• запись
    131
  • комментариев
    65
  • просмотр
    391

О блоге

альтернативний бортовий журнал

Записи в этом блоге

catkiev

Заміна ВВ проводів


посмикування після заміни свічок пропало.

Тижня два тому почало знову посмикуватися на розгоні. Думав-гадав, вирішив поміняти ВВ провода. Поставив Тесла, ціна питання 340 грн. (ну мені по блату ще трошки скинули). сьогодні на 88287 поміняв. трошки проїхався. наче пропало. завтра буду більше їздити, буде більше можливості поспостерігати. Єдине, найкоротший првід довший ніж в старих, трошки виступає петля. але нічого... головне щоб працювали
catkiev

і знову зима

87360. перезувся на зиму в субботу. 24 жовтня. проїхав вже більше 10к за літо. резина та ж сама. Літо ж ще поїхало в гараж, бо на сезон ще має вистачити.

catkiev

Після того, як тиждень тому було методом "наукового тику" з'ясовано що проблема в свічках, було куплено і замінено свічки. Знову, як і до проблеми, встановлено Denso K20TT. суб'єктивно трошки краще NGK, які пройшли десь 17-18 тисяч. Пробіг був 85470 приблизно, бо забув записати ))))

catkiev

Усього по трошки....

за майже три місяці вирішив "відмітитися".... ато щось зовсім закинув я БЖ...
Що ж відбулось за цей час? а не мало...

 

Почну з того, що зробивши ТО-8 і газове ТО якось взагалі не хотілось ніде лізти. машинка робить, все ок, що треба ще? на якісь апгрейди я не розгаявся. Тим паче що в кінці червня буз зліт клубу, трошки "почистив" нз, потім ще домашні проблеми і т.д. І мабуть так би і не робив нічого. Але тут назріла відпустка, трошки грошенят прилетіло у вигляді відпускних, і....

 

порадившись, подумавши, вирішили зробити велику сімейну вилазку в Карпати. два дні пошуку і було знайдено помешкання в Микуличині подалі від траси, заплановано поїздку (6 чоловік і собака, відповідно двома машинами з Ромою Damon).
Але тут підвернулось те, що давно планувалось. А саме - круїз. Точніше, комплект з туксона і досі лежить на балконі. А тут підвернувся варіант за цілком прийнятну для мене сумму встановити круїз від Opel Omega B. І перед поїздкою, десь на 83000км пробігу це було зроблено.... Ну і за поїздку отримано масу задоволення від цього девайсу. А ціна питання в 1500грн "під ключ" мене цілком влаштувала.

 

Але не тільки задоволення від карпатських красот, підйому на Говерлу, повітря та усього іншого було записано в історію поїздки. Після Говерли стало зрозуміло, що десь камінь пошкодив вихлопну. Знайшовши можливість, заглянув під машину... переломано штани перед гофрою. Стан труби залишав бажати кращого. варити можна було, але не надовго.
Дякуючи Ігорю ivf в Іано-Франківську було знайдено і куплено всю частину труби і прокладку. та згодом замінено.

 

Та найбільшим приколом стало помітне посмикування машини на активному наборі швидкості. На газу. Спробував бенз - наче нема. Ну думаю, відпустка ще є, є чого поїхати до газовиків. а заодно датчик на балоні підправити. Діагностика нічого по газу не показувала, і я що вирішив... перевірити що з запалюванням. Бо дуже скидалось це на нестабільну роботу саме в цій частині. Ніч, провода не показують світломузики, і тут я пригадую що свічуи мінялись досить давно. як показали записи - десь 38 тисяч тому. Наче не багато переїздив. А старі з пробігом до 20 тисяч я не викидав. Вирішено вернути їхназад. І о диво - все працює як годинник )))

 

Отакі от справи за три літні місяці. зараз 85200км. Їдемо далі )))

catkiev

ТО-8

79350км пробігу, і минулого тижня було зроблено перше газове і 8-е планове ТО. Газове 220грн, планове 740грн (масло, фільтри і робота). все решта в нормі. подумую замінити свічки (пройшли вже більше 40 тисяч, якщо не більше). Поставив фільтр салону ще. так що літній сезон розпочато )))

catkiev

кольца в приборку

Більше року тому я купив металеві кольца в @Pavel80 , але не поставив, бо коли розібрав - не всі ставали на свої місця (приборка корейська), а коли розібрався що треба було зробити - не доходили руки знову її розібрати. і так десь з рік, як не більше, вони пролежали. І таки не дочекались свого (((

а потім попадаються мені на очі колца іншого дизайну. від @Satuny, і куплені бли ще взимку. І щнову ніяк не доходили руки. а тут закінчивши основні роботи з підлогою, був час. і вуаля...

gallery_27929_1422_391775.jpggallery_27929_1422_612812.jpg

catkiev

підлога багажника

Десь рік тому "хруснуло" ДВП, з якого зроблено підлогу багажника в стоковому варіанті. І якось то хотів купити готову підлогу тут на форумі, то зробити, то знов купити, то зробити і т.д. Після установки газу потреби в заміні не було, бо балон не випирав, принаймні сильно так точно. а оце якось мало не доламав ДВП, і таки вирішив зайнятися заміною. І вирішив зробити сам. Отже, купуючи будматеріали на ремонт, не вистачало трошки для замовлення акційної безкоштовної доставки. і я купую листок фанери 8мм товщиною і розміром 152*152см. Додому то мені її привезли, а от що далі? вдома часу займатися виготовленням не було, а попереду було аж 4 вихідних, більшість з яких планувалось провести на дачі. Отже, фанеру треба везти туди. але як? тільки багажник ((( а отже треба було розрізати на частини, щоб влізло. Передивившись форум, останню роботу @lavka, поспілкувавшись з Андрієм додатково, вирішую...

ріжу вдома на частини. Спочатку відрізаю частину шириною 96см, потім ріжу навпіл, і маю дві штуки 76*96, а решту ріжу на дві частини 56*96 одна штука і 56*56. Складаю все в багажник і на дачу. Заодно лобзик. решта інструменту була на дачі.

Вийнявши все з багажника, крім докатки, вкладаю основний шматок фанери, 76*96, і маю закриту всю площу до докатки. А під докатку треба різати дирку. вирішую - ріжу люк з великого листка, а нестачу біля докатки наточую.

примірявши висоту, маємо що зад треба підняти на 3 товщини фанери, а біля сидінь на 5. Роблю "доточку" з квадрата 56*56, з нього ж ріжу підложки. На дачі ще знаходжу два невеликих шматки фанери теж 8мм, і використовую для "вух". Вуха скріплюю з задніми підложками, а передні скручую з доточкою і кріплю її до основної частини. і вуаля ))) маємо вже цілу підлогу.

Люк вирішую зробити з двох частин, бо на практиці так зручніше (того ж дня перед виготовленням мав на те поштовх ))) діставав WD-40 з багажника. )))

Все скріплено клеем і саморізами, доточка прикріплена болтиками 4*20, рояльна петля наразі болтиками 3*25, але цими вихідними буде замінено на значно коротші. поставив для перевірки ті, що були під руками. Зараз вже куплено 3*12 і 3*16. буду пробувати які буде краще.

Тому ковролін не кріпив. планую закріпити на клей, особливо на лючках.

фото в альбомі )))

catkiev

Докатку таки прикрутив

Що ж, покатавшись досить довго з докаткою, яка просто лежала в багажнику, таки дійшов висновку що треба кріпити. Дуже дякую kobzar за замовлення, доставку і установку, а Druid за виготовлення цього "чудо-девайса". Вийшло ось так )))

gallery_27929_5369_694349.jpg

gallery_27929_5369_739585.jpg

оскільки болт трохи задовгий, була пропозиція Сашка його обрізати. Але я вирішив піти іншим шляхом. В мене в багажнику лежав кусок труби, яку вставляв коли перевернув запаску. Це ширший кінець труби, де резинка вставлена всередині. Сам кінець чудово входить в отвір колеса, а виступ впирається в колесо. Вона була обрізана, щоб другий кінець від виступу був трошки довшим. Спочатку думав що довшим краєм буде до шляпки болта. але виявилось до було досить і короткого. І вийшло ось так.

gallery_27929_5369_530850.jpg

gallery_27929_5369_1208563.jpg

Ну і вийшло ось так )))

gallery_27929_5369_732440.jpg

catkiev

Здох акумулятор (((

71650км... все... за понад 4,5 роки авто, машина у п'ятницю вперше не завелась (((( чи то що був "день 7-го ноября. красный день календаря", чи просто вже прийшов йому гаплик і нижча температура повітря в купі з переважно міським циклом використання авто просто проявило це. Ну що, підігнали другу машину, прикурили, поїхали. Але з'явилися плани таки поміняти аккум, якщо буде брикатися далі.

У суботу треба було поїздити трошки, машина завелась як завжди, і жодних ознак вечірньої проблеми. Поїздив добряче, правда без навантаження від електрообладнання, навіть габарити не включав. І звісно, що вже нікому не дзвонив, новий аккум не шукав.

А от у неділю треба було знову їхати і бац... та ж сама проблема. не завелась. Якраз приїхав сусід, прикурили, поїхав. Думав їхати на базар, але по дорозі треба було заїхати в Епіцентр, то в результаті на базар я так і не попав. Розумію, що може переплатив, але мені було вигідніше купити його там.

Отже. Куплено в Епіцентрі ось такий аккум EAS Pride 60Ah, а от стартовий не згадаю. чи 490, чи 540. Роблять їх в Києві, колись їхній аккум брав на жигуль ще. то їздив кілька років, продав машину з ним, і здається ще на ньому їздить новий власник. Тільки називався він INCI AKU ))) тоді брав через знайомого з заводу, то він тоді казав, що всі вони робляться однаково, тільки наклейки різні ))) принаймні тоді. От і все.... Приїхав додму, поміняв, десь було 71700км пробігу. 9 листопада 2014 року.

catkiev

Так вже воно вийшло, що остання заміна прокладки клапанної кришки допомогла лише на кілька тижнів.... і коли стало питання міняти знову, я цілком серйозно задумався над алюмінієвою кришкою. Проконсультувавшись в Роми Emiter-а, зробив темку пошуку і за кілька днів мав не одну пропозицію. Вибравши найдешевший варіант і подивившись фото, показав їх Ромі, і ось 20 жовтня вона вже в мене. Зі шпильками, гайками і шайбами. ну і кришкою маслозаливної горловини. Ще кілька днів витрачено на пошуки і придбання прокладки під кришку і під кришку маслозаливної горловини, і ось 24 жовтня я вже і поміняв. Пробіг на момент виїзду від vova-sto був 71004 ))))

Кришку довелось добрих півгодини відмивати (дякую Олексію за класне миття) спочатку вручну, а потім ще й ось так....

ну і трошки постоявши (бо кілька куточків підмазали герметиком) завели, дали попрацювати, позаглядали усюди - наче все ок.

Що цікаво, в субботу декілька разів заводив авто дистанційно, підходив і не чув чи працює, хоча раніше на такій же відстані звук був голоснішим.

catkiev

І знову холодно....

70946км. Ось я і знову перейшов на зимову резину. і вирішив по своїм записам підбити загальний пробіг резини.

Отже. Зимову встановлено з пробігом на данний момент 20335км.

Літня ж пройшла в залежності від пари:

Goodyear DuraGrip пробігла 28045км

Goodyear EficientGrip compact проїхала 19446км

Чому літо парами і різний пробіг - читайте тут

Про росаву згадувати не буду.

catkiev

blog-0680211001412757093.jpgНу що ж. ось так от неочікувано і не заплановано в машині було зроблено те, що не планувалося і навіть не гадалося.

ще минулого року я для себе якось так поставив "зарубку", що якщо бензин виросте в ціні більше 15 грн за літр, почну думати про газ. Ну ціна і виросла. Спочатку я довго ще вагався, потім вирішив робити ближче до кінця року, розраховуючи на додаткові фінансові надходження. а коли вже курс став геть знищувати всі вигоди від заощаджень - було принято рішення забрати гроші і зробити газ, що в будь-якому варіанті приноситиме не меншу вигоду.

Спочатку було проаналізовано те, що за останні 3-4 роки співвідноження цін бензин газ залишається приблизно однаковим, і газ дешевший десь на більше ніж 40%. Було піднято всі затрати на пальне, і визначено що навіть де не їзжу - меньше 100 літрів на місяць не заливаю. Було взято ціну бензину на рівні 17 грн і ціну газу 9 грн. Тобто 8 грн на літрі економія. Ще відняв 1 грн в рахунок збільшення витрати палива. Тобто на 1 л. я матиму десь 7 грн економії, або 700грн на місяць. На той момент я взнавав ціну ГБО і мені озвучувалась ціна 8.5-9.0 тисяч. Таким чином, при затратах на ГБО 8,4 тис. за рік економія складе аналогічну суму. Тобто, проста дохідність інвестиції складе 100%. а ефективна дохідність складе понад 160% )))

Ну, але тут почалося ще цікавіше. Вирішив зашумити багажник, щоб потім не знімати балон. а поступово це переросло в повну шумку авто, заміну проводки звуку, встановлення задніх ЕСП, підкурювача в багажник для холодильника і т.д. ))))

але навіть у такому випадку попередній розрахунок показав дохідність інвестиції.... майже 74% річних.... це за умови стабільності цін, курсу і т.д. тобто що вартість шумки і ГБО за рік незміниться, і пальне не дорожчатиме і не змінится співідношення цін газ/бензин.

Отже, що було зроблено... фото в альбомі, який ще доповню більш детальними фото по ГБО.

24 вересня авто було відправлено на car silence, і що було зроблено:

1. майже повна шумка авто. зашумлено весь салон крім торпеди і колісних арок передніх коліс.

2. замінено проводку звуку

3. виведено підкурювач в багажник для інвертора та холодильника.

4. проведено проводку для задніх ЕСП

5. встановлено задні ЕСП від лачетті

6. встановлено доводчик на 4 ЕСП

Після того, як біло зашумлено, 1 жовтня (на пробізі 69731км) вранці було встановлен ГБО 4покоління. Встановлено було на п-ті Науки, 51.

Поясню чому саме тут. Перед встановленням помучав трошки установщиків, щоб зробити правильний вибір обладнання і майстрів. Дехто відпав одразу після телефоннної розмови. Ну не сподобалось мені ставлення... Дуже вдячний DigiCar за тривалу розмову в приватних повідомленнях. Ще б трошки, і поїхав би до них ставити. Що зупинило... лише одна рекомендація і місце розташування. Переважили рекомендації АндрейКузьма и ДДДимон... і те, що це не далеко від мого гаража.

Отже, що стоїть... балон як у всіх, редуктор томасетто, "мозг" AG compact, мультиклапан, кнопка з діодами-показниками кількості газу і форсунки ХАНА. які вони саме - розкажете як відрізняти - скажу які саме. )))

Оскільки в мене стоїть БК мультитронікс RC700, який підключений на форсунки, то якимось чином він показує і витрати газу. наскільки правильно не знаю ))) буду заливати якось на дальну дорогу повний балон - перевірю. Поки що заливаю по 20 літрів на WOG і отримую немаленьку знижку. 40 може не влізти (мультиклапан модифікований щоб заправляти повний балон). А платити за той газ, що не влізе - не хочу.

Ну і на завершення замінив техпаспорт і перешив на двухрежимку у KorDena.

Трошки спостережень.

Шумка. двері закриваються тихіше, м'якше, швидкість відчувається трошки менше і легше. Звук став м'якшим і приємнішим.

Газ. Ну перше це коли за 20 літрів платиш 170 гривень ))) Друге - що динаміка не змінилась. Витрата пального - вчора БК в підсумку показав 10,3 (зранку заїжджав на донастройку). це все по місту. на вихідних з причепом - 11,0-11,6. Перші дні до прошивки взагалі було 12. Чи то я просто приспособився )))

ну ось такі от роботи було проведено. Ціни і затрати... ну приблизно на все було витрачено 16 тис. гривень, з яких 9к обійшлось ГБО. Конкретику мені важко сказати.

З негативу - знову потекла прокладка клапанної кришки....

catkiev

ТО-7

68967 км пробігу.

Ну ось сьогодні пройдено ТО. всього за запчастини і роботу обійшлось 460 грн, мастило і повітряний фільтр мої.

В підсумку бюджет, одразу напишу з порівнянням цін з офіціалами - в дужках ціни квітневого сервісу, що викладав вище із врахуванням знижки. Це для того, щоб показати сумнівність тверджень що офіціали дуже дорого. просто коли робиться ТО усякі перевірки і контролі - їх дуже багато, і навряд чи робляться.

мастило моторне 370грн/5л (в квітні 290грн/4л) 74/л (72,5)

прокладка клапанної кришки 150грн (110)

заміна прокладки 120 (182)

заміна мастила і фільтрів 50 (97)

Фільтри та діагностика ходової розрахунково 460-150-120-50=140. Весної тільки фільтри вийшли 41+82=123грн.

catkiev

упс. заглох.

у неділю стався прикол з машинкою... катались по франківщині, і тут в один прекрасний момент, поворот направо, зустрічна машина і.... машина глохне... викрутились. Їдемо далі - як тільки вимикаєш зчеплення машина глохне. відбувалось все так - натискаєш педаль, оберти двигуна потрохи падають і так до нуля. десь секунди дві.

здивувався. відкрив капот, погазував, посмикав провода під капотом. проїхав після того трошки менше тисячі кілометрів - і все, більше жодного разу не заглохла.

Грішу на вологість. був дощ і підозрюю, що десь контакт якийсь реагував. Буду спостерігати. якщо в дощ знову проявиться - значить волога. тоді буду шукати де саме і як реагує. Думаю, що десь якийсь контакт підмокає.

catkiev

Ну що ж, після того як прошумив полку і "вилізло" хрипіння правого заднього динаміка, довелося йти на чергові "жертви" фінансового характеру і міняти задні динаміки. Розганятися і брати щось дуже дороге і т.д. не було можливості, і з допомогою все тих же людей що й по шумці, куплено ось таку заміну старим хеліксам. Ну і учора поставлено. Заодно зробив перехідники з широких контактів на вузькі, щоб вже нормальні контакти були.

med_gallery_27929_3268_318291.jpg

А після того поставив ще ось таку обновку. Більше 4-х років я їздив без них, вважаючи це примхою курців не більше. Та потрапивши минулої суботи в зливу на авто Damon-а, де був тільки правий вітровик, на практиці відчув користь такого девайсу. Обдзвонивши низку магазинів, не знайшов ніде "внутрішніх" нормальної якості. Але година ходіння по авторинку на Перова таки увінчалась успіхом. І учора таки поставив )))) Вітровики TeamHEKO

med_gallery_27929_3268_12968.jpg

ще може не поспішав би з заміною і встановленням, якби не плани поїздки на Івано-Франківськ. а слухати звук мотора чи хрипи я якось не готовий....

catkiev

Так склалося, що учора незаплановано був даний старт шумоізоляції авто... А вийшло все досить несподівано, оскільки виникла необхідність зашумити.... балкон )))) так так. саме балкон, точніше дашок (козирок), по якому барабанять краплі від сусідських кондиціонерів. Консультація та матеріал від Влада Demon_ICE, робота вже моя, і в процесі стає зрозуміло, що матеріалу куплено з величезним запасом, бо трошки я обрахувався. а трошки не врахував конструкцію дашка. Ну і залишок матеріалу було вирішено потратити на шумку задньої полки.

Десь дві години роботи, з яких мабуть хвилин 30 зайняло... пошук причин чому правий задній динамік почав хрипіти... до цього все будо ок... так і не знайшов ((((

а полка тепер виглядає ось так...

gallery_27929_1509_334411.jpg

catkiev

шили-шили, і пришили

Довго я до цього йшов. спочатку хотів відправити на обшивку, навіть знайшов кермо на підміну... але не зрослося фінансово, і не відправив. Потім побачи універсальній варіант, але він не сподобався. і ось десь з місяць тому я таки купив собі те що хотів, а минулої суботи таки зробив. Мова про обшивку керма шкірою ))) Купував ТУТ. 230 грн +доставка. Часу на роботу - десь 2.5-3 години з замочуванням, підготовкою, шиттям та збором керма назад. Перерва між придбанням і обшивкою виникла через те. що не міг знайти потрібного ключа щоб зняти подушку. Набір ключів від Т10 до Т50 "зірочка" з центральним отвором ще обійшовся у 150 гривень. так що якщо кому в Києві буде потрібнго - дзвоніть чи пишіть )))

А вийшло ось так

IMAG1871.jpg

catkiev

"барабан был плох..."

Ну ось сьогодні вперше більш ніж за чотири роки зіткнувся з прикипівшими задніми колодками... Завжди ставив машину на ручник, і в неділю плануючи ще їхати - теж так зробив. а тут гроза, більше години на виборчій дільниці і врешті решт так нікуди і не поїхав.

І ось сьогодні в обід заїхав додому, а нема ніякої води. виходжу - стоїть машина водоканалу... порив недалеко від машини, і машина заважає роботам. Беру ключі переставити - а дзуськи... пробував зірвати мотором - не вийшло, зняв колесо, стукав молотком - те ж саме. Друге навіть не став відкручувати.... Плюнув. але машина то заважає...

і тут згадую що по КАСКО отримав картку асістансу від Уніки. Подзвонив, евакуатор безкоштовно до офіційного СТО. Якщо на не офіційне - то платно, по Києву 280 гривень. Зібрався дзвонити просто викликати евакутор, коли передзвонюють, що в межах міста не має значення і куди скажу - туди відвезуть. Приїхав, завіз до vova-sto, там вже гуртом розібрали, зняли барабани, почистили, підвели колодки.

Отакі от справи ))) так от вперше сьогодні покатався на евакуаторі...

catkiev

проба бензину

На Паску вирішив поїхати на Львівщину, а заодно (для економії) спробувати БРСМ Е95Преміум, той що зі спиртом. Ну була-небула, залив 25 літрів в добавку до їхнього ж 95Євро... Одразу порахую - середня вартість літра суміші пального в баку склала 13,95 грн/літр.

І поїхали.

в авто двоє людей і собака, а зверху величенький "бокс". Ну економити так економити, і швидкісний режим тримав переважно до 120 км/год. Спочатку на виїзді з Києва витрата трималась на рівні 8,0л/100км, потім трошки підросла до 8,1, а вже як проїхали Рівне, стала трошки падати. В Дубно залив 20 літрів 95 Мустанга (на щастя перед поїздкою знайшов трошки талонів, куплених ще по 11 гривень) і на фініші (Броди) витрата пального становила 7,9л/100км.

Поправку на Мустанг робити не буду, будемо вважати що їхав я всю дорогу на суміші Євро+Преміум(біоетанол).

Отже, 470км і було спалено приблизно 37 літрів, і обійшлися вони мені в майже 520 гривень.

Ну а на зворотньому шляху я вирішив не заливати біоетанол, і більше наплювати на економію. В с. Молодаво заправив до повного 95 Євро на тій же БРСМ по 14.99 і попер додому. Швидкісний режим тримав вже біля 130 мабуть не менше четвертої частини дороги. Але відкинемо і цей факт, так само як і те що був Мустанг, бо суміш з ним переважно викатав в Бродах, і не робитимемо поправку. а просто порахуємо затрати на зворотній шлях виходячи з середньої витрати за поїздку (за данними БК) на рівні 7,5л/100км.

На ті ж 470 кілометрів було витрачено 35 літрів пального по 14,99грн/літр, але витрати склали лише на 10 гривень більше - 530 гривень.

Тепер ще якщо врахувати що швидкісний режим був трошки інший, і їдь я в такому ж режимі як і туди, то я міг спалити ще десь на пів літра менше пального за всю поїзду, а може й літр...

Отже які висновки я собі зробив. думаю зрозуміло? економія на ціні пального з'їдається збільшенням його витрати. Тому більше не переймаюсь і не експериментую з біоетанолом.

p.s. для любителів газу ще раз нагадаю, що газ не ставив і наразі ставити не планую ))) тому порівнювати і писати скільки вам обійшлося б на газу. не варто....

p.p.s. і для себе - по дорозі туди перевалило за 60000 )))

catkiev

Ну ось і я доїздився до першого попадосу на гроші ))) пробіг вперто наближався до 60000, і оскільки машинка ще на гарантії, хоч і обмеженій, ТО було зроблено по регламенту і як завжди в офіціалів.

Як вже в мене склалося, ТО роблю в АЦ на Стличному (крім одного). І цього разу я теж поїхав туди. Зранку машинку залишив, а увечері після роботи забрав. Поміняли всі ремені, ролики, масло і т.д. Додатково замінили гальмівні шланги (потріскали вже дуже сильно) і прокладку клапанної кришки.

В копієчку все вилилось не маленьку, але зато буду далі кататися впевнено і з якою-не якою, а гарантією. ще рік.

Любителів розповідати про переплату і марну трату грошей, і подібне - одразу попрошу стримувати себе і не писати нічого такого, бо це вже не раз обговорювалось і буду просто "терти" такі повідмлення.

Після ТО машинка взагалі перемінилась. рівніше працює, так тихо, що іноді шугався що заглох )))

Фактично ТО робив в 4-й день народження машинки, можна сказати що подарунок їй ))) підсумки володіння наразі нема часу підводити, може наступного тижня.

catkiev

Якось так рутинно все відбувається, і ось у річницю початку снігопадів-2013 (символічно мабуть) перезувся знову на літній сезон. Нічого нового - диски, резина все ті ж самі, місце перевзуття теж. так що лише фіксація пробігу 58850 км...

Ну і на "ювілей" машинки, на 4-річчя мабуть буде "подароване" ТО-6 )))

catkiev

Напередодні нового року вирішив зробити собі подарунок... на форумі наткнувся на нову тему нового партнера з чудовими сірими задніми ліхтарями... не китай, а Sung San Zem. Останнім часом їх прибрали з каталогу виробника. але ще у 2008-2009 роках вони там були. нажаль не збереглось файлу (((

Ну от трошки подумавши, оцінивши вартість заміни, плюнув і замовив у Vom. І ось в останню суботу 2013 року я їх таки замінив )))

IMAG1521.jpg

Але ліхтарі ліхтарями, а от що в них вставити в середину.... ось тут вже задачка складніша. Спочатку порадів що свого часу таки поставив свтлодіоди у задню оптику у стоп-габарит від AlexGor. це одразу вирішило найголовнішу проблему - бо вони були встановлені червоного кольору ))) якось я пропустив це у БЖ ((( або не знаходжу.

Але значно веселіше вийшло з задніми ПТФ. Маючи досвід зимових поїздок по трасі, знаю що навіть у невеликий снігопад зад авто може заліпити, і от тоді єдині просвіти в задніх ліхтарях - були задні ПТФ, які від температури всередині ліхтаря просто нагрівали сніг і він танув.

Тому вибір був на користь ламп. і ось тут почалося.....

спочатку на одному авторинку куплено пару червоних PR21W, але там один "вусик" не там. але філіпс. Потім на Перова (столи, місце 195 або поруч з вивіскою), куплені китайські. Ціни - в першому випадку 40 грн за пару. в другому 15 за пару. Світло відповідно теж відрізняється ))) філіпси світять трошки яскравіше і червоним, а ось китай трошки слабше і рожевим... правда філіпси довелось трошки підшаманити - один вусик довелось зпиляти, бо не влазили... але нічого, це не критично. ось так )))

думаю для проби взяти таки один світлодіод на одну сторону. поекспериментувати зимою....

catkiev

І знову зима на носі...

Як би ми не хотіли, а зима наближається. і 10 листопада я таки перезувся вже на зиму. І що? а нічого )) просто фіксуємо пробіг - орієнтовно 55350км. Перезувався у партнера, хоч і далеко їхати, зато все зроблено як мені треба )))

catkiev

Трошки про пальне

Ось промайнуло пів року після прошивки. Денис казав, що покращиться динаміка і знизиться витрата пального.

І якщо на періодичній витраті особливо наче і не помітно, бо то більше міста, то траси. Але, я від самого початку веду свою статистику пального, і зробив розрахунок середньої витрати за весь час - тобто все витрачене пальне на загальний пробіг.Так от, за пів року витрата впала з 9.3-9.4 літри на 100км до 8.5-8.8 літри на сотню. Нагадаю, що прошивався наприкінці квітня. Проїхав я десь 8 тисяч.

Ось графіки. На першому за весь час, на другому викинув перші місяці коли витрата була дуже високою. так краще видно.

gallery_27929_1509_19285.jpggallery_27929_1509_2046.jpg

catkiev

Ну що ж.... після двомісячної перерви, нарешті дійшли руки до бортового журналу... ну якось влітку не дуже пишеться...

Отже, почну мабуть з бризговиків... давно вже частина була не в кращому стані, а тут якось дзвонить Sc@r і каже... я в АЦ на столичному. щось треба купити? ну перше що приходить на думку - бризговики. Цін вже не згадаю. забрав, лежали, з місяць чи більше возив в багажнику. нарешті кілька тижнів тому поміняв. Заодно вигріб бруд з передніх крил... Ну така конструкція в ланоса, що там набивається все що можна....

Пружини... якось на зустрічі сів на багажник в tarasius-а разом з V@nia. здивувала пружність і що машина майже не просіла. Поговорили, розпитав що за пружини. потім через нього купив собі і Damon-у такі задні пружинки... Замінили на початку серпня тут. Пружини Опель наче якісь підсилені, хз. Головне що стало значно краще і жорсткіше, особливо на трасі і на швидкості.

Ну і лінзи. Заміна пружин підштовхнула до радикальних змін. ТО було недавно, і на сервіс не планував. Тому після заміни пружин залишалось дуже довго до наступної поїздки на сервіс. а фари почали світити під бампер. Треба було регулювати. а бажання поствити лінзи все більше притискало. і регулювання стало останньою краплею. З моїм графіком роботи в мене часу розбиратися і ставити самому не було, тому вибір був в принципі без вибору ))) Звернувся до людей, робота яких вже перевірена багатьма в Києві, та й їхати не далеко. Дякую Владу ака Demon_ICE і його хлопцям за роботу. все суперово працює. ну і після встановлення лінз - відрегулював фари на Столичному.

Так. додам - лінзи G5, 2,5 дюйми з ангельскими оченятами ))))

так. а пробіг на кожну дію не фіксував. тому буду по останній події - 52167км - була заміна лінз.