOKIAN Hakka-і3 за 350 грн.

Тепер уже авто буде на однаковій гумі: Передню - назад, нову - наперед.

Рідина очисна для омивача скла "Кристал -35" (4 л) - 24,54 грн.

* * *

Ось і весна! Романтична пора hug.gif

І пора... Зміни ходових якостей мого вистраждалого Сенса gw.gif

01.04.2009

Замовив пружини задні Killen (Швеція) - 340 грн/шт. Дякую Xemuliam за сприяння dx.gif

02.04.2009

Амортизатор газовий передній KYB Excel-G (365501) - 582,40 грн./пара

Амортизатор газовий задній KYB Excel-G (343047) - 616 грн./пара

Гальмівні колодки дискові Lockheed-Delphi (LP1390/S) - 118,40 грн./компл.

Гальмівні колодки барабанні Lockheed-Delphi (LS1622) - 204,80 грн./компл.

Гальмівні диски Lockheed-Delphi (BG2278) - 283,20 грн.

Усе брав в магазині АТЛ зі знижкою 20%.

06.04.2009

Гальмівний шланг передній - 150 грн. за 2 шт.

Підшипник ступиці передній MasterSport - 65 грн./шт.

07.04.2009

Гальмівна рідина DOT-4 Liqui-Moly (8834). 1л - 47,70 грн.

81d873fb.jpg

08.04.2009

Скинув зимову гуму. Помив. Сховав.

Монтаж шин з балансуванням дисків - 75 грн.

Домовився на 10.04.2009 загнати авто на заміну всіх куплених залізяк

[далі буде...]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10.04.2009

Зранку, о 09:00 загнав авто на СТО, вивалив з багажника всі куплені раніше деталі.

Процес пішов.

Зняли колеса. Вигляд задніх стійок не дуже вже й привабливий at.gif

Ліва сторона

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Права сторона

Зняли задні пружини (сток)

Задні стійки KYB Excel-G

Встановлення задніх пружин Killen

10.04.2009

Зранку, о 09:00 загнав авто на СТО, вивалив з багажника всі куплені раніше деталі.

Процес пішов.

• Зняли колеса. Вигляд задніх стійок не дуже вже й привабливий at.gif

> Ліва сторона

> Права сторона

• Зняли задні пружини (сток)

• Задні стійки KYB Excel-G

• Встановлення задніх пружин Killen

• Ось воно...

• Задні гальмівні колодки

> Демонтаж старих

> Встановлення нових

Процес заміни деталей передньої підвіски не встиг сфотографувати, бо відлучався пообідати на 1 годину. Коли прийшов, то було вже все встановлено

Єдине, що попросив, коли відлучався, так це змінити кастор передніх коліс, тобто розвернути стійки на 180°.

Поставили колеса. Виїхав на пробний тест-драйв.

[далі буде...]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

С ума сойти. Прям столько накопилось за два года и только сейчас решил выговориться? :joking:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

С ума сойти. Прям столько накопилось за два года и только сейчас решил выговориться? :joking:

Та ні, заспокійся :rolleyes:, повна версія мого БЖ —

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

А тут вирішив продублювати. І коли є бажання і настрій - копіюю сюди по-трішки :ay-yay:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Подскажи а задние амики когда менял ты пружины ставил усиленные и проставки выше? Как длина штока каябы нормально вписались?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Подскажи а задние амики когда менял ты пружины ставил усиленные и проставки выше? Как длина штока каябы нормально вписались?

Так, пружини ставив підсилені — KILLEN. Проставки не ставив ті, що йшли в комплекті з пружинами, бо вони для Кадета, і тому трішки коротші були. Коротше -- ніякого "колхоза"

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

15.04.2009

Заїхав на стенд відрегулювати сходження коліс - 60 грн.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

РЕЗУЛЬТАТ

1. авто вдарене не було (хоч це тішить, що таксист не був матьорим стріт-рейсером) up.gif

2. рама не покручена :up:

3. при рівному горизонтальному положенні руля колеса перпендикулярні (раніше руль був повернутий на ~ 5-7° вправо) up.gifup.gifup.gif

[далі буде...]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ліричний відступ ce.gif

ВРАЖЕННЯ ВІД ЗРОБЛЕНОГО

Коли я міняв приборку, то не намотував той пробіг, який був, тому відкинув все, що було "до того" як взяв цю машину, і почати з "0".

Для мене це умовно "нова машина". І надалі всі регламентні роботи я проводив і буду проводити, відштовхуючись від свого пробігу.

Коли вже сьогодні (29.09.2009) на одометрі майже 8,5 тис. км, а було 5,5 тис., коли "тюнив" ходову, то поділюсь особистими враженнями за що було заплачено гроші і +/-.

bayan.gif ПЕРЕВАГИ

up.gif Не скажу, що зад автомобіля піднявся від пружин/амортів, але вирівнявся 100%

up.gif Зникло небезпечне розгойдування під час руху понад 100 км/год

up.gif Перестав "чиркати" дном при проїзді хвилястої "параболічної" дороги

up.gif Зменшився нахил (крен) кузова на поворотах, що додало більшої впевненості

up.gif Легше стало проїжджати нерівності та ями завдяки зміні кастору (рекомендую!)

up.gif Руль став більш зібраний і збільшилося його бажання повернутися в початкове положення після повороту

up.gif Зникло скреготання зношених передніх колодок по диску під час гальмування

up.gif Під вагою зад автомобіля набагато став менше просідати завдяки пружинам

bayan.gif НЕДОЛІКИ

down.gif Після заміни задніх гальмівних колодок - "ручнік" не став краще тримати (очевидно треба міняти вже самі барабани і троси)

down.gifТреба в багажнику все добре закріпити, щоб не калатало ck.gif

down.gifЗникла плавність руху (тут на "любителя"), особливо по бруківці

Поки що більше додати нІчого

[далі буде...]

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

484910[/snapback]

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

16.04.2009

Купив на базарі декоративні ковпаки Argo Diamant 13" - 100 грн./компл.

a099ad055583.jpg

Вигляд став кращим. Єдине напрягало, так це те, що вигляд був не завершеним.

Виправив - пофарбував колісні диски-залізяки чорною фарбою з балончика. О! тепер нормуль super.gif

05.05.2009

Їздив собі їздив, і надумав трохи "поколхозити" з ковпаками, поки йшов вибір дисків, в народі - "титанів". Узяв гострий ножик і повирізав смужки:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.